Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med 12 på det tykkeste må jeg si jeg er redd jeg vil være en skuffelse seksuelt.

Anonymkode: 47496...706

greier du holde en ereksjon lenge? unngår du å komme for tidlig under sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, herremann skrev:

greier du holde en ereksjon lenge? unngår du å komme for tidlig under sex?

Vet ikke med damer.. angsten for at tykkelsen ikke skal være bra nok, for lite friksjon og det der, har gjort at hver gang ei jente har hintet til sex så har jeg nesten fått panikk. Jeg trekker meg unna og hater meg selv etterpå for det. Tykkere kuk vil alltid fysisk føles bedre. Større er bedre, det er en fysisk realitet. Og det ikke noe jeg får gjort noe med. Så prøver helst å unngå sex, selv om jeg egentlig har lyst. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, tror de aller fleste kan slappe helt av. Min er ikke stor, ca 12 lengde og 13,5 omkrets og hard som et spett. Har nå klart å gi partnere multiorgasmer og squirtorgasmer osv. Noen er nok størrelsefiksert, men det er fåtallet. De er kanskje overrepresentert her på dette forumet, Og jeg er av den oppfatning at de som skriver her om og om igjen er mer en vanlig opptatt av sextemaet. Hadde selv angst for at min var "liten", noe den kanskje er for noen. Men sex er så absolutt mye mer en penetrering! Bli en dyktig elsker og penis vil være underordnet. Ser diskusjonen også har vridd seg inn på om hva som diskuteres blant kvinner og menn. I løpet av mine 40 år i mannsdominerte arbeidsmiljøer, kompisgjenger osv har jeg ALDRI hørt noen snakke om bekjente kvinner og erobringer om deres fysiske tilstand. De kan si at den kjendisen ha en flott rumpe og sånn, men det er noe helt annet. Av min kone har jeg derimot blitt fortalt at erobringer kvinner gjør så blir penisstørrelse blir diskutert, noe jeg også har fått bekreftet av egen erfaring. Så akkurat på dette temaet bør kvinner sjerpe seg... og så må jeg legge til at det er mange nedsettende kommentarer av kvinners kropp også på dette forumet, da av menn. Skammelig!

Mannen er født med den penisen han har. Kvinnen har forskjellige kjønnslepper, blir utvidet i underlivet etter fødsel og andre følger av graviditet og amming. 

God jul!

 

Anonymkode: ca494...0c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, tror de aller fleste kan slappe helt av. Min er ikke stor, ca 12 lengde og 13,5 omkrets og hard som et spett. Har nå klart å gi partnere multiorgasmer og squirtorgasmer osv. Noen er nok størrelsefiksert, men det er fåtallet. De er kanskje overrepresentert her på dette forumet, Og jeg er av den oppfatning at de som skriver her om og om igjen er mer en vanlig opptatt av sextemaet. Hadde selv angst for at min var "liten", noe den kanskje er for noen. Men sex er så absolutt mye mer en penetrering! Bli en dyktig elsker og penis vil være underordnet. Ser diskusjonen også har vridd seg inn på om hva som diskuteres blant kvinner og menn. I løpet av mine 40 år i mannsdominerte arbeidsmiljøer, kompisgjenger osv har jeg ALDRI hørt noen snakke om bekjente kvinner og erobringer om deres fysiske tilstand. De kan si at den kjendisen ha en flott rumpe og sånn, men det er noe helt annet. Av min kone har jeg derimot blitt fortalt at erobringer kvinner gjør så blir penisstørrelse blir diskutert, noe jeg også har fått bekreftet av egen erfaring. Så akkurat på dette temaet bør kvinner sjerpe seg... og så må jeg legge til at det er mange nedsettende kommentarer av kvinners kropp også på dette forumet, da av menn. Skammelig!

Mannen er født med den penisen han har. Kvinnen har forskjellige kjønnslepper, blir utvidet i underlivet etter fødsel og andre følger av graviditet og amming. 

God jul!

 

Anonymkode: ca494...0c9

Har du ikke fått med deg at kvinner digger tykke peniser? Der er du faktisk en del over gjennomsnittet. Ellers deler jeg samme oppfatning som mange andre her... har aldri hørt kompiser snakke nedsettende om kvinnens kropp på samme måte som kvinner snakker nedsettende om små peniser. Det er vel en grunn til det, at små peniser rett og slett er udugelig. Det som er dårlig er at når usikre menn stiller spørsmål om størrelsen, så kommer mange kvinner til med disse hvite løgnene som igjen gir disse mennene falske forhåpninger...

