Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (7 timer siden):

Det som er "galt" er at han stirrer ned på øret hennes, mens hun ser smilende mot kamera.

Å hva så . Mener du att det bilde viser att han vil ta livet av henne eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonymx74 skrev (3 timer siden):

Han begynner jo nå til Høsten.

Men barna kan jo starte skole og barnehage i utlandet? Hører ingen roper høyt fordi frøken haugaard skal flytte til Spania. Men så fort pilotfrue og mannen vil det så er det galt

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige influencere flytter til Spania nå. Det er bevisst strategi. Og flere vil komme. 
 

Men mange kommer nok krypende tilbake til Norge etterhvert skal du se. For det er ikke alt som er bedre i utlandet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Men barna kan jo starte skole og barnehage i utlandet? Hører ingen roper høyt fordi frøken haugaard skal flytte til Spania. Men så fort pilotfrue og mannen vil det så er det galt

Jeg har ikke sagt at det er galt, jeg svarte på en kommentar om at de kunne jo gjøre dette et par år før de begynte på skolen. Jeg har heller ikke et problem med at de flytter i det hele, om hele haugen av influensere vil flytte til Spania, eller hvor en de skal vel la de flytte. Vi har vår bolig i Utlandet og drar dit når vi kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring

- og som de tjener penger på at «alle» klikker seg inn for å høre at de skal flytte utenlands. Mitt forslag, kutt ut det….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marihone said:

Samtlige influencere flytter til Spania nå. Det er bevisst strategi. Og flere vil komme. 
 

Men mange kommer nok krypende tilbake til Norge etterhvert skal du se. For det er ikke alt som er bedre i utlandet. 

Hvorfor har de det som strategi? For hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abrahima skrev (5 timer siden):

Man kan kritisere paret for mye, men at de flytter utenlands er ikke kritikkverdig. 

Som mange sier er ikke gresset nødvendigvis grønnere på den andre siden, men å få en litt ny start tror jeg kan være godt for alle. 

Må være fint for barna å slippe å forholde seg til at de er utlevert fra fødsel, og at de nå får lov å skape sin egen identitet. 

Tipper de flytter til Spania, Thailand eller Dubai. 

Tipper det er det hun kjenner på jeg. 
Med tanke på all drittslenging .. bare se på forumet her. 
Er vel redd barna skal kjenne på det

Derfor  ; ny start i utlandet.. 

Men er enig at det er drastisk. Vanskelig å forestille seg hvordan det er å bo permanent i utlandet .. har gjort det selv og fikk intens hjemlengsel på et tidspunkt.. man har vansker for forestille seg alt det man ikke har lenger.. norske språk  rundt seg, den friske luften og «space» man finner i Norge, god plass og høy standard.. norske verdier ..mat..  ja alt som man ikke tenker på i hverdagen. Det er IKKE som å være på ferie!

Det sies at det å flytte er noe av det vanskeligste et menneske kan oppleve (selv når det er frivillig..) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/22/2024 at 12:21 PM, elskersommer said:

Men er jo ikke noe i veien for å flytte hjem igjen om de finner ut att dette ikke går. Regner med att de ikke skal kjøpe men leie..

De skal kjøpe og planen er å flytte permanent. Eldste begynner på skolen til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, anonymx74 said:

Jeg har ikke sagt at det er galt, jeg svarte på en kommentar om at de kunne jo gjøre dette et par år før de begynte på skolen. Jeg har heller ikke et problem med at de flytter i det hele, om hele haugen av influensere vil flytte til Spania, eller hvor en de skal vel la de flytte. Vi har vår bolig i Utlandet og drar dit når vi kan.

Eldste begynner på skolen til høsten. Hun har sagt at dette ikke bare er midlertidig og de skal kjøpe hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, hvalstad45 said:

Hvorfor har de det som strategi? For hva?

