Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Brisinga skrev:

Og så er vi flere damer som aldri har målt noens penis, aldri har spurt om antall cm eller på noe vis latt det være avgjørende.

Just sayin....

Se her ☺️

 

http://www.thevisualiser.net/index.php?rt=home

Her kan du se forskjellen i volum på "normen", og hva f.eks 1 cm lengre og rundt betyr. Det er faktisk en del mer dytting innvendig av ganske liten økning i l&b 

Jeg ser at det som er normalen, hva nå det måtte bety, er ganske mye mindre enn meg, men jeg har som sagt tildligere, aldri fått noen tilbakemeldinger på dette. Egentlig ikke på sex i sin helhet. Nå har jeg nok en evne til å tiltrekke meg damer som har vært rimelig aktive før (og forhåpentligvis har gitt seg med det nå, men man vet aldri, derfor tar man sine forholdsregler), og derfor har vært ute for en og annen velvokst kar tidligere. Jeg er sånn sett med på tankegangen om at snittet er en del større enn det som er oppgitt i rapporter. Jeg har aldri følt meg i nærheten av "for stor", og selv om jeg ikke akkurat har pult rundt, har det dessverre blitt noen de siste 27 årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også inntrykk av at gjennomsnittspenisen i målinger virker liten. Er mann, i 40 årene, med en penis jeg er glad i og som har stått meg bi i fantastiske hyrdestunder med til sammen 15 ulike kvinner. Jeg har fått plass i alle uten problem, og kan ikke huske annet enn at det har føltes som "fot i hose" -altså passe match størrelsesmessig. To fruentimmer har kommentert størrelsen min; ei priset seg lykkelig over at jeg ikke hadde stor kuk, ei syntes den var stor. Med de andre 13 var størrelsen aldri noe samtaletema. Omkretsen min er 15,5cm og lengden er 18,5cm. Føler meg helt middels utrustet. Uansett, min erfaring er at størrelsen på selve kuken spiller mindre rolle, det er innlevelsen i akten som bestemmer om det blir søt musikk og orgasme. Stå på peniser i alle størrelser, farger og fasonger!

Anonymkode: 0a8e4...43f

Vet ikke helt om det her oppmuntret meg, tvert imot. Med 15,5cm omkrets og passe match på alle damer så virker det ikke lovende for meg. Ingen kvinner har problemer med å ta en på 15 cm omkrets, hva faen vil min på 11-12 i omkrets kunne gjøre? Dama vil antageligvis ikke kjenne noen ting. Hvis det i hele tatt kjennes, så vil det fortsatt være underlegent si en med din omkrets. Hater penisen min, nesten så jeg har lyst til å bare skjære den av, bli kvitt den. Ikke at jeg kommer til å gjøre det altså, men kanskje det hadde vært enklere å ikke hatt en

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også inntrykk av at gjennomsnittspenisen i målinger virker liten. Er mann, i 40 årene, med en penis jeg er glad i og som har stått meg bi i fantastiske hyrdestunder med til sammen 15 ulike kvinner. Jeg har fått plass i alle uten problem, og kan ikke huske annet enn at det har føltes som "fot i hose" -altså passe match størrelsesmessig. To fruentimmer har kommentert størrelsen min; ei priset seg lykkelig over at jeg ikke hadde stor kuk, ei syntes den var stor. Med de andre 13 var størrelsen aldri noe samtaletema. Omkretsen min er 15,5cm og lengden er 18,5cm. Føler meg helt middels utrustet. Uansett, min erfaring er at størrelsen på selve kuken spiller mindre rolle, det er innlevelsen i akten som bestemmer om det blir søt musikk og orgasme. Stå på peniser i alle størrelser, farger og fasonger!

Anonymkode: 0a8e4...43f

Du er nok inne på noe.Du sier du har 18.5 x 15.5 og ikke fått noe særlige kommentarer på det og det sier jo sitt !Du sier du føler deg middels,men TIL Å MED JEG tror nok du er litt over,og 18.5 x 15.5 er i realiteten MYE over det som oftest blir omtalt som snitt !

