Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen har lite å si, så lenge mannen kan slikke skikkelig ;) det er ingenting som kan slå en klitoris orgasme, det er derfor jeg bruker den 17.cm lange vibratoren kun utvendig. Det er mange jenter som ikke kan få vaginal orgasme uansett hvor stor penisen er.

Anonymkode: 5bc7f...4d0

Får du inn alle 17 cm?

Anonymkode: f0dec...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11/28/2016 den 5.01, Kenneth39 skrev:

Du har nok ikke bare vært heldig.Gjennomsnittet er helt sikkert betydelig høyere enn det som blir opgitt...sannsynligvis ligger det på 16-18 cm .

det er gjort flere studier på menn med alt fra 1000-3000 menn med fra forskjellige kulturer , alder og rase...snitet lå faktisk på noe med 12.5 til 13.5....jevlig rart . men slik er det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg si at jeg deler ditt syn 100%. Som sagt, det er ikke noe å få gjort noe med. Er det ikke noe annet du kan prøve å fokusere på? Har du ingen interesser? Det første er å stoppe å oppsøke tråder hvor størrelsen er et tema, vi vet jo allerede hva fasiten der er. Det er en unødvendig besettelse. Jeg er kanskje ikke den rette til å prate her, siden jeg er plaget av det samme selv. Men er det noen annen vei å gjøre det på? Gå videre. Vet ikke hva jeg skal si, men antidepressiva kan hjelpe litt altså. Har du i hele tatt vurdert det?

Anonymkode: 47496...706

til dere som ikke syns den er så stor ...ikke bry dere . jeg har sånn noenlunde samme. 13.5....det ligger akkurat på gjennomsnittet men likavell så er det "liten"...husker da jeg var yngre så ventet jeg med sex fordi jeg var redd for å skuffe noen, trodde den var så liten fordi alle snakket om 20 cm penis osv var helt normalt...men det er det ikke . nå er jeg 25 år og har hatt veldig mange sex partnere. har også da veldig bra draget og vil si jeg er ganske attraktiv....husker etter jeg dumpet damen så sa hun i sinne at snoppen min var liten...bryr meg ikke .....og det skal ikke du heller ....sex har ingenting med størrelsen på penisen å gjøre så fremt den ikke er kjempeliten, noe din ikke er...damer som bruker slike ting imot deg er bare boss og ikke verdt din tid. har liget med endel damer gjennomtiden som jeg har blitt uvenn med og skal bruke det mot meg senere bare for å være ekkel....som sagt ikke bry deg....sex livet mitt er topp og har nye damer egentlig hver gang jeg er ute å fester. damer som virkelig trenger 2 mil med kuk for at sex skal være bra må enten se på seg selv eller ta en titt på fitten sin...er ikke normalt med fitte hvor du kan stappe en stor colaflask inn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du inn alle 17 cm?

Anonymkode: f0dec...762

Nei, og ja. Med lirk ja, men er ikke godt :(  må nok kjøpe meg en mindre. 

Anonymkode: 5bc7f...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, December 04, 2016 den 22.39, kattepusen skrev:

Jeg syns du bør ta en titt på hvem som starter alle penistrådene.. 

igjen: JA det finnes sizequeen, men om du ser gjennom trådene, er det flere av oss som sier at størrelsen ikke er viktig, fordi det kommer an på hvordan HUN er. 
Men det er morsomt å sitte å se på at dere mannfolk faktisk ikke TROR på oss når vi sier dette. Vi lyver, er politisk korrekte og bare prøver å være snille med de med "mikropeniser".. *Sukk* 

Det går vel litt på det at de som sier at de bryr seg vil ha stor mens de som sier at de ikke bryr seg noe særlig sier at størrelsen ikke er viktig. Vi vil høre folk si at de synes størrelse er viktig, men at den ikke må være større enn gjennomsnittet

Anonymkode: 5e7ce...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anklager ikke deg for å lyve, og tror på at du ikke bryr deg. Men går ikke det litt begge veier? Kan du snakke på vegne av alle kvinner? Foruten når usikre menn med liten penis spesifikt spør om størrelsen har noe å si så høres man ikke noe annet enn hvor ubrukelig liten penis er og hvor bra en stor er. Det er først når en mann spør at det kommer noen fram som sier at det ikke har noe å si. Ellers er det overveldende mye fokus på at liten er dårlig, stor er bra. Kanskje det er derfor noen menn har vanskelig for å tro på det... Jeg tror deg, men tror også at kvinner som deler ditt syn er i minoriteten. 

Anonymkode: 47496...706

Godt jeg aldri sa jeg snakket for alle kvinner...

