Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (1 time siden):

Flere lurer på hvor de skal flytte og hun holder følgerne på pinebenken, men hvorfor kan ikke folk bare google? 
 

Det finnes kun en norsk barnehage i Spania og den ligger i La Nucia. 
 

Hun flytter ned dit hvor Belinda og Benedicte bor. Flere influencere kommer trolig til å følge etter. De vet dette skaper innhold og mer penger i kassa. Hvem vil ikke flytte til Spania liksom? «Gjør som oss, så får du også oppleve dine drømmer.» Dette er kun business. 

Jeg har nevnt det flere ganger, og det er naivt å tro noe annet. 

Og ja, jeg tror også huset ble for dyrt å beholde i disse tider. 


 

 

Hvem vil flytte til Spania sier jeg  da. De flytter dit det er flere norske og barna skal i norsk barnehage , for meg fremstår det som et mareritt så det er bra man er forskjellig.  Men ja klart det skaper penger i kassa

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (1 minutt siden):

Hvem vil flytte til Spania sier jeg  da. De flytter dit det er flere norske og barna skal i norsk barnehage , for meg fremstår det som et mareritt så det er bra man er forskjellig.  Men ja klart det skaper penger i kassa

Mange som vil flytte til Spania. Godt klima der også hvis man sliter med helseplager. 

Tror de kommer til og få det fint der nede og håper de vil trives :) 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er og blir ren spekulasjon og noe vi ikke har noe med og blande oss bort i. 

Plager da ingen at de skal flytte. Det er deres liv og det har vi ingenting og blande oss bort i. Ja hun har delt på nett at de skal flytte til Spania men det betyr ikke at hun er fritt vilt til at folk på nettforum sitter og synser og gjetter hvor de skal flytte og hvorfor de flytter. 

Vi kan vel egentlig blande oss i akkurat det som passer oss.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (23 minutter siden):

Vi kan vel egentlig blande oss i akkurat det som passer oss.

Likevel har vi ingenting og blande oss bort i deres økonomi og evt flytteplaner de har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Heartgirl said:

Det er og blir ren spekulasjon og noe vi ikke har noe med og blande oss bort i. 

Plager da ingen at de skal flytte. Det er deres liv og det har vi ingenting og blande oss bort i. Ja hun har delt på nett at de skal flytte til Spania men det betyr ikke at hun er fritt vilt til at folk på nettforum sitter og synser og gjetter hvor de skal flytte og hvorfor de flytter. 

Når hun har nevnt at den ene sønnen skal gå i norsk skole, og den andre sønnen skal gå i norsk barnehage, så er det ingen spekulasjon om hvor de skal flytte. Det finnes kun en norsk barnehage i Spania, så da er det bare å google. 
 

https://www.costablancabarnehage.com
 

Nei, det plager ikke meg at de skal flytte. Jeg bare poengterer at dette er business for Pilotfrue. Mange nordmenn kommer tilbake etter 1-10 år. Det er ikke nødvendigvis så fint og flott som det vises i sosiale medier heller.

De som har god lønn og er tilknyttet det norske trygdesystemet lever godt, men de lokale lever i en helt annen verden. Mister du jobben i Spania er det lite hjelp å få, universitet koster penger, tyveri er vanlig, lønningene er lave, om sommeren er det lett for at det blir brann pga. tørke, trygdeordningene er vesentlig dårligere enn i Norge, m.m. 
 

Dette gjelder dog ikke influencere som har firma/ansatte i Norge. De har et sikkerhetsnett rundt seg, men de menneskene de prøver å inspirere (sårbare) har nødvendigvis ikke det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (19 minutter siden):

Når hun har nevnt at den ene sønnen skal gå i norsk skole, og den andre sønnen skal gå i norsk barnehage, så er det ingen spekulasjon om hvor de skal flytte. Det finnes kun en norsk barnehage i Spania, så da er det bare å google. 
 

https://www.costablancabarnehage.com
 

Nei, det plager ikke meg at de skal flytte. Jeg bare poengterer at dette er business for Pilotfrue. Mange nordmenn kommer tilbake etter 1-10 år. Det er ikke nødvendigvis så fint og flott som det vises i sosiale medier heller.

De som har god lønn og er tilknyttet det norske trygdesystemet lever godt, men de lokale lever i en helt annen verden. Mister du jobben i Spania er det lite hjelp å få, universitet koster penger, tyveri er vanlig, lønningene er lave, om sommeren er det lett for at det blir brann pga. tørke, trygdeordningene er vesentlig dårligere enn i Norge, m.m. 
 

Dette gjelder dog ikke influencere som har firma/ansatte i Norge. De har et sikkerhetsnett rundt seg, men de menneskene de prøver å inspirere (sårbare) har nødvendigvis ikke det. 

Tror du en sårbar person med dårlig råd hadde flyttet til Spania? Nope. Der tror jeg du tar temmelig feil.