Så sier du at din erfaring er at størrelsen spiller mindre rolle " Ja,med din størrelse spiller det mindre rolle ! Du er fornøyd.og sannsynligvis dem fleste kvinner også,og her er vi nok ved sakens kjerne:Dem aller fleste kvinner opplever kun din (+/-) størrelse...rett å slett fordi det er mest vanlig,og så lenge det er tilfelle så er ikke størrelsen noe viktig,eller noe man tenker noe spesielt over,og nettopp derfor er det endel som sier størrelsen ikke har så stor betydning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt om det her oppmuntret meg, tvert imot. Med 15,5cm omkrets og passe match på alle damer så virker det ikke lovende for meg. Ingen kvinner har problemer med å ta en på 15 cm omkrets, hva faen vil min på 11-12 i omkrets kunne gjøre? Dama vil antageligvis ikke kjenne noen ting. Hvis det i hele tatt kjennes, så vil det fortsatt være underlegent si en med din omkrets. Hater penisen min, nesten så jeg har lyst til å bare skjære den av, bli kvitt den. Ikke at jeg kommer til å gjøre det altså, men kanskje det hadde vært enklere å ikke hatt en

Anonymkode: 47496...706

hei.hvor gammel er du? hvor lang er den ? og har du noen seksuell erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kenneth39 skrev:

hei.hvor gammel er du? hvor lang er den ? og har du noen seksuell erfaring?

25. 16 lang. lite erfaring. Dette har gått til hodet på meg, men begynner å kjenne jeg er lei nederlaget. Kanskje jeg klarer å godta det snart og bare gir opp. 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sphere skrev:

Tull. Det som har endret seg er at man gikk fra selvrapportering til å måle manuelt. Og vi vet alle hvor stor internettpikken er. Gutter har det med å legge på litt ekstra. Kinsey var selvrapportering, og ble målt til 16 cm. Så falt snittet ettersom helsepersonale ble introdusert for å få korrekt måling. Derfor 14-16 cm. Fordi de faktisk tar med Kinsey. Selvsagt kan man ikke ha med selvrapportering. Mange mener snittet er enda mindre, fordi en del menn med små peniser ikke vil stille opp på noe slik.

En annen ting er at de fleste jeg har vært med ikke har hatt en klar formening om hvor stor enhver partner de har hatt virkelig er. De husker kanskje den største og den minste dersom de skiller seg veldig ut. Ellers blir det ofte til at de sammenligner med den de hadde sist. Dersom denne var stor, vil de se på en gjennomsnittlig som mindre enn den egentlig er. Og som sagt. Kvinner som drar på by'n vil ha et større snitt som referanse.

Eller kanskje det er omvendt? hvorfor i all verden skulle man i en helt anonym undersøkelse plusse på noen cm??Det går jo bare utover deg selv i form av større snitt når sluttrapporten foreligger,og alle ser jo helst at gjennomsnittet er mindre enn sin egen !Kanskje man heller trekker fra litt?

Når det gjelder undersøkelser utført av helsepersonell,så tviler jeg på hele dens eksistens! I så fall tror jeg den bygger på menn som allikevel er hos legen med et penis issue ,og kanskje oftest liten penis ...hvor en måling er mest naturlig.Men om de faktisk eksisterer,så gjelder mitt samme poeng ! hvorfor skulle menn med stor penis gidde å delta ?tror du dem innbiller seg at helsesøster eller legen gir dem en blowjob i samme slengen?og hvorfor skulle menn med liten la være?(Det er faktisk dem som har mest å "tjene" på å delta ) uansett..eksistens eller ikke,så mener jeg resultatet er "fikset" til det "beste" for befolkningen !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25. 16 lang. lite erfaring. Dette har gått til hodet på meg, men begynner å kjenne jeg er lei nederlaget. Kanskje jeg klarer å godta det snart og bare gir opp. 

Anonymkode: 47496...706

ok.Du snakker om nederlaget...har du fått noen kommentarer da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Har ikke tatt meg tid til å lese alle svarene her inne, men jeg syntes vi burde slutte å ha så stort fokus på kjønnsorgan! Jeg har hatt sex med en god del menn, og har sett det meste. kjerringer som gjør narr av menn med "liten"penis, er nok de kjerringene som har mest komplekser rundt sitt eget kjønnsorgan. Og hvis man som kvinne ikke kjenner noen ting når man har sex, så kan det vel likesågodt være kvinnen som er vid? Eller en kommbinasjon av en litt under gjennomsnittet stor penis, med en over gjennomsnittet vid vagina?

jeg er nå samboer med en mann som har ca. 14-15 cm lang penis, og den er mer enn stor nok for meg. Han "bånner" meg i noen stillinger, og jeg hadde ikke trengt en lengere en. Har vært sammen med en som hadde litt over 20 cm, og det var rett og slett ett smertehelvete hver gang. Jeg blødde etter sex, og kunne være sår i flere dager etterpå. Så finnes damer som foretrekker en "liten" penis også. Husk at lengden på gjennlmsnittsvaginaen er rundt 10 cm, så en penis på 13 cm burde, hos de fleste, holde i massevis. 

