Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Henrik Troy 😅 Viktig å få vist sin slanke mage når det reklameres for happy flops si.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Twisted87 skrev (8 minutter siden):

Hvor stor båt har de? Trenger de ikke å bruke redningsvest?

Det er ikke påbudt på den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twisted87 skrev (4 timer siden):

Hvor stor båt har de? Trenger de ikke å bruke redningsvest?

Synes de barna har den vesten på døgnet rundt. I  motsetning til Benedict  haugaard sin datter som jeg enda ikke har sett med vest.

De gangene jeg har sett på IG eller Snapchat så har barna vest

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Synes de barna har den vesten på døgnet rundt. I  motsetning til Benedict  haugaard sin datter som jeg enda ikke har sett med vest.

De gangene jeg har sett på IG eller Snapchat så har barna vest

Ungene bruker vest hele dagen, langt vekk fra båten også.

De voksne derimot.

(men det er vel ikke noe krav om det i så stor båt, og hun sier at de har dem lett tilgjenglig, så det kan man egentlig ikke ta de på.. og det ser ut som de bruker vest når de bruker båten til ungen (for en syk setning med tanke på at ungen er 5 år), eller på vannjeten)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 time siden):

Ungene bruker vest hele dagen, langt vekk fra båten også.

De voksne derimot.

(men det er vel ikke noe krav om det i så stor båt, og hun sier at de har dem lett tilgjenglig, så det kan man egentlig ikke ta de på.. og det ser ut som de bruker vest når de bruker båten til ungen (for en syk setning med tanke på at ungen er 5 år), eller på vannjeten)

Er båten mindre enn 8 meter så må man ha vest på..  større båter så holder det med og ha vest lett tilgjengelig .

Men pilotparet er veldig flinke til og ha på gutta vest og hjelm når de bruker sykkel.   Å jeg synes det er merkelig at Benedicte haugaard og mann ikke har vest på sin datter. Tror ikke jeg har sett det enda. Å han som jobber mye på båt burde jo vite att dette er viktig

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig bra at barna har vest hele tiden om bord i båt! Uansett størrelse på båten! Båten til piloten og frua langt større en kravet for vest, så at voksne svømmedyktige mennesker ikke bruker vest seg jeg ikke problemer med. 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har hun delt hvor viktig det er med redningsvest etter sønnen på 5 år reddet lillebroren sin, men da tenker jeg hvis han er den som reddet broren sin, hvor var foreldrene eller besteforeldrene da? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en real heltedåd av en 5-åring! Å dykke til bunnen av et basseng og dra lillebroren sin opp etter klærne står det virkelig respekt av….man er ikke så stor selv heller når man er 5, og ikke alle på den alderen kan å svømme. Han fortjener all ære❤️

Samtidig så forstår jeg ikke hvorfor Julianne vinkler dette over til viktigheten av å bruke dette redningsvest i båt og brygge. Dette skjedde i bassenget til oldeforeldrene. Hvor var de voksne? Slipper man to småunger løs alene i hagen der det er et usikret basseng så bør de bruke redningsvester også der. Men det nevner hun ikke i innlegget sitt.

Ser at noen spør i kommentarfeltet «hvor var de voksne?», men blir sablet ned med «skjerp deg» av fansen. Jeg synes faktisk det er et helt legitimt spørsmål å stille, selv om det denne gangen gikk bra takket være en liten gutt på 5 år, da med tanke på at Julianne er belærende ute med pekefingeren ang barn og bruk av redningsvester.

De har hele tiden vært flinke ot bevisste på bruk av vest til barn (t.o.m hundene), de hadde også redningsvest til bilsetet som ble brukt da barna var spebarn. Så det overrasker meg at de var uforsiktige med basseng. Selv et lite plaskebasseng har nok vann i seg til at et lite barn kan drukne. Man blir jo drillet inn fra babyen blir født om å aldri forlate det i badekaret. Det er så fort gjort. 

  • Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag med poster på storyen hennes på instagram kan man se at henne 2.5 år gamle sønn sitter forovervendt i bilen 😵‍💫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (5 timer siden):

Siste dag med poster på storyen hennes på instagram kan man se at henne 2.5 år gamle sønn sitter forovervendt i bilen 😵‍💫

Hun har ikke sånn sete som man kan snurre rundt slik at dere blir bakovervendt.. om du skjønner hva jeg mener. Har sett andre reagere på andre influencere som de mener har barna fremovervendt men de har vist at setene bare kan snus andre vei når barnet er i.. men jeg vet ikke altså😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (13 timer siden):

https://www.seher.no/kjendis/ut-mot-barn-i-reklame-svaert-problematisk/79978801
 

Pilotfrue får kritikk for å inkludere barn i reklame. For å gjøre det enda «bedre» har Pilotfrue valgt et bilde av barnet i badebukse. 

Hun skyr ingen midler for å bruke barna for å tjene penger. Hun er lat som få, og elsker luksus, og da må dessverre barna trå til så mor kan opprettholde sin levestandard.

Endret av K_mb
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lenebu skrev (13 timer siden):

I denne heltedåden der storebror reddet lillebror, hva mener hun med "kontrollerte omgivelser"?

Den skjønner ikke jeg heller……mener hun at det var voksne til stede som såg at lillebror lå på bunnen av bassenget og lot 5-åringen hoppe uti og berge lillebror?

Hun fremstiller det i innlegget som at dette gikk bra takket være storebror som fikk med seg at lillebror var i vannet og sank ned til bunnen. Storebror hoppe6 uti og dro lillebror opp etter klærne

Men i kommentarfeltet der flere spør hvor de voksne var så prøver hun å redde seg inn ved å svare at det var kontrollerte omgivelser…. Henger ikke på greip. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (25 minutter siden):

Den skjønner ikke jeg heller……mener hun at det var voksne til stede som såg at lillebror lå på bunnen av bassenget og lot 5-åringen hoppe uti og berge lillebror?

Hun fremstiller det i innlegget som at dette gikk bra takket være storebror som fikk med seg at lillebror var i vannet og sank ned til bunnen. Storebror hoppe6 uti og dro lillebror opp etter klærne

Men i kommentarfeltet der flere spør hvor de voksne var så prøver hun å redde seg inn ved å svare at det var kontrollerte omgivelser…. Henger ikke på greip. 

Sånn utvikler historier seg når man ikke er sannferdig og er mer opptatt av likes enn av beskyttelse av barns privatliv. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Sånn utvikler historier seg når man ikke er sannferdig og er mer opptatt av likes enn av beskyttelse av barns privatliv. 

Høres ut som et forsøk på å få flere klikk, sannferdig historie eller ikke hun har jo lyktes... 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (På 13.8.2023 den 19.08):

I Nettavisens omtale av hendelsen står det at hun var tre skritt unna bassenget, men "havnet i en sjokktilstand".

https://www.nettavisen.no/livsstil/julianne-nygard-opplevde-marerittet-na-kommer-hun-med-advarsel/s/5-95-1252338

 

Jeg ser ikke helt hva som er så galt i denne hendelsen. Pilotparet er vel de jeg mener er er veldig flinke til og ha på barna vester. De har de på uansett hvor de er. Å de er flinke til hjelm og beskyttelse på kne og armer ved sykkel/sparkesykkel. 

Hun påpeker hvor raskt en ulykke kan skje. Dette kan skje alle selv om man egentlig er flink til og ha på vest ellers så skjer det den ene gangen de ikke har den på. Ja de burde hatt på men nå var hun kun noen skritt unna bassenget.

Jeg har sendt en melding til Benedicte haugaard i sommer og spurt hvorfor de aldri har på barnet vest men fikk ett surt svar tilbake om at de hadde på når de var i fart og når hun var på brygga. Jeg har knapt sett vest på det barnet.

Så jeg synes det er bra at Julianne går ut og ber foreldre skjerpe seg fordi jeg tror mange slurver med bruk av vest

Endret av elskersommer
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser at hun annonserer på IG at huset skal selges og de skal flytte til ny by. Litt overraskende når hun nettopp kommenterte i forrige Q&A at hun trivdes så godt i Vollen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...