Gå til innhold

Date spurte om jeg var billig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Her er det han som burde være jævla flau over seg selv, men han eier tydeligvis ikke skamvett! Han har kjempedårlig selvtillit og prøver å trykke deg ned som best han kan, men du har selvfølgelig ikke gjort noe galt her.

Drit i ham, slett og blokkér, og gå videre. Slike "menn" er det bare å le av, så himla patetisk han er. Nå går han sikkert rett på KG for å bitche og sutre om at alle kvinner er bitcher og horer og alt mulig, selv om han innerst inne vet at han aldri ALDRI kommer til å få seg en kjæreste på grunn av sin råtne personlighet. :ler: 

Anonymkode: 12f04...026

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Han er jo bare syk da ingen normale mennesker oppfører seg på denne måten. Jeg antar at du ikke er den eneste som har rotet deg borti denne umodne fjotten. Med andre ord er det garantert mange jenter som kjenner til ham.... Tapere er og forblir tapere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/20/2016 den 1.31, AnonymBruker skrev:

TS her.

Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Vær glad du er kvitt han...høres ut som en dramakonge av dimensjoner, for en uspiselig type. Hordan er han ellers, virket han stabil, har jobb, venner en god barndom osv? Klaget han mye på en dårlig oppvekst eller psykiske problemer/problemer av ymse typer? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 1.31, AnonymBruker skrev:

TS her.

Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Det er bare idiotisk. Blås i ham. Det er han som har et problem der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 1.31, AnonymBruker skrev:

TS her.

Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Skjønner følelsen, men du har ingen grunn til å ha lav selvtillit. Tror du at du er den eneste han har slengt sånne kommentarer til? For det er det mest sannsynlig ikke. Kanskje du burde skrive en sms til han hvor du skal fortelle alle hvordan han er. Da blir han populær - NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for latterliggjøring, bilde med opphavsrett, avsporinger, brukerdebtt og spekulasjoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...