Vil også si at menn med liten penis er de som ofte har minst sex, fordi de har komplekser for det. De jeg har hatt sex med som har penis på rundt 10-15 cm er også de som har hatt ferrest sexpartnere, fordi de ikke vifter pikken frem til hvem som helst. En slik "undersøkelse" som du har gjort da, ved å spørre kvinner om du har liten penis i forhold til de andre de har ligget med, vil fort kunne gi et veldig feil resultat. Du er nok helt normal, og vil kunne tilfredsstille mange kvinner i fremtiden, bare slutt å fokuser på størrelsen, og bruk heller tid å energi på å lære deg å bruke den på best mulig vis :-) 

Anonymkode: faaf8...ac6

Vil bare skyte in her at når du skriver "det finnes damer som foretrekker en 'liten' penis" så blir det litt teit at du da bruker en på 14-15 cm (som er over gjennomsnittet) som ditt eksempel på en "liten" penis.

Anonymkode: a9305...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Eller kanskje det er omvendt? hvorfor i all verden skulle man i en helt anonym undersøkelse plusse på noen cm??Det går jo bare utover deg selv i form av større snitt når sluttrapporten foreligger,og alle ser jo helst at gjennomsnittet er mindre enn sin egen !Kanskje man heller trekker fra litt?

Når det gjelder undersøkelser utført av helsepersonell,så tviler jeg på hele dens eksistens! I så fall tror jeg den bygger på menn som allikevel er hos legen med et penis issue ,og kanskje oftest liten penis ...hvor en måling er mest naturlig.Men om de faktisk eksisterer,så gjelder mitt samme poeng ! hvorfor skulle menn med stor penis gidde å delta ?tror du dem innbiller seg at helsesøster eller legen gir dem en blowjob i samme slengen?og hvorfor skulle menn med liten la være?(Det er faktisk dem som har mest å "tjene" på å delta ) uansett..eksistens eller ikke,så mener jeg resultatet er "fikset" til det "beste" for befolkningen !

Eg trur faktisk du har rett Kenneth.Eg har ein utrusting på 19 cm og tjukkelse 14 cm men aldri fått noen komentarar i negativ eller positiv forstand av den grunn 

Anonymkode: 2d3e5...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns flere innlegg her var skikkelig trist lesing. Og det er ingen tvil om at de som fokuserer og tenker mest på penisstørrelsen er menn. 

Som flere her skriver, så finnes det selvfølgelig noen sizequeens, og det finnes kvinner som sladrer om størrelsen til partnerene sine. Men at det er flertallet har jeg store vanskeligheter med å tro. Og at mannfolka ikke snakker med gutta om kroppen til damene de har ligget med er ren og skjær bullshit. Det finnes skravlebøtter av begge kjønn. Jeg er selv kvinne, og det er ikke lite jeg har overhørt gutta skravle om puppene og kjønnet til helgens fangst eller dama si. Likevel har jeg aldri hørt noen av mine venninner diskutere guttas penis. Det går som regel heller i hvordan sexen i sin helhet var, hvis det i det hele tatt blir sagt noe om det. 

Kun en partner har jeg snakket om sexen og utstyret til, fordi vi slet veldig med sex ettersom han var for stor for meg. Denne partneren hadde så dårlig selvtillit i begynnelsen og trodde selv at han hadde liten penis, og derfor turte han heller aldri å måle den. Den var ikke liten, men den var heller ikke veldig stor - annet enn for meg. Vi kvinner er like forskjellige som dere menn er. Og jeg priser meg lykkelig over å nå - etter seks år med denne partneren, faktisk kunne nyte sex med en mann som er mindre utrustet enn å måtte ta til tårene hver gang man forsøker.

