Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

Kyssa leeenge og befølte ei, noe vi begge likte. Hun ble ihvertfall våt nok, til og med flere ganger ;)

Anonymkode: fcd52...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Pleier du selv å sammenligne ny partner med tidligere partner(e) på denne måten?
Alle kan vel kjenne litt på redselen for å bli sammenlignet med eksen, men de aller fleste har evnen til å starte med høvelig blanke ark når de inngår nye forhold. Det er jo også sånn at ingen er perfekte, så selv om eksen kanskje hadde større penis kan det ha vært andre ting som trakk ned. Hvis da den nåværende har mindre penis, men er flinkere til det eksen var dårlig på, er kanskje ikke konkurransen så stor likevel ;) Ingen er god på alt, og ingen kan påberope seg å være en god sexpartner for alle. Det som funker fjell på én person kan være helt ubrukelige moves på andre. Ikke en gang en stor penis funker for alle. Samme regel gjelder i sexlivet som ellers: man blir aldri utlært.
Synd at sex blir redusert til en konkurranse i teknikk og størrelse, når man kan ha så mye gøy og glede av det.

Men hvorfor er det sånn at stor penis er en bonus, og at det er andre ting som trekker ned? Det kan jo ikke tolkes som noe annet enn at større er bedre. Så hvis du har en ny partner som har mindre penis, så er det egentlig utelukkende negativt, men han kan være bedre på andre saker... Hvorfor benekter så mange kvinner at større er bedre? 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor er det sånn at stor penis er en bonus, og at det er andre ting som trekker ned? Det kan jo ikke tolkes som noe annet enn at større er bedre. Så hvis du har en ny partner som har mindre penis, så er det egentlig utelukkende negativt, men han kan være bedre på andre saker... Hvorfor benekter så mange kvinner at større er bedre? 

Anonymkode: 47496...706

Grunnen til at jeg sammenlignet som jeg gjorde er jo fordi det er nettopp stor vs. liten penis som er tema i denne tråden. Jeg kunne ha brukt omvendt eller helt andre eksempler, for poenget mitt er at ingen er ferdig utlært og perfekt sexpartner, og ingen er et håpløst tilfelle som er fysisk ute av stand til å tilfredsstille andre seksuelt. Å sammenligne seg med andre hele tiden er noe som garantert legger stor demper på sexlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Grunnen til at jeg sammenlignet som jeg gjorde er jo fordi det er nettopp stor vs. liten penis som er tema i denne tråden. Jeg kunne ha brukt omvendt eller helt andre eksempler, for poenget mitt er at ingen er ferdig utlært og perfekt sexpartner, og ingen er et håpløst tilfelle som er fysisk ute av stand til å tilfredsstille andre seksuelt. Å sammenligne seg med andre hele tiden er noe som garantert legger stor demper på sexlivet.

Men du sier jo "selv om eksen kanskje hadde større penis kan det ha vært andre ting som trakk ned." Så større er bedre, altså?  På generell basis. Det er jo kvinner som sammenligner størrelser og prater høyt om hvor mye bedre en større penis er... Eller sier du at en fyr med liten penis har et potensiale til å gi like mye nytelse med penisen som en stor fyr? 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du sier jo "selv om eksen kanskje hadde større penis kan det ha vært andre ting som trakk ned."

Anonymkode: 47496...706

Svaret mitt er fortsatt det samme selv om du stiller spørsmålet litt annerledes. Se over.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så større er bedre, altså?  På generell basis. Det er jo kvinner som sammenligner størrelser og prater høyt om hvor mye bedre en større penis er... Eller sier du at en fyr med liten penis har et potensiale til å gi like mye nytelse med penisen som en stor fyr? 

Anonymkode: 47496...706

Jeg synes ikke større er bedre, og jeg pleier heller ikke snakke om sexpartnere og diskutere størrelsen deres. Det gjør ikke venninnene mine heller. Jeg har ikke en gang opplevd at andre damer har gjort det på jentevorspiel med alkohol innabords. Hvis menn blir diskutert er det oppførselen deres eller til nød "god i senga" eller "ikke god i senga" som nevnes, og da er det ikke størrelsen som blir nevnt. De eneste gangene jeg har hørt damer sladre om store og små peniser er når jeg har sett på Paradise Hotel, og jeg anser ikke folkene der som noen god målestokk på hva som rører seg blant vanlige folk.
Og ja, jeg sier faktisk at en fyr med liten penis har potensiale til å gi like mye nytelse med penisen sin som en fyr med stor penis. Det er faktisk veldig mulig, selv om enkelte ser ut til å nekte å tro på det.

