Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har de bestilt ny båt til et par millioner da mannen skal starte firma med opplæring og sertifisering på båter som går fortere enn 50 knop. Dette er som et togkræsj, jeg klarer ikke å slutte og se på:-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Nå har de bestilt ny båt til et par millioner da mannen skal starte firma med opplæring og sertifisering på båter som går fortere enn 50 knop. Dette er som et togkræsj, jeg klarer ikke å slutte og se på:-)

Det kan jo virke som de har råd til det. Og høyhastighetsbevis er et krav for båter som går over en viss fart. 
Det er jo et stort marked for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (2 timer siden):

Men hvilken kunnskap har de egentlig til å lære andre i å kjøre fort med båt?

Han har jo sikkert det som skal til for å kunne holde slike kurs. Ellers hadde han ikke fått det godkjent.

Å her må jeg nesten få si at det bra folk melder seg på slike kurs. Er alt for mange som kjører uten og tenke at det skal gjøres riktig

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (9 timer siden):

Det er allerede en rekke firmaer som driver med dette. Markedet er mettet for lenge siden:-)

Da gjenstår det og se om han får kunder til disse Kursene. . 

Jeg er stor motstander av paret når det gjelder eksponering og alt det materielle. Men synes det er bra om han gjøre slik kurs når han ikke er på jobb.. at dette er mulig og tjene litt på det

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (34 minutter siden):

Viser frem keisersnitt nå da. Med en kopp med blomster foran. Alt for å kunne vise seg frem. Er det mulig!

Synes det var ett flott bilde! Visste med en gang jeg så det bilde at her måtte man inn på KG å lese negative reaksjoner🙈 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sunfl0wer said:

Synes det var ett flott bilde! Visste med en gang jeg så det bilde at her måtte man inn på KG å lese negative reaksjoner🙈 

Og jeg tenker hva faen er greia, annet enn at hun ønsker å vise frem underboob og smal midje. Det er nok kropp, nå. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (4 minutter siden):

Og jeg tenker hva faen er greia, annet enn at hun ønsker å vise frem underboob og smal midje. Det er nok kropp, nå. 

Og jeg tenker at man ikke trenger å være allergisk mot kropp. LITT må man da tåle å se? Og hun snakket om keisersnittet,noe som er noe av de fineste arrene man kan ha. 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sunfl0wer said:

Og jeg tenker at man ikke trenger å være allergisk mot kropp. LITT må man da tåle å se? 

Hadde det vært LITT kropp så hadde det vært helt okei. Men det er kropp OVERALT, og kropp er det viktigste i HELE VERDEN. Jeg er så lei av andres kropper at herlighet jeg klikker snart. Nå var det pilotfrues "kom og ta blomsten min"-bilde som fikk begeret mitt til å renne over, men dette synes jeg er et generelt problem. Kropp er ikke topp, kropp er uinteressant.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært LITT kropp så hadde det vært helt okei. Men det er kropp OVERALT, og kropp er det viktigste i HELE VERDEN. Jeg er så lei av andres kropper at herlighet jeg klikker snart. Nå var det pilotfrues "kom og ta blomsten min"-bilde som fikk begeret mitt til å renne over, men dette synes jeg er et generelt problem. Kropp er ikke topp, kropp er uinteressant.

Dette bilde skal jo representere noe fint,ikke noe seksuelt.

Da får du avfølge/la være å oppsøke henne da.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært LITT kropp så hadde det vært helt okei. Men det er kropp OVERALT, og kropp er det viktigste i HELE VERDEN. Jeg er så lei av andres kropper at herlighet jeg klikker snart. Nå var det pilotfrues "kom og ta blomsten min"-bilde som fikk begeret mitt til å renne over, men dette synes jeg er et generelt problem. Kropp er ikke topp, kropp er uinteressant.

Men Pilotfrue er ikke en av de som viser kroppen sin mest,så ser ikke problemet. Fatter at de som spiller på sex og kropp konstant kan man få i vranghalsen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. said:

Dette bilde skal jo representere noe fint,ikke noe seksuelt.

Da får du avfølge/la være å oppsøke henne da.

Ser ikke noe fint. Følger henne ikke, hun dukket opp i feeden min. Jeg trykket på "ikke interessert", så jeg har gjort mitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke bildet av keisersnitt var så ille. Den dumme porten derimot...:knegg: (Ikke sett på IG hennes på evigheter, så nå lette jeg litt etter feil :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Viser frem keisersnitt nå da. Med en kopp med blomster foran. Alt for å kunne vise seg frem. Er det mulig!

Jeg er så uenig i det meste av hva dette paret gjør men bildet synes jeg var så fint

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (29 minutter siden):

Hadde det vært LITT kropp så hadde det vært helt okei. Men det er kropp OVERALT, og kropp er det viktigste i HELE VERDEN. Jeg er så lei av andres kropper at herlighet jeg klikker snart. Nå var det pilotfrues "kom og ta blomsten min"-bilde som fikk begeret mitt til å renne over, men dette synes jeg er et generelt problem. Kropp er ikke topp, kropp er uinteressant.

Men jeg tenker at om du synes dette er så ille og vise kropp så må du faktisk hoppe av SoMe.. så lenge bildene er så stilrene så er det virkelig fint.

Jeg ser bilde av en sunn dame som viser kroppen sin. Heller dette enn CBE som viser sin radmagre kropp og trimmer seg snart syk. Kom ann a damer? Vi må da tåle og se ei dame på den måten uten og klikke i vinkel

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen stor fan av Pilotfrue men her må jeg gi henne skryt!

I en verden hvor mange tenker at svangerskap og fødsler ødelegger kroppen er det flott å se et naturlig arr og en helt avslappet kvinnekropp.

Man ser egentlig ikke mer hud enn om hun hadde hatt på en liten bikini.

Hun har heller ikke de samme poseringene som visse andre har behov for å bedrive😏

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...