Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

miamiamia skrev (På 7.4.2024 den 17.31):

Er jo fint i Albir da?

Det er fint i Albir 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (41 minutter siden):

Det er fint i Albir 😊

Å hovedsaken er at de liker seg der.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, de har hverken feriert der eller vært på visning der før kjøp? Veldig unormalt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 10.4.2024 den 19.14):

Å hovedsaken er at de liker seg der.. 

Helt enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Men, de har hverken feriert der eller vært på visning der før kjøp? Veldig unormalt....

Av og til må man bare ta sjanser. De har helt sikkert lest om plassen og forhørt seg med andre som kan gå god for stedet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Heartgirl said:

Av og til må man bare ta sjanser. De har helt sikkert lest om plassen og forhørt seg med andre som kan gå god for stedet. 

Syns likevel det er kjemperart, å ikke sjekke ut stedet man bestemmer å flytte til IRL?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (5 timer siden):

Syns likevel det er kjemperart, å ikke sjekke ut stedet man bestemmer å flytte til IRL?

Hvert fall når man er pilot og har tilgang på gratis flybilletter 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å flytte på lykke og fromme tvers over kloden er greitt nok når det bare er deg selv, men med barn i bildet så kan det være en ide å ihvertfall ha vært der først? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (18 minutter siden):

Å flytte på lykke og fromme tvers over kloden er greitt nok når det bare er deg selv, men med barn i bildet så kan det være en ide å ihvertfall ha vært der først? 

Så enig! Veldig rart!

Noen skiter visst penger...hvis de flytter hjem igjen og ikke får solgt, så  kanskje de tenker at de kan ha det som hytte videre?!Hvis ikke, er det litt galskap.

Ungene vil nok trives i skole/bhg siden de er såpass små, men tror at foreldrene ikke vil gjøre det i lengden...

Albir er kjent for mange pensjonister, uføre og stor utskiftning av elever i skolen....mange familier sliter med alkohol og sosiale problemer...

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (4 timer siden):

Å flytte på lykke og fromme tvers over kloden er greitt nok når det bare er deg selv, men med barn i bildet så kan det være en ide å ihvertfall ha vært der først? 

Dette er vel noe de finner ut av selv. Tror du ikke de har satt seg inn i plassen de skal flytte? Der tror jeg. Hadde vært rart hvis ikke. De kan ha hørt fra andre hvordan det er der. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (17 timer siden):

Hvert fall når man er pilot og har tilgang på gratis flybilletter 😅

Og hvor har du det fra at de har gratis flybilletter? Er ganske mange år siden det var et gode når man jobbet i flyselskap😊

Hilsen også ‘pilotfrue’😊

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicco skrev (1 time siden):

Og hvor har du det fra at de har gratis flybilletter? Er ganske mange år siden det var et gode når man jobbet i flyselskap😊

Hilsen også ‘pilotfrue’😊

Ja det kan jo hende at de har strammet inn. Jeg hadde 2 gode venninner som var flyvertinner for 12-13 år siden, og den gang da var det bare for ansatte å slenge seg med i fly som ikke var fylt opp, eventuelt betale en særdeles symbolsk pris. Jeg ble selv oppgradert til business class en gang bare fordi jeg var en nær venninne av dem 😇 Men ja, mulig at det har endret seg. Jeg tviler imidlertid sterkt på at en flykaptein med 15 års ansiennitet i flyselskapet sliter med å komme seg til Spania for en særdeles rimelig pris 😆

Endret av Rastebenk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicco skrev (12 timer siden):

Og hvor har du det fra at de har gratis flybilletter? Er ganske mange år siden det var et gode når man jobbet i flyselskap😊

Hilsen også ‘pilotfrue’😊

Dette stemmer ikke. Hun fortalte i en snap at familien får ikke gratis flybilletter selv om han er pilot.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får IKKE gratis flybilletter hvis man har ektefelle jobbenes i flyselskap. Man får ID billetter som er rimeligere enn ordinær pris. Man betaler ikke skatt og avgifter på billetten og det følger med ulemper også. Man må vente til alle passasjerer har fått plass og er det plass så kan du reise med flyet.

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol79 skrev (16 timer siden):

Joda, de betaler kun avgiftene, så det er jo omtrent gratis.

Hvorfor sier hun da at de betaler full pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (44 minutter siden):

Hvorfor sier hun da at de betaler full pris

Hun viste kvittering på snap av fullpris billettene de har kjøpt til helgen. Tror det var rett over kr. 10.000,- for 2 voksne tur/retur Alicante :)

Endret av Henikka
La til ekstra info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle brukt x antall millioner på et hus, en plass jeg ikke er kjent, tror jeg kanskje jeg ville spandert på meg noen tusenlapper på å fly dit å sjekke litt mer irl uansett altså 🤭

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerven skrev (16 minutter siden):

Om jeg skulle brukt x antall millioner på et hus, en plass jeg ikke er kjent, tror jeg kanskje jeg ville spandert på meg noen tusenlapper på å fly dit å sjekke litt mer irl uansett altså 🤭

De skal ned i løpet av våren for se på plassen som jeg forstod på Pilotfrue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...