Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (1 time siden):

Spennende med og bosette seg i utlandet og det lærer barn mye på. 

Får se hvor lenge de holder ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Spennende med og bosette seg i utlandet og det lærer barn mye på. 

Enig, tøft gjort. Heier på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (17 timer siden):

Får se hvor lenge de holder ut.

Det blir opp til dem selv og bestemme og finne ut av 😊

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (18 timer siden):

Får se hvor lenge de holder ut.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er så.skeptisk til paret sine flytteplaner? Ser liksom ikke samme misnøye når frøken Haugaard skal gjøre det samme.

Er jo mange med barn som bosetter seg i utlandet. Ikke nødvendigvis Spania men i andre deler av verden. Men kom gjerne med hvorfor det er så galt😊

Endret av elskersommer
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å flashe god mat på story, men ikke ville dele oppskriften😅 Tror ikke andre influensere holder på sånn? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (21 minutter siden):

Dårlig gjort å flashe god mat på story, men ikke ville dele oppskriften😅 Tror ikke andre influensere holder på sånn? 🤔

Mener du den sausen han lager? Du kan sikkert.google deg frem til noe av det samme. Ligner på denne.

Bilde fra glad kokken

Screenshot_20240305-153636.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (40 minutter siden):

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er så.skeptisk til paret sine flytteplaner? Ser liksom ikke samme misnøye når frøken Haugaard skal gjøre det samme.

Er jo mange med barn som bosetter seg i utlandet. Ikke nødvendigvis Spania men i andre deler av verden. Men kom gjerne med hvorfor det er så galt😊

Det skjønner ikke jeg heller. 
 

Det er mange barnefamilier som har bodd utenlandsk ett eller flere år og barn tar ikke skade av det. Tror hele familien vil vokse på å bo i utlandet. 
 

Foreldrene mine og vi søsknene bodde ett år i Denver i Colerado og jeg lærte så mye på det året 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Mener du den sausen han lager? Du kan sikkert.google deg frem til noe av det samme. Ligner på denne.

Bilde fra glad kokken

Screenshot_20240305-153636.png

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacadamiaNut skrev (8 minutter siden):

Tusen takk🥰

Jeg vet ikke om det er den men den ligner😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (32 minutter siden):

Det skjønner ikke jeg heller. 
 

Det er mange barnefamilier som har bodd utenlandsk ett eller flere år og barn tar ikke skade av det. Tror hele familien vil vokse på å bo i utlandet. 
 

Foreldrene mine og vi søsknene bodde ett år i Denver i Colerado og jeg lærte så mye på det året 😊

Har selv noen i familien som bodde mange år i utlandet og det har gått så fint. De skaper masse nye bekjentskaper. Å Spania er en så kort flytur unna slik at familien kan fint komme på besøk 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Det blir opp til dem selv og bestemme og finne ut av 😊

Really?? 🙄🤣🤣

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (14 minutter siden):

Really?? 🙄🤣🤣

Og jeg som håpet vi på KG kunne bestemme….🥲

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (12 minutter siden):

Really?? 🙄🤣🤣

Ser svaret ditt som latterliggjøring av mitt svar til en bruker som skrev at vi fikk se hvor lenge de kom til og bli boende i Spania. 
 

Blir moro og følge dem med flytteforberedelser 😊

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper de måtte selge da huset ble for dyrt å beholde. Med den livsstilen de har hatt de siste årene og det at de har lånt 2,4 mill av en forbrukslånsbank så vil de trolig ikke få lån av banken til å kjøpe nytt hus før de har solgt det de har. Og i stedet for å svelge stoltheten å leie i en periode i Norge så flytter de heller til Spania da de der har en troverdig grunn for å leie da de er usikker på hvilket område de skal bo i. Og jeg tipper at den lagerseksjonen de skal kjøpe blir kjøpt på firmaet til Ulrik. 

  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Jeg tipper de måtte selge da huset ble for dyrt å beholde. Med den livsstilen de har hatt de siste årene og det at de har lånt 2,4 mill av en forbrukslånsbank så vil de trolig ikke få lån av banken til å kjøpe nytt hus før de har solgt det de har. Og i stedet for å svelge stoltheten å leie i en periode i Norge så flytter de heller til Spania da de der har en troverdig grunn for å leie da de er usikker på hvilket område de skal bo i. Og jeg tipper at den lagerseksjonen de skal kjøpe blir kjøpt på firmaet til Ulrik. 