Det er ufattelig trist at det sitter menn der ute som ikke tør å dusje i offentlig dusj, eller være intime med andre pga størrelsen på penis. Du er så mye mer enn penisen din! Og det finnes kvinner der ute som ville hatt stor nytelse av både deg og penisen din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kenneth39 skrev:

Eller kanskje det er omvendt? hvorfor i all verden skulle man i en helt anonym undersøkelse plusse på noen cm??Det går jo bare utover deg selv i form av større snitt når sluttrapporten foreligger,og alle ser jo helst at gjennomsnittet er mindre enn sin egen !Kanskje man heller trekker fra litt?

Når det gjelder undersøkelser utført av helsepersonell,så tviler jeg på hele dens eksistens! I så fall tror jeg den bygger på menn som allikevel er hos legen med et penis issue ,og kanskje oftest liten penis ...hvor en måling er mest naturlig.Men om de faktisk eksisterer,så gjelder mitt samme poeng ! hvorfor skulle menn med stor penis gidde å delta ?tror du dem innbiller seg at helsesøster eller legen gir dem en blowjob i samme slengen?og hvorfor skulle menn med liten la være?(Det er faktisk dem som har mest å "tjene" på å delta ) uansett..eksistens eller ikke,så mener jeg resultatet er "fikset" til det "beste" for befolkningen !

Så du ser med andre ord ikke logikken i at resultatet på undersøkelsene har stupt siden innføringen av manuell måling? Og nei, vitenskapelige undersøkelser handler ikke om å ta tilfeldige innom legen med penis issues, herregud. Du begynner å høres mer og mer ut som en konspirasjonsteoretiker. Manuell måling har vært utført på college og lignende steder, og der konkluderer de også med svakheten i utformingen ved at det kan være vanskelig å få menn med små peniser til å delta på slike undersøkelser. Har man en liten er man gjerne mer forsiktig med å vise den frem til folk. Bare å se i fellesdusjen. Der han med stor står og svinger stolt på den, mens han med liten står med ryggen til og gjemmer seg. Og for å ta logikken din... Hvordan vinner en med liten penis på det at han får vite at han ligger godt under snittet i den aktuelle undersøkelsen? Tror du det er en trøst at han var med på å trekke snittet ned?

Jeg håper iallefall folk her er såpass oppegående at de skjønner at det er bedre å ha tiltro til vitenskapen, enn en selvdestruktiv konspirasjonsteoretiker. Du må gjerne dynke deg selv ned i denne smørja, men å forsøke å presentere din egen tro som fakta, kan være skadelig for allerede usikre menn.

For å følge din egen konspirasjonsteoretiske oppbygning. Du har mest å vinne på denne fremstillingen. Du skaper mer usikkerhet blant menn, og vil derfor ha større spillerom blant kvinner selv. Du føler deg bedre etter å ha fått dyttet andre menn ned i sumpen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 9.12.2016 den 3.30, lostpenguin skrev:

Jeg syns flere innlegg her var skikkelig trist lesing. Og det er ingen tvil om at de som fokuserer og tenker

Endret av orion42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 15.46, canacas skrev:

Jeg syns det er fint du deler dette, i håp om at alle de som stadig skal tøyse og tulle med slike ting innser at det sitter mennesker bak skjermen og leser. Jeg er kvinne, og kjenner mange kvinner. Jeg snakker også veldig åpent og fritt med de aller fleste jeg kjenner, og det jeg leser på KG kjenner jeg virkelig ikke igjen fra min egen virkelighet. Derfor syns jeg det er så stusselig når trollene skal uttale seg i forhold til det som i utgangspunktet er ment som seriøse spørsmål. For det er jo liten tvil om at de mange penistrådene oppstår som en konsekvens av sleivete kommentarer på forumet og andre steder. 

Du trenger jo ikke tro på meg heller, jeg har jo bare et brukernavn hvem som helst kan skjule seg bak egentlig. Men at du ikke er bra nok? Det tror jeg ikke på. :hug:

Det er første gang jeg deler denne historien min med noen uansett hvilken kanal det dreier seg om (bortsett fra denne presten og legen i militæret som har taushetsplikt). I grunn var det litt godt å skrive det også, selv om det hele jo naturlig nok vil drukne i trådene etterhvert.

Jeg vet du mener godt med det du sier og er helt sikkert ærlig. Det er bare det at jeg har vanskelig for å tro at majoriteten mener det samme. Og det spørs om jeg noen gang kommer til å bli fortrolig med det uansett hvor ofte jeg får høre at det ikke betyr så mye. Mistanken om at det er for å trøste ligger der i bakgrunn hele tiden.

