Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

VEGAN forever skrev (På 27.3.2023 den 5.39):

Nei Jeg dytter ikke i meg dritt som sjokolade, boller, is og vafler.  Det forsøpler kroppen vår og tilfører ingenting kroppen vår trenger. Det bryter ned immunforsvaret og gir masse kort og langtidssykdommer.

Ikke smaker det godt heller sammenlignet med frukt, nøtter og annet naturlig "snacks".

Man må lære barn hva som er "mat" og hva som rett og slett er søppel disse folkene spiser 90% dritt, derfor er de syke hele tiden. Stakkars unger som får helsen sin ødelagt.

Jeg er ALDRI syk, ikke tilfeldig.

Jeg eter altfor mye drittmat og sukker, hver dag. Er aldri syk. Så ikke påstå at det kun er maten sin skyld.
ungene går i barnehage, derfor er de syke. Mine barn var syke hele forb. barnehagetiden og da spiste vi skikkelig mat.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VEGAN forever skrev (1 time siden):

Her fylles det på med mere dritt/gift for kroppen 🤦 hun drikker disse forferdelige usunne greiene hver eneste dag, som er designet for lite oppegående folk.

Hun gir de stakkars barna drikker med raffinert sukker og kunstige tilsetningsstoffer hver dag også.

Screenshot_2023-03-28-22-14-35-85_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Da finnes det veldig mange lite oppegående mennesker i verden om det er kun de som drikker energidrikke🤣 Da er jeg også en av de lite oppegående menneskene🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (9 timer siden):

Få se seriøs dokumentasjon på at sukker ødelegger immunforsvaret.

Helt greit at du ikke liker sukker, men du kan ikke bestemme hva vi andre skal gjøre.

Hilsen diabetiker 1 som spiser litt sukker og som har et barnebarn med D1, som spiser litt kake på festdager.

Hvor skrev hun at hun bestemte hva andre skal spise? Jeg tviler ikke på at sukker ødelegger helsen , på 60 tallet spise vi nesten ikke sukker ,1 kg i året ,og nå er det 10 kg i året , 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart sukker er helseskadelig. Finnnes ikke noe bra med det. Er en grunn til økt fedme i Norge, økt helseplager og høyt kolesterol. Fett i blodet er ikke bra. 
 

Jeg følger ikke disse, men filmer de hvert måltid? Dere ser barna kun spiser sukker til hvert måltid hver dag? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Sunfl0wer said:

Da finnes det veldig mange lite oppegående mennesker i verden om det er kun de som drikker energidrikke🤣 Da er jeg også en av de lite oppegående menneskene🤣

Ja det er sant, de aller fleste er lite oppegåendeSe bare alle tullingene som tok covid vaksinen "Pilotfrue" og familien inkludert selvsagt 🤷🥴🤦 og nå klager de på alle problemene de har fått pga. den.

Se bare i kommentarfeltet her, folk som argumenterer for å opprettholde et dårlig kosthold 🤦🤦🤦 huff å huff...... Ingen tvil om at verden er full av programerte folk som ikke har evnen til å våkne opp å se at det meste de har lært er bare løgn og propaganda. Fortsett å bli i boblen deres 😴😴😴

Endret av VEGAN forever
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (3 timer siden):

Ja det er sant, de aller fleste er lite oppegåendeSe bare alle tullingene som tok covid vaksinen "Pilotfrue" og familien inkludert selvsagt 🤷🥴🤦 og nå klager de på alle problemene de har fått pga. den.

Se bare i kommentarfeltet her, folk som argumenterer for å opprettholde et dårlig kosthold 🤦🤦🤦 huff å huff...... Ingen tvil om at verden er full av programerte folk som ikke har evnen til å våkne opp å se at det meste de har lært er bare løgn og propaganda. Fortsett å bli i boble  deres 😴😴😴

Ja, og du får fortsette i din boble.😜

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, VEGAN forever said:

Ja det er sant, de aller fleste er lite oppegåendeSe bare alle tullingene som tok covid vaksinen "Pilotfrue" og familien inkludert selvsagt 🤷🥴🤦 og nå klager de på alle problemene de har fått pga. den.