Det blir og spekulerer i andres økonomiske situasjon noe andre ikke har noe med og blande oss bort i. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Jeg tipper de måtte selge da huset ble for dyrt å beholde. Med den livsstilen de har hatt de siste årene og det at de har lånt 2,4 mill av en forbrukslånsbank så vil de trolig ikke få lån av banken til å kjøpe nytt hus før de har solgt det de har. Og i stedet for å svelge stoltheten å leie i en periode i Norge så flytter de heller til Spania da de der har en troverdig grunn for å leie da de er usikker på hvilket område de skal bo i. Og jeg tipper at den lagerseksjonen de skal kjøpe blir kjøpt på firmaet til Ulrik. 

Hvorfor spekulerer du i dette? Å hvorfor ikke kjøpe i hans firma om dette er loby? Økonomien deres har vi ikke noe med.

 De må gjerne kjøpe seg hus til 50 millioner for min del. Bryr meg så lite om hva andre har

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere lurer på hvor de skal flytte og hun holder følgerne på pinebenken, men hvorfor kan ikke folk bare google? 
 

Det finnes kun en norsk barnehage i Spania og den ligger i La Nucia. 
 

Hun flytter ned dit hvor Belinda og Benedicte bor. Flere influencere kommer trolig til å følge etter. De vet dette skaper innhold og mer penger i kassa. Hvem vil ikke flytte til Spania liksom? «Gjør som oss, så får du også oppleve dine drømmer.» Dette er kun business. 

Jeg har nevnt det flere ganger, og det er naivt å tro noe annet. 

Og ja, jeg tror også huset ble for dyrt å beholde i disse tider. 


 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 minutter siden):

Flere lurer på hvor de skal flytte og hun holder følgerne på pinebenken, men hvorfor kan ikke folk bare google? 
 

Det finnes kun en norsk barnehage i Spania og den ligger i La Nucia. 
 

Hun flytter ned dit hvor Belinda og Benedicte bor. Flere influencere kommer trolig til å følge etter. De vet dette skaper innhold og mer penger i kassa. Hvem vil ikke flytte til Spania liksom? «Gjør som oss, så får du også oppleve dine drømmer.» Dette er kun business. 

Jeg har nevnt det flere ganger, og det er naivt å tro noe annet. 

Og ja, jeg tror også huset ble for dyrt å beholde i disse tider. 


 

 

Det er og blir ren spekulasjon og noe vi ikke har noe med og blande oss bort i. 

Plager da ingen at de skal flytte. Det er deres liv og det har vi ingenting og blande oss bort i. Ja hun har delt på nett at de skal flytte til Spania men det betyr ikke at hun er fritt vilt til at folk på nettforum sitter og synser og gjetter hvor de skal flytte og hvorfor de flytter. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (21 minutter siden):

Det er og blir ren spekulasjon og noe vi ikke har noe med og blande oss bort i. 

Plager da ingen at de skal flytte. Det er deres liv og det har vi ingenting og blande oss bort i. Ja hun har delt på nett at de skal flytte til Spania men det betyr ikke at hun er fritt vilt til at folk på nettforum sitter og synser og gjetter hvor de skal flytte og hvorfor de flytter. 

Når det deles i offentlige kanaler, har hvem som helst muligheten til å «blande seg i» som du sier. Dette er en bedrift-side som lever av at folk klikker på, leser og …. Om gjerne diskuterer (kan fort generere enda mer klikk vet du) 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (27 minutter siden):

Når det deles i offentlige kanaler, har hvem som helst muligheten til å «blande seg i» som du sier. Dette er en bedrift-side som lever av at folk klikker på, leser og …. Om gjerne diskuterer (kan fort generere enda mer klikk vet du) 

Det skjønner jeg men grubling over andres økonomi er noe jeg reagerer på tross at det er en offentlig kanal. Offentlig kanal gir ikke retten til og lire ut av seg mye stygge og nedlatende ting som man kan lese. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...