Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Chroma said:

Barna mine får også is når de er syke, ofte er det det eneste de vil ha. Bedre enn å ikke få i seg noe. Men disse er jo ikke akkurat kjent for å ha et sunt kosthold til vanlig, så jeg kan forstå at folk reagerer. 

Ja det er egentlig det samme dårlige kostholdet hele tiden, så kanskje derfor de er så mye syke alle fire !

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Nobile said:

Helt ærlig… det må være greit å velge å gi barna sine «drittmat» når de er syke og kanskje ikke har så stor matlyst. De overlever nok et par dager på sukker og væske. 

"Et par dager" 🥴

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (5 timer siden):

"Immune system" Jeg har bodd i utlandet i mange år så norsken blir svekket med årene 🤷

Skjønner. Immunforsvaret er det norske ordet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at is og sukkerholdig væske er fullstendig innafor når barna er syke, men når det ikke blir med dét så er det diskutabelt. De flyter i usunn mat. Og det hjelper ikke på å bli frisk, eller å holde sykdom borte i ettertid, tvert i mot. Det fyller magen, men that's it. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (23 timer siden):

Når barna er syke så er det jo fint å dytte i de enda mere dritt, for å være sikkert på at immunitet systemet ikke bygger seg opp 🤦🥴🤬

Screenshot_2023-03-20-14-33-30-91_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Det er så mye rart og ta dette paret på men at de gir de små is fordi de er syke er ikke en av de.  Hva med og heller diskutere at de faktisk deler med halve Norge om hva som feiler de? Diskutere all denne eksponeringen?

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunn start på dagen for små syke barn dette her 🤦🥴  Hun sa at sukker ikke er usunt, hun er altså så stokk dum. Sukker er noe av det mest usunne man kan dytte i seg. Hun burde skolere seg litt, skremmende at slike formerer seg 😩

Screenshot_2023-03-26-17-07-31-16_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (1 time siden):

Sunn start på dagen for små syke barn dette her 🤦🥴  Hun sa at sukker ikke er usunt, hun er altså så stokk dum. Sukker er noe av det mest usunne man kan dytte i seg. Hun burde skolere seg litt, skremmende at slike formerer seg 😩

Screenshot_2023-03-26-17-07-31-16_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Kjøre vene så opptatt du er over kostholdet til denne familien. Å vet jo ikke noe om hva de spiste til frokost. Dette ble lagt ut kl 12 og da regner jeg med at de har spist frokost. For du og dine barn har vel aldri vært borte en tur søndag formiddag og spist vafler,,du og dine barn har vel aldri vært på ski/sykkeltur en søndag formiddag og kanskje spist en vaffel eller sjokolade? Du og barna har vel aldri vært ute en varm sommerdag på stranda og spist en bolle eller is

  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, elskersommer said:

Kjøre vene så opptatt du er over kostholdet til denne familien. Å vet jo ikke noe om hva de spiste til frokost. Dette ble lagt ut kl 12 og da regner jeg med at de har spist frokost. For du og dine barn har vel aldri vært borte en tur søndag formiddag og spist vafler,,du og dine barn har vel aldri vært på ski/sykkeltur en søndag formiddag og kanskje spist en vaffel eller sjokolade? Du og barna har vel aldri vært ute en varm sommerdag på stranda og spist en bolle eller is

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

Endret av VEGAN forever
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 timer siden):

Kjøre vene så opptatt du er over kostholdet til denne familien. Å vet jo ikke noe om hva de spiste til frokost. Dette ble lagt ut kl 12 og da regner jeg med at de har spist frokost. For du og dine barn har vel aldri vært borte en tur søndag formiddag og spist vafler,,du og dine barn har vel aldri vært på ski/sykkeltur en søndag formiddag og kanskje spist en vaffel eller sjokolade? Du og barna har vel aldri vært ute en varm sommerdag på stranda og spist en bolle eller is

Enig i denne. Her koser vi oss ofte med lapper til frokost/lunsj på søndager ☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (2 timer siden):

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

De er jo syk for de har SMÅ BARN Å GÅR I BARNEHAGEN!!! Slutt å oppfør deg som en dritt 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (5 timer siden):