 

På 7.12.2016 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg si at jeg deler ditt syn 100%. Som sagt, det er ikke noe å få gjort noe med. Er det ikke noe annet du kan prøve å fokusere på? Har du ingen interesser? Det første er å stoppe å oppsøke tråder hvor størrelsen er et tema, vi vet jo allerede hva fasiten der er. Det er en unødvendig besettelse. Jeg er kanskje ikke den rette til å prate her, siden jeg er plaget av det samme selv. Men er det noen annen vei å gjøre det på? Gå videre. Vet ikke hva jeg skal si, men antidepressiva kan hjelpe litt altså. Har du i hele tatt vurdert det?

Når har det seg slik at jeg er så heldig å ha en drøss med andre utfordringer å hanskes med også. Og det hele har blitt en fin suppe som over tid har resultert i at man ser mindre og mindre håp fremover og isolasjon har blitt den eneste "trygge" løsningen. Det blir til at man synker ned i en mørk kjeller og spør seg selv hva meningen med min eksistens faktisk egentlig er. Kommer jeg noen gang til å få oppleve lykke og glede igjen? Smile fordi jeg automatisk gjør det og fordi det er ekte. Føle at jeg kan bli fri fra det evige fenglset jeg har levd i.

Akkurat nå føles det bare som å ha totalt mørke rundt seg, hvor man sitter å håper å se et lysglimt og det å kunne føle litt ekte varme dukke opp i horisonten. Men det dukker ikke opp, tiden går og det blir ingen forandring. Jeg er ikke religiøs, men tro meg, jeg har sittet og sippet som en liten unge og bedt på mine knær om hjelp, og spurt ut i løse lufta om hvis noen virkelig kan hjelpe eller hører meg, så vær så snill å gi meg et sekund om så bare av din tid. Ja jeg innrømmer, det har jeg gjort.

Du nevner medikamenter. Og ja, jeg har gått den veien også, med samtaler med psykolog og prøvd x antall ulike pilleløsninger. Men det har ikke hatt noen effekt. Det eneste fysiske jeg har kjent med slikt er ubehag i form av bivirkninger. Kan feks våkne opp midt på natta hvor jeg ligger å bader i svette akkurat som man kan få under høy feber. Så ja, jeg gav det en sjanse, men på meg hadde det ingen god virkning.

Interesser.., jeg har mange av de. Eller kanskje mer korrekt å si jeg hadde, siden få om ingen praktiseres lengre. Du skjønner, når man kommer langt nok ned, så er det en enorm utfordring å fortelle seg selv at disse interessene skal gi deg glede og innhold i livet med ekte mening.  Feks trening som jeg jo er glad i. Jeg trente en lengre periode, og så på det som en slags "jobb" til slutt, hvor jeg gikk ned, trente, og bare gjennomførte det. Helt til dagen hvor jeg spurt meg selv, hvorfor gjør jeg dette... Det spiller jo ingen rolle om jeg trener, jeg vil ikke være interessant for en kvinne allikevel. Ikke er jeg millionær, ikke har jeg en "normal" familie, ikke har jeg et lass med venner og finner på en masse sosiale ting, og ikke har jeg spesielt mye å by på nedentil. Mao ganske så sjanseløst. So whats the point.. Og da sluttet jeg etterhvert med det også, selv om jeg fra tid til annen har streifet innom tanken med å begynne igjen.

På 7.12.2016 den 17.51, AnonymBruker skrev:

@revidert_utkast  Det er ikke størrelsen på penisen din det er noe galt med, det er selvtillitten og selvfølelsen. 

Som alle med komplekser så legger man mye mer tyngde i det man leser som er negativt om komplekset enn det som ikke er negativt. Det er alltid mange kvinner som svarer i penistråder at de synes 13-15 cm er helt perfekt. Og som blir beskyldt for å lyve av menn. Men det leser du nok kanskje ikke på samme måte som du leser de FÅ som sier at de må ha en på 20cm. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men de damene som roper høyt som store peniser er som regel veldig unge (og tøffer seg og tror de er kule) eller er bitter på en eller annen ex-elsker som har "Liten" eller gjennomsnittlig penis og føler for å sverte han og såre han. Også har du en og annen size queen, men de kan du bare overse. 

De aller aller fleste kvinner har det helt topp med en gjennomsnittlig penis. Fordi de aller fleste kvinner har en gjennomsnittlig vagina. 

Det er trist at du (og et par andre som har svart etter deg) skal bli hemmet av at dere selv er overbevist om at dere ikke er bra nok. 

