Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

De trenger nok litt oppmerksomhet nå, har jo vært stille derfra en stund. 

Når det er sagt, er ikke dette bildet det verste fra den kanten, og jeg ser ikke noe galt med det. Hun har en helt normal og sunn kropp. Har selv arr etter keisersnitt.

Endret av K_mb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sushiii skrev (19 minutter siden):

Når mannen har fotografert og redigert bildet i Photoshop..

Han redigerte ikke bort arret i det minste?😬

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (5 timer siden):

Hadde det vært LITT kropp så hadde det vært helt okei. Men det er kropp OVERALT, og kropp er det viktigste i HELE VERDEN. Jeg er så lei av andres kropper at herlighet jeg klikker snart. Nå var det pilotfrues "kom og ta blomsten min"-bilde som fikk begeret mitt til å renne over, men dette synes jeg er et generelt problem. Kropp er ikke topp, kropp er uinteressant.

Det "høres" som du er i konflikt med din egen seksualitet.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er altså så klein i sine forsøk på å selge produkter og fremstå som troverdig, jeg bruker aldri ordet «cringe», men det skriker jo cringe hele veien. At hun tjener gode penger på å annonsere kan jeg bare ikke forstå!? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (På 8.2.2023 den 17.19):

Hånden på hoften. Der var det dårlige redigeringsferdigheter 🤦🏼‍♀️

Ekstremt dårlig redigering.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom opp i feeden min, men gir henne kudos for reklame for foundation. Usminket og filmer ganske så nært for å vise huden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hun skriver i storyen at mange spør om kidsa er tvillinger i thailand pga. samme outfit. og hun skriver til dette at det er det beste komplimentet hun får ??? skjønner ikke hvorfor det er ett så kjempekompliment jeg 😛 gutta er jo liten og stor, så tipper thaiene bare sier "twiins" fordi de har like antrekk. 

Søte gutter i fine outfits da :D 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser de ungene noe annet enn kindersjokolade, sukkertøy og is? Blir ikke overraska om de vokser opp med IBS og hull i tennene for å si det sånn

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AntiBullshit said:

Spiser de ungene noe annet enn kindersjokolade, sukkertøy og is? Blir ikke overraska om de vokser opp med IBS og hull i tennene for å si det sånn

Grusomt kosthold. Foreldrene drikker og spiser mye dritt selv også.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forfriskende å se en influenser-familie som synes å leve etter alt med måte. Jeg tviler på at ungene kun spiser usunt, de klarer seg nok veldig bra. Mye bedre enn rigide kostholdstrender som regjerer rundt omkring. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, cerruti said:

Jeg synes det er forfriskende å se en influenser-familie som synes å leve etter alt med måte. Jeg tviler på at ungene kun spiser usunt, de klarer seg nok veldig bra. Mye bedre enn rigide kostholdstrender som regjerer rundt omkring. 

De er svært mye syke alle 4, som ikke er rart med de ekstremt dårlige mat og drikkevanene. De bryter ned immunitet systemet sitt. Og selv når ungene er hjemme fra barnehagen pga. sykdom, så stapper de i seg med dritt istedenfor å få noe sunt for å bygge opp immunitet systemet sitt.

Til og med når den minste var på sykehuset fordi han var så syk, så satt de i sykesengen og dyttet i han rett og slett bare dritt 🤦

At ingen grep inn på sykehuset å krevde at de gav den syke ungen sunn mat 🤬

Endret av VEGAN forever
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chroma skrev (52 minutter siden):

Er dette noe hun skal tatovere, eller noe hun allerede har tatovert? 

Hun har allerede tatovert, ligger en reel om/med dette på instaen hennes.

 

Screenshot_20230305_172257_Instagram.jpg

Endret av however
Feil bilde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare de to klarer et slikt kunststykke 🤣

Så utrolig flaut at man tatoverer kg istedenfor gram🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (2 minutter siden):

Bare de to klarer et slikt kunststykke 🤣

Så utrolig flaut at man tatoverer kg istedenfor gram🤣🤣🤣🤣🤣

Ja, dette var et "golden moment" 😵💫😵💫Kan være greit å få en voksen til å lese korrektur når man først skal tatovere!

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...