Gå til innhold

Date spurte om jeg var billig.

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, made4u skrev:

Hun kan ikke løpe fra å ha vist han svært løsslupne takter, hun har vist seg billig og lett på tråden, å fornekte det blir for dumt.

Er ikke tilbakestående reaksjon fra hans side, snarere virker han reflektert ved sin reaksjon - her er hun som har dritt på draget og vist seg tøytete (ikke taktisk det når hun vil noe med han). Ergo kan hun takke seg selv for synet han har på henne nå...

Hun trenger ikke å fornekte noe som helst. Hun trenger ikke å forholde seg til denne idioten. Hun trenger bare dumpe og ignorere. Jo, det er en tilbakestående reaksjon fra hans side. Han virker slett ikke reflektert, men snarere mentalt tilbakestående.

Men det hadde unektelig vært ustyrtelig morsomt med en falsk graviditets-scare da.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, made4u skrev:

Jakter bare det menn jakter han, vi bedømmes annerledes enn damer og det viser jo dette helt klart.

Det betyr ikke at det er riktig. Det er dobbeltmoralsk. Dobbeltmoral er forkastelig.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har med enkel evolusjon å gjøre.

Hvis det er kriteriet ditt er det mye du driver med som du burde droppe. For eksempel prevensjon.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange han har vært med før levner du ikke en tanke.

Anonymkode: 0bba9...6a9

Hmm, er du samme AB som sa at mange partnere for en mann gjør ham attraktiv og at kvinner faktisk tenker på dette?

Selvmotsigelser, anyone?

Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Jeg tror på at dette virker rasjonelt for deg og at du argumenterer på det nivået du er i stand til, men om du ikke klarer å argumentere mer spesifikt mot mine argumenter blir det vanskelig å svare så mye annet enn at du åpenbart mener det godt. 

Jeg har argumentert mot dine argumenter, og påpekt at de er søppel. Du begynner å bable om evolusjonsteorien selv om du ikke har peiling. Faktum er at du skjuler deg bak tåpelige og irrelevante analogier og babling om evolusjonsteorien.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, jabx skrev:

Jeg har argumentert mot dine argumenter, og påpekt at de er søppel. Du begynner å bable om evolusjonsteorien selv om du ikke har peiling. Faktum er at du skjuler deg bak tåpelige og irrelevante analogier og babling om evolusjonsteorien.

Ok, jeg tror på at du mener dette så jeg skal prøve å forklare det enklere. 

Når du avfeier noe som "søppel", "patetisk" og "vrangforestillinger" så er ikke det argumenter mot noe av det som skrives. For deg så er det helt sikkert gode nok begrunnelser for å avskrive andres meninger, men for de med bittelitt mer omløp så holder heldigvis ikke det. Prøv gjerne igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis hovedinnlegget ikke bare er tull:  Han har tydeligvis spurt deg før date 3 hvor mange du har ligget med, og bare det i seg selv er et varselsignal synes jeg.  Hvis noen direkte hadde spurt om jeg var billig (enten før eller etter sex) hadde jeg kuttet ut personen, forhåpentligvis med en kommentar av typen "hvis han er løs nok", eller "Ja egentlig, men du er ikke kjekk nok/ er ikke god nok i senga / har ikke stor nok" eller noe slikt. 

Er du veldig ung?  Å oppleve så kraftig tiltrekning at du begynner å tenke fremtid etter 3 dater er heftig, men det er viktig å koble inn fornuften og spørre deg selv om hva du faktisk vet om personen.  Og det er ikke så mye.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Håper du mistet lysten på ham, også. 

• Liker 2
Skrevet

Han er vel en sånn dust som skal spille spill med deg. Teste om du er "løs" ved å få deg til sengs raskt, samtidig som han mener at det ikke er "løst" av han å gjøre det samme. 

Og i tillegg spørre om det etterpå da... Han virker slitsom. Jeg ser bare for meg hva andre ting han ville ha testet deg på om dere hadde gått videre.

Var borti en lignende fyr en gang, jeg skjønte etterhvert at han bare spilte spill og "testet" meg på forskjellige måter. Det ble så åpenlyst til slutt, trodde han virkelig at jeg er så dum? Så jeg ble bare irritert på han, ble ikke noe god stemning til slutt akkurat.

Anonymkode: 6f961...afd

Gjest Frøyahjerte
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du dette fra? Bare lurer.

Anonymkode: 103b4...306

Hvis du googler eggløsning og sexlyst så kommer det flere innlegg om "fenomenet" 😊

Skrevet
19 timer siden, made4u skrev:

Kvalitets-kontroll kalles det, ansvarsbevissthet altså...