Og du bør virkelig lese tråder om størrelser om igjen.. Og jeg TROR at sizequeens dessverre er veldig tilstede på dette forumet, men kvinnene på dette forumet, tror jeg ikke er representativt for resten av norges kvinner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Godt jeg aldri sa jeg snakket for alle kvinner...

Og du bør virkelig lese tråder om størrelser om igjen.. Og jeg TROR at sizequeens dessverre er veldig tilstede på dette forumet, men kvinnene på dette forumet, tror jeg ikke er representativt for resten av norges kvinner 

Du kan fint snakke for meg på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, canacas skrev:

Du kan fint snakke for meg på dette :)

Hvor stor penis liker du?

Anonymkode: f0dec...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
43 minutter siden, kattepusen skrev:

Godt jeg aldri sa jeg snakket for alle kvinner...

Og du bør virkelig lese tråder om størrelser om igjen.. Og jeg TROR at sizequeens dessverre er veldig tilstede på dette forumet, men kvinnene på dette forumet, tror jeg ikke er representativt for resten av norges kvinner 

Sizequeens og/eller menn med middels til liten penis som tenner på ydmykelse og utgir seg for å være sizequeens... Ja, de er det nok mange av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M man ikke er fornøyd med mannen kan man jo betale for operasjon? Problem solved.

Anonymkode: 5e7ce...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis. Det er ikke helt risikofritt mdd de operasjonene som garantert gir varig effekt

Anonymkode: 5e7ce...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trex90 skrev:

det er gjort flere studier på menn med alt fra 1000-3000 menn med fra forskjellige kulturer , alder og rase...snitet lå faktisk på noe med 12.5 til 13.5....jevlig rart . men slik er det ...

TS her !Ja,jeg vet da vel det ...Men jeg tror ikke tallene er riktige.Når man ser hvor mye dette med penisstørrelse faktisk betyr for både menn og kvinner,så tror jeg gjennomsnittet er satt så lite som mulig nettopp for å favne flest mulig !Det finnes rett å slett alt for gode grunner til å gjøre det også....faktisk tviler jeg at på disse såkalte penisundersøkelsene i det hele tatt eksisterer...der helsepersonell liksom måler tusenvis av menns peniser..hmm.

Så til dere som mener at dem med det såkalte gjennomsnittet ikke flyr på byen,og ikke har seg med damer:Den kjøper jeg overhode ikke.Så å si alle i min kameratflokk har hatt sine runder med one nights,så lenge de var singel iallefall ! Jeg må også si en ting til :Av dem 62 kvinnene jeg refererte til i hovedinnlegget,så var en god del av dem under snittet,og mange langt under snittet når det gjelder attraktivitet,og hadde nok selv en god del komplekser! Skulle man ikke tro at nettopp de kvinnene i større grad ville bli "utsatt" for menn som også hadde komplekser (f.eks liten penis)..like barn leker best osv ? Men nei ....også der var min penis på 13.5 cm liten og ofte den minste dem hadde hatt .konklusjon :Snittet må rett å slett være en god del mer !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Trex90 skrev:

til dere som ikke syns den er så stor ...ikke bry dere . jeg har sånn noenlunde samme. 13.5....det ligger akkurat på gjennomsnittet men likavell så er det "liten"...husker da jeg var yngre så ventet jeg med sex fordi jeg var redd for å skuffe noen, trodde den var så liten fordi alle snakket om 20 cm penis osv var helt normalt...men det er det ikke . nå er jeg 25 år og har hatt veldig mange sex partnere. har også da veldig bra draget og vil si jeg er ganske attraktiv....husker etter jeg dumpet damen så sa hun i sinne at snoppen min var liten...bryr meg ikke .....og det skal ikke du heller ....sex har ingenting med størrelsen på penisen å gjøre så fremt den ikke er kjempeliten, noe din ikke er...damer som bruker slike ting imot deg er bare boss og ikke verdt din tid. har liget med endel damer gjennomtiden som jeg har blitt uvenn med og skal bruke det mot meg senere bare for å være ekkel....som sagt ikke bry deg....sex livet mitt er topp og har nye damer egentlig hver gang jeg er ute å fester. damer som virkelig trenger 2 mil med kuk for at sex skal være bra må enten se på seg selv eller ta en titt på fitten sin...er ikke normalt med fitte hvor du kan stappe en stor colaflask inn

 

Hvorfor er det greit å hetse en kvinnes underliv, men ikke en mann? Du gjør akkurat det du anklager bare kvinner for å gjøre. Dobbeltmoral.

