Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Jeg skjønner ingenting.. du sier det.er.slitasje fordi det bor barn og hund der.. skal ikke folk som har hus til 20-30 millioner få ha barn og hund fordi det medfører slitasje. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negativ til dette huset. De skal selge,de setter.prisen også får vi håpe de får solgt.  Hadde jeg hatt så mye penger hadde gladelig kjøpt det og pusset opp de rom som jeg ikke likte

 

At utseendet er fryktelig harry, at det har kjipe løsninger og utdatert kjøkken tror jeg ikke avskrekker potensielle kjøpere. Ei heller at det mangler peis, at man har vindu inn til garasjen eller at nåværende eiere har publisert at de røyker inne. 

Men alle de rare vinklene gjør det vanskelig å møblere. Enkelte rommene virker trange. Det er fryktelig mange dører. Kjøkkenet er trangt (og med rar vinkel). Det er for mange trapper. Hele greia ser ut som noe en tenåring har bygget i Sims, og det er ikke mulig å utbedre. Da velger man heller et mer gjennomtenkt hus, men bedre beliggenhet.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, elskersommer said:

Jeg skjønner ingenting.. du sier det.er.slitasje fordi det bor barn og hund der.. skal ikke folk som har hus til 20-30 millioner få ha barn og hund fordi det medfører slitasje. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negativ til dette huset. De skal selge,de setter.prisen også får vi håpe de får solgt.  Hadde jeg hatt så mye penger hadde gladelig kjøpt det og pusset opp de rom som jeg ikke likte

Sjønner du ikke at naturlig slitasje fra beboerne fører til fratrekk i taksten? Det er det jeg påpeker.

Et splitter nytt hus er strøkent. Et nyoppusset hus likeså. Et mer eller mindre nedslitt hus får lavere takst enn et strøkent.

Det folk er negative til er hverken at det har bodd noen der, eller hva de har betalt for huset. Derimot mener mange at huset er alt for høyt prissatt. Det sto til 22 millioner for fem år siden, og et prishopp på ti millioner når huset ikke er pusset opp, virker ikke realistisk, spesielt ikke i dagens marked.

Endret av Villroses hage
En liten trykkleif
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (50 minutter siden):

Hen sier jo vitterlig ikke at rike folk ikke skal ha barn og hund! Hen påpeker bare at det blir slitasje. Særlig hunder ødelegger fort gulv.

De to 3kgs bikkjene deres utgjør neppe nevneverdig skade på verken gulv eller bolig..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Xmasclovn said:

Hvem er stefar? Kan noen sende meg en pm med navnet?

Albert Hæhre

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hvalstad45 said:

AH, det forklarer jo MYE! For her har det alltid vært noe jeg ikke har skjønt, så mye tjener man da ikke på å være d-kjendis og exblogger.

J og familien var fattige før moren møtte han, men nå kan J, søsteren og moren sløse å bruke penger uten bekymring.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Xmasclovn said:

Hvem er stefar? Kan noen sende meg en pm med navnet?

Albert Kr. Hæhre 

Endret av VEGAN forever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - huset er superflott. Men det er priset for høyt i dagens marked. jeg tipper at det er realistisk med en pris rundt 20 mill - men markedet er ganske dødt, og det er mye fint å velge mellom i det prissegmentet der i Asker, Bærum og Oslo Vest. Vollen er ganske langt utenfor Oslo sentrum, for eksempel. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, J.. said:

De to 3kgs bikkjene deres utgjør neppe nevneverdig skade på verken gulv eller bolig..

Små hunder har også klør, og kan lage merker på dører,  trapper osv. Tisse, spy etc.
Behøver ikke å være så mye, men utgjør en forskjell i forhold til strøkent, og dermed trekk i takst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, rykter og spekulasjoner. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet or krenkelser.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anno19 skrev (5 timer siden):

I alle dager….er det ikke mulig å diskutere noe her inne lenger?😂😂

Jo vi kan nok diskutere . Men folk må kunne legge fra seg den språkbruken de har om andre mennesker 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

hvalstad45 skrev (9 minutter siden):

Hvor?

Jeg følger bare på Instagram, så jeg vet ikke. De skulle dele mer på Snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (19 minutter siden):

Hvor?

Hun har ikke sagt hvor. Kun att de flytter til varmere strøk. 

Å att de nå så lyst på salg av huset 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sullamitt skrev (2 timer siden):

De flytter visst til utlandet.

Lenge siden de sa de ville det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...