Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Ja grunnen føyde jeg til på mitt forrige innlegg.

Det gjorde det ikke bedre.. nei jeg dikter ikke opp historier. 

Kanskje dere menn dikter opp historier om kvinner om nakker nedsettende om penisstørrelser? For JEG gjør ikke det, og heller ikke noen av mine nåværende venner gjør det.. så da kan jo heller ikke noe andre gjøre det? :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrivet unna på TS sitt innlegg. Med 16cm slapp skiller jeg meg ikke ut i dusjen. Her på vestlandet er det vell normalen. At gjennomsnittlig penis strekker seg med 50% gjør jo at gutta med 12cm stiv nok forbigåes med stillhet. Nå skal det jo sies at hva normalen er andre plasser påvirker oss her vest lite. Vi har holdt landet med penger siste 30 åra og hvis damene kommer over fjellet kan vi også levere andre ressurser.

Anonymkode: 475b5...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kenneth39 skrev:

"jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte" For å være helt ærlig så tror jeg du sitter å juger.Jeg er snart 40 år,og jeg har vært på en del guttefester...Aldri hørt noe i nærheten av det du beskriver! Jeg tror du dikter opp historier for lettere å legitimere at mange av dere kvinner henger ut menn med liten penis !

Og jeg er omtrent på alder med deg og har heller aldri opplevd at kvinner har sittet og klaget eller ledd av menns penisstørrelse.
Hvis man leser her inne på forumet finnes det tråder om både ubrukelige minitisser og store høl med biffgardiner (satt på spissen i ordvalg). Ingen tvil om at begge kjønn har noen feite svin på skogen.

Endret av Ardwinna
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt kvinner fortelle andre kvinner hva de skal se etter hos menn for å øke sannsynligheten for at de møter en med stor penis. Selv er jeg ok utstyrt. Over snittet i lengde, men bare litt tykkere. Har bidratt til flere førstegangsorgasmer via sex hos kvinner. Har også blant de største i garderoben (er en shower). Er veldig sikker på at snittet er under 14. Stor penis tenker jeg egentlig at er en funskjonshemming. Tenk å havne i brytekamp eller skulle konkurrere i sykling! 

Har vært borti en som liker at jeg er så lang og kommer langt inn i henne. Synes synd på gjennomsnittlige menn, men tror snittet kanskje er enda lavere enn 13,8

Anonymkode: 5e7ce...69d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kenneth39 skrev:

sletta tråden jeg .Det ble bare fjasa bort alikevell .

Den er ikke slettet!

Anonymkode: edf3c...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke slettet!

Anonymkode: edf3c...e60

Ser ut som han skrev et nytt laaaaangt HI for en stund siden.

Anonymkode: 6264a...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skal være farlig at enkelte menn tror de har en penis med normal størrelse, i stede for at de er bevisst at de har en penis som er mindre enn normalen? 

Hvis det er fordi kvinner snakker, som du skriver. Skal disse mennene slutte å ha sex med kvinner da? Skal de si i til kvinnen de har sex med "du, ikke si det videre at jeg har en liten penis d."? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kenneth39 skrev:

"jeg har opplevd flere ganger, at mannfolk sitter å rakker ned på kjønnet til kvinner de har hatt seg med.. enten er det for lange lepper, eller for korte, eller innerleppene er for store osv osv.. det skjer, ofte" For å være helt ærlig så tror jeg du sitter å juger.Jeg er snart 40 år,og jeg har vært på en del guttefester...Aldri hørt noe i nærheten av det du beskriver! Jeg tror du dikter opp historier for lettere å legitimere at mange av dere kvinner henger ut menn med liten penis !

Helt enig med denne. Har hengt med ganske mange menn opp gjennom livet både på fest og utenom, og har aldri hørt en eneste kommentar om kvinners underliv en eneste gang faktisk (jeg er mann).

Anonymkode: a9305...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, menn kritiserer kvinners underliv (og alt annet på kroppene dere for den saks skyld) hele tiden!! Saklig å komme her og mene noe annet.. 

Selv bryr jeg meg ikke så mye om peniser, bryr meg mer om at menn veit hvordan de klarer å stimulere jenter på andre måter. Mange jenter er i dag bifile, og har man sex med jenter så blir man bortskjemt, så: Newsflash, penisen din er ikke så vanvittig viktig som du tror! 

Anonymkode: 2993c...641

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt kvinner fortelle andre kvinner hva de skal se etter hos menn for å øke sannsynligheten for at de møter en med stor penis. Selv er jeg ok utstyrt. Over snittet i lengde, men bare litt tykkere. Har bidratt til flere førstegangsorgasmer via sex hos kvinner. Har også blant de største i garderoben (er en shower). Er veldig sikker på at snittet er under 14. Stor penis tenker jeg egentlig at er en funskjonshemming. Tenk å havne i brytekamp eller skulle konkurrere i sykling! 

Har vært borti en som liker at jeg er så lang og kommer langt inn i henne. Synes synd på gjennomsnittlige menn, men tror snittet kanskje er enda lavere enn 13,8

Anonymkode: 5e7ce...69d

hvordan vil du egentlig begrunne at du tror snittet er enda lavere?Hvis du  leste hovedinnlegget ,så tror jeg neppe du har like stort grunnlag til å uttale deg som det jeg har !Men du kan trøste deg med at du har en helt forståelig å normal rekasjon,for 99.9% av alle menn vil helst tro snitte er lavere enn dems egen penis ...eller iallefall så lavt som mulig ;)

Endret av Kenneth39
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt kvinner fortelle andre kvinner hva de skal se etter hos menn for å øke sannsynligheten for at de møter en med stor penis. Selv er jeg ok utstyrt. Over snittet i lengde, men bare litt tykkere. Har bidratt til flere førstegangsorgasmer via sex hos kvinner. Har også blant de største i garderoben (er en shower). Er veldig sikker på at snittet er under 14. Stor penis tenker jeg egentlig at er en funskjonshemming. Tenk å havne i brytekamp eller skulle konkurrere i sykling! 

Har vært borti en som liker at jeg er så lang og kommer langt inn i henne. Synes synd på gjennomsnittlige menn, men tror snittet kanskje er enda lavere enn 13,8

Anonymkode: 5e7ce...69d

En ting til ..jeg har gjennom årenes løp notert meg et noe pussig fenomen,nemlig at i takt med at menns penisfrustrason øker,jo mindre kan det synes som gjennomsnittspenisen blir ! Jeg må forresten fortelle at jeg har pratet med en lege om dette,og han støttet meg langt på vei !

Endret av Kenneth39
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

OP var i det minste godt over gjennomsnittlig langt innlegg om temaet. No pun intended, som det heter.:rulle:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok desverre si meg enig med TS :/ jeg har hatt kanskje ca 20 menn og vært sammen med en som hadde en liten på 13,5 cm og jeg vet at det er den minste av dem jeg har vært borti  :D kanskje sammen med en til .Derfor er det litt rart at det liksom er "snitte" men jeg har muligens bare vært heldig da :) 

Anonymkode: 2d3e5...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man googler norsk gjennomsnittspenis så står det like under 15 cm. 

Men uansett at menn legger all sin menneskeverd i penisen sin, er like tullete som at jente legger all verdigheten i utseendet.. men vi er litt håpløse alle sammen, desverre. 

 

 

Anonymkode: 2993c...641

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Av alt det du skrev var dette det mest fornuftige.

Mulig det,men jeg var ikke ute etter å skrive noe som var spesielt fornuftig ! Det er sikkert fullstendig ufornuftig,og kanskje direkte sårende for mange,men det er realiteter ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kattepusen skrev:

Det gjorde det ikke bedre.. nei jeg dikter ikke opp historier. 

Kanskje dere menn dikter opp historier om kvinner om nakker nedsettende om penisstørrelser? For JEG gjør ikke det, og heller ikke noen av mine nåværende venner gjør det.. så da kan jo heller ikke noe andre gjøre det? :P 

Du ...jeg kan gi deg "haugevis" av linker på diverse forum,der kvinner diskuterer,og til dels snakker nedsettende om (spesielt små) peniser ! Kan du gjøre det samme ,der menn diskutere kvinnelige kjønnsorgan ??

Endret av Kenneth39
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo en kvinnegruppe, men hvor mange an penistrådene er starta av menn? Ikke få vil jeg tro..

 

Anonymkode: 2993c...641

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må nok desverre si meg enig med TS :/ jeg har hatt kanskje ca 20 menn og vært sammen med en som hadde en liten på 13,5 cm og jeg vet at det er den minste av dem jeg har vært borti  :D kanskje sammen med en til .Derfor er det litt rart at det liksom er "snitte" men jeg har muligens bare vært heldig da :) 

Anonymkode: 2d3e5...669

Du har nok ikke bare vært heldig.Gjennomsnittet er helt sikkert betydelig høyere enn det som blir opgitt...sannsynligvis ligger det på 16-18 cm .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Du ...jeg kan gi deg "haugevis" av linker på diverse forum,der kvinner diskuterer,og til dels snakker nedsettende om (spesielt små) peniser ! Kan du gjøre det samme ,der menn diskutere kvinnelige kjønnsorgan ??

Det ser jo "litt" som som at du oppsøker dette selv siden du også gjorde det omfattende eksedimentet ditt. Altså om du spør så får du svar.. Du ville jo ikke bli så eksponert for det om du ikke la opp til det. Og siden du også har dame nå, hvorfor må du fortsatt søke du fortsatt bekreftelse av andre?

Anonymkode: 2993c...641

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...