Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Chrisssi skrev (52 minutter siden):

Jeg har overnattet i Albir i to netter og det holdt, ikke noe å si på byen, men det kryr av nordmenn og stranda er ikke akkurat noe å skryte av. Å kjøpe et 20 mill's prosjekt der virker risikabelt. 

Greit at noen ønsker å menge seg med bare nordmenn, men man går glipp av så mye. Spanjolene er utrolig gjestfrie og blir venner for livet. Lurer på om disse to vil lære seg språket. Litt overraskende at de ikke landet på Marbella og nærheten til Puerto Banus. 

De to harrytassene passer jo utmerket inn i " norske" Albir!🤣  Og sammen med andre useriøse influencere!

De hadde neppe kunne kjøpt nytt hus i Marbella av den sorten. Men, det må være nærheten til en norsk skole som trumfer plasseringen. Er ikke det i Marbella.

Har de feriert i Albir eller kjøper de usett?? Den byen er jo så trist..med dårlig strand og ja.

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LilleLerke skrev (21 timer siden):

Hvis du har hus i området burde du vel vite at det heter Torrevieja. 

Torrevieja ja. Hvorfor skulle jeg huske det? Det er langt fra Albir😂😂 Ja vi har hus i Albir. Vært en gang i T og det er ikke noe fint. Det er mer sør og mer ørken. Du har tydeligvis ikke vært i Albir om du mener Torrevieja er i nærheten??

Altea og Benidorm derimot er meget nær Albir. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (29 minutter siden):

De to harrytassene passer jo utmerket inn i " norske" Albir!🤣  Og sammen med andre useriøse influencere!

De hadde neppe kunne kjøpt nytt hus i Marbella av den sorten. Men, det må være nærheten til en norsk skole som trumfer plasseringen. Er ikke det i Marbella.

Har de feriert i Albir eller kjøper de usett?? Den byen er jo så trist..med dårlig strand og ja.

Det er mye nordmenn i Albir ja. Men jeg synes det bare er trygt jeg da. Drar du sørover mot Torrevieja er det minst like mye nordmenn. Albir er også et dyrere sted enn T. Finere og grønnere. Benidorm derimot er lite pent,og kryr av Briter...De er verre enn nordmenn🤣😱 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 minutter siden):

Det er mye nordmenn i Albir ja. Men jeg synes det bare er trygt jeg da. Drar du sørover mot Torrevieja er det minst like mye nordmenn. Albir er også et dyrere sted enn T. Finere og grønnere. Benidorm derimot er lite pent,og kryr av Briter...De er verre enn nordmenn🤣😱 

Benidorm er fælt ja..har sett britene der...myye fyll og spetakkel....

Er ikke imponert over Albir, men finere enn Torrevieja ja!👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (8 minutter siden):

Benidorm er fælt ja..har sett britene der...myye fyll og spetakkel....

Er ikke imponert over Albir, men finere enn Torrevieja ja!👍

Benidorm er ille ja.. Da det kun er rullestein strand i Albir har vi tatt oss turen til Benidorm av og til der de har flott stor ren sandstrand, men så blir det kipt allikevel når du  nærmest deler solseng med fulle briter. Det verste er at de drikker rundt barna og kjefter høylytt på barna😔 Briter er mer harry enn noen!!

Torrevieja er mye mer ørken og styggere enn Alvor ja. Albir er allikevel mer Harry enn Altea. Det undrer meg litt at disse snobbene kjøpte hus i Albir og IKKE i Altea Hills!!! Der bor snobbene i "beverly hulls".

Vi har et normalt hus i Albir,nokså pent med basseng men ingen villa.  I Altea  derimot spesielt Altea hills og litt oppi fjellene er det mer luksus😉 

Marbella hadde og kjefter passet de bedre ja..😅 

 

Endret av M.H85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare harry influencere i Albir😉  

Elin Bergius og mannen CF ( de var med i Paradise Hotel), de har flyttet med tre barn til Albir. Det er ikke mye «harry» over de de viser av sitt daglige liv vil jeg si. Det går mye i sportslige fritidsaktiviteter og sammenkomster med ( norske ) venner. Men de har også valgt å la barna begynne i spansk skole da, så de har latt seg integrere kanskje  litt mer enn den jevne nordmann der nede? 

