Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

esk1 skrev (31 minutter siden):

Ser at hun annonserer på IG at huset skal selges og de skal flytte til ny by. Litt overraskende når hun nettopp kommenterte i forrige Q&A at hun trivdes så godt i Vollen.

Båten deres er også til salgs, i følge piloten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Han er pilot, hun er influencer (eller barna er det). Sier seg selv at de merker økte renter med hus, bil og båt. For svimlende summee. Renta biter nok godt. Og en pilot tjener ikke akkurat flere millioner.

Det er mange som må ha en resl livsstilsendring nå tror jeg. Men svir vel litt mer når så mange har fulgt, og følger, dem.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (59 minutter siden):

 Han er pilot, hun er influencer (eller barna er det). Sier seg selv at de merker økte renter med hus, bil og båt. For svimlende summee. Renta biter nok godt. Og en pilot tjener ikke akkurat flere millioner.

Det er mange som må ha en resl livsstilsendring nå tror jeg. Men svir vel litt mer når så mange har fulgt, og følger, dem.

Renta biter nok veldig for dem. Jeg prøvde å gjenfinne artikkelen hvor Ulrik fortalte at de kunne ha masse lån fordi mesteparten av hverdagslivet med mat, shopping osv ble sponset fordi de viste frem mesteparten i SoMe. Men jeg klarer ikke å finne igjen artikkelen.

Litt drastisk å legge både yacht og bolig ut til salgs på én gang, samtidig så ligger jo begge deler i et luksussegment hvor man må forvente at det tar lang tid å få solgt. Og det er helt feil sesong for båtsalg. De burde ha prøvd å selge den på vårparten.

Endret av Rastebenk
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at pilotfruen har jobbet en del den siste tiden. Mange reklameinnlegg på instagram, hun må jo ha hatt minst 5 ganger så mange reklameoppdrag som f eks Caroline Berg Eriksen. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om alle selskapene deres sliter økonomisk, med negativ egenkapital og mye gjeld. I følge proff.no.

Så det er nok ikke bare drømmen om en ny by som fremtvinger salg av hus og båt.

Hadde vært bra om noen faktisk turde å sette ord på de (for mange) tøffe tidene vi er inne. Og vist at luksuslivet slår sprekker når renta stiger og prisene øker.

Men det er vel ingen av dem som tør innrømme det, fortsetter vel bare å fronte et falskt «drømmeliv»

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Fordi det er der man går når man får nei hos de billigere bankene muligens?

Galskap😱

Leste tidligere i år at de kjøpte en større båt også. Piloten må vel jobbe mye overtid. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (56 minutter siden):

Ser ut som om alle selskapene deres sliter økonomisk, med negativ egenkapital og mye gjeld. I følge proff.no.

Så det er nok ikke bare drømmen om en ny by som fremtvinger salg av hus og båt.

Hadde vært bra om noen faktisk turde å sette ord på de (for mange) tøffe tidene vi er inne. Og vist at luksuslivet slår sprekker når renta stiger og prisene øker.

Men det er vel ingen av dem som tør innrømme det, fortsetter vel bare å fronte et falskt «drømmeliv»

https://www.proff.no/regnskap/julianne-nygård-as/vollen/-/IDIU2Y00000/
 

Ikke sjekket proff.no tidligere, men det har jo vært driftsinntekter på mellom 1,1 og 1,5 millioner de siste årene. Det er jo ikke mye sammenliknet med andre influencere. Ingen av de to andre selskapene til paret har hatt inntekt. 

Jeg må si at jeg stusser over fremvisning av livsstil og reelle tall. En ting er å selge hus, men å selge båt på høsten, det er jo ikke spesielt smart. 
 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (3 timer siden):

Selge i vollen til den summen, ja lykke til. Ikke strandtomt heller. Blir spennende å se hva den går for til slutt. Masse fine hus i den prisklassen nærmere Oslo. Skal slite bra med salget der

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32mill? Uten strandlinje🤔🙈 Hvilken by er dette? Østlandet et sted ut i fra dialekt🤔 En norwegian pilot tjener da ikke så mye,kanskje renta tok de. Svimlende sum😱

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stefaren til Julianne sitter godt i det og hjalp de med å få kjøpt huset i Vollen. Ser imidlertid ut som de sliter å betjene lånet med to normale++ inntekter i disse dager 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (7 minutter siden):

Stefaren til Julianne sitter godt i det og hjalp de med å få kjøpt huset i Vollen. Ser imidlertid ut som de sliter å betjene lånet med to normale++ inntekter i disse dager 

Ja, stefaren er rik. Men det er kanskje begrenset hva han vil bidra med for han har jo egne barn også. Ikke vet jeg hva ståa er 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...