Hilsen en som har en helt gjennomsnittlig vagina hvor en helt gjennomsnitlig penis passer perfekt. 

Fra tid til annen har jeg lest om kvinner på nett som sier de sliter med for store redskaper fordi de er ikke fult så vide nedentil. Da skal jeg innrømme at jeg har vært så småelig at jeg har tenkt tanken om at den kvinnen skulle jeg gjerne ha likt å møte. Altså - underforstått et ønske om å møte en kvinne hvor "hånda passer bedre til hansken".

Med hva er oddsen, først skal man møte en man liker og faller for, dele interesser med, forelsker seg i og ønsker et varig forhold med, motsatt skal damen føle det samme, og utsyret skal ikke være en hindring men heller en slags "velsignelse". Nei der tror jeg "lete etter nåla i en høystakk" ordtaket virkelig kommer til sin rett.

Ja selvtilliten min og selvfølelsen er særdeles lav, det innrømmer jeg. Men det kommer jo som en konsekvens av de faktorene jeg sliter med i livet. I min virkelighet er dette et alvorlig problem, og i den virkeligheten har jeg opplevd lite som skulle tilsi at det er feil, dessverre. At jeg hadde blitt plukket ut sist om man hadde stått på en rekke med andre nakne menn som skulle utvelges for en hyrdesstund, er jeg veldig overbevist om. 

   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

25. 16 lang. lite erfaring. Dette har gått til hodet på meg, men begynner å kjenne jeg er lei nederlaget. Kanskje jeg klarer å godta det snart og bare gir opp. 

Anonymkode: 47496...706

Jeg syns du skal slutte å lese hva mannfolka her inne skriver.. de synser og tror mye.. det er MANGE kvinner der ute som faktisk bryr seg MYE mer om personen de har sex med, en penisen dems. Så lenge man hører etter på feedback, og lærer seg å bruke det utstyret man har, er man god! ;)

Hør heller etter på hva kvinner sier til deg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det spiller jo ingen rolle om jeg trener, jeg vil ikke være interessant for en kvinne allikevel " her kjenner jeg meg så jævlig igjen..:( Jeg var temmelig bra trent og hadde bra draget på damene,men ikke sant...da ble jo damene desto mer skuffa når dem så mine 13cm,så nå har jeg skftet til en siste taktikk nemlig å bli så liten å tynn som mulig.da får jeg nok ikke like bra draget men dem forventer kanskje ikke all verden heller

Anonymkode: 2fd2e...7bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lostpenguin skrev:

Jeg syns flere innlegg her var skikkelig trist lesing. Og det er ingen tvil om at de som fokuserer og tenker mest på penisstørrelsen er menn. 

Som flere her skriver, så finnes det selvfølgelig noen sizequeens, og det finnes kvinner som sladrer om størrelsen til partnerene sine. Men at det er flertallet har jeg store vanskeligheter med å tro. Og at mannfolka ikke snakker med gutta om kroppen til damene de har ligget med er ren og skjær bullshit. Det finnes skravlebøtter av begge kjønn. Jeg er selv kvinne, og det er ikke lite jeg har overhørt gutta skravle om puppene og kjønnet til helgens fangst eller dama si. Likevel har jeg aldri hørt noen av mine venninner diskutere guttas penis. Det går som regel heller i hvordan sexen i sin helhet var, hvis det i det hele tatt blir sagt noe om det. 

Kun en partner har jeg snakket om sexen og utstyret til, fordi vi slet veldig med sex ettersom han var for stor for meg. Denne partneren hadde så dårlig selvtillit i begynnelsen og trodde selv at han hadde liten penis, og derfor turte han heller aldri å måle den. Den var ikke liten, men den var heller ikke veldig stor - annet enn for meg. Vi kvinner er like forskjellige som dere menn er. Og jeg priser meg lykkelig over å nå - etter seks år med denne partneren, faktisk kunne nyte sex med en mann som er mindre utrustet enn å måtte ta til tårene hver gang man forsøker.

Det er ufattelig trist at det sitter menn der ute som ikke tør å dusje i offentlig dusj, eller være intime med andre pga størrelsen på penis. Du er så mye mer enn penisen din! Og det finnes kvinner der ute som ville hatt stor nytelse av både deg og penisen din. 

Dette innlegget bør siteres.. takk for at du prøver! Mange av oss har gitt opp. 

Vi blir kaldt for løgnere når vi prøver å si at størrelsen ikke har så mye å si som flere mannfolk her inne syns å tro 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, orion42 skrev:

Da har jeg opprettet profil for å gi mitt bidrag på kvinneguiden faktisk.Hei lostpenguin :) Du og flere andre kvinner på denne tråden virker jo veldig oppegående og fine representanter for ditt kjønn,men kun for kort tid siden fikk min tillit til kvinner en kraftig knekk(egen selvtillit også).Du sier du aldri har hørt venninner diskutere guttas penis..noe jeg må tro på siden du sier det,men jeg sliter allikevel med å tro at forskjellige venninnegjenger er sååå forskjellige(?).Grunnen er at for kort tid siden fikk jeg nokså tilfeldig vite at en venninne jeg rota litt med en gang etter en bytur,hadde fortalt andre hvor dårlig utstyr jeg visstnok var.Det som gjør dette ubehagelig er at jeg bor på et relativt lite sted,og dette ble fortalt til felles bekjente.At hun syns jeg var liten må jeg bare ta som en mann,men at det skal være nødvendig å fortelle dette til andre syns jeg er veldig stygt,og jeg sliter faktisk litt med det!

Jeg er ganske normalt utstyrt(trodde jeg iallefall) ca 15 cm,men jeg er ganske høy (191)og ganske godt trent så det er kanskje der det "skurrer" da.At siden jeg er høy og slank burde jeg ha 20cm+ ?Jeg vet ikke !Hun er iallefall en fin jente jeg alltid har likt,og som jeg mener (eller mente)var ei oppegående,snill jente med både barn,full jobb og det hele.Anyway..det endte iallefall med at jeg konfronterte henne med dette pr.chat.Hun la seg flat og innrømmet det hele,og det skal hun ha for,men siden dette forblir anonymt,så velger å publisere hennes første og umiddelbare svar,både som en slags advarsel kanskje,men også for å få synspunkter på om dette er nokså normalt?Dette er altså hennes svar :

________________________

"Jeg vil be om unnskyldning. 
Jeg har aldri ment å såre deg på noen måte og skjønner veldig godt at du syns det er ubehagelig.   Jeg skulle absolutt holdt meg for god for slikt. 
Jeg sa det til et par venninner for det er sånt vi jenter gjør oss i mellom. Forventer ikke at du skal skjønne noe av det, men. Og jeg sa også at jeg ikke visste om du faktisk har en mindre penis eller om det var prestasjonsangst eller lignende. Og så ble alt bare komisk fordi jeg ble sett på som svær og vid og aldri var fornøyd med noe.. og det er heller ikke kult. 
Og så har det vært ved to andre anledninger at jeg bare har slengt det ut. Noe sånt som: Han har liten tiss!  Én gang fordi venninna mi har cyster noe som gjør sex smertefullt og én gang fordi du snakket med ei jente og typen ble sjalu og ville "ta" deg.
Så jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sagt noe sånt. Og dessverre så ble det morsomt på din bekostning. Det beklager jeg virkelig! 
 
Så hvis der er fremstilt som at jeg går rundt og sier det til Gud og enhver mann, så er det feil! 
Og jo, én fjær kan bli til 10 høns. Så det er dumt å si sånt i det hele tatt.
Jeg blir støtt og stadig kalt stygg og feit og prøver jo ikke å bry meg. Det sårer såklart og jeg burde tenkt meg både to og tre ganger før jeg sa slikt om deg.Jeg har alltid likt deg også, både som venn og ja.. 
Syns det har vært koselig å snakke med deg både på messenger og ute. Er kjipt å innse hva jeg har ødelagt. Men tar konsekvensene av idiotiske og forkastelige handlinger.Så jeg håper at du etterhvert kan heve deg over hva jeg har sagt og at du opptar ditt vanlige sosiale liv. Det siste jeg vil er å ødelegge for deg."

__________________________

Bra at hun beklaget(og hun er absolutt ikke stygg å feit bare så det er sagt),men ble faktisk litt sjokkert over at hun hadde sagt dette ved flere forskjellige anledninger,og det var særlig to ting jeg undret meg over.

1* "Jeg sa det til et par venninner for det er sånt vi jenter gjør oss i mellom. Forventer ikke at du skal skjønne noe av det, men." ok? stemmer dette damer? hun uttaler seg nokså skråsikkert mener jeg!Eller er det kun de med "liten" som lider denne skjebnen kanskje?