Høres skummelt ut å kjøpe/bygge før pilotparet en gang vet om de vil trives der. Hadde nok tenkt det var lurest å leid  for å teste det ut først. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Benidorm er ille ja.. Da det kun er rullestein strand i Albir har vi tatt oss turen til Benidorm av og til der de har flott stor ren sandstrand, men så blir det kipt allikevel når du  nærmest deler solseng med fulle briter. Det verste er at de drikker rundt barna og kjefter høylytt på barna😔 Briter er mer harry enn noen!!

Torrevieja er mye mer ørken og styggere enn Albir ja. Albir er allikevel mer Harry enn Altea. Det undrer meg litt at disse snobbene kjøpte hus i Altea og IKKE i Altea Hills!!! Der bor snobbene i "beverly hulls".

Vi har et normalt hus i Albir,nokså pent med basseng men ingen villa.  I Altea  derimot spesielt Altea hills og litt oppi fjellene er det mer luksus😉 

Marbella hadde og kjefter passet de bedre ja..😅 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Benidorm er ille ja.. Da det kun er rullestein strand i Albir har vi tatt oss turen til Benidorm av og til der de har flott stor ren sandstrand, men så blir det kipt allikevel når du  nærmest deler solseng med fulle briter. Det verste er at de drikker rundt barna og kjefter høylytt på barna😔 Briter er mer harry enn noen!!

Torrevieja er mye mer ørken og styggere enn Alvor ja. Albir er allikevel mer Harry enn Altea. Det undrer meg litt at disse snobbene kjøpte hus i Albir og IKKE i Altea Hills!!! Der bor snobbene i "beverly hulls".

Vi har et normalt hus i Albir,nokså pent med basseng men ingen villa.  I Altea  derimot spesielt Altea hills og litt oppi fjellene er det mer luksus😉 

Marbella hadde og kjefter passet de bedre ja..😅 

 

Bare skrive feil. Beklager er litt trøtt😩 kjeftet skulle ikke stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Det er ikke bare harry influencere i Albir😉  

Elin Bergius og mannen CF ( de var med i Paradise Hotel), de har flyttet med tre barn til Albir. Det er ikke mye «harry» over de de viser av sitt daglige liv vil jeg si. Det går mye i sportslige fritidsaktiviteter og sammenkomster med ( norske ) venner. Men de har også valgt å la barna begynne i spansk skole da, så de har latt seg integrere kanskje  litt mer enn den jevne nordmann der nede? 

Høres skummelt ut å kjøpe/bygge før pilotparet en gang vet om de vil trives der. Hadde nok tenkt det var lurest å leid  for å teste det ut først. 

Det er lurt leie først...Alt går tregere der nede,ikke samme sikkerhet som Norge...og ved salg står husene ofte mange år til salgs...

Min familie hadde et annet hus før, de tapte masse penger på det + sto til salgs i 3 år. Alltid lurt å leie først i utlandet....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (13 minutter siden):

Det er lurt leie først...Alt går tregere der nede,ikke samme sikkerhet som Norge...og ved salg står husene ofte mange år til salgs...

Min familie hadde et annet hus før, de tapte masse penger på det + sto til salgs i 3 år. Alltid lurt å leie først i utlandet....

Og alt det en har lest om husokkupanter og hvor lite rettigheter en har som huseiere i Spania da…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 minutter siden):

Og alt det en har lest om husokkupanter og hvor lite rettigheter en har som huseiere i Spania da…

Ja, skremmende!! Mange som får sjokk når de flytter dit....

Håper de har satt seg inn i regler og ting....men, virker ikke som de ikke kjenner til området heller? Klasker 20 mill på bordet for et ubygd hus i utlandet? ?! Naturlige er jo å leie og bo seg inn, bli kjent med kulturen osv...er jo noe helt annet å bo en plass enn å være på ferie...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (41 minutter siden):

Og alt det en har lest om husokkupanter og hvor lite rettigheter en har som huseiere i Spania da…

Og ikke minst hvor treigt alt er der nede...bestiller du rørlegger mandag,kommer han gjerne dinglende fredag😅🤷 Siesta..siesta... Og Engelsk kan ikke mange bra😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (8 timer siden):

Det overrasker meg litt at de har råd til en bolig til 20 mill. De betalte omtrent det samme for boligen på Vollen for 5 år siden, og der endte de jo etter hvert opp med et forbrukslån på 2.5 mill, pluss en yacht som de prøvde å selge som ikke engang var registrert i båtregisteret (noe som fikk båtsalget til å se smått desperat ut). Og nå skal ikke yachten selges likevel?

