Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, kattepusen skrev:
6 timer siden, Kenneth39 skrev:

TS her !Ja,jeg vet da vel det ...Men jeg tror ikke tallene er riktige.Når man ser hvor mye dette med penisstørrelse faktisk betyr for mange menn og enkelte kvinner,så tror jeg gjennomsnittet er satt så lite som mulig nettopp for å favne flest mulig !Det finnes rett å slett alt for gode grunner til å gjøre det også....faktisk tviler jeg at på disse såkalte penisundersøkelsene i det hele tatt eksisterer...der helsepersonell liksom måler tusenvis av menns peniser..hmm.

(jeg bare rettet setningen litt for deg, så ble den ikke så bastant og feil) 

tja...ok. Vil nok heller si flertallet av kvinner faktisk mener størrelsen betyr noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er visstnok gjennomsnittet ifølge mediene. Var med ei jente som priset seg lykkelig over å ha funnet en penis som endelig ikke føltes for stor ut. Alle mennene hun hadde vært med var for store for henne. Hun slet med at hun var veldig trang. Det må da bety at jeg faktisk er under det egentlige gjennomsnittet, om hun som var trang slet med vanlige gutter. Etter at dette lyset gikk opp for meg, har jeg egentlig bare gitt opp hele greia. Enklere å bare ta seg en runk og komme seg videre med dagen. Trenger jeg berøring kjøper jeg en massasje.

Anonymkode: 1240f...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er visstnok gjennomsnittet ifølge mediene. Var med ei jente som priset seg lykkelig over å ha funnet en penis som endelig ikke føltes for stor ut. Alle mennene hun hadde vært med var for store for henne. Hun slet med at hun var veldig trang. Det må da bety at jeg faktisk er under det egentlige gjennomsnittet, om hun som var trang slet med vanlige gutter. Etter at dette lyset gikk opp for meg, har jeg egentlig bare gitt opp hele greia. Enklere å bare ta seg en runk og komme seg videre med dagen. Trenger jeg berøring kjøper jeg en massasje.

Anonymkode: 1240f...919

Jepp. Enten er det slik at snittet er høyere, eller så holder de av mindre størrelse seg hjemme. Har lest litt opplevelser fra menn med størrelse rundt det påståtte snittet eller litt mindre hvor dama har forlatt rommet så fort buksa gikk av. Så vet ikke helt hva jeg skal tro, men noe av "forskningen" som er gjort på størrelse er rett og slett dårlige. For eksempel den som ofte blir sitert hvor 13,12 cm lang og 11,66 cm i omkrets er gjennomsnittet, så er kun ca 400 av 15000 faktisk målt for omkrets og 300 av dem er fra India. Ca 700 av 15000 er blitt målt for erigert lengde. Vet ikke hva jeg skal tro. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Enten er det slik at snittet er høyere, eller så holder de av mindre størrelse seg hjemme. Har lest litt opplevelser fra menn med størrelse rundt det påståtte snittet eller litt mindre hvor dama har forlatt rommet så fort buksa gikk av. Så vet ikke helt hva jeg skal tro, men noe av "forskningen" som er gjort på størrelse er rett og slett dårlige. For eksempel den som ofte blir sitert hvor 13,12 cm lang og 11,66 cm i omkrets er gjennomsnittet, så er kun ca 400 av 15000 faktisk målt for omkrets og 300 av dem er fra India. Ca 700 av 15000 er blitt målt for erigert lengde. Vet ikke hva jeg skal tro. 

Anonymkode: 47496...706

Hvilket snitt mener du ikke er ekte, hva tror du det ekte snittet er?

Anonymkode: f0dec...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ble litt satt ut av denne tråden. Har aldri tenkt noe særlig på penisstørrelsen til de har hatt sex med. Har heller aldri vært med en med for liten penis, kun en som var for stor, og jeg har hatt en del partnere. Har heller aldri snakket om det med venninner, penisstørrelsen er liksom ingen greie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket snitt mener du ikke er ekte, hva tror du det ekte snittet er?

