Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, canacas skrev:

Håper ikke det inntrykket er noe som kommer fra dette forumet, mye av det som skrives her inne om størrelser er tøys og ingen kan uttale seg på vegne av alle kvinner, slik noen menn (faktisk) ser ut til å gjøre relativt ofte. 

Enig. Det må være frustrerende som kvinne å bli pålagt meninger man ikke har, fordi man er så opphengt i sitt at man ikke tror på noe annet. Blir som konspirasjonsteoretikere. Men om man har issues, er ikke KG akkurat drømmestedet. Meninger kommer ofte sterkere ut enn det de egentlig er. Og mange bruker nettet for å gruffe ut sin egen dårlige dag, dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Størst er ikke best", men det er vel ikke minst heller..?

Har jeg feil inntrykk når jeg tror at kvinner nevner det for andre om den var veldig liten? Da det kanskje skjer oftere å komme ut for en som blir ansett som liten, enn en som er veldig stor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

"Størst er ikke best", men det er vel ikke minst heller..?

Har jeg feil inntrykk når jeg tror at kvinner nevner det for andre om den var veldig liten? Da det kanskje skjer oftere å komme ut for en som blir ansett som liten, enn en som er veldig stor?

Jeg forteller aldri noen om penisstørrelsen til partnerene mine. Uansett :) Men vet jo ikke hva andre gjør.

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

"Størst er ikke best", men det er vel ikke minst heller..?

Har jeg feil inntrykk når jeg tror at kvinner nevner det for andre om den var veldig liten? Da det kanskje skjer oftere å komme ut for en som blir ansett som liten, enn en som er veldig stor?

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

"Størst er ikke best", men det er vel ikke minst heller..?

Har jeg feil inntrykk når jeg tror at kvinner nevner det for andre om den var veldig liten? Da det kanskje skjer oftere å komme ut for en som blir ansett som liten, enn en som er veldig stor?

Nei, jeg ville løyet om jeg sa det ikke er utfordringer med meg. Men jeg skjønner noen synes det er litt spennende også. Og selve akten er jo også bare en liten del av sexen. Jeg bruker gjerne god tid på alt rundt.

Jeg har vært offer for en del snakk mellom venninner dagen derpå. Det gjør meg ingenting. Faktisk tennende å tenke på. Men selv om det finnes flere under snittet enn over snittet, vil det naturlig være lettere å finne en større ute på by'n. Det er mange små, eller som tror de er små, som enten holder seg hjemme eller lar vær å bli med noen hjem, fordi det er en situasjon som gjerne byr på stress. Derfor tror mange kvinner at snittet ofte er høyere enn det egentlig er. Og skuffelsen gjerne blir deretter når jeg dukker opp. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sex har sitt utgangspunkt i hodet. (Det øverste, canacas😄) 

Hvis hodet mitt er opptatt av andre ting, blir nytelsen deretter. Jeg bruker lengre tid osv... Dessverre er jeg selvbevisst  (på andre områder enn penis, men det går på det "visuelle" her også), og det kan være forstyrrende. Jeg vil tro at jeg i 7/10 tilfeller tenker så mye på mitt "handicap", at det ødelegger opplevelsen. Jeg har vært terapi for dette, men ingen terapeut kan fortelle meg at det jeg ser i speilet, er feil. Det er ens egen oppfatning av seg selv det går på. Man kan godt ha et supert selvbilde om man f.eks. er liten og tykk, men faktum er at man er liten og tykk (dette var et eksempel, jeg kunne sagt høy og skranglete i stedet)

Hvis man har direkte vrangforestillinger, altså at det en tror om seg selv faktisk ikke stemmer, kan det løses opp i, kanskje, men et ubestridelig faktum er det ikke like enkelt å komme forbi ☺️

Hvis rompa di faktisk er bred som en låvedør, er det bortkastet å søke hjelp for å slutte å tro det. Nå kan man trene bort en låvedør, da, men for eksempelets skyld. 