Er hun som ikke bestod ser det ut som, og avslørte seg som løsluppen og lett på tråden.

Bestod hva da? Kvalitetskontroll? Noe så ufattelig respektløst - kvinner er ikke objekter som skal underkastes "kvalitetskontroll" eller "bestå" noe som helst. Løssluppen og lett på tråden, sier du? Hva med dobbeltmoralsk, mannssjåvinistisk og bakstreversk?

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Nanne70 skrev:

Bestod hva da? Kvalitetskontroll? Noe så ufattelig respektløst - kvinner er ikke objekter som skal underkastes "kvalitetskontroll" eller "bestå" noe som helst. Løssluppen og lett på tråden, sier du? Hva med dobbeltmoralsk, mannssjåvinistisk og bakstreversk?

Vi må strengt tatt alle "bestå" forskjellige typer "kvalitetskontroller" gjennom livene våre. Enten det er i arbeidslivet der vi må vise oss skikket, eller ved valg av partner der vi må vise oss både bra nok og pålitelig nok. Vi kan selvfølgelig late som noe annet, men da tror jeg vi bare lurer oss selv. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Nanne70 skrev:

Selvfølgelig stilles dere kriterier til, en dame må ha en viss klasse, hvor store kompromiss en mann må gjøre avhenger av tidligere erfaringer med damer.

Skrevet
2 minutter siden, made4u skrev:

Selvfølgelig stilles dere kriterier til, en dame må ha en viss klasse, hvor store kompromiss en mann må gjøre avhenger av tidligere erfaringer med damer.

TS bør forøvrig med sin strategi se mot noe mindre attraktive menn om hun skal sende signaler om at hun er serdeles lett på tråden, bare menn som har problemer med å finne seg dame vil godta slikt for annet enn en tilfeldig seksuell relasjon, hun gjør seg jo uverdig med en slik fremtreden.

Eventuelt kan hun dra nytte av og ta til seg mine ord og endre opptreden, det siste er jo det mest utviklende for hennes opptreden i møte med hannkjønn hun dater.

Hun kan vanskelig endre det særs negative førsteinntrykket hun gav han her, for han er hun trolig blitt vurdert uverdig og i en lavere klasse enn han kan finne aksept for.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen.

TS.

Anonymkode: 9ff7c...45a

Fy faen.. han der hadde jeg aldri snakket med igjen!

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Fy faen.. han der hadde jeg aldri snakket med igjen!

Er hun som har vist billig tøs-takter, bare rett og rimelig at han da vil sende signaler til henne som viser at han er ferdig med henne og som hun kan bruke konstruktivt til adferdsendring. TS skal være glad for de tilbakemeldingene hun får og burde benytte dem til å endre seg.

Skrevet
Akkurat nå, made4u skrev:

Er hun som har vist billig tøs-takter, bare rett og rimelig at han da vil sende signaler til henne som viser at han er ferdig med henne og som hun kan bruke konstruktivt til adferdsendring. TS skal være glad for de tilbakemeldingene hun får og burde benytte dem til å endre seg.

Haha ! :P 

Skrevet
10 minutter siden, herzeleid skrev:

Vi må strengt tatt alle "bestå" forskjellige typer "kvalitetskontroller" gjennom livene våre. Enten det er i arbeidslivet der vi må vise oss skikket, eller ved valg av partner der vi må vise oss både bra nok og pålitelig nok. Vi kan selvfølgelig late som noe annet, men da tror jeg vi bare lurer oss selv. 

Jeg er ikke uenig i det, men i den situasjonen TS beskriver og med holdningene til daten og Made4U, så blir det feil.

Skrevet
16 minutter siden, made4u skrev:

Igjen så klarer du å hevde at din personlige preferanser er allmenngyldige blant majoriteten av norske menn - noe jeg betviler på det sterkeste - og igjen er det eneste du klarer å formidle, et utrolig gammeldags syn på kjønnsroller og en respektløs holdning til kvinner.

Skrevet
Akkurat nå, Nanne70 skrev:

Igjen så klarer du å hevde at din personlige preferanser er allmenngyldige blant majoriteten av norske menn - noe jeg betviler på det sterkeste - og igjen er det eneste du klarer å formidle, et utrolig gammeldags syn på kjønnsroller og en respektløs holdning til kvinner.

Tull, løsslupne jenter med mangelfull utviklet forståelse for hvilken signaler de sender ved å ukritisk ha sex, dem blir utskjelt av begge kjønn i dagens samfunn. Ikke lyve for deg selv og late som om ikke tøyter sees ned på og blir snakket negativt om av begge kjønn, med skjeldsord som billig, horete etc...

Det er hva hun har sendt signaler om at hun er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...