Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Zooli skrev (17 minutter siden):

Hvor får de alle pengene sine ifra? Har de solgt huset på Vollen?

Huset i Vollen ble solgt for ett par uker siden

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (37 minutter siden):

Huset i Vollen ble solgt for ett par uker siden

Noen som vet prisen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de velger å kjøpe hus til så mange millioner uten å vite om de vil trives i utlandet...kan gå på en stygg smell der.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (58 minutter siden):

At de velger å kjøpe hus til så mange millioner uten å vite om de vil trives i utlandet...kan gå på en stygg smell der.

Hvis de ønsker og flytte til utlandet bør de jo gjøre det nå for nå er barna deres såpass store og vil huske dette. Har de gjort det mens barna var yngre ville de ikke husket det. 
 

Det er en sjanse en bør ta i den alderen de er selv om de ikke veit om de vil trives er det en sjanse de må ta. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (1 time siden):

Noen som vet prisen? 

Det ser man kanskje ikke før om en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Han dro vel til utlandet fordi han hadde thai dame. Å han hadde ikke kontroll på lover og regler som ufør

Kan da ikke sammenligne pilotparet og Bamse gutt 

Sammenligningen gjaldt da ikke Bamsegutt og Pilotparet. Det handlet om sårbare mennesker som kan la seg påvirke av Pilotparet ang flytting til utlandet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Sammenligningen gjaldt da ikke Bamsegutt og Pilotparet. Det handlet om sårbare mennesker som kan la seg påvirke av Pilotparet ang flytting til utlandet.

Men kjære, det er da grenser for de kan lastes for!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 minutter siden):

Men kjære, det er da grenser for de kan lastes for!

Ikke har jeg lastet dem for det heller👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Ser de bygger hus typ 5min fra der min familie har hus😅 Flott rolig plass da. Godt valg. Er også myyye finere der i nord enn mer mot torejeva eller hva den plassen heter😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Interessant. Ser de bygger hus typ 5min fra der min familie har hus😅 Flott rolig plass da. Godt valg. Er også myyye finere der i nord enn mer mot torejeva eller hva den plassen heter😅

Hvis du har hus i området burde du vel vite at det heter Torrevieja. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har så mange flyttet ned dit at det begynner å bli harry 😅

For øvrig ikke et snev av misunnelse. Jeg har bodd der og selv om huset var nytt, fint og flott fraus jeg rævva av meg på vinters tid. Når man er vant til varmepumpe, vannbåren varme og vedovn er spanske flislagte hus uten varmekabler grusomt. Så jeg håper det er noe de tenker på når de setter opp hus til 20 mill. Det er IKKE sommer hele året og spanjoler har helt andre krav og forventninger til innendørs varme enn hva vi har.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg i hjel når hun deler Se&Hør-news om seg selv. Slutt a...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er interessant å se hvor dårlig utviklet språket hennes er. Hun sliter virkelig ofte med å finne ord. Merkelig å følge med på 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (2 timer siden):

Hvor i Spania er det, de bygger?

Det er vel i Albir. I området bor det veldig mange norske, det er norsk skole osv. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de gå igjennom en hel byggeprosess i et land hvor de ikke kan språket? Det høres slitsomt og potensielt problematisk ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EmVeeJee skrev (5 timer siden):

Nå har så mange flyttet ned dit at det begynner å bli harry 😅

For øvrig ikke et snev av misunnelse. Jeg har bodd der og selv om huset var nytt, fint og flott fraus jeg rævva av meg på vinters tid. Når man er vant til varmepumpe, vannbåren varme og vedovn er spanske flislagte hus uten varmekabler grusomt. Så jeg håper det er noe de tenker på når de setter opp hus til 20 mill. Det er IKKE sommer hele året og spanjoler har helt andre krav og forventninger til innendørs varme enn hva vi har.

 

 

Bygger de hus til 20 mill? Har de tenkt å bli boende permanent? Hvis ikke, hvor lett/vanskelig er det å få solgt hus i det området til 20 mill? Jeg trodde spanjoler flest har strammere økonomi. Og nordmenn flest som bosetter seg i de områdene har vel kanskje heller ikke 20 mill til bolig. Noen som kjenner spansk økonomi og boligmarked og som har peiling?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg litt at de har råd til en bolig til 20 mill. De betalte omtrent det samme for boligen på Vollen for 5 år siden, og der endte de jo etter hvert opp med et forbrukslån på 2.5 mill, pluss en yacht som de prøvde å selge som ikke engang var registrert i båtregisteret (noe som fikk båtsalget til å se smått desperat ut). Og nå skal ikke yachten selges likevel?

Men det kommer jo også an på hvor mye de tjente på boligsalget på Vollen. De kjøpte vel for 24 mill og prisantydning når den ble solgt var 29 mill (de prøvde først å selge for 32 mill, uten napp).

De har nok tjent enormt mye på boligprisveksten også denne gangen (de har vært åpne om at de tjente mye når de solgte Osloleilighetene sine).

Endret av Rastebenk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (6 timer siden):

Bygger de hus til 20 mill? Har de tenkt å bli boende permanent? Hvis ikke, hvor lett/vanskelig er det å få solgt hus i det området til 20 mill? Jeg trodde spanjoler flest har strammere økonomi. Og nordmenn flest som bosetter seg i de områdene har vel kanskje heller ikke 20 mill til bolig. Noen som kjenner spansk økonomi og boligmarked og som har peiling?

Vanskelig marked der nede, ja. Har venninne som bor der. Sliter med å få solgt flott villa med basseng til 8-9 mill. 

Så burde leid først og sett ting an...men, de er jo stormannsgale og har tydeligvis så mye penger at de kan gå på en smell...

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overnattet i Albir i to netter og det holdt, ikke noe å si på byen, men det kryr av nordmenn og stranda er ikke akkurat noe å skryte av. Å kjøpe et 20 mill's prosjekt der virker risikabelt. 

Greit at noen ønsker å menge seg med bare nordmenn, men man går glipp av så mye. Spanjolene er utrolig gjestfrie og blir venner for livet. Lurer på om disse to vil lære seg språket. Litt overraskende at de ikke landet på Marbella og nærheten til Puerto Banus. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...