Anonymkode: 6c252...867

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen har lite å si, så lenge mannen kan slikke skikkelig ;) det er ingenting som kan slå en klitoris orgasme, det er derfor jeg bruker den 17.cm lange vibratoren kun utvendig. Det er mange jenter som ikke kan få vaginal orgasme uansett hvor stor penisen er.

Anonymkode: 5bc7f...4d0

"Størrelsen har lite å si, så lenge mannen kan slikke skikkelig" typisk svar.....eller " man kan ha god sex selv om penisen er liten,hvis han er flink med fingre og munn" Dere vet hva dere indirekte sier eller ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.12.2016 den 4.02, revidert_utkast skrev:

Hvor finner jeg slike kvinner som deg? Det er det store spørsmålet :) (positivt ment) Og stor advarsel, jeg kommer til å skrive et lengre innlegg for å dele mine erfaringer på godt og (mest) vondt, så du er advart om slike innlegg er noe du helst unnviker.

Har lest en del av innleggene i denne tråden, og har noen synspunkter på ting og tang. Jeg er en av de "heldige" som ikke akkurat traff jackpot når utstyret nedentil skulle utdeles fra de høyere makter. Udugeligheten er vel 12- 13cm vil jeg tro, og heller ikke spesielt tjukk selv om jeg ikke har målt omkretsen. Har ikke engang brydd meg med å måle det for å si det sånn. For min egen del har denne situasjonen resultert i et hav med psykiske utfordringer på et ganske stort plan helt siden ungdomskoletiden.

Jeg har ofte fått høre jeg er kjekk og spesielt i de periodene jeg har vært flink til å ta vare på kroppen min med trening på helsestudio. På ungdomskolen var jeg "sammen" som det het... med noen av de peneste jentene. Det var et evig styr (andre ville vel følt det helt annerledes) om at jeg måtte bli sammen med den og den, og at jeg var dum i huet om jeg ikke sa ja osv. Inne i meg selv hadde jeg ikke spesielt lyst, siden det allerede på denne tiden var relativt normalt å utforske intime deler hos hverandre. Men noen "sammen" forhold ble det, som førte til et knippe ubehagelige situasjoner, siden jeg alltid måtte ha en historie klar for å "slippe unna" når det var snakk om å bli med jentene hjem eller på rommet. Det var i det store å hele en periode jeg følte jeg levde et dobbeltliv (som skulle fortsette frem til i dag), hvor jeg utad prøvde å være litt kjekk og mandig, mens innvendig opplevde ren tortur. Jeg var livredd for å bli "avslørt" av noen jenter og kvidde meg også totalt for fellesdusjen på skolen. 

Fellesdusjen var noe jeg hatet som pesten og  fremdeles gjør i dag, men den gang var det en skikkelig utfordring å unngå den i alle skoleår og samtidig kunne opprettholde et normalt inntrykk utad. Det ble ofte til at jeg var utrolig treg til å bli ferdig med gymmen, for da visste jeg at jeg til slutt ville være alene i dusjområdet. Da gjaldt det å stupe inn i dusjen å gjøre seg ferdig på et blunk og spurte til neste time, som det ofte endte med at jeg kom for sent til. Men jeg slapp unna med at folk mente jeg var så treg osv...og litt erting pga det. Ja de skulle jo bare ha visst.

Dette fortsatte på videregående helt til jeg var uteksaminert. Jeg var overlykkelig den dagen jeg var ferdig og tenkte at nå slapp jeg hvertfall disse tortursituasjonene som jeg måtte bli konfontrert med daglig. Nå kunne jeg styre ting selv, og dusje hjemme i vidunderlig privat atmosfære. Trodde jeg da....

For en dag havnet innkallelsen til forsvaret i posten og helvete var i gang igjen. Det fantes selvsagt ikke en eneste personlig dusj der, og jeg selv ønsket ikke å dusje sammen med andre. Det ble det samme racet som på skolen, med å vente så lenge som mulig til sjansen for at dusjen var tom var størst. Jeg brukte faktisk også andre kaserner til å dusje på fordi jeg visste den troppen av ute på andre ting og at bygningen var tom. Så ille var dette her faktisk, og jeg spøker ikke i det hele tatt.

Hvordan jeg slapp unna i 7 sammenhengende år, ungdomskole, videregående og militæret uten en eneste gang å bli oppdaget, er for meg en fullstendig gåte. Det burde vel være større sjanse for å vinne i lotto. Nå skal det nevnes at jeg i militæret til slutt gikk til både prest og lege med problemet mitt, i håp om å enten slippe eller få tildelt en egen dusj. Men de fortalte meg bare at det var mange som trodde sin penis var liten, og at min var normal, selv om jeg selvsagt visste den ikke var det. Så det ble til å fortsette lidelsene å slippe unna å dusje felles inntil tjenesten var over.