Se bare i kommentarfeltet her, folk som argumenterer for å opprettholde et dårlig kosthold 🤦🤦🤦 huff å huff...... Ingen tvil om at verden er full av programerte folk som ikke har evnen til å våkne opp å se at det meste de har lært er bare løgn og propaganda. Fortsett å bli i boble  deres 😴😴😴

Du skriver mye sant og bra. Men saken er at sukker skaper avhengighet. Derfor er det så vanskelig å kutte ut. Jeg var sukkerfri i to år og har aldri hatt så bra hud som da! Men jeg klarer ikke dette nå da jeg sover lite, stresser mye og har store pauser mellom måltider. Da tyr jeg til sukker. 
 

det jeg synes er rart er at det ble så mye naken kropp hos pilotfrue i det siste. Rumpe her og rumpe der, tydelig naken i dusjen i reklame mm

 

for lite følgere i det siste? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (47 minutter siden):

Du skriver mye sant og bra. Men saken er at sukker skaper avhengighet. Derfor er det så vanskelig å kutte ut. Jeg var sukkerfri i to år og har aldri hatt så bra hud som da! Men jeg klarer ikke dette nå da jeg sover lite, stresser mye og har store pauser mellom måltider. Da tyr jeg til sukker. 
 

det jeg synes er rart er at det ble så mye naken kropp hos pilotfrue i det siste. Rumpe her og rumpe der, tydelig naken i dusjen i reklame mm

 

for lite følgere i det siste? 

Mye sant? Nei, der var det mye usammenhengende svada og antivax.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (10 timer siden):

Ja det er sant, de aller fleste er lite oppegåendeSe bare alle tullingene som tok covid vaksinen "Pilotfrue" og familien inkludert selvsagt 🤷🥴🤦 og nå klager de på alle problemene de har fått pga. den.

Se bare i kommentarfeltet her, folk som argumenterer for å opprettholde et dårlig kosthold 🤦🤦🤦 huff å huff...... Ingen tvil om at verden er full av programerte folk som ikke har evnen til å våkne opp å se at det meste de har lært er bare løgn og propaganda. Fortsett å bli i boble  deres 😴😴😴

Du må gjerne ha din mening om vaksinen. Men det får du snakke om innad i gruppa som er mot vaksine..  

Jeg er så lei av og høre folk prøve og fortelle om hvor ille vaksinen er. Her har jeg,mannen og to døtre tatt vaksiner. Men vi er friske. Å når sånne som deg i tillegg sier at jeg har gjort det slik at mine døtre er blitt sterile pga vaksinen så blir jeg forbanna... Slutt og spre denne propagandaen rundt omkring 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sharpa VinterBerg said:

Mye sant? Nei, der var det mye usammenhengende svada og antivax.

Jeg sa ingenting om vaksine, men om sukker er det mye sant. Du kan gå f eks på forskning.no og lese om sukker. Det er også funnet candida sopp i kreftsvulst, og candida elsker jo sukker. Sukker er langt i fra sunt og man trenger ikke å være forsker for å forstå dette. Nå går jeg ikke i flere diskusjoner om dette da jeg spiser sukker selv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (17 timer siden):

Det er jo klart sukker er helseskadelig. Finnnes ikke noe bra med det. Er en grunn til økt fedme i Norge, økt helseplager og høyt kolesterol. Fett i blodet er ikke bra. 
 

Jeg følger ikke disse, men filmer de hvert måltid? Dere ser barna kun spiser sukker til hvert måltid hver dag? 