Fordi pilotparet og andre influencere flytter til Spania er det ikke sagt at følgerne deres gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teåden er ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (31 minutter siden):

Tror du en sårbar person med dårlig råd hadde flyttet til Spania? Nope. Der tror jeg du tar temmelig feil.

Fordi pilotparet og andre influencere flytter til Spania er det ikke sagt at følgerne deres gjør det. 

🤣 Det er ikke mange ukene siden en «Bamsegutt» måtte spleises hjem til Norge. Et eksempel av mange sårbare med svak økonomi som flytter utenlands av ulike årsaker. Og flere av de ber til slutt om hjelp til å komme seg hjem igjen fra både UD og privat.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

🤣 Det er ikke mange ukene siden en «Bamsegutt» måtte spleises hjem til Norge. Et eksempel av mange sårbare med svak økonomi som flytter utenlands av ulike årsaker. Og flere av de ber til slutt om hjelp til å komme seg hjem igjen fra både UD og privat.

Så svake i samfunnet tror jeg nepoe følger med influencere. Det er jeg rimelig sikker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (7 minutter siden):

Så svake i samfunnet tror jeg nepoe følger med influencere. Det er jeg rimelig sikker på. 

Nei, selvsagt ikke. Influensere er kun og utelukkende forbeholdt resurssterke mennesker med god økonomi.
Kilde: Medlem på Kvinneguiden

  • Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (14 minutter siden):

Nei, selvsagt ikke. Influensere er kun og utelukkende forbeholdt resurssterke mennesker med god økonomi.
Kilde: Medlem på Kvinneguiden

Dette blir avsporing så vi gir oss med diskusjonen. 
Så får vi være enig om at vi er uenige. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Dette blir avsporing så vi gir oss med diskusjonen. 
Så får vi være enig om at vi er uenige. 

Avsporing på hvilken måte?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flytter til et trist sted i Spania

Finnes ikke misunnelig en plass!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (11 minutter siden):

De flytter til et trist sted i Spania

Finnes ikke misunnelig en plass!

 

 

Heartgirl skrev (43 minutter siden):

Så svake i samfunnet tror jeg nepoe følger med influencere. Det er jeg rimelig sikker på. 

Hæ? Det finnes ingen spesielle "grupper" som følger influensere🙈  Det er like varierende som folk som går på butikken i løpet av dag😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Det ser ut som at Ulrik skal ha base i båten som ligger i Vollen. Ref Budstikka.

Jeg tviler ikke på at de får det fint i den delen av Spania. Det er mye å leie av alle slags boliger der. Masse nordmenn der i tillegg til de influenserne som
bor eller skal flytte dit.

De flytter til høsten og eldste har fått plass på skolen der. 
 

 

IMG_0072.thumb.jpeg.5a3439afadf00b2f5cbe1a24bd9f8858.jpeg

Endret av Justlooking
Prøvde å legge inn link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvordan klarer de å finansiere huset i Spania. Vet at huskjøp i Spania fungerer annerledes enn i Norge. Du betaler først et beløp når du reserverer huset. Så flytter du inn og betaler etappevis. Men klart de må ha hus til 20 mill. Hun er jo tross alt hjemmeværende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarer de å finansiere huset i Spania. Vet at huskjøp i Spania fungerer annerledes enn i Norge. Du betaler først et beløp når du reserverer huset. Så flytter du inn og betaler etappevis. Men klart de må ha hus til 20 mill. Hun er jo tross alt hjemmeværende.

Hun har jo månedslønn på 60K, bare fra snapchat. Tjente vel en fin sum på huset de har solgt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 6.3.2024 den 20.46):

🤣 Det er ikke mange ukene siden en «Bamsegutt» måtte spleises hjem til Norge. Et eksempel av mange sårbare med svak økonomi som flytter utenlands av ulike årsaker. Og flere av de ber til slutt om hjelp til å komme seg hjem igjen fra både UD og privat.

Han dro vel til utlandet fordi han hadde thai dame. Å han hadde ikke kontroll på lover og regler som ufør

Kan da ikke sammenligne pilotparet og Bamse gutt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 6.3.2024 den 23.18):


Det ser ut som at Ulrik skal ha base i båten som ligger i Vollen. Ref Budstikka.

Jeg tviler ikke på at de får det fint i den delen av Spania. Det er mye å leie av alle slags boliger der. Masse nordmenn der i tillegg til de influenserne som
bor eller skal flytte dit.

De flytter til høsten og eldste har fått plass på skolen der. 
 

 

IMG_0072.thumb.jpeg.5a3439afadf00b2f5cbe1a24bd9f8858.jpeg

Han skal ha base i båten når han er på jobb. Hvor han ikke bor på hotell

Nå er det jo x antall som har sagt at båten skal selges men det stemmer tydeligvis ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...