Hvis man har et issue med noe som er medfødt og ikke kan endres, må man enten bare leve med det, eller sperre seg inne. Hvis man velger å leve med det, vil man ha gode og dårlige dager. Det er ganske naturlig, og etter mitt syn er det vel er direkte selvbedrag å late som om det ikke fins. Jeg er en uerstattelig far for ungene mine, og en uerstattelig sønn for min mor, men i alle sammenhenger som angår mitt intime liv, er jeg mer prisgitt min partner enn mennesker som ikke har et medfødt "handicap", som ikke blir borte av at man slutter å tenke på det. 

Kanskje er det sånn for alle? At bekymringen over tilkortkommenheten gjør at man ikke en gang yter maksimalt når man har muligheten? Sphere ser jo ut til å ha klart det, og det er jo fantastisk bra 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tatt meg tid til å lese alle svarene her inne, men jeg syntes vi burde slutte å ha så stort fokus på kjønnsorgan! Jeg har hatt sex med en god del menn, og har sett det meste. kjerringer som gjør narr av menn med "liten"penis, er nok de kjerringene som har mest komplekser rundt sitt eget kjønnsorgan. Og hvis man som kvinne ikke kjenner noen ting når man har sex, så kan det vel likesågodt være kvinnen som er vid? Eller en kommbinasjon av en litt under gjennomsnittet stor penis, med en over gjennomsnittet vid vagina?

jeg er nå samboer med en mann som har ca. 14-15 cm lang penis, og den er mer enn stor nok for meg. Han "bånner" meg i noen stillinger, og jeg hadde ikke trengt en lengere en. Har vært sammen med en som hadde litt over 20 cm, og det var rett og slett ett smertehelvete hver gang. Jeg blødde etter sex, og kunne være sår i flere dager etterpå. Så finnes damer som foretrekker en "liten" penis også. Husk at lengden på gjennlmsnittsvaginaen er rundt 10 cm, så en penis på 13 cm burde, hos de fleste, holde i massevis. 

Vil også si at menn med liten penis er de som ofte har minst sex, fordi de har komplekser for det. De jeg har hatt sex med som har penis på rundt 10-15 cm er også de som har hatt ferrest sexpartnere, fordi de ikke vifter pikken frem til hvem som helst. En slik "undersøkelse" som du har gjort da, ved å spørre kvinner om du har liten penis i forhold til de andre de har ligget med, vil fort kunne gi et veldig feil resultat. Du er nok helt normal, og vil kunne tilfredsstille mange kvinner i fremtiden, bare slutt å fokuser på størrelsen, og bruk heller tid å energi på å lære deg å bruke den på best mulig vis :-) 

Anonymkode: faaf8...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tatt meg tid til å lese alle svarene her inne, men jeg syntes vi burde slutte å ha så stort fokus på kjønnsorgan! Jeg har hatt sex med en god del menn, og har sett det meste. kjerringer som gjør narr av menn med "liten"penis, er nok de kjerringene som har mest komplekser rundt sitt eget kjønnsorgan. Og hvis man som kvinne ikke kjenner noen ting når man har sex, så kan det vel likesågodt være kvinnen som er vid? Eller en kommbinasjon av en litt under gjennomsnittet stor penis, med en over gjennomsnittet vid vagina?

jeg er nå samboer med en mann som har ca. 14-15 cm lang penis, og den er mer enn stor nok for meg. Han "bånner" meg i noen stillinger, og jeg hadde ikke trengt en lengere en. Har vært sammen med en som hadde litt over 20 cm, og det var rett og slett ett smertehelvete hver gang. Jeg blødde etter sex, og kunne være sår i flere dager etterpå. Så finnes damer som foretrekker en "liten" penis også. Husk at lengden på gjennlmsnittsvaginaen er rundt 10 cm, så en penis på 13 cm burde, hos de fleste, holde i massevis. 