2*"og én gang fordi du snakket med ei jente og typen ble sjalu og ville "ta" deg* En smule pussig setting å fortelle at jeg hadde liten i,men jeg tolker den slik :Nei han der har liten,så han er det ingen som vil ha uansett ! ergo...du trenger ikke være sjalu".Hun mener tydeligvis det,og hun antar at også andre mener det .Riktig nok hevdet hun at dette ble sagt for å styrke hans "ego" men den blir litt tynn,og jeg tror nok hun mente litt mer enn som så.Er hennes synspunkter og oppfatninger mer "gjengs" en jeg liker å tro damer?

 

Hilsen en litt fortvilet mann.

Når man leser dette så blir man jo ikke noe mindre sikker i sin sak. Hun jeg overhørte som snakket om meg (det jeg nevnte i mitt første innlegg tidligere), konfronterte jeg aldri i etterkant, men det føles mye som det samme,  når jeg leser det du opplevde og skriver.

Jaja, like greit å bare slå det fast at slik er virkeligheten. Takk for at du delte dette forresten.

Jeg sitter og tenker litt over noen ting her. Vi vet jo at kvinner liker menn som er muskuløst bygd, har kraftig markert hake, høy og mørk, sterk selvtillit, dominant og i det store og hele er en alfahann. Hvorfor skulle de da ikke foretrekke en stor, kraftig og imponerende penis fremfor mindre saker? Nei nemlig, det er jo akkurat det de gjør. Og helt fair det, sånn fungerer bare naturen og driftene til mennesket foreløpig i utviklingen. Ingenting vi småvokste kan gjøre noe med, og problemene våre forblir latente så lenge vi lever.

God helg forrresten til dere alle her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeg får ikke til å tagge brukere her akkurat nå, og vil ikke sitere da innleggene er så lange. Men jeg vil, igjen, påpeke at dette med å slarve om størrelser osv ikke er noe som er likt for alle kvinner. I etterkant av en hyrdestund med en ny fyr kan det bli nevnt om det var dårlig, ok, bra, veldig bra, eller sykt bra. Det er ikke relatert til størrelse. Det har hendt at man har kommet ut for en sværing, og da kan størrelsen bli kommentert. Gjerne fordi man har vondt som faan i ettertid. Eller at det rett og slett ikke funka. Men liten? Aldri blitt sagt. 

 
Jeg snakker som nevnt tidligere ikke for andre enn meg selv og mine venninner (jeg kan snakke for dem, fordi vi snakker om sex og menn og sånn) Og jeg sier ikke dette for å trøste eller være snill. Jeg er ærlig. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, revidert_utkast skrev:

Når man leser dette så blir man jo ikke noe mindre sikker i sin sak. Hun jeg overhørte som snakket om meg (det jeg nevnte i mitt første innlegg tidligere), konfronterte jeg aldri i etterkant, men det føles mye som det samme,  når jeg leser det du opplevde og skriver.

Jaja, like greit å bare slå det fast at slik er virkeligheten. Takk for at du delte dette forresten.

Jeg sitter og tenker litt over noen ting her. Vi vet jo at kvinner liker menn som er muskuløst bygd, har kraftig markert hake, høy og mørk, sterk selvtillit, dominant og i det store og hele er en alfahann. Hvorfor skulle de da ikke foretrekke en stor, kraftig og imponerende penis fremfor mindre saker? Nei nemlig, det er jo akkurat det de gjør. Og helt fair det, sånn fungerer bare naturen og driftene til mennesket foreløpig i utviklingen. Ingenting vi småvokste kan gjøre noe med, og problemene våre forblir latente så lenge vi lever.

God helg forrresten til dere alle her inne

Jo bare hyggelig :) nei det ble feil !Det var alt annet enn hyggelig faktisk.Må si din historie var "kjip" lesning(selv om du er en racer til å skrive) og jeg har nok ikke sunket så dypt som deg ,iallefall ikke enda da jeg også har hatt noen fine relasjoner til jenter,men den siste tids hendelser har dessverre fått meg til å tvile på hvor "ekte" det også har vært.Synd men sant ! Når det gjelder det andre du skriver,så sliter jeg med å være uenig,men jeg håper du tar feil og at det iallefall finnes noen som kan akseptere og faktisk like meg som jeg er .

 

God helg til deg også.

Endret av orion42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...