Man får ikke fett i blodet av karbohydrater. Er forøvrig enig i at familien har et kosthold som viker langt fra hva helsemyndighetene anbefaler, men det er jo først og fremst dårlige valg som rammer dem selv og barna og dermed er det begrenset hvor provosert jeg blir av det. Som influencer er frua en som liker å provosere og erte på seg folk, så man skal ikke se bort i fra at hun nå aktivt går inn for å fremstå som helt bananas på matfronten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (28 minutter siden):

Jeg sa ingenting om vaksine, men om sukker er det mye sant. Du kan gå f eks på forskning.no og lese om sukker. Det er også funnet candida sopp i kreftsvulst, og candida elsker jo sukker. Sukker er langt i fra sunt og man trenger ikke å være forsker for å forstå dette. Nå går jeg ikke i flere diskusjoner om dette da jeg spiser sukker selv 

Brukeren du siterte gjorde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, annelis said:

Du skriver mye sant og bra. Men saken er at sukker skaper avhengighet. Derfor er det så vanskelig å kutte ut. Jeg var sukkerfri i to år og har aldri hatt så bra hud som da! Men jeg klarer ikke dette nå da jeg sover lite, stresser mye og har store pauser mellom måltider. Da tyr jeg til sukker. 
 

det jeg synes er rart er at det ble så mye naken kropp hos pilotfrue i det siste. Rumpe her og rumpe der, tydelig naken i dusjen i reklame mm

 

for lite følgere i det siste? 

Helt riktig, sukker er bevist like avhengighetsskapende som kokain, faktisk. Håper du klarer å slutte igjen. Jeg var også sukker avhengig men sluttet for noen år siden, og nå spiser Jeg søt frukt når Jeg craver noe søtt 👍

Endret av VEGAN forever
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, annelis said:

Jeg sa ingenting om vaksine, men om sukker er det mye sant. Du kan gå f eks på forskning.no og lese om sukker. Det er også funnet candida sopp i kreftsvulst, og candida elsker jo sukker. Sukker er langt i fra sunt og man trenger ikke å være forsker for å forstå dette. Nå går jeg ikke i flere diskusjoner om dette da jeg spiser sukker selv 

Veldig bra skrevet og helt korrekt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AntiBullshit said:

Man får ikke fett i blodet av karbohydrater. Er forøvrig enig i at familien har et kosthold som viker langt fra hva helsemyndighetene anbefaler, men det er jo først og fremst dårlige valg som rammer dem selv og barna og dermed er det begrenset hvor provosert jeg blir av det. Som influencer er frua en som liker å provosere og erte på seg folk, så man skal ikke se bort i fra at hun nå aktivt går inn for å fremstå som helt bananas på matfronten.

De ER helt "bananas" på kostholdet. Bryr meg ingenting on hva hun og han dytter i seg, men de har ansvaret for barn, og det er ikke hyggelig å se at de ødelegger kroppene til barna. Det kan gi langtids sykdommer som ikke kan reverseres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Jens said:

Flere sider om sukker?!!

Hovedingrediensen til Julianne og familien 🤷 ikke en dag uten 🤦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Hjertestein said:

Det er jo klart sukker er helseskadelig. Finnnes ikke noe bra med det. Er en grunn til økt fedme i Norge, økt helseplager og høyt kolesterol. Fett i blodet er ikke bra. 
 

Jeg følger ikke disse, men filmer de hvert måltid? Dere ser barna kun spiser sukker til hvert måltid hver dag? 

De spiser og drikker sukker hver dag, ja. Sukker lagres i leveren også. Veldig mye med kroppen som påvirkes negativt av raffinert sukker. Brunt sukker er noe helt annet, det er ikke så ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (På 29.3.2023 den 19.28):

Helt riktig, sukker er bevist like avhengighetsskapende som kokain, faktisk. Håper du klarer å slutte igjen. Jeg var også sukker avhengig men sluttet for noen år siden, og nå spiser Jeg søt frukt når Jeg craver noe søtt 👍

Du er klar over at frukt inneholder sukker, ikke sant? Riktignok ikke i like høy konsentrasjon som i godteri, men likevel.

Fra frukt.no:

40B30D19-6703-49FF-9545-B91D0437201A.jpeg

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...