Vil også si at menn med liten penis er de som ofte har minst sex, fordi de har komplekser for det. De jeg har hatt sex med som har penis på rundt 10-15 cm er også de som har hatt ferrest sexpartnere, fordi de ikke vifter pikken frem til hvem som helst. En slik "undersøkelse" som du har gjort da, ved å spørre kvinner om du har liten penis i forhold til de andre de har ligget med, vil fort kunne gi et veldig feil resultat. Du er nok helt normal, og vil kunne tilfredsstille mange kvinner i fremtiden, bare slutt å fokuser på størrelsen, og bruk heller tid å energi på å lære deg å bruke den på best mulig vis :-) 

Anonymkode: faaf8...ac6

:tommelopp: what she said! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte om du har lyst til å snakke om det men finner det vanskelig å fortelle til folk du kjenner kan det kanskje hjelpe å prate med noen andre og få litt inspill, og det kan være lettere når det er anonymt på pm :)  Bare hvis du vil. Tenkte jeg bare skulle tilby :) 

Anonymkode: 1c599...1f0

Setter pris på det, men ikke helt sikker på hva jeg skulle snakket mer om enn det jeg har delt allerede. Om jeg skulle gått dypere inn i dette her blir det fort veldig mange sider å skrive.

 

 

2 timer siden, canacas skrev:

Håper ikke det inntrykket er noe som kommer fra dette forumet

Jeg må dessverre innrømme at det personlig ikke har vært noe behagelig å lese endel kommentarer fra kvinner i ulike penistråder her inne, hvor de innrømmer at større er tingen og at de er "mindre heldig" når de møter en med lite utstyr. Dette henger sammen med traumene jeg har bært på i mesteparten av livet som beskrevet tidligere.

Men når det er sagt, så dømmer jeg ingen for å ha den meningen eller inneha slike preferanser. Det må man få lov til. Det er ikke kvinnenes feil at jeg ble utstyrt mindre heldig fra naturen. Likevel er det nå slik at jeg sliter med det her, og det er vondt å måtte erkjenne at virkeligheten er den at man ikke er bra nok. Når det går så langt, at man ikke lenger ser noe poeng i å oppsøke det motsatte kjønn, fordi det er oppleves dødfødt i utgangspunktet, så har en vital del med hele livet falt bort for min del.

Vi får høre at selvsikkerhet er et sentralt element når menn skal være attraktive for en kvinne. Men jeg klarer ikke å opptre selvsikkert når sjansene er så store for at hun blir skuffet når selve akten skal gjennomføres.  En gir rett og slett opp før man har prøvd.  Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å sagt til meg selv "tenk hvis størrelsen hadde vært en annen, hvor befriende hadde ikke det vært når jeg skal ut på byen og ha det hyggelig med damer. Det å kunne slippe seg løs, være hundre prosent seg selv, spøke og le, og virkelig kjenne på den herlige følelsen det må være rundt den pirrende stemningen om noe kan skje eller ikke. Det å virkelig kunne glede seg til å ha sex, uten noen form for bekymring eller frykt for å bli gjort til latter, eller å bli neste dags store samtaleemne. Tenk hvis jeg bare kunne hatt kun prestasjonsangst pga ereksjon eller manglende erfaring. Ting det kan gjøres noe med og jobbes med.  Det skulle jeg gitt mye for.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, revidert_utkast skrev:

 

Jeg må dessverre innrømme at det personlig ikke har vært noe behagelig å lese endel kommentarer fra kvinner i ulike penistråder her inne, hvor de innrømmer at større er tingen og at de er "mindre heldig" når de møter en med lite utstyr. Dette henger sammen med traumene jeg har bært på i mesteparten av livet som beskrevet tidligere.

Men når det er sagt, så dømmer jeg ingen for å ha den meningen eller inneha slike preferanser. Det må man få lov til. Det er ikke kvinnenes feil at jeg ble utstyrt mindre heldig fra naturen. Likevel er det nå slik at jeg sliter med det her, og det er vondt å måtte erkjenne at virkeligheten er den at man ikke er bra nok. Når det går så langt, at man ikke lenger ser noe poeng i å oppsøke det motsatte kjønn, fordi det er oppleves dødfødt i utgangspunktet, så har en vital del med hele livet falt bort for min del.

Vi får høre at selvsikkerhet er et sentralt element når menn skal være attraktive for en kvinne. Men jeg klarer ikke å opptre selvsikkert når sjansene er så store for at hun blir skuffet når selve akten skal gjennomføres.  En gir rett og slett opp før man har prøvd.  Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å sagt til meg selv "tenk hvis størrelsen hadde vært en annen, hvor befriende hadde ikke det vært når jeg skal ut på byen og ha det hyggelig med damer. Det å kunne slippe seg løs, være hundre prosent seg selv, spøke og le, og virkelig kjenne på den herlige følelsen det må være rundt den pirrende stemningen om noe kan skje eller ikke. Det å virkelig kunne glede seg til å ha sex, uten noen form for bekymring eller frykt for å bli gjort til latter, eller å bli neste dags store samtaleemne. Tenk hvis jeg bare kunne hatt kun prestasjonsangst pga ereksjon eller manglende erfaring. Ting det kan gjøres noe med og jobbes med.  Det skulle jeg gitt mye for.  

Jeg syns det er fint du deler dette, i håp om at alle de som stadig skal tøyse og tulle med slike ting innser at det sitter mennesker bak skjermen og leser. Jeg er kvinne, og kjenner mange kvinner. Jeg snakker også veldig åpent og fritt med de aller fleste jeg kjenner, og det jeg leser på KG kjenner jeg virkelig ikke igjen fra min egen virkelighet. Derfor syns jeg det er så stusselig når trollene skal uttale seg i forhold til det som i utgangspunktet er ment som seriøse spørsmål. For det er jo liten tvil om at de mange penistrådene oppstår som en konsekvens av sleivete kommentarer på forumet og andre steder. 

Du trenger jo ikke tro på meg heller, jeg har jo bare et brukernavn hvem som helst kan skjule seg bak egentlig. Men at du ikke er bra nok? Det tror jeg ikke på. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri falt meg inn å nevne noe om penisstørrelse til venninner. Er jo ikke akkurat som om jenter flest syns det er så kult å bli beskrevet eller omtalt blant kompisene dagen etter heller.

Anonymkode: be115...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, canacas skrev:

Håper ikke det inntrykket er noe som kommer fra dette forumet, mye av det som skrives her inne om størrelser er tøys og ingen kan uttale seg på vegne av alle kvinner, slik noen menn (faktisk) ser ut til å gjøre relativt ofte. 

Ikke bare her, det er overalt. Som oftest når man hører snakk om penis og at den er liten er det aldri i et positivt lys. Liten penis er lik skuffelse, nederlag og alt annet negativt. Det er vanskelig å tolke det som noe annet enn at større er bedre. Jeg tror oppriktig at du som mann med en mindre penis har et dårligere utgangspunkt for forhold og sex enn om du er over gjennomsnittet. Jeg tviler ikke på at det er kvinner som ikke bryr seg eller foretrekker mindre, men min oppfatning er at disse er i mindretall.

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, revidert_utkast skrev:

Setter pris på det, men ikke helt sikker på hva jeg skulle snakket mer om enn det jeg har delt allerede. Om jeg skulle gått dypere inn i dette her blir det fort veldig mange sider å skrive.

 

 

Jeg må dessverre innrømme at det personlig ikke har vært noe behagelig å lese endel kommentarer fra kvinner i ulike penistråder her inne, hvor de innrømmer at større er tingen og at de er "mindre heldig" når de møter en med lite utstyr. Dette henger sammen med traumene jeg har bært på i mesteparten av livet som beskrevet tidligere.

Men når det er sagt, så dømmer jeg ingen for å ha den meningen eller inneha slike preferanser. Det må man få lov til. Det er ikke kvinnenes feil at jeg ble utstyrt mindre heldig fra naturen. Likevel er det nå slik at jeg sliter med det her, og det er vondt å måtte erkjenne at virkeligheten er den at man ikke er bra nok. Når det går så langt, at man ikke lenger ser noe poeng i å oppsøke det motsatte kjønn, fordi det er oppleves dødfødt i utgangspunktet, så har en vital del med hele livet falt bort for min del.

Vi får høre at selvsikkerhet er et sentralt element når menn skal være attraktive for en kvinne. Men jeg klarer ikke å opptre selvsikkert når sjansene er så store for at hun blir skuffet når selve akten skal gjennomføres.  En gir rett og slett opp før man har prøvd.  Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å sagt til meg selv "tenk hvis størrelsen hadde vært en annen, hvor befriende hadde ikke det vært når jeg skal ut på byen og ha det hyggelig med damer. Det å kunne slippe seg løs, være hundre prosent seg selv, spøke og le, og virkelig kjenne på den herlige følelsen det må være rundt den pirrende stemningen om noe kan skje eller ikke. Det å virkelig kunne glede seg til å ha sex, uten noen form for bekymring eller frykt for å bli gjort til latter, eller å bli neste dags store samtaleemne. Tenk hvis jeg bare kunne hatt kun prestasjonsangst pga ereksjon eller manglende erfaring. Ting det kan gjøres noe med og jobbes med.  Det skulle jeg gitt mye for.  

Her vil jeg si at jeg deler ditt syn 100%. Som sagt, det er ikke noe å få gjort noe med. Er det ikke noe annet du kan prøve å fokusere på? Har du ingen interesser? Det første er å stoppe å oppsøke tråder hvor størrelsen er et tema, vi vet jo allerede hva fasiten der er. Det er en unødvendig besettelse. Jeg er kanskje ikke den rette til å prate her, siden jeg er plaget av det samme selv. Men er det noen annen vei å gjøre det på? Gå videre. Vet ikke hva jeg skal si, men antidepressiva kan hjelpe litt altså. Har du i hele tatt vurdert det?

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare her, det er overalt. Som oftest når man hører snakk om penis og at den er liten er det aldri i et positivt lys. Liten penis er lik skuffelse, nederlag og alt annet negativt. Det er vanskelig å tolke det som noe annet enn at større er bedre. Jeg tror oppriktig at du som mann med en mindre penis har et dårligere utgangspunkt for forhold og sex enn om du er over gjennomsnittet. Jeg tviler ikke på at det er kvinner som ikke bryr seg eller foretrekker mindre, men min oppfatning er at disse er i mindretall.

Anonymkode: 47496...706

Jeg tror, uten at jeg skal være påståelig, at det har blitt så tabu i samfunnet å ha liten penis, at dette også påvirker hvordan kvinner snakker om det. Eksempel: kvinne på 20 år har hatt fast sexpartner, partneren har en penis på 13 cm. Hun er fornøyd og de har et godt sexliv. Hvis (barnslige)venninner spør om størrelsen, kan hun: 1. Juge om at den er større enn den er. 2. Si hvor stor den er å late som at hun syntes den er for liten. 3. Si hvor stor den er og fortelle at hun er fornøyd.  Alternativ 3 vil nok være flaut for kvinnen, fordi ifølge samfunnet er den "for liten". Hun vil derfor svare enten alternativ 1 eller 2. 

Jeg tror det er slik for mange kvinner, at de fleste er mer enn fornøyd med en "liten" penis, men at små peniser er blitt så svartmalt (hovedsakelig av menn selv, men også av patetiske kvinnemennesker) at de lyver hvis spørsmålet skulle komme opp. 

såklart, bare en teori, men jeg tror hvertfall det ligger noe i det. 

Anonymkode: faaf8...ac6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror, uten at jeg skal være påståelig, at det har blitt så tabu i samfunnet å ha liten penis, at dette også påvirker hvordan kvinner snakker om det. Eksempel: kvinne på 20 år har hatt fast sexpartner, partneren har en penis på 13 cm. Hun er fornøyd og de har et godt sexliv. Hvis (barnslige)venninner spør om størrelsen, kan hun: 1. Juge om at den er større enn den er. 2. Si hvor stor den er å late som at hun syntes den er for liten. 3. Si hvor stor den er og fortelle at hun er fornøyd.  Alternativ 3 vil nok være flaut for kvinnen, fordi ifølge samfunnet er den "for liten". Hun vil derfor svare enten alternativ 1 eller 2. 

Jeg tror det er slik for mange kvinner, at de fleste er mer enn fornøyd med en "liten" penis, men at små peniser er blitt så svartmalt (hovedsakelig av menn selv, men også av patetiske kvinnemennesker) at de lyver hvis spørsmålet skulle komme opp. 

såklart, bare en teori, men jeg tror hvertfall det ligger noe i det. 

Anonymkode: faaf8...ac6

Det er jo en mulighet, og det er helt sikkert noen som lyver om dem blir stilt spørsmål om størrelsen på partneren pga stigma. Men så er det også tonnevis med beskrivelser/skildringer på internett hvorfor større er bedre. At en større penis fyller opp/strekker ut mer, som skaper en bedre følelse for kvinnen. Er du ikke over gjennomsnittet så er du fysisk begrenset til å kunne gi ei dame denne følelsen. Online kan kvinner fritt ytre sine preferanser uten frykt for å bli stemplet. Har vanskelig for å tro at alle disse er troll som kødder. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk nå at de ALLER fleste som skriver at større penis er best, faktisk er mannfolk som tror de vet best. 

Vi er flere her inne som blir anklaget for å lyve, når vi skriver at større ikke er best. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@revidert_utkast  Det er ikke størrelsen på penisen din det er noe galt med, det er selvtillitten og selvfølelsen. 

Som alle med komplekser så legger man mye mer tyngde i det man leser som er negativt om komplekset enn det som ikke er negativt. Det er alltid mange kvinner som svarer i penistråder at de synes 13-15 cm er helt perfekt. Og som blir beskyldt for å lyve av menn. Men det leser du nok kanskje ikke på samme måte som du leser de FÅ som sier at de må ha en på 20cm. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men de damene som roper høyt som store peniser er som regel veldig unge (og tøffer seg og tror de er kule) eller er bitter på en eller annen ex-elsker som har "Liten" eller gjennomsnittlig penis og føler for å sverte han og såre han. Også har du en og annen size queen, men de kan du bare overse. 

De aller aller fleste kvinner har det helt topp med en gjennomsnittlig penis. Fordi de aller fleste kvinner har en gjennomsnittlig vagina. 

Det er trist at du (og et par andre som har svart etter deg) skal bli hemmet av at dere selv er overbevist om at dere ikke er bra nok. 

Hilsen en som har en helt gjennomsnittlig vagina hvor en helt gjennomsnitlig penis passer perfekt. 

Anonymkode: 870d8...d48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattepusen skrev:

husk nå at de ALLER fleste som skriver at større penis er best, faktisk er mannfolk som tror de vet best. 

Vi er flere her inne som blir anklaget for å lyve, når vi skriver at større ikke er best. 

Også kommer det 1 av 100 som sier at større er bedre. 

Da blir det "Endelig noen som  tørr å være ærlig! Dette beviser at kvinner lyver for å være snille!"

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kattepusen skrev:

husk nå at de ALLER fleste som skriver at større penis er best, faktisk er mannfolk som tror de vet best. 

Vi er flere her inne som blir anklaget for å lyve, når vi skriver at større ikke er best. 

Anklager ikke deg for å lyve, og tror på at du ikke bryr deg. Men går ikke det litt begge veier? Kan du snakke på vegne av alle kvinner? Foruten når usikre menn med liten penis spesifikt spør om størrelsen har noe å si så høres man ikke noe annet enn hvor ubrukelig liten penis er og hvor bra en stor er. Det er først når en mann spør at det kommer noen fram som sier at det ikke har noe å si. Ellers er det overveldende mye fokus på at liten er dårlig, stor er bra. Kanskje det er derfor noen menn har vanskelig for å tro på det... Jeg tror deg, men tror også at kvinner som deler ditt syn er i minoriteten. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen har lite å si, så lenge mannen kan slikke skikkelig ;) det er ingenting som kan slå en klitoris orgasme, det er derfor jeg bruker den 17.cm lange vibratoren kun utvendig. Det er mange jenter som ikke kan få vaginal orgasme uansett hvor stor penisen er.

Anonymkode: 5bc7f...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...