- Kommentar om "du lyver! Alle damer lyver" forventes selvsagt nå... Men jeg gjør faktisk ikke det.

Endret av Ardwinna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror forresten ikke at så mange med små peniser er på swingerklubb 😂

Jeg tror også at snittet er noe større enn det gis inntrykk av 

Anonymkode: fcd52...333

Tro kan du gjøre i kirka. 

Har du vært på en slik klubb? Der er det alle størrelser og former. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, November 28, 2016 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nesten ikke tro at disse mennene med små peniser tør å "by på seg selv". De må være rimelig tykkhudete. Jeg har en helt gjennomsnittlig penis (altså det som tydeligvis kalles liten på folkemunne) og jeg holder meg langt langt unna enhver seksuell eskapade.

Anonymkode: d0085...19c

Jeg har en penis på 8 cm lang, og har pult 16 jenter😂 Du vet ikke hva du går glipp av. Er bare å komme seg ut å pule. Er i dag gift og vi har sex 4-5 ganger i uka. Hvorfor er menn så usikkre på seg selv?

Anonymkode: 7baec...b19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærsten min er den minste jeg har hatt. Han har sagt at den er 15cm, men han har også en gang nevnt at den har krympet med aldern. Hvis jeg skal tippe med målebåndet mot hånda mi vil jeg tro 13-14cm kanskje. Men han er den beste elskern jeg noensinne har hatt. Han er helt rå i senga liksom. Så dere som har "små" peniser, ikke tro at det betyr at dere er dårlige i senga. 

Jeg tror mine tidligee partnere har hatt 17-18cm, så jeg har også trodd at snittet har vært feil. Men de var jo yngre også (jeg var også det), så vet ikke om det ligger noe i at den blir mindre når man blir eldre? Pga røyking f.eks. 

Anonymkode: 870d8...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærsten min er den minste jeg har hatt. Han har sagt at den er 15cm, men han har også en gang nevnt at den har krympet med aldern. Hvis jeg skal tippe med målebåndet mot hånda mi vil jeg tro 13-14cm kanskje. Men han er den beste elskern jeg noensinne har hatt. Han er helt rå i senga liksom. Så dere som har "små" peniser, ikke tro at det betyr at dere er dårlige i senga. 

Jeg tror mine tidligee partnere har hatt 17-18cm, så jeg har også trodd at snittet har vært feil. Men de var jo yngre også (jeg var også det), så vet ikke om det ligger noe i at den blir mindre når man blir eldre? Pga røyking f.eks. 

Anonymkode: 870d8...d48

Pungen blir lengre, og snabben mindre. Høres ut som en grei deal for alderdommen. :fnise:

Anonymkode: af2ec...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Grunnen til at jeg sammenlignet som jeg gjorde er jo fordi det er nettopp stor vs. liten penis som er tema i denne tråden. Jeg kunne ha brukt omvendt eller helt andre eksempler, for poenget mitt er at ingen er ferdig utlært og perfekt sexpartner, og ingen er et håpløst tilfelle som er fysisk ute av stand til å tilfredsstille andre seksuelt. Å sammenligne seg med andre hele tiden er noe som garantert legger stor demper på sexlivet.

Dette er det "politisk korrekte" svaret,men desverre helt ubrukelig i den virkelige verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Dette er det "politisk korrekte" svaret,men desverre helt ubrukelig i den virkelige verden.

Enten er det politisk korrekt eller så er det løgn... KG i et nøtteskall :roll:
Det er adskillig mer ubrukelig å ignorere svar fra kvinner og innbille seg at penisen aldri er god nok fordi den er for liten. Det blir lite moro av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en dame engang som omtrent snudde i døra da hun så min slappe penis (dette var rett før vorspielet). Som slapp er den nesten som en innskrumpet rosin. Skulle sett fjeset hennes da den vokste seg fra 2 cm til 15 cm :D haha priceless! Mange damer tror jo at en liten slapp penis er lik en liten penis! 