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20% mener penisstørrelsen er avgjørende for god sex. Så bli en god elsker og styr unna de 20 prosentene så går det bra🙂

IMG_0397.PNG

Anonymkode: ca494...0c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fått med deg at kvinner digger tykke peniser? Der er du faktisk en del over gjennomsnittet. Ellers deler jeg samme oppfatning som mange andre her... har aldri hørt kompiser snakke nedsettende om kvinnens kropp på samme måte som kvinner snakker nedsettende om små peniser. Det er vel en grunn til det, at små peniser rett og slett er udugelig. Det som er dårlig er at når usikre menn stiller spørsmål om størrelsen, så kommer mange kvinner til med disse hvite løgnene som igjen gir disse mennene falske forhåpninger...

Anonymkode: 47496...706

Voks opp...

Anonymkode: ca494...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voks opp...

Anonymkode: ca494...0c9

Lett for deg å si med 13,5 tykk. Ellers har du ikke noe annet å komme med enn "voks opp?" 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett for deg å si med 13,5 tykk. Ellers har du ikke noe annet å komme med enn "voks opp?" 

Anonymkode: 47496...706

Viss størrelsen var avgjørende for god sex og godt samliv hadde mindre peniser snart vært utryddet. Da ville innehaverene av dem skjelden fått spredd genene sine, argo ville dem forsvinne. Så er ikke tilfelle, derfor kan vi slå fast at de aller fleste finner en partner som passer seg. Så det er en partner der ute for de aller fleste! Og sitter den mindre penisen på et godt emne som ektemann så kan kvinnen gjøre knipeøvelser. Det er lite mannen kan gjøre for å forstørre penis. Punktum!

Anonymkode: ca494...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss størrelsen var avgjørende for god sex og godt samliv hadde mindre peniser snart vært utryddet. Da ville innehaverene av dem skjelden fått spredd genene sine, argo ville dem forsvinne. Så er ikke tilfelle, derfor kan vi slå fast at de aller fleste finner en partner som passer seg. Så det er en partner der ute for de aller fleste! Og sitter den mindre penisen på et godt emne som ektemann så kan kvinnen gjøre knipeøvelser. Det er lite mannen kan gjøre for å forstørre penis. Punktum!

Anonymkode: ca494...0c9

Dette stemmer ikke.

Hadde vi vært dyr, så hadde dette kunnet gå for å være en sannhet. Men vi mennesker, og vi ødelegger for oss selv ved å ikke alltid føre de beste genene videre fordi vi får følelser for hverandre. Har du sett på f.eks. "Honey boo boo" (det verste redneck-ugly-people-serie noen sinne) så ser du at absolutt alle mennesker kan få barn. Og jo dårligere stilt, jo flere barn får man. Dette har jo faktisk begynt å bli et problem. De smarte og pene menneskene får færre barn fordi de prioriterer helt andre ting enn formering. Vi regner med at hvis denne utviklingen fortsetter, vil vi fortsette å få dummere og dummere barn. Akkurat nå synker IQ- nivået til menneskene med ett helt poeng per generasjon pga dette. Å føre små peniser videre er det minsteproblemet. 😉 

Anonymkode: f00c0...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite mannen kan gjøre for å forstørre penis. Punktum!

Dette er en seiglivet myte. Det mye man kan gjøre for å forstørre penisen. Metode og resultat avhenger av motivasjonen for at man ønsker større penis.

Menge menn har et ikke-eksisterende sexliv på grunn av liten penis. Da har man lite å tape på å prøve kostbare, men dokumentert effektfulle metoder.

Metoden som har best dokumentert effekt, og som verken er kostbar eller innebærer kirurgiske inngrep er AndroPenis https://www.sciencedaily.com/releases/2009/03/090305080516.htm.

Målrettet behandling i 6 måneder kunne gi opptil 32% større penis. Noe som kan bety at en mann kan gå fra å være 12 cm til 16 cm. Det kan umiddelbart høres bagatellmessig ut, men kan være forskjellen på et ikke-eksisterende sexliv og et sexliv.

Slutt å spre usanne myter basert på teknologi fra 80-tallet. Verden går fremover, særlig forskning innen et område som berører så mange menn (og som i tillegg er gruppe meget betalingsvillige).

 

Anonymkode: e105e...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en seiglivet myte. Det mye man kan gjøre for å forstørre penisen. Metode og resultat avhenger av motivasjonen for at man ønsker større penis.

Menge menn har et ikke-eksisterende sexliv på grunn av liten penis. Da har man lite å tape på å prøve kostbare, men dokumentert effektfulle metoder.

Metoden som har best dokumentert effekt, og som verken er kostbar eller innebærer kirurgiske inngrep er AndroPenis https://www.sciencedaily.com/releases/2009/03/090305080516.htm.

Målrettet behandling i 6 måneder kunne gi opptil 32% større penis. Noe som kan bety at en mann kan gå fra å være 12 cm til 16 cm. Det kan umiddelbart høres bagatellmessig ut, men kan være forskjellen på et ikke-eksisterende sexliv og et sexliv.

Slutt å spre usanne myter basert på teknologi fra 80-tallet. Verden går fremover, særlig forskning innen et område som berører så mange menn (og som i tillegg er gruppe meget betalingsvillige).

 

Anonymkode: e105e...3e2

Synd at den ikke gjør penis tykkere. Selv er jeg 16 cm, så lengden klager jeg ikke på. Hadde det bare vært noen tilsvarende metoder som kunne økt tykkelsen...

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke.

Hadde vi vært dyr, så hadde dette kunnet gå for å være en sannhet. Men vi mennesker, og vi ødelegger for oss selv ved å ikke alltid føre de beste genene videre fordi vi får følelser for hverandre. Har du sett på f.eks. "Honey boo boo" (det verste redneck-ugly-people-serie noen sinne) så ser du at absolutt alle mennesker kan få barn. Og jo dårligere stilt, jo flere barn får man. Dette har jo faktisk begynt å bli et problem. De smarte og pene menneskene får færre barn fordi de prioriterer helt andre ting enn formering. Vi regner med at hvis denne utviklingen fortsetter, vil vi fortsette å få dummere og dummere barn. Akkurat nå synker IQ- nivået til menneskene med ett helt poeng per generasjon pga dette. Å føre små peniser videre er det minsteproblemet. 😉 

Anonymkode: f00c0...40a


Årsaken til fallende IQ blir ikke knyttet til arv og gener, men til endringer i samfunnet og skolesystemet.

Selv om IQ'en er på nedgang i mange vestlige land, f.eks. Norge og Danmark, er den fremdeles oppadgående i land som Kenya. Har de plutselig fått intelligente mennesker til å formere seg, eller har et stadig større antall mennesker fått gå på skole, tatt utdannelse og videreført denne trenden til sine barn?

Uansett er videreføring av gener for små peniser ikke noe stort problem, da en penis skal bli temmelig liten før den ikke fungerer for flesteparten av kvinners underliv. Jeg vil være så frekk å påstå at dersom en gjennomsnittlig penis ikke blir godkjent av en kvinne, sitter problemet i hjernen hennes og ikke i underlivet. Det er faktisk ikke så mange som har så små mikropeniser og digre vaginaer at de ikke er i stand til å ha et normalt sexliv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Uansett er videreføring av gener for små peniser ikke noe stort problem, da en penis skal bli temmelig liten før den ikke fungerer for flesteparten av kvinners underliv. Jeg vil være så frekk å påstå at dersom en gjennomsnittlig penis ikke blir godkjent av en kvinne, sitter problemet i hjernen hennes og ikke i underlivet. Det er faktisk ikke så mange som har så små mikropeniser og digre vaginaer at de ikke er i stand til å ha et normalt sexliv.

Du kan nok ha rett i dette, men et "normalt sexliv" er jo ikke det folket ønsker seg. De færreste er jo fornøyd med å være helt gjennomsnittlig pene, gjennomsnittlig rike,  ha en helt gjennomsnittlig jobb, hus eller bil. De fleste ønsker å være BEDRE enn gjennomsnittet. Får man ikke til dette, føles det hele heller mislykket. Personlig føler jeg meg totalt mislykket og utilstrekkelig etter et "normalt samleie", dama fikk jo ikke 10 orgasmer på rad.....osv.

Anonymkode: 36f9c...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten ikke at så mange med små peniser er på swingerklubb 😂

Jeg tror også at snittet er noe større enn det gis inntrykk av 

Anonymkode: fcd52...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nok ha rett i dette, men et "normalt sexliv" er jo ikke det folket ønsker seg. De færreste er jo fornøyd med å være helt gjennomsnittlig pene, gjennomsnittlig rike,  ha en helt gjennomsnittlig jobb, hus eller bil. De fleste ønsker å være BEDRE enn gjennomsnittet. Får man ikke til dette, føles det hele heller mislykket. Personlig føler jeg meg totalt mislykket og utilstrekkelig etter et "normalt samleie", dama fikk jo ikke 10 orgasmer på rad.....osv.

Anonymkode: 36f9c...fce

Jeg hadde på følelsen av at noen kom til å henge seg opp i ordet "normalt" :P Vel, for å rette opp og presisere: Det er faktisk ikke så mange som har så små mikropeniser og digre vaginaer at de ikke er i stand til å ha et godt og tilfredsstillende sexliv.

Når det gjelder det du skriver ellers, så handler det jo ikke om for liten penis, men for høye forventninger. Det er en veldig reell problemstilling for mange, men handler om noe annet enn for små peniser. Med fare for å havne helt på siden av temaet i tråden, så er vel kanskje nettopp dette med for høye forventninger hovedproblemet. Det holder liksom ikke å ha et bra sexliv, man må helst ha bedre sexliv enn naboen og de fleste andre. Selvfølgelig blir ikke sexen god nok når man gjør den til en konkurranse der man ikke en gang vet hvordan konkurrentene gjør det, men innbiller seg at de har et mye bedre sexliv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nok ha rett i dette, men et "normalt sexliv" er jo ikke det folket ønsker seg. De færreste er jo fornøyd med å være helt gjennomsnittlig pene, gjennomsnittlig rike,  ha en helt gjennomsnittlig jobb, hus eller bil. De fleste ønsker å være BEDRE enn gjennomsnittet. Får man ikke til dette, føles det hele heller mislykket. Personlig føler jeg meg totalt mislykket og utilstrekkelig etter et "normalt samleie", dama fikk jo ikke 10 orgasmer på rad.....osv.

Anonymkode: 36f9c...fce

Viss du føler det sånn bør du oppsøke hjelp.. Herregud for noen krav du stiller til deg selv! 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

12 cm lang og 11 cm tykk, ikke rare greiene. 🤔

Anonymkode: fcd52...333

Det går nok bra! De aller fleste kvinner får orgasme av klitorisstimuli, ikke vaginastimuli. Så få henne på toppen og til å rugge att og fram i steden for opp og ned🙂 Når det gjelder tykkelse så er det fullt mulig med kirurgisk inngrep i Oslo. Kirurgi på lengde hjelper dessverre bare i slapp tilstand. 

 https://www.akademikliniken.no/no/penisfortykkelse/

 

Anonymkode: ca494...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det holder liksom ikke å ha et bra sexliv, man må helst ha bedre sexliv enn naboen og de fleste andre. Selvfølgelig blir ikke sexen god nok når man gjør den til en konkurranse der man ikke en gang vet hvordan konkurrentene gjør det, men innbiller seg at de har et mye bedre sexliv.

Veldig bra formulert. Men det blir jo fort litt vanskeligere når den ene eller den andre parten i et forhold faktisk har erfart mye bedre sex tidligere, enten det handlet om penisstørrelse, "tranghet" eller andre forhold ved tidligere erfaringer. Da vet man ofte hvordan "konkurrentene" gjorde det....

 

 

Anonymkode: 36f9c...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig bra formulert. Men det blir jo fort litt vanskeligere når den ene eller den andre parten i et forhold faktisk har erfart mye bedre sex tidligere, enten det handlet om penisstørrelse, "tranghet" eller andre forhold ved tidligere erfaringer. Da vet man ofte hvordan "konkurrentene" gjorde det....

Anonymkode: 36f9c...fce

Pleier du selv å sammenligne ny partner med tidligere partner(e) på denne måten?
Alle kan vel kjenne litt på redselen for å bli sammenlignet med eksen, men de aller fleste har evnen til å starte med høvelig blanke ark når de inngår nye forhold. Det er jo også sånn at ingen er perfekte, så selv om eksen kanskje hadde større penis kan det ha vært andre ting som trakk ned. Hvis da den nåværende har mindre penis, men er flinkere til det eksen var dårlig på, er kanskje ikke konkurransen så stor likevel ;) Ingen er god på alt, og ingen kan påberope seg å være en god sexpartner for alle. Det som funker fjell på én person kan være helt ubrukelige moves på andre. Ikke en gang en stor penis funker for alle. Samme regel gjelder i sexlivet som ellers: man blir aldri utlært.
Synd at sex blir redusert til en konkurranse i teknikk og størrelse, når man kan ha så mye gøy og glede av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du føler det sånn bør du oppsøke hjelp.. Herregud for noen krav du stiller til deg selv! 

 

Det går nok bra! De aller fleste kvinner får orgasme av klitorisstimuli, ikke vaginastimuli. Så få henne på toppen og til å rugge att og fram i steden for opp og ned🙂 Når det gjelder tykkelse så er det fullt mulig med kirurgisk inngrep i Oslo. Kirurgi på lengde hjelper dessverre bare i slapp tilstand. 

 https://www.akademikliniken.no/no/penisfortykkelse/

 

Anonymkode: ca494...0c9

Den får være slik som den er, mao ingen inngrep på junior. Damene liker jo klining og annen kos så også :)

Anonymkode: fcd52...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...