VEGAN forever Skrevet 29. mars #11481 Del Skrevet 29. mars 1 hour ago, AntiBullshit said: Man får ikke fett i blodet av karbohydrater. Er forøvrig enig i at familien har et kosthold som viker langt fra hva helsemyndighetene anbefaler, men det er jo først og fremst dårlige valg som rammer dem selv og barna og dermed er det begrenset hvor provosert jeg blir av det. Som influencer er frua en som liker å provosere og erte på seg folk, så man skal ikke se bort i fra at hun nå aktivt går inn for å fremstå som helt bananas på matfronten. De ER helt "bananas" på kostholdet. Bryr meg ingenting on hva hun og han dytter i seg, men de har ansvaret for barn, og det er ikke hyggelig å se at de ødelegger kroppene til barna. Det kan gi langtids sykdommer som ikke kan reverseres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 29. mars #11482 Del Skrevet 29. mars 1 hour ago, Jens said: Flere sider om sukker?!! Hovedingrediensen til Julianne og familien 🤷 ikke en dag uten 🤦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 29. mars #11483 Del Skrevet 29. mars 19 hours ago, Hjertestein said: Det er jo klart sukker er helseskadelig. Finnnes ikke noe bra med det. Er en grunn til økt fedme i Norge, økt helseplager og høyt kolesterol. Fett i blodet er ikke bra. Jeg følger ikke disse, men filmer de hvert måltid? Dere ser barna kun spiser sukker til hvert måltid hver dag? De spiser og drikker sukker hver dag, ja. Sukker lagres i leveren også. Veldig mye med kroppen som påvirkes negativt av raffinert sukker. Brunt sukker er noe helt annet, det er ikke så ille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 3. april #11484 Del Skrevet 3. april VEGAN forever skrev (På 29.3.2023 den 19.28): Helt riktig, sukker er bevist like avhengighetsskapende som kokain, faktisk. Håper du klarer å slutte igjen. Jeg var også sukker avhengig men sluttet for noen år siden, og nå spiser Jeg søt frukt når Jeg craver noe søtt 👍 Du er klar over at frukt inneholder sukker, ikke sant? Riktignok ikke i like høy konsentrasjon som i godteri, men likevel. Fra frukt.no: 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. april #11485 Del Skrevet 3. april Tråden er ryddet for brukerangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 4. april #11486 Del Skrevet 4. april Rubella skrev (På 3.4.2023 den 2.24): Du er klar over at frukt inneholder sukker, ikke sant? Riktignok ikke i like høy konsentrasjon som i godteri, men likevel. Fra frukt.no: Har du i det hele tatt lest det siste avsnittet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. april #11487 Del Skrevet 4. april Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 4. april #11488 Del Skrevet 4. april Sweet Caroline skrev (6 timer siden): Har du i det hele tatt lest det siste avsnittet? Ja, selvsagt. Men frukt inneholder like fullt sukker - bare andre ting i tillegg, som mineraler, vitaminer, antioksidanter +++. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 5. april #11489 Del Skrevet 5. april Rubella skrev (12 timer siden): Ja, selvsagt. Men frukt inneholder like fullt sukker - bare andre ting i tillegg, som mineraler, vitaminer, antioksidanter +++. Jeg kjenner i hvert fall ingen som har blitt overvektige av for mye frukt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 8. april #11490 Del Skrevet 8. april Mulig hun gjør det for å provosere og jeg mistenker det men i nesten hvert eneste klipp vises det at de gir mye sukker til ungene i form av snop. Men når jeg i dag ser klipp fra denne eggjakten de hadde med barna så kjenne jeg at jeg grøsser når jeg ser alt sukkeret i form av godis. Men igjen jeg tror de viser dette for å provosere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. april #11491 Del Skrevet 8. april Team retriever skrev (3 timer siden): Mulig hun gjør det for å provosere og jeg mistenker det men i nesten hvert eneste klipp vises det at de gir mye sukker til ungene i form av snop. Men når jeg i dag ser klipp fra denne eggjakten de hadde med barna så kjenne jeg at jeg grøsser når jeg ser alt sukkeret i form av godis. Men igjen jeg tror de viser dette for å provosere Fordi det er ingen andre barn som får påskeegg i påsken. Ja det var stort men det er deres barn.. kan vi ikke heller prøve og få frem all denne eksponeringen av barna fremfor hva de får i påskeegg. De må gjerne gi sjokolade både morgen,middag og kvelds for min del. Men eksponering er bekymringsfullt 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 8. april #11492 Del Skrevet 8. april elskersommer skrev (47 minutter siden): Fordi det er ingen andre barn som får påskeegg i påsken. Ja det var stort men det er deres barn.. kan vi ikke heller prøve og få frem all denne eksponeringen av barna fremfor hva de får i påskeegg. De må gjerne gi sjokolade både morgen,middag og kvelds for min del. Men eksponering er bekymringsfullt Enig! Jeg driter i hva de får i påskeegget, men eksponeringen er helt ekstrem. Selv påskeeggjakt skal deles med offentligheten. Dette er barns egne, private opplevelser som utleveres til alle og enhver. Husker både pilotfrue og Monica Nyhus protesterte vilt når en politiker kom med et lovforslag mot å eksponere barn i kommersiell sammenheng. Deretter kom en debatt om eksponering av barn i private settinger eller i reklame. Nyhusene tok kritikken til seg og endret kurs, pilotparet har blitt verre enn verst. 11 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. april #11493 Del Skrevet 8. april K_mb skrev (3 timer siden): Enig! Jeg driter i hva de får i påskeegget, men eksponeringen er helt ekstrem. Selv påskeeggjakt skal deles med offentligheten. Dette er barns egne, private opplevelser som utleveres til alle og enhver. Husker både pilotfrue og Monica Nyhus protesterte vilt når en politiker kom med et lovforslag mot å eksponere barn i kommersiell sammenheng. Deretter kom en debatt om eksponering av barn i private settinger eller i reklame. Nyhusene tok kritikken til seg og endret kurs, pilotparet har blitt verre enn verst. Er derfor det er så viktig at man faktisk setter søkelys på eksponering av barna. Det hjalp hos familien Nyhus til slutt. Er bare teit og henge seg opp i deres kosthold og godteri forbruk, det må de gjøre som de vil med.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå