AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #141 Skrevet 19. november 2016 23 minutter siden, made4u skrev: TS bør forøvrig med sin strategi se mot noe mindre attraktive menn om hun skal sende signaler om at hun er serdeles lett på tråden, bare menn som har problemer med å finne seg dame vil godta slikt for annet enn en tilfeldig seksuell relasjon, hun gjør seg jo uverdig med en slik fremtreden. Eventuelt kan hun dra nytte av og ta til seg mine ord og endre opptreden, det siste er jo det mest utviklende for hennes opptreden i møte med hannkjønn hun dater. Hun kan vanskelig endre det særs negative førsteinntrykket hun gav han her, for han er hun trolig blitt vurdert uverdig og i en lavere klasse enn han kan finne aksept for. Ja jeg har også sett det at det er de veike, underdanige og uattraktive mennene som ender opp med de "løse" damene...mens de attraktive mennene med sterk personlighet og flott utseende oftest ender opp med de pene og ordentlige damene.. Anonymkode: de149...67c 3
Gjest Nanne70 Skrevet 19. november 2016 #142 Skrevet 19. november 2016 13 minutter siden, made4u skrev: Tull, løsslupne jenter med mangelfull utviklet forståelse for hvilken signaler de sender ved å ukritisk ha sex, dem blir utskjelt av begge kjønn i dagens samfunn. Ikke lyve for deg selv og late som om ikke tøyter sees ned på og blir snakket negativt om av begge kjønn, med skjeldsord som billig, horete etc... Det er hva hun har sendt signaler om at hun er!! At du og daten til TS dømmer henne på grunnlag av ên enkelthendelse og kaller henne en tøyte, sier ingen ting om TS men veldig mye om dere og de forkastelige holdningene deres. Det at kvinner som har flere sexpartnere blir sett ned på har du nok dessverre rett i, men det betyr jo ikke at disse holdningene er riktige eller på noen måte kan forsvares.
caline Skrevet 19. november 2016 #143 Skrevet 19. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen. TS. Anonymkode: 9ff7c...45a Med det kvinnesynet der ville jeg droppa han på flekken. Bra du fikk vite såpass tidlig hvordan han var og at det ikke gikk lenger. For en tosk 6
Gjest made4u Skrevet 19. november 2016 #144 Skrevet 19. november 2016 Akkurat nå, caline skrev: Med det kvinnesynet der ville jeg droppa han på flekken. Bra du fikk vite såpass tidlig hvordan han var og at det ikke gikk lenger. For en tosk Er hun som er blitt droppet her, bro-brenning kalles det han har gjort - hun bør ta det til seg som konstruktiv tilbakemelding og endre sin adferd.
caline Skrevet 19. november 2016 #145 Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, made4u skrev: Er hun som er blitt droppet her, bro-brenning kalles det han har gjort - hun bør ta det til seg som konstruktiv tilbakemelding og endre sin adferd. Mye jeg kunne skrevet nå, men tydelig at du bare er ute å provosere 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #146 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, made4u skrev: Tull, løsslupne jenter med mangelfull utviklet forståelse for hvilken signaler de sender ved å ukritisk ha sex, dem blir utskjelt av begge kjønn i dagens samfunn. Ikke lyve for deg selv og late som om ikke tøyter sees ned på og blir snakket negativt om av begge kjønn, med skjeldsord som billig, horete etc... Det er hva hun har sendt signaler om at hun er!! Hva mener du med dette her? Bla over til første side i denne tråden og ta en titt på likerpoengene i innleggene så skal du se hvor mange som fordømmer holdningene som du og typen til TS har. Anonymkode: d1818...724 3
sol87 Skrevet 19. november 2016 #147 Skrevet 19. november 2016 På 11/18/2016 den 13.15, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Hadde jeg fått det spørsmålet, hadde jeg avsluttet tvert! Orker ikke å være sammen med en dust som ligger med meg, men tydeligvis synes det er dumt at jeg gjorde det. Hvis han ikke ville ha sex den dagen, burde han ha sagt nei takk. En mann som har ordene "billig" og "lett på tråden" i sitt vokabular er ikke noe for meg. Du bør svare "Fordi jeg var kåt og likte deg, men begge deler har gått over nå, ha det bra." 2
blindbetrakter Skrevet 19. november 2016 #148 Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, caline skrev: Med det kvinnesynet der ville jeg droppa han på flekken. Bra du fikk vite såpass tidlig hvordan han var og at det ikke gikk lenger. For en tosk Nå var det jo han som ikke orket mer. Om du liker menn som liker billige damer, javel, da gjør du det. Det jeg lurer mest på er hvorfor det er så viktig for deg å bestemme hva menn skal falle for? Samme for deg vel at en mann ikke vil være sammen med en som han anser for å være billig? Hvorfor kan ikke mennesker bestemme dette her selv? Ta for eksempel meg, - jeg er en mann med litt erfaring og jeg vil anbefale alle menn jeg møter om å holde seg langt unna billige damer. Synes du dama du pulte er for billig! Gjør det slutt å kom deg videre er mitt råd, - kvinner uten tillit kan du få gratis av meg. Usj og æsj sier jeg bare. At du ønsker deg en mann som her pult dritmange, javel, - værsegod, jeg gir faen. Og jeg skjønner ikke hvorfor ikke du også gir faen i andre folks preferanser? Hva er motivet ditt til å oppfordre mennesker til å være sammen med folk de synes er billige? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. november 2016 #149 Skrevet 19. november 2016 Orker du slik og lignende oppførsel, bare enda verre, resten av tiden dere dater eller er sammen? Han der kommer til å slite ut psyken din. Han sier han ikke stoler på det du sier, garanterer at han aldri kommer til å stole på noe som helst som ikke matcher den trangsynte hjernen hans. Det finnes nemlig ikke noe annen sannhet enn hans bilde. 2
Blondinka Skrevet 19. november 2016 #150 Skrevet 19. november 2016 Heldigivs treffer jeg som oftest oppegående menn med fornuftige holdninger som respekterer kvinner og som anser oss likeverdige. Hadde virkeligheten speilet enkelte av innleggene i denne tråden hadde jeg levd i sølibat eller blitt lesbisk. Jeg tror det eneste fornuftige TS kan gjøre er å dumpe denne fyren ASAP og heller finne seg en som respekterer henne. Han er en klassisk douche. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #151 Skrevet 19. november 2016 (endret) På 18.11.2016 den 13.15, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Men uansett: be han om på reise til helvete og ikke bry deg mer om han Anonymkode: 0d024...e1c Endret 22. november 2016 av Nordvesta Innlegg ryddet for spekulasjon
herzeleid Skrevet 19. november 2016 #152 Skrevet 19. november 2016 (endret) bug Endret 19. november 2016 av herzeleid
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #153 Skrevet 19. november 2016 På 18.11.2016 den 13.15, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han var snill som sa ifra slik at hun vet og kan gjøre noe med den h.rete oppførselen sin. Anonymkode: 0bba9...6a9 Les det jeg har uthevet, som ts skrev i HI. Er det horete oppførsel? Og hva med hans oppførsel? Anonymkode: 87cf2...769 2
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2016 #154 Skrevet 19. november 2016 På 18.11.2016 den 13.15, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Hans tap.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #155 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les det jeg har uthevet, som ts skrev i HI. Er det horete oppførsel? Og hva med hans oppførsel? Anonymkode: 87cf2...769 Ja, sett fra hans side så. Hva hun påstår overfor oss vet jo ikke han noe om. Alt han vet er at hun var kåt på han og lå med han allerede på tredje date. Hun var sikkert god til å suge og til å pule også. I så fall ble han i hvert fall usikker. Han er ærlig. Er ikke det bra? Anonymkode: 0bba9...6a9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #156 Skrevet 19. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du har vanskelig for å se? Menn må jobbe hardt for å få lagt ned damer. Damer trenger bare knipse med fingrene så har de noen mellom bena. Altså er det en prestasjon for en mann å ligge med over 100. I mens det er billig av damer å ligge med over 10. Omvendt ser også kvinner på menn som har ligget med mange som status å ligge med. Han er ettertraktet. Han er godt materiale. Omvendt ser menn på kvinner som har ligget med mange som usikker materiale. Har med enkel evolusjon å gjøre. En mann som ligger med mange kvinner har tydelig gode gener siden mange velger han. En kvinne som ligger med mange menn vil mest sannsynligvis bli gravid med noen andre enn akkurat han som ligger med henne her og nå. Anonymkode: 0bba9...6a9 Jeg er kvinne og ser på menn som har ligget med mange som promiskuøse og noget relasjonsskadet . Altså meget uattraktivt og overhodet ikke status å ligge med "en slik en ". Jeg er nokså sikker på at flertallet av mine medsøstre er enig I dette så her tar du nok skammelig feil. Er en grunn til at Rune Rudberg blir sett på som en vits. Det snakkes som om mannfolk kan velge å vrake blant kvinner . Selv om en kvinne har hatt 100 partnere er hun fremdeles i bedre posisjon til å velge og vrake enn menn ene og alene er fordi hun er kvinne. Pussy has the power, slik er det bare. Anonymkode: f8626...89a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #157 Skrevet 19. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og ser på menn som har ligget med mange som promiskuøse og noget relasjonsskadet . Altså meget uattraktivt og overhodet ikke status å ligge med "en slik en ". Jeg er nokså sikker på at flertallet av mine medsøstre er enig I dette så her tar du nok skammelig feil. Er en grunn til at Rune Rudberg blir sett på som en vits. Det snakkes som om mannfolk kan velge å vrake blant kvinner . Selv om en kvinne har hatt 100 partnere er hun fremdeles i bedre posisjon til å velge og vrake enn menn ene og alene er fordi hun er kvinne. Pussy has the power, slik er det bare. Anonymkode: f8626...89a Valget gjelder jo kun for sex og ingen kompliment for meg som kvinne... Anonymkode: de149...67c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #158 Skrevet 19. november 2016 Du kan svare han: "Tydeligvis har jeg vært billig i ETT tilfelle, da jeg lå med deg. Jeg synes ikke en mann med dine holdninger fortjener meg for en natt en gang. Men den feilvurderingen tilgir jeg meg selv for - ingen fare!" Anonymkode: 14d33...d70 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #159 Skrevet 19. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan svare han: "Tydeligvis har jeg vært billig i ETT tilfelle, da jeg lå med deg. Jeg synes ikke en mann med dine holdninger fortjener meg for en natt en gang. Men den feilvurderingen tilgir jeg meg selv for - ingen fare!" Anonymkode: 14d33...d70 For mye tekst. Så mye tekst kaster man ikke bort på et sånt menneske. Hva med å heller ikke svare på den meldingen og spare seg mer waste of time. slette nummeret og late som om man aldri møtte den personen mye bedre! Så kan han sitte der og lure. Anonymkode: 9478e...129
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #160 Skrevet 20. november 2016 TS her. Denne fyren fortsatte å være kvalm. Har ikke møtt han igjen, men han skrev på melding at han hadde vært på treningssenteret og sett DEN baben. Jeg skrev at jeg tror det er best vi ikke ser hverandre mer, da fikk jeg til spydig svar at han skulle fortelle hele byen vår hvor billig jeg var, om jeg ikke var flau over å være så hore,at jeg skulle se meg selv i speilet og at han skulle finne ei mye penere jente enn meg.. Sitter ikke igjen her med verdens beste selvtillit for å si det sånn. Anonymkode: 9ff7c...45a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå