Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Måler du bonepressed, eller ikke bonepressed?

Anonymkode: f0dec...762

Jeg skrev vel at den var 13.5 - 14 cm ,så 14cm er når jeg presser lett in til skammbenet.Jeg er ganske slank,så jeg har ikke så veldig mye å hente på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Kenneth39 skrev:

Du ...jeg kan gi deg "haugevis" av linker på diverse forum,der kvinner diskuterer,og til dels snakker nedsettende om (spesielt små) peniser ! Kan du gjøre det samme ,der menn diskutere kvinnelige kjønnsorgan ??

De aller fleste penistråder på nett, er startet av menn. De få som faktisk er startet av kvinner, er startet av sizequeens.. Ikke alle kvinner er sizequeens. 
Menn er mer opptatt av sine peniser, en mange kvinner noen sinne kommer til å bli.. er en grunn til at det første bilde menn ofte sender på "datingsider" er av penisen sin. Det er det aller viktigste ved mange. 

Jeg har ikke tenkt å begynne å søke opp forumtråder, spessielt når diskusjonen gikk på RL samtaler.. "jeg har vært på mange fester uten å ha hørt dette". 
Jeg har ingen grunn til å lyve, og du har ingen grunn til å tro på meg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, menn kritiserer kvinners underliv (og alt annet på kroppene dere for den saks skyld) hele tiden!! Saklig å komme her og mene noe annet..

Anonymkode: 2993c...641

Det er nærmest ingen menn som kritiserer kvinners underliv, og de aller fleste driver heller ikke åpenlys kritisering av "alt annet på kroppene deres" heller. De som står for hovedsaken av denne typen kritikk er kvinner selv og diverse kvinneblader. Saklig å komme her og mene noe annet..

Anonymkode: a9305...f20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nærmest ingen menn som kritiserer kvinners underliv, og de aller fleste driver heller ikke åpenlys kritisering av "alt annet på kroppene deres" heller. De som står for hovedsaken av denne typen kritikk er kvinner selv og diverse kvinneblader. Saklig å komme her og mene noe annet..

Anonymkode: a9305...f20

Og de aller fleste som diskuterer penis størelser er menn.. Poenget er at det SKJER! Tidligere i tråden påstod minst 2 stykk at mannfolk ALDRI snakket negativt om kvinners underliv. Noe som ikke stemmer, da det faktisk skjer, og det skjer nok oftere en enkelte her inne syns å tro. 

Men hva vet jeg.. jeg dikter jo bare opp historier.. er ikke som at jeg er kvinne og faktisk har OPPLEVD dette selv -_- 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet er ett rimelig uinteresant tall alene. Median hadde antagelig vært ett bedre tall for penisstørrelse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til en viss grad bekrefte det TS skriver. Er selv en mann i 30 årene og har en penis størrelse på 16cm lang og 12-13cm i omkrets. Inntrykket, som jeg har fått av de kvinnene jeg har hatt sex med, er at jeg er medium til liten i størrelse. Akkurat innenfor på en måte. Men en annen derimot, sa at hun hadde kun hatt sex med 3 andre som var så "liten" som meg og hun vet jeg har hatt sex med mange! Det var en sikkelig SELVTILLIT KNEKK, selv om dette er nå 5år siden og ikke plager meg den dag i dag. 

Så ja, jeg er også ganske så sikker på at normalen, i hvert fall her til lands, er mer rundt 16-18 lang og 13-14cm i omkrets.

Men har også opplevd kvinner som jeg har gitt orgasme for første gang i misjonær stilling, siden "junior" blir veldig hard og jeg kan holde på relativt lenge. Formen på penis spiller også en rolle har jeg inntrykk av?

Så TS, det er fortsatt håp, får bare håpe du møter en kvinner som ikke er så opptatt av størrelse, selv om det er lettere sagt en gjort. Uansett, hvis dama liker deg godt, så får hun orgasme mye lettere. Det er slik kvinner er "skrudd" sammen, de må ofte ha følelser for deg for å nyte sexen maksimalt  =)

 

Anonymkode: ca721...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har nok gjort riktige observasjoner, men tror ikke gjennomsnittet er så høyt blant alle menn.

Derimot tror jeg dette stemmer når det gjelder menn som er aktive i "sexmarkedet".

De minste, som drar ned snittet generelt, sitter hjemme, og derfor blir snittet mye høyere på de som har sex.

Er selv litt større enn TS, men er den minste kona noen gang har hatt (ca 10 x'er) uansett synes hun sexen med meg er den beste ever (har holdt sammen over 20 år nå)

 

Anonymkode: 64b75...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke lese annet enn til blablabla, men den gjennomsnittlige penisstørrelse vil fremdeles være den gjennomsnittlige størrelsen. 

Gjennomsnittlig betyr IKKE at flest menn har den aktuelle størrelsen som er oppgitt som gjennomsnittlig. Det betyr at det er mange over gjennomsnittlig størrelse og mange er under gjennomsnittlig størrelse. De som har under gjennomsnittet, som jo er ganske lite, vil bænge færre jenter - pga komplekser, sant. De med større, er mye mer frempå her. 

Det er faktisk flere med MICROpeniser også her i Norge - tenk hvilken effekt det vil ha på gjennomsnittet? 

Og uansett. Du ville ikke nødvendigvis bli kalt liten om du bare visste å bruke utstyret ditt. Det er nemlig da "størrelsen ikke teller". 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der traff du spikeren på hodet, tenker jeg......Stor penis gir bedre selvtillit, og det gir igjen flere kvinnelige partnere. Damenes erfaringer er ikke nødvendigvis representative, men et utslag av naturlig(?) Seleksjon. 

Anonymkode: 36f9c...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve den naturlige seleksjonen som igjen over lang lang tid gir et bedre avkastning på hvordan vi mennesker har det seksuelt ovenfor hverandre.

Nå lever vi i et tid hvor kvinner kan velge sin partner ut i fra sine egne interesser, for de har mulighet til det og er mer selvstending en noengang. Og det er jo flott med likestilling. Men det får definitivt et negativt utfall for mange menn der ute som sliter med mindre penis og andre type form for komplekser ovenfor sin egen kropp.

Konkurransen er større, og vi kan trøste oss med at dagens problemer ovenfor penisstørrelser vil defintivt få mindre betydning i en lang tid i fremtiden, for kvinner har mulighet til å være selektive nå, og det innebærer at "mindre penis" problemet vil stadig bli et mindre problem med evolusjon..

Nå snakker jeg laaaaang tid inn i fremtiden, men dere ser poenget mitt! :)

Alt i alt er det på en måte kvinnene som vil "kurere" disse problemene over tid ^^ En nødvendig onde som vi menn må akseptere ^^ :D

Anonymkode: 7cd09...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
På 27.11.2016 den 12.06, Kenneth39 skrev:

Var hun virkelig bare godt vandt ?Hva mener andre andre jenter?Jeg måtte rett å slett finne det ut !

Det var dårlig gjort av henne å rakke ned på størrelsen din. Du har nok skuffet henne følelsesmessig og hun sa det hun sa av ren hevn. Om den er 13,5 eller 14 cm betyr ingenting, ingen damer ser forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Budskapet mitt er at du ikke skal henge deg opp i størrelsen eller hennes erfaring, det er totalt irrelevant, men finne ut hva du har gjort for at hun ville være slem mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrivet unna på TS sitt innlegg. Med 16cm slapp skiller jeg meg ikke ut i dusjen. Her på vestlandet er det vell normalen. At gjennomsnittlig penis strekker seg med 50% gjør jo at gutta med 12cm stiv nok forbigåes med stillhet. Nå skal det jo sies at hva normalen er andre plasser påvirker oss her vest lite. Vi har holdt landet med penger siste 30 åra og hvis damene kommer over fjellet kan vi også levere andre ressurser.

Anonymkode: 475b5...ee9

:laugh:

Anonymkode: af2ec...452

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket miljø er det folk henger i hvor utseende eller størrelse på kjønnsorganer blir diskutert? :sprettoy:

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket miljø er det folk henger i hvor utseende eller størrelse på kjønnsorganer blir diskutert? :sprettoy:

Anonymkode: 1c599...1f0

Kanskje ikke så mye diskutert IRL som her, men de fleste seksuelt aktive må da ha erfart at det er store forskjeller mellom ulike partnere. Jeg er vel,  begredelig nok,  nokså gjennomsnittlig utrustet. Verken mer eller mindre. For noen damer var min akkurat passe, bunnet dem såvidt, og den var stor nok til å gi dem skikkelig nytelse.

Hun jeg er sammen med nå, må vel sies å ha en litt større fitte, og jeg innser jo at en større ville vært bedre for henne. Vi har til og med erfaring som tilsier dette. Vi har hatt med en ekstra mann ved noen anledninger, og den ene av dem var vel det man kaller velutrustet. Ifølge han selv 19 lang og 16 rundt, og etter det jeg kunne se var det nok ikke skryt heller. Når hun var klar og våt, og ville knulles, var han helt stiv, men tok det litt rolig i starten, følte seg frem på en måte. Men siden hun var våt og kåt, tok det ikke lang tid før han kjørte hele inni henne, i flere stillinger. Det var ikke tvil om at hun hadde stor nytelse av å bli knullet av en mann med stor pikk. Og hun sa også senere at det ikke var snev av ubehag eller smerter, selv om han altså hadde en 19 cm lang penis, og knullet henne hardt bakfra......Så iallefall hun jeg er sammen med, har nok vesentlig mere utbytte av store penisen,  selv om hun aldri innrømmer det direkte.......

 

 

Anonymkode: 36f9c...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lunamuna skrev:

Jeg orket ikke lese annet enn til blablabla, men den gjennomsnittlige penisstørrelse vil fremdeles være den gjennomsnittlige størrelsen. 

Gjennomsnittlig betyr IKKE at flest menn har den aktuelle størrelsen som er oppgitt som gjennomsnittlig. Det betyr at det er mange over gjennomsnittlig størrelse og mange er under gjennomsnittlig størrelse. De som har under gjennomsnittet, som jo er ganske lite, vil bænge færre jenter - pga komplekser, sant. De med større, er mye mer frempå her. 

Det er faktisk flere med MICROpeniser også her i Norge - tenk hvilken effekt det vil ha på gjennomsnittet? 

Og uansett. Du ville ikke nødvendigvis bli kalt liten om du bare visste å bruke utstyret ditt. Det er nemlig da "størrelsen ikke teller". 

Nå finnes det ikke bare ETT gjennomsnitt, man vil få litt forskjellig resultat avhengig av når undersøkelsen utføres, og man vil få litt variasjoner over tid. Man kan eventuelt lage seg en trendlinje fra alle gjennomsnittene. 

Selvsagt er det også noen menn som faller på, eller nesten ved gjennomsnittet, som har vært alt fra 13 til 16 cm avhengig av hvilken undersøkelse det gjelder. 

Anonymkode: cb8db...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke så mye diskutert IRL som her, men de fleste seksuelt aktive må da ha erfart at det er store forskjeller mellom ulike partnere. Jeg er vel,  begredelig nok,  nokså gjennomsnittlig utrustet. Verken mer eller mindre. For noen damer var min akkurat passe, bunnet dem såvidt, og den var stor nok til å gi dem skikkelig nytelse.

Hun jeg er sammen med nå, må vel sies å ha en litt større fitte, og jeg innser jo at en større ville vært bedre for henne. Vi har til og med erfaring som tilsier dette. Vi har hatt med en ekstra mann ved noen anledninger, og den ene av dem var vel det man kaller velutrustet. Ifølge han selv 19 lang og 16 rundt, og etter det jeg kunne se var det nok ikke skryt heller. Når hun var klar og våt, og ville knulles, var han helt stiv, men tok det litt rolig i starten, følte seg frem på en måte. Men siden hun var våt og kåt, tok det ikke lang tid før han kjørte hele inni henne, i flere stillinger. Det var ikke tvil om at hun hadde stor nytelse av å bli knullet av en mann med stor pikk. Og hun sa også senere at det ikke var snev av ubehag eller smerter, selv om han altså hadde en 19 cm lang penis, og knullet henne hardt bakfra......Så iallefall hun jeg er sammen med, har nok vesentlig mere utbytte av store penisen,  selv om hun aldri innrømmer det direkte.......

 

 

Anonymkode: 36f9c...fce

Nå var det ikke helt det jeg reagerte på. Det var ikke det at folk hadde ulike preferanser, men heller det at menn påstår kvinner diskuterer mannlige kjønnsorganer og kvinner på jentekvelder og at kvinner påstår at menn diskuterer kvinnelige kjønnsorganer på guttekvelder. Folk har preferanser, greit. Det vet jo alle. Det er mer påstander om at folk diskuterer kjønnsorganer i lystige lag, og at det er en vanlig ting  jeg synes høres veldig rart ut

Anonymkode: 1c599...1f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med penis størrelse er en av grunnene til at jeg ikke vil ha sex med noen før jeg er i et forhold/ekteskap.  Så hvis jeg finner en mann som jeg blir glad i og som har en liten penis så kan jeg passe for ham seksuelt siden jeg ikke har hatt sex før...da slipper jeg alle disse tidligere sex minnene som forstyrrer og ødelegger og trenger derfor ikke sammenligne ham med andre som har mye bedre eller verre peniser...men kan heller fokusere på kjærligheten og fellesskapet mellom oss to som det aller viktigste... !  Så får han heller lære meg opp siden jeg ikke har hatt sex før og mangler erfaring.  Kanskje han blir glad når han oppdager haner min første ?   Men det viktigste for meg er å få denne første intime erfaringen med en mann som jeg er glad i som og som også elsker meg og godtar meg for den kvinnen jeg er.  !

Anonymkode: 6f12f...fc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå finnes det ikke bare ETT gjennomsnitt, man vil få litt forskjellig resultat avhengig av når undersøkelsen utføres, og man vil få litt variasjoner over tid. Man kan eventuelt lage seg en trendlinje fra alle gjennomsnittene. 

Selvsagt er det også noen menn som faller på, eller nesten ved gjennomsnittet, som har vært alt fra 13 til 16 cm avhengig av hvilken undersøkelse det gjelder. 

Anonymkode: cb8db...1f7

Jeg forstår ingenting av dette, om du mente jeg tok feil i noen grad i mitt innlegg. Jeg leser det som korrigering, og jeg kan ikke se å ha antydet noe annet enn det du sier her? Jeg nevnte ingenting om hvilket gjennomsnitt, hvilken undersøkelse eller noe som helst - jeg skrev hva et gjennomsnitt i bunn og grunn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? At det i medier osv snakkes om en gjennomsnittstørrelse eller at 60 av 62(!?!?!) syns du er liten og har sladra/ kødda rundt det? 

Kan ikke si det er synd på deg, du har jo hatt over 60 damer, og er gift.

Dessuten kan man ikke ta slikt prat altfor seiøst heller. Mange damer har slett holdning til å diskutere menn og det samme gjelder mannfolka.

 

Men ang størrelse, noen ER jo små. Jeg har selv opplevd to, der en hadde kun 8-9 cm i stiv tilstand og en annen hadde en penis på 12 med tykkelse som langfingeren min. Snakker 4 cm omkrets. Selv har jeg hverken ledd av eller gjort narr av disse, og bare en venninne vet om det. 

 

Jeg ser fortsatt ikke hva du vil med tråden. 

Anonymkode: 893b7...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...