For å lage innhold og selge en drøm til følgere, men influencere har litt annen økonomi og hverdag en vanlige mannen i gata. Vi hadde ikke hatt mulighet til å flytte til utlandet med hele familien. Et par måneder hadde gått, men hverken min eller mannens jobb kan være remote. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo bli spenennde, da! Jeg har bodd mange år i utlandet selv og vet alle slags utfordringer som vil komme på lasset. Én ting er om du flytter uten barn, ala Isabel, og til et sted som Dubai. Da kan du nok slippe unna veldig mange utfordringer og bare kjøpe deg det. Men hvis du f.eks. skal flytte til Spania med barn, da krever det at du får dem inn i et skolesystem, får dem inn i et helsesytem så de får riktig oppfølging, og skolen er nesten helt sikkert på et annet språk osv.
Det blir en masse utfordringer, det er i hvert fall sikkert! Bare å kjøpe hus i utlandet krever en masse ekstra kunnskap og hjelp.
Så det skal bli interssant sånn sett, piloten har vel forhåpentlig litt god erfaring med å deale med folk i andre land.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 timer siden):

Men barna kan jo starte skole og barnehage i utlandet? Hører ingen roper høyt fordi frøken haugaard skal flytte til Spania. Men så fort pilotfrue og mannen vil det så er det galt

Søsteren min har hatt barn på skole i utlandet hun. Dem har gode skoler andre steder en i Norge. Litt rart at andre kritiskere det. Norske skoler er ikke så fantastisk mye bedre. Bor jo andre med stillinger som krever at dem reiser og bor utelands da må barna gå på skole der.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (1 time siden):

Søsteren min har hatt barn på skole i utlandet hun. Dem har gode skoler andre steder en i Norge. Litt rart at andre kritiskere det. Norske skoler er ikke så fantastisk mye bedre. Bor jo andre med stillinger som krever at dem reiser og bor utelands da må barna gå på skole der.

Har også noen i familien som bodde mange år i utlandet med 3 barn fordi hun hadde en bra stilling der. De hadde det så bra og barna stortrivdes der. Ja de flytte unna familien men så skaper de nye relasjoner dit de flytter❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Så det skal bli interssant sånn sett, piloten har vel forhåpentlig litt god erfaring med å deale med folk i andre land.

Trolig ikke. Hans kjennskap til folk i andre land stekker seg nok til flyplass- og hotellansatte han møter på overnatting mellom flygninger.

Endret av Xmasclovn
Trykkfeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (42 minutter siden):

Trolig ikke. Hans kjennskap til folk i andre langs stekker seg nok til flyplass- og hotellansatte han møter på overnatting mellom flygninger.

Hvordan i alle dager kan du mene det? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Hvordan i alle dager kan du mene det? 

Hvor fremkommer det at han har mer utstrakt erfaring med andre land og dets befolkning? Sånn sett i sammenheng med at det skal ha en betydning i forhold til bosetting i utlandet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Hvor fremkommer det at han har mer utstrakt erfaring med andre land og dets befolkning? Sånn sett i sammenheng med at det skal ha en betydning i forhold til bosetting i utlandet?

Hvor fremkommer det att han IKKE har mer utstrakt erfaring med andre land og dets befolkning? Bare lurer altså 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Hvor fremkommer det att han IKKE har mer utstrakt erfaring med andre land og dets befolkning? Bare lurer altså 

Derav «trolig» som jeg brukte. I og med at det ikke fremkommer noe sted at han kan ha utstrakt kunnskap, er det trolig begrenset til det han har erfart i forbindelse med jobb. Eller feriereiser. Eller hva du vil. Ingenting av det de har delt, og de har delt MYE, tilsier at han har noen særegen kompetanse på å «deale med folk i andre land» som brukeren jeg siterte formulerer det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Derav «trolig» som jeg brukte. I og med at det ikke fremkommer noe sted at han kan ha utstrakt kunnskap, er det trolig begrenset til det han har erfart i forbindelse med jobb. Eller feriereiser. Eller hva du vil. Ingenting av det de har delt, og de har delt MYE, tilsier at han har noen særegen kompetanse på å «deale med folk i andre land» som brukeren jeg siterte formulerer det.

Nå studerte han noen år i usa pluss bodd andre steder i utlandet så jeg tenker att dette kan han nok om til att de kan bosette seg der. Kanskje for all tid eller for en liten periode.

Er ingen skam og snu vet du😊 går det ikke så kan de fint flytte tilbake til Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring

Jaja, gi den endelig klikk og til enda mer salt i grøten. Om alle kunne glemme disse menneskene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...