Men det kommer jo også an på hvor mye de tjente på boligsalget på Vollen. De kjøpte vel for 24 mill og prisantydning når den ble solgt var 29 mill (de prøvde først å selge for 32 mill, uten napp).

De har nok tjent enormt mye på boligprisveksten også denne gangen (de har vært åpne om at de tjente mye når de solgte Osloleilighetene sine).


Så du ikke hun zoomet inn på kvitteringen fra matbutikken? 2700kr, så pengene er det ikke noe å si på! (Sarkasme)
Hun skjermfilmet også at hun tok ut penger fra Snapchat - så det er MYE penger hos disse 🤑

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu der vet ikke hva hardt arbeid er. Til å bli kvalm av alt det skrytet. Jaja..pengene skal få bein å gå på i Spania...og så skal de vel ha en liten hær av "servicefolk" ansatt også, må vite..da hun ikke vet å kunne jobbe. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):


Så du ikke hun zoomet inn på kvitteringen fra matbutikken? 2700kr, så pengene er det ikke noe å si på! (Sarkasme)
Hun skjermfilmet også at hun tok ut penger fra Snapchat - så det er MYE penger hos disse 🤑

Hvis vi alle unngår influensenere på snap blir det mindre penger🤞🤞

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladidag skrev (6 timer siden):

Hvis vi alle unngår influensenere på snap blir det mindre penger🤞🤞

Er så enig! 
Om man mener det ikke er fortjente penger, dropp å gi dem klikk. Skulle ønske at man innsåg dette, alle som en. 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ikke Ulrik bo i båten når han jobbet? Det blir ikke så lett dersom båten og båtplassen selges.

Båten er ikke registrert i Skipsregisteret. Det betyr at den ikke kan belånes, noe som gjør salg av båter i den prisklassen ganske vanskelig. Jeg kan heller ikke se at den er registrert i småbåtregisteret. At en båt i den prisklassen ikke er registrert noe sted er utrolig merkelig, og ville avskrekket meg som kjøper. Jeg er faktisk usikker på om man får forsikret båten uten registrering. Jeg lurer veldig på hva grunnen er til at den ikke er registrert, det er veldig, veldig rart!

https://www.facebook.com/groups/557643347946594/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=2130257324018514

Skjermbilde 2024-03-25 kl. 11.00.05.png

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (15 timer siden):

Og alt det en har lest om husokkupanter og hvor lite rettigheter en har som huseiere i Spania da…

Ikke det samme nei. Men de har nok kjøpt av norske/engelske husbyggere (husker ikke hva det heter). Men er langt i fra samme sikkerhet som her. Det ser man generelt i utlandet,du kjører ofte forbi bygg som er halvferdige.... Så bare står det slik som et skall for ingen gjør noe,konkurs etc. Her i Norge finnes det ikke slik,mens i utlandet kjører man ofte forbi "spøkelse bygg" som en gang skulle bli en butikk gjerne,men så ble det ikke det😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (På 25.3.2024 den 11.13):

Skulle ikke Ulrik bo i båten når han jobbet? Det blir ikke så lett dersom båten og båtplassen selges.

Båten er ikke registrert i Skipsregisteret. Det betyr at den ikke kan belånes, noe som gjør salg av båter i den prisklassen ganske vanskelig. Jeg kan heller ikke se at den er registrert i småbåtregisteret. At en båt i den prisklassen ikke er registrert noe sted er utrolig merkelig, og ville avskrekket meg som kjøper. Jeg er faktisk usikker på om man får forsikret båten uten registrering. Jeg lurer veldig på hva grunnen er til at den ikke er registrert, det er veldig, veldig rart!

https://www.facebook.com/groups/557643347946594/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=2130257324018514

Skjermbilde 2024-03-25 kl. 11.00.05.png

Vi har en lik båt, den er heller ikke registrert i skipsregisteret, så det trenger ikke bety noe, er ikke noe problem å få forsikring. Men vår er i småbåtregistrert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...