Jeg kan i grunn ikke sett ord på hva jeg gikk gjennom i denne perioden av følesesmessige nedverdigende tanker om meg selv eller hvor lite verdt jeg følte meg. Og jeg miskunnet de som hadde større peniser så enormt, som kunne gå gjennom livet bare ved å være seg selv, ha god selvtillit og som aldri måtte frykte å bli avvist, latterliggjort og baksnakket av jenter eller kamerater. Jeg skulle gitt alt for å ha kunne hatt en større og mer normal penis.

Etter militæret begynte livet med å gå ut på byen og alt det der. Og det handlet alltid om å gjøre sitt forledne alene og i lukket toalett. Gjorde man det ute var det alltid bak en godt skjermet busk. En gang havnet jeg på fest hos min søster (som var i et forhold) og en venninne av henne hektet seg på meg. Det var et evig mas med at jeg måtte overnatte osv sammen med henne. Noe det til slutt endte med at jeg gjorde. Hadde jeg nektet hadde vel folk til slutt trodd jeg var homofil.  Men jeg tok selvsagt ikke noe initiativ, og den stakkars jenta måtte legge hånda mi over brystene hennes selv. Jeg som vanlig kokte opp en unnskyldning og "slapp unna" med at vi kun sovnet ved siden av hverandre. Og slik gikk dagene og årene med de samme plagene og angsten hele tiden.  

Jeg var 24 år før jeg hadde sex for første gang.  Og det gikk greit og var en fin opplevelse. Vi hadde det ok sammen med noen opp og nedturer som alle har, men med denne jenta følte jeg ikke at hun hadde krav til størrelse på utstyr på noen vis. Mulig hun spilte osv, men det får jeg aldri vite.

Jeg var også i et lengre forhold etter dette og fikk ikke høre noen negative kommentarer da, men det gikk skjeis fordi det bare ikke fungerte. Til slutt slet jeg også med ereksjonsproblemer noe som tiltok mer og mer i takt med andre problemer i livet og som bare gjorde det hele verre. Selv reisning skulle ejg altså måtte slite med.

Ei jente jeg hadde sex med fikk jeg også følelsen av at noe ikke stemte. "Helt perfekt" sa hun første gang hun så den, men jeg følte undertonen i det hele og mistet helt lysten. Jeg hadde i forkant av dette vært ganske avvisende, noe som hadde negativ effekt for min del siden det bare gjorde at hun gav inntrykk av å få enda mer lyst. Så det var nok litt av en skuffelse for henne tenker jeg. Og i en annen situasjon like etter overhørte jeg en spøk om meg som hun hadde med en annen mann, noe som hun så jeg fikk med meg, dog uten at vi begge snakket om det i etterkant. Det var ikke en spesielt god følelse tatt i betraktning min livshistorie.

Avstanden til familien ble større etterhvert (lite om ingen kontakt i dag grunnet en drøss med andre forhold), jeg isolerte meg mer (ingen venner) og har i grunn i det store og hele gitt opp idag. Rett og slett akseptert mitt miserable liv. Jeg kommer aldri til å treffe en kvinne som ser noen verdi med å tilbringe et liv med meg.

Og når jeg leser kommentarene på dette kvinneforumet så er det bare å innse at størrelsen på penisen har for stor betydning. Og det er helt greit, jeg komme ikke til å bære nag til kvinner for det, sånn er bare livet. Jeg er den som naturen velger bort og slik har det vært i millioner av år. Jeg har lenge gått rundt med et håp om at mennesket skulle være annerledes, vår utvikling på et nivå hvor "primitiv" naturlig utvelgelse lik dyreverden,  var kommet et steg videre i form av vår intelligens og egenskaper til å velge samt tenke annerledes.  Men jeg lurer bare meg selv og må slutte å innbile meg sånt.

Menn med større utstyr, vellykket liv, utdannelse og penger kommer alltid til å være vinneren. Og jeg miskunner de så enormt mye. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vokst opp normalt og kunne hatt fokuset på helt andre steder for og i dag vært i en mye bedre situasjon.  Men for meg blir det kun med drømmen.  Du aner bare ikke hvor mange ganger jeg har ønsket at jeg kunne sluppet meg helt løs og fri, og bare vært meg selv og utvist en ekte selvtillit uten monsteret av tanker og ubehag som hengt over meg i alle år. Følelsen av å sitte i et jernbur når du har noen foran deg som du liker.

