Gå til innhold

Date spurte om jeg var billig.

Fremhevede innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ser ut til at han bare var ute etter en ting, ikke gå på flere dater med en sånn fjott, kom deg heller videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, wintergirl skrev:

Merkelig hvordan menn kan tillate seg å hoppe til seng i tide og utide, men hvis en kvinne ligger med en mann etter første, andre eller tredje date så er hun billig, eller lett på tråden.  Syns du skal spørre han om de samme jeg. Er du lett på tråden da? Vi var to om det eller? Kutt han ut! Han høres ikke god ut å leve med. Gjør det nå før du får enda større følelser for han. 

Merkelig synes jeg, at en mann av denne tiden kan si noe sånt. Han skjønner vel at et samleie består av to individer og at statistisk må det en av hvert kjønn for å ha seg. TS ikke bry deg om slike kommentarer, er selv mann med få partnere, men ville alle sagt noe slikt til en jente selv om det skulle skjedd noe på første date. Synes han skulle være glad at etter tre dater var det fult fart. Han hadde nok klaget hvis du hadde ventet etter mange dater, da hadde han sagt at du var for kjip eller noe. Så lenge du kan stå inne med deg selv mhp hva du gjør så ikke bry deg om andres meninger - det er et hav av menininger på ymse områder og skal du høre på alt dette blir man schisofren.  

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, King in the North skrev:

Hadde skrevet "huff, hvorfor er du så løs?" Og så kuttet all kontakt. 

Kjip fyr

Ja enig, men om hun av en eller annen grunn har lyst til å beholde han hadde jeg skrever det første jeg sa. :) 

Anonymkode: 64659...012

Skrevet

Du har dritt på draget her og har havnet i kategorien under hans værdighet, altså opplever han deg som "billig", ergo er du mindre attraktiv for han... Du skulle vist en annen klasse enn dette, veldig utaktisk av deg, som menn skal vi måtte kjempe litt og du hoppet over den biten.

Skrevet
4 minutter siden, made4u skrev:

Du har dritt på draget her og har havnet i kategorien under hans værdighet, altså opplever han deg som "billig", ergo er du mindre attraktiv for han... Du skulle vist en annen klasse enn dette, veldig utaktisk av deg, som menn skal vi måtte kjempe litt og du hoppet over den biten.

Så var du igang igjen, ja.

Anonymkode: 87cf2...769

• Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så var du igang igjen, ja.

Har TS klart å rote seg bort i helt alene, hun burde ta til seg min visdom...

Skrevet
4 minutter siden, made4u skrev:

Hvis du vil kjempe så ta nå for faen og meld deg på "Farmen", ikke gå rundt på forumet her og spy ut den ene 50-tallsinspirerte meningen etter den andre. At hun havnet "i kategorien under hans verdighet" vitner vel egentlig bare om at denne fyren er av samme idiotiske, forhistoriske oppfatninger som deg og dermed ikke er noe å samle på.

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, vscare skrev:

Hvis du vil kjempe så ta nå for faen og meld deg på "Farmen", ikke gå rundt på forumet her og spy ut den ene 50-tallsinspirerte meningen etter den andre. At hun havnet "i kategorien under hans verdighet" vitner vel egentlig bare om at denne fyren er av samme idiotiske, forhistoriske oppfatninger som deg og dermed ikke er noe å samle på.

Som en som har vokst opp med gårdsdrift så hadde jeg skremt vannet av de feminine sippegutta som er igjen i Farmen (foruten Oddvar som er den eneste mannen igjen på gården).

Skrevet
1 minutt siden, made4u skrev:

Som en som har vokst opp med gårdsdrift så hadde jeg skremt vannet av de feminine sippegutta som er igjen i Farmen (foruten Oddvar som er den eneste mannen igjen på gården).

Ja, det var da inderlig godt å høre, nå er dagen min reddet.

• Liker 2
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Onar skrev:

Merkelig synes jeg, at en mann av denne tiden kan si noe sånt. Han skjønner vel at et samleie består av to individer og at statistisk må det en av hvert kjønn for å ha seg. TS ikke bry deg om slike kommentarer, er selv mann med få partnere, men ville alle sagt noe slikt til en jente selv om det skulle skjedd noe på første date. Synes han skulle være glad at etter tre dater var det fult fart. Han hadde nok klaget hvis du hadde ventet etter mange dater, da hadde han sagt at du var for kjip eller noe. Så lenge du kan stå inne med deg selv mhp hva du gjør så ikke bry deg om andres meninger - det er et hav av menininger på ymse områder og skal du høre på alt dette blir man schisofren.  

Helt enig. Hadde hun ventet for lenge så hadde det vært gale og. Alltids noe å klage på.

Endret av wintergirl
  • Liker 4
Skrevet

Kvinner er som små barn. Lokker man med litt godteri så kan man gjøre hva man vil med de. Og det beste med det er at de tror at det deres egen feil.

Anonymkode: fdb4c...3c2

• Liker 1
Skrevet

Mulig han bare #shittester# deg ts? Det er visstnok noe man bør være ekspert i når man er på datingmarkedet. Neida, fra spøk til alvor, dump ham! Og du er på ingen måte løs eller billig, det var et kjempebra trekk å ligge med ham for da kom jo hans sanne natur frem.

Skrevet (endret)

a

Endret av Onar
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er som små barn. Lokker man med litt godteri så kan man gjøre hva man vil med de. Og det beste med det er at de tror at det deres egen feil.

Anonymkode: fdb4c...3c2

Hva snakker du om?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om?

At damer ikke tenker så mye selv, at de trenger en mann til å ta styringen og kontrollen, tror det er det vedkommende forsøkte å fortelle...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om?

Sjåvinisme. H*n snakker om god, gammeldags sjåvinisme :) 

Anonymkode: 02c36...410

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, made4u skrev:

At damer ikke tenker så mye selv, at de trenger en mann til å ta styringen og kontrollen, tror det er det vedkommende forsøkte å fortelle...

Og du er enig?

Skrevet
6 minutter siden, made4u skrev:

Er nok noe sant i det. Men finnes alltid noen i denne kategorien i begge kjønn.

Anonymkode: ab465...c79

Skrevet
30 minutter siden, made4u skrev:

Men hvis TS er "billig" så er jo mannen minst "like billig" også ikke sant? It takes two to tango.

Anonymkode: d1818...724

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og du er enig?

Mange oppegående damer der ute, som liker å tenke selv og har klare meninger om ting, de lar seg ikke overkjøre...

Men er mange av dem som lar mannen ta alle viktige avgjørelser også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...