Anonymkode: f0dec...762

Det er mange forskjellige tall, men ta for eksempel fra den studien jeg refererte til hvor snittlengden var 13,12 cm... Som han jeg siterte har opplevd, hvor det kan se ut som han er den minste jenta han var med har vært med, selv om han er helt gjennomsnittlig, om man skal tro på det som skrives i media. Altså, er du helt gjennomsnittlig så er man ofte den minste jenta har vært med. Du vil bli sett på som liten. Kan kanskje høres litt konspiratorisk, men kan nesten virke som dem nedjusterer gjennomsnittet for å berolige usikre menn. En hvit løgn. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket snitt mener du ikke er ekte, hva tror du det ekte snittet er?

Anonymkode: f0dec...762

Han refererte vel til snittet på 13.12cm som selvsagt er bare tøys.Faktisk er det ganske sjelden at menn har penis under denne størrelsen !Snittet blir holdt kunstig lavt av praktiske/menneskelige årsaker ,men samtidig har det nok ført mange ut i "ulykken" når det kommer til nedverdigelse,baksnakking,latterliggjøring o.s.v ,da dem har trodd dem var normale,for så å få realitetene brutalt slengt i tryne,og jeg mener at dere helsepersonell og såkalte eksperter burde tenke litt grundigere over dette ! Dere skal liksom normalisere det meste,og det er egentlig en god og edel tanke...men den har en ganske stygg bakside som mange har smertelig fått erfare.Det ekte snittet ? sannsynligvis 16-18 cm 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Han refererte vel til snittet på 13.12cm som selvsagt er bare tøys.Faktisk er det ganske sjelden at menn har penis under denne størrelsen !Snittet blir holdt kunstig lavt av praktiske/menneskelige årsaker ,men samtidig har det nok ført mange ut i "ulykken" når det kommer til nedverdigelse,baksnakking,latterliggjøring o.s.v ,da dem har trodd dem var normale,for så å få realitetene brutalt slengt i tryne,og jeg mener at dere helsepersonell og såkalte eksperter burde tenke litt grundigere over dette ! Dere skal liksom normalisere det meste,og det er egentlig en god og edel tanke...men den har en ganske stygg bakside som mange har smertelig fått erfare.Det ekte snittet ? sannsynligvis 16-18 cm 

Her: http://www.klara-klok.no/ofte-stilste-sporsmol/penisstørrelse, står det at gjennomsnittet er 14-16 cm. Så det er godt mulig 16 cm er snittet.

Anonymkode: f0dec...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her: http://www.klara-klok.no/ofte-stilste-sporsmol/penisstørrelse, står det at gjennomsnittet er 14-16 cm. Så det er godt mulig 16 cm er snittet.

Anonymkode: f0dec...762

ja altså...jeg har sett mange forskjellige såkalte undersøkelser der resultatene har spriket voldsomt,som igjen tilsier at det er bare tull...alt fra 12-16-17 cm har jeg sett .Det blir omtrent som om undersøkelser av høyden på norske menn skulle spriket fra 130-190 cm 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ja altså...jeg har sett mange forskjellige såkalte undersøkelser der resultatene har spriket voldsomt,som igjen tilsier at det er bare tull...alt fra 12-16-17 cm har jeg sett .Det blir omtrent som om undersøkelser av høyden på norske menn skulle spriket fra 130-190 cm 

Det kan og være forskjellige målemetoder. Det står ikke hvordan det er målt.

Anonymkode: f0dec...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ja altså...jeg har sett mange forskjellige såkalte undersøkelser der resultatene har spriket voldsomt,som igjen tilsier at det er bare tull...alt fra 12-16-17 cm har jeg sett .Det blir omtrent som om undersøkelser av høyden på norske menn skulle spriket fra 130-190 cm 

Det som er mest talende er jo å høre historier hvor gjennomsnittlige menn har blir ansett som små av partnere dem har vært med. Jeg er selv 16 cm lang, så der er jeg overhodet ikke bekymret. Tykkelsen er nok ennå mer viktig enn lengde. Før var jo snittet der nærmere 13 cm, men det også har blitt nedjustert. Tror det er verre om du er under det snittet enn om du er feks 13 cm lang. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er mest talende er jo å høre historier hvor gjennomsnittlige menn har blir ansett som små av partnere dem har vært med. Jeg er selv 16 cm lang, så der er jeg overhodet ikke bekymret. Tykkelsen er nok ennå mer viktig enn lengde. Før var jo snittet der nærmere 13 cm, men det også har blitt nedjustert. Tror det er verre om du er under det snittet enn om du er feks 13 cm lang. 