Opplevd ekte kjærlighet, nærheten til ei jente og alt det vidunderlige kjærligheten bringer med seg i et forhold. Bare det å bli kilt på ryggen er en fjern drøm og tanke for meg. Og forelske meg kan jeg ikke. Det har aldri gått bra,  pga situasjonen min og den enorme lave selvtilliten jeg drar på som selvfølgelig kvinner ser tvers gjennom i løpet av et milisekund. Det ender alltid uten unntak med at jeg sårer meg selv og lider av både kjærlighetssorg og fortvilelse over å aldri kunne endre på situasjonen. Hvor mye jeg hater utstyret mitt kan bare ikke beskrives med ord.

Hadde jeg enda vunnet et stort beløp i eurojackpot, kunne jeg i det minste reist verden rundt, hjulpet  mennesker og funnet på andre ting for å lindre tanken med at jeg aldri kommer til å finne noen som liker meg for den jeg er. Kanskje til og med startet mitt eget firma og skapt min egen arbeidsplass og muligens for andre. Men også det blir selvsagt bare tull å tenke på, det skjer aldri.

Jeg må bare ifinne meg med å være mislykket og at det ble min bane i livet. Den harde realititet i livet er kun den. Og ja, jeg er klar over at det finnes enda verre skjebner ute i verden enn min. Men jeg føler jeg må få tillate meg selv til å sørge over min egen.

Jeg kunne skrevet 1000 sider til om dette her og alle utfordringer det har medført frem til i dag. Og dette er første gangen i mitt liv jeg deler denne historien.  Men jeg avslutter nå, for jeg er rett og slett for sliten. Dessuten presser tårer, tomhet og håpløshet på, samt at jeg ikke lenger har lyst til å utsette forumet for enda mer negativitet enn det som har kommet.

Det er ikke lett å få bekreftet det man i hele livet har fryktet  fra kommentarer på nett og erfaringer i det virkelige liv, men det er jo like greit også.
 
Ha det fint alle sammen, og en liten takk om du leste gjennom hele innlegget.

God førjulstid

 

Du bekrefter nok dessverre det Ts også skriver :( Du har 12-13cm sier du å da skal du jo pr.definisjon ha en på snittet da,men du har nok ikke det alikevell .er nok en hvit løgn ja 

Anonymkode: 2d3e5...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.11.2016 den 15.19, Kenneth39 skrev:

Dette her er sprøyt ! Beklager altså,men jeg ser slikt og jeg tror definitivt ikke du er noe mannlig yrkesfaglærer.Du er en jente/kvinne antageligvis med dårlig samvittighet enten på egne ,eller dine medsøstres vegne,og du prøver på et nokså tafatt vis å skape balanse i regnskapet. Dårlig forsøk frøken !

Hvorfor går du ut i fra at lærere på yrkesfag må være menn? Selvsagt er jeg kvinne. Og jeg har vanskelig for å tro at du ikke bare sitter og serverer masse bullshit. 

Gutta på yrkesfag (og mine mannlige kollegaer) kan være ganske så direkte i talen, og det var mye snakk om kvinnekropp, kvinners underliv, grad av tranghet, hvem som hadde hatt henne osv. 

De som er opptatt av pikk, er gutter. Helt fra barndommen tar de den fram og vifter med den, de prater om den, sammenligner, skryter. Den som burde ha dårlig samvittighet, er du. For å late som at det du skriver er sant, for å få menn til å få mindreverdighetskompleks, for å generalisere over egne meninger og oppfatninger slik at de blir universelle sannheter. 

Anonymkode: a31d9...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgrunnen til at dette har blitt et stort problem for mange er ikke opplevelsen under sex, men opplevelsen av å sammenligne seg med andre. Da gjerne noe så dumt som håndplukkede pornostjerner. Sex handler om så uendelig mye mere enn noen cm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kenneth39 skrev:

TS her !Ja,jeg vet da vel det ...Men jeg tror ikke tallene er riktige.Når man ser hvor mye dette med penisstørrelse faktisk betyr for mange menn og enkelte kvinner,så tror jeg gjennomsnittet er satt så lite som mulig nettopp for å favne flest mulig !Det finnes rett å slett alt for gode grunner til å gjøre det også....faktisk tviler jeg at på disse såkalte penisundersøkelsene i det hele tatt eksisterer...der helsepersonell liksom måler tusenvis av menns peniser..hmm.

(jeg bare rettet setningen litt for deg, så ble den ikke så bastant og feil) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...