Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (2 timer siden):

Her på sørlandet er det iallfall lange ventelister på båtplass

Det kan være, vi bor på Vestlandet, men alltid fått plass når vi har feriert sørover og østover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakini skrev (3 minutter siden):

Det kan være, vi bor på Vestlandet, men alltid fått plass når vi har feriert sørover og østover. 

Feriert som å være avgårde noen uker? For her vi bor er det lange ventelister på fast båtplast, gjestehavn er noe annet, der er det ikke så vanskelig😅

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Feriert som å være avgårde noen uker? For her vi bor er det lange ventelister på fast båtplast, gjestehavn er noe annet, der er det ikke så vanskelig😅

Det er vertfall aldri vært et problem med fast båtplass her rundt Bergensområdet. Så er nok forskjellig fra by til by da 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (4 timer siden):

Det er vertfall aldri vært et problem med fast båtplass her rundt Bergensområdet. Så er nok forskjellig fra by til by da 😉

Nja, jeg har opplevd lange ventelister her vi bor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det bare er og hoste opp en båtplass her på Østlandet. Gubben har lyst på og skaffe seg båt men det kan vi  se langt etter. Er nesten ikke båtplasser 

Endret av elskersommer
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke det bare er og hoste opp en båtplass her på Østlandet. Gubben har lyst på og skaffe seg båt men det kan vi ikke se langt etter. Er nesten ikke båtplasser 

Stemmer denne. Vi ventet i mange år for å få båtplass der vi hadde hytte. Endte tilslutt med å kjøpe hytte med egen brygge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De flytter sikkert fordi det ble for dyrt å betjene lånet nå som renta øker? Eller kan det være andre grunner? Litt rart å selge både båt og hus på en gang. Forstår egentlig ikke hvordan de har hatt råd til huset i første omgang, det var jo så dyrt og de har vel ikke så massive lønninger…? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (3 minutter siden):

De flytter sikkert fordi det ble for dyrt å betjene lånet nå som renta øker? Eller kan det være andre grunner? Litt rart å selge både båt og hus på en gang. Forstår egentlig ikke hvordan de har hatt råd til huset i første omgang, det var jo så dyrt og de har vel ikke så massive lønninger…? 

De har ikke massive lønninger nå lengre, nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (Akkurat nå):

De har ikke massive lønninger nå lengre, nei. 

Har de hatt det tidligere? Hun har vel ikke tjent så mye over millionen noen gang? Han kanskje 1,5 maks 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det huset var noe for seg selv i negativ forstand! 🫣 Det er noe av det mest smakløse jeg har sett… utsikten er fin for all del, men bygningen og alt innvendig er jo et forferdelig vinklete rot. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissCoverdale skrev (10 timer siden):

Hvorfor rydder man ikke og styler ordentlig når man selger et hus til 30+ millioner??

Det er vel ikke direkte uryddig - det er typisk upersonlig og "glatt", krydret med frukt / blomster / urter / oljer og altfor mange lyskilder og puter, i likhet med de fleste boligannonser. Kunne kanskje skjult klærne i garderoben og tatt vekk noe av dilldallet på badene, men stylisten synes sikkert det ser "tilfeldig" og innbydende ut 🙃

Jeg lurer mest på hvem som fant på den jungelaktige tapeten eller hva det er, i hovedetasjen. Den hadde jeg blitt sprø av. 

Generelt er kanskje hjemmet i største laget når man kaller noe av det for "de sosiale sonene" 🤭

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cati skrev (11 timer siden):

Oj, det huset var noe for seg selv i negativ forstand! 🫣 Det er noe av det mest smakløse jeg har sett… utsikten er fin for all del, men bygningen og alt innvendig er jo et forferdelig vinklete rot. 

Jeg likte huset veldig godt jeg ! Noen endringer på vegger og *smack* så er jeg klar for mitt personlige preg 🤗👌

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (1 time siden):

Jeg likte huset veldig godt jeg ! Noen endringer på vegger og *smack* så er jeg klar for mitt personlige preg 🤗👌

Ja, smaken er som baken! Godt man liker forskjellige ting, dette var langt unna min personlige smak. Inne kan man «lett» gjøre om har man penger til det, men bygget i seg selv synes jeg er altfor rotete med dårlig planløsning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cati skrev (7 timer siden):

Ja, smaken er som baken! Godt man liker forskjellige ting, dette var langt unna min personlige smak. Inne kan man «lett» gjøre om har man penger til det, men bygget i seg selv synes jeg er altfor rotete med dårlig planløsning.

Jeg er enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (På 21.9.2023 den 22.20):

Fatter ikke hvorfor man på død og liv skal ha så små "treningsrom", er jo så stappa med utstyr at man knapt har plass til å bevege seg – som jo er ganske kontra-intuitivt når man vet hva hensikten med et slikt rom er

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...