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

Veggisser gjør jo aldri noe feil. Har selv to døtre som nå er 19-23 år. Jeg har aldri vært så opptatt av hva de fikk i seg som barn. Ville de ikke ha frokost så gikk jeg ikke bananas. Ville de ha is hver dag så fikk de det.. å de er faktisk to meget oppegående jenter nå som er friske og raske. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggheksa skrev (3 timer siden):

De er jo syk for de har SMÅ BARN Å GÅR I BARNEHAGEN!!! Slutt å oppfør deg som en dritt 

Mange barn er mye syke men det bør ikke ha noe med kostholdet og gjøre... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VEGAN forever skrev (17 timer siden):

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

Jeg er den av absolutt alle i familien som forsøpler kroppen så til de grader, også av de jeg kjenner, og jeg er ALDRI syk. Tilfeldig? Veldig skeptisk. Noen har bare et godt immunforsvar og noen ikke.

Og har man barn i barnehage så får man muligens mye dritt. Og etter Corona, ja da har det vært enda mere dritt. 

Som noen andre skrev, alle mine barn er voksne og friske, selv om de ikke hadde frokost som de ikke ville ha, eller om vi hadde vafler/pannekaker med sukker til frokost 😍 eller hadde is en mandag. They survived, friske og raske 🥳🥳

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (12 timer siden):

Jeg er den av absolutt alle i familien som forsøpler kroppen så til de grader, også av de jeg kjenner, og jeg er ALDRI syk. Tilfeldig? Veldig skeptisk. Noen har bare et godt immunforsvar og noen ikke.

Og har man barn i barnehage så får man muligens mye dritt. Og etter Corona, ja da har det vært enda mere dritt. 

Som noen andre skrev, alle mine barn er voksne og friske, selv om de ikke hadde frokost som de ikke ville ha, eller om vi hadde vafler/pannekaker med sukker til frokost 😍 eller hadde is en mandag. They survived, friske og raske 🥳🥳

Har en stedatter som alltid har levd Sundt fra hun var liten. Hennes mamma var supernøye på dette. Men hun var alltid syk. Var det en som hostet i nærheten av henne så ble hun syk. Hun er voksen nå men har fortsatt ett så elendig imunforsvar. 

Jeg har aldri vært så nøye på dette med kosthold med mine to og de har alltid vært friske og raske

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går både norovirus, influensa og korona her jeg bor og barnehagene er det mye smitte hele tiden. Voksne og barn blir syke med jevne mellomrom. Det må være lov å kose seg litt ekstra når en er syk. Appetitten er ikke akkurat vanligvis på topp og et mellommåltid med lapper eller lapper som dessert får ikke akkurat immunforsvaret til å svime av.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VEGAN forever skrev (På 26.3.2023 den 15.13):

Sunn start på dagen for små syke barn dette her 🤦🥴  Hun sa at sukker ikke er usunt, hun er altså så stokk dum. Sukker er noe av det mest usunne man kan dytte i seg. Hun burde skolere seg litt, skremmende at slike formerer seg 😩

Screenshot_2023-03-26-17-07-31-16_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Kan hun ikke få bestemme selv hva hun vil at ungene skal spise? Greit at du ikke liker sukker, men sukker er ikke arsenikk. Sukker er vanlig i så og si all bakst. Til og med grovt brød.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (På 27.3.2023 den 5.39):

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

Få se seriøs dokumentasjon på at sukker ødelegger immunforsvaret.

Helt greit at du ikke liker sukker, men du kan ikke bestemme hva vi andre skal gjøre.

Hilsen diabetiker 1 som spiser litt sukker og som har et barnebarn med D1, som spiser litt kake på festdager.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (36 minutter siden):

Kan hun ikke få bestemme selv hva hun vil at ungene skal spise? Greit at du ikke liker sukker, men sukker er ikke arsenikk. Sukker er vanlig i så og si all bakst. Til og med grovt brød.

Dette ble vel også laget istand til et besøk de skulle ha på formiddagen... se her! Gjort klart til besøket (el.lign var teksten). Ikke til frokost m.a.o. selv om noen syntes det var "frokost-tid"

Endret av Fjugur
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fylles det på med mere dritt/gift for kroppen 🤦 hun drikker disse forferdelige usunne greiene hver eneste dag, som er designet for lite oppegående folk.

Hun gir de stakkars barna drikker med raffinert sukker og kunstige tilsetningsstoffer hver dag også.

Screenshot_2023-03-28-22-14-35-85_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...