 

Vi burde ha litt mer informasjon rundt dette fra skolealder av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leavemealone skrev:

Jeg møtte en dame engang som omtrent snudde i døra da hun så min slappe penis (dette var rett før vorspielet). Som slapp er den nesten som en innskrumpet rosin. Skulle sett fjeset hennes da den vokste seg fra 2 cm til 15 cm :D haha priceless! Mange damer tror jo at en liten slapp penis er lik en liten penis! 

 

Vi burde ha litt mer informasjon rundt dette fra skolealder av.

Da kan du se for deg en grower som vokser fra 16 cm til 23 cm+. Priceless.

Anonymkode: 475b5...ee9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du se for deg en grower som vokser fra 16 cm til 23 cm+. Priceless.

Anonymkode: 475b5...ee9

rekt

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Svaret mitt er fortsatt det samme selv om du stiller spørsmålet litt annerledes. Se over.

Jeg synes ikke større er bedre, og jeg pleier heller ikke snakke om sexpartnere og diskutere størrelsen deres. Det gjør ikke venninnene mine heller. Jeg har ikke en gang opplevd at andre damer har gjort det på jentevorspiel med alkohol innabords. Hvis menn blir diskutert er det oppførselen deres eller til nød "god i senga" eller "ikke god i senga" som nevnes, og da er det ikke størrelsen som blir nevnt. De eneste gangene jeg har hørt damer sladre om store og små peniser er når jeg har sett på Paradise Hotel, og jeg anser ikke folkene der som noen god målestokk på hva som rører seg blant vanlige folk.
Og ja, jeg sier faktisk at en fyr med liten penis har potensiale til å gi like mye nytelse med penisen sin som en fyr med stor penis. Det er faktisk veldig mulig, selv om enkelte ser ut til å nekte å tro på det.

- Kommentar om "du lyver! Alle damer lyver" forventes selvsagt nå... Men jeg gjør faktisk ikke det.

Jeg håper det bare er meg som er loco i nøtta, men klarer ikke å helt å tro på at større ikke nødvendigvis er bedre. Tror liksom det er bare noe kvinner sier for å være hyggelige, og skåne. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper det bare er meg som er loco i nøtta, men klarer ikke å helt å tro på at større ikke nødvendigvis er bedre. Tror liksom det er bare noe kvinner sier for å være hyggelige, og skåne. 

Anonymkode: 47496...706

Jeg kan bare si det som er sant for meg: Større er ikke alltid bedre. Det er virkelig ikke det. Det handler 99% om mannen den sitter på.

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror neppe de fleste kvinner vektlegger stor penis mer enn menn vektlegger fine pupper, flat mage, osv. Og ikke noe buhu for at menn ikke kan operere seg mens kvinner kan, begge deler er like "urettferdig".

Anonymkode: be115...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper det bare er meg som er loco i nøtta, men klarer ikke å helt å tro på at større ikke nødvendigvis er bedre. Tror liksom det er bare noe kvinner sier for å være hyggelige, og skåne. 

Anonymkode: 47496...706

Det er du som er loco i nøtta ja. Større er ikke bedre. 

Anonymkode: 870d8...d48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er loco i nøtta ja. Større er ikke bedre. 

Anonymkode: 870d8...d48

For de fleste kvinner er nok større bedre enn de små. Hva du enn påstår endrer ikke på det 

Anonymkode: fcd52...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror neppe de fleste kvinner vektlegger stor penis mer enn menn vektlegger fine pupper, flat mage, osv. Og ikke noe buhu for at menn ikke kan operere seg mens kvinner kan, begge deler er like "urettferdig".

Anonymkode: be115...944

Hvis penisforstørrelse var like lite risikabelt som tummy tuck og brystimplantater, tror jeg nok mange menn hadde gått for den løsningen. Det ER ikke "rettferdig", på den måten at kvinner har som utgangspunkt at man kan operere seg "bedre", mens menn ikke kan det. Spesielt hvis man kunne få "designerkuk". Jeg er av nogenlunde normal tykkelse, og 20 ,5 cm lang på en god dag. Jeg kunne gjerne tenkt meg mer rundt. Så den ikke så så lang og tynn ut  

Når det skal sies, har jeg ikke en eneste gang hørt noe om størrelsen min, verken i positiv eller negativ forstand. Jeg tenker vel at det kan tyde litt på at størrelsen ikke betyr all verden. Jeg har sikkert vært i det lengste sjiktet for noen, og helt vanlig for andre. Men ingen har verken skrytt eller snakket dårlig om den. 

Anonymkode: b94d4...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...