Anonymkode: 47496...706

ja ikke sant.Tallene blir vel nedjustert i takt med menns økende bekymring rundt egen størrelse!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ja ikke sant.Tallene blir vel nedjustert i takt med menns økende bekymring rundt egen størrelse!

Og hvorfor er menn bekymret? Det er jo åpenbart fordi kvinner foretrekker større. Er det ikke bedre å svelge den harde sannheten og prøve å lære seg å leve med det i stedet for å leve på en løgn? Det gir bare falske forhåpninger som bare ender i en større smell...

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 69666...fca

Hva er det som er morsomt?

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er morsomt?

Anonymkode: 47496...706

Det er noen som koser seg over andres ulykke, sånne finner du overalt. Samme type mennesker som drar vingene av fluer. Ikke syke nok til å fanges opp av helsevesenet, ikke friske nok til å interagere med andre uten å tråkke på dem. Jeg ville ikke lagt så mye i det 🙄

Anonymkode: b94d4...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om gjennomsnittskvinnen i Colombia er ca 160cm høy betyr det ikke at 160 er særlig høyt.

Med andre ord, lengden din er gjennomsnittlig, det betyr ikke at det på magisk vis også er "gjennomsnittlig tilfredsstillende for kvinner".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ja ikke sant.Tallene blir vel nedjustert i takt med menns økende bekymring rundt egen størrelse!

Tull. Det som har endret seg er at man gikk fra selvrapportering til å måle manuelt. Og vi vet alle hvor stor internettpikken er. Gutter har det med å legge på litt ekstra. Kinsey var selvrapportering, og ble målt til 16 cm. Så falt snittet ettersom helsepersonale ble introdusert for å få korrekt måling. Derfor 14-16 cm. Fordi de faktisk tar med Kinsey. Selvsagt kan man ikke ha med selvrapportering. Mange mener snittet er enda mindre, fordi en del menn med små peniser ikke vil stille opp på noe slik.

En annen ting er at de fleste jeg har vært med ikke har hatt en klar formening om hvor stor enhver partner de har hatt virkelig er. De husker kanskje den største og den minste dersom de skiller seg veldig ut. Ellers blir det ofte til at de sammenligner med den de hadde sist. Dersom denne var stor, vil de se på en gjennomsnittlig som mindre enn den egentlig er. Og som sagt. Kvinner som drar på by'n vil ha et større snitt som referanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er vi flere damer som aldri har målt noens penis, aldri har spurt om antall cm eller på noe vis latt det være avgjørende.

Just sayin....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også inntrykk av at gjennomsnittspenisen i målinger virker liten. Er mann, i 40 årene, med en penis jeg er glad i og som har stått meg bi i fantastiske hyrdestunder med til sammen 15 ulike kvinner. Jeg har fått plass i alle uten problem, og kan ikke huske annet enn at det har føltes som "fot i hose" -altså passe match størrelsesmessig. To fruentimmer har kommentert størrelsen min; ei priset seg lykkelig over at jeg ikke hadde stor kuk, ei syntes den var stor. Med de andre 13 var størrelsen aldri noe samtaletema. Omkretsen min er 15,5cm og lengden er 18,5cm. Føler meg helt middels utrustet. Uansett, min erfaring er at størrelsen på selve kuken spiller mindre rolle, det er innlevelsen i akten som bestemmer om det blir søt musikk og orgasme. Stå på peniser i alle størrelser, farger og fasonger!

Anonymkode: 0a8e4...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...