AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #41 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå videre ts. Han der blir det bare problemer med om han oppfører seg sånn allerede nå. Anonymkode: d1caa...5ff Så hjertens enig! Han der betyr trøbbel, TS. Trøbbel hele veien.. Han kommer til å teste en jente i et kjør. Anonymkode: 63ee0...828 5
Gjest Nanne70 Skrevet 18. november 2016 #42 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, made4u skrev: Du har dritt på draget her og har havnet i kategorien under hans værdighet, altså opplever han deg som "billig", ergo er du mindre attraktiv for han... Du skulle vist en annen klasse enn dette, veldig utaktisk av deg, som menn skal vi måtte kjempe litt og du hoppet over den biten. Herregud noe så inni hampen idiotisk! Hva med at menn tar litt ansvar for sine egne handlinger også!! Makan! Nei TS, dropp drittsekken.
Klossmajor Skrevet 18. november 2016 #43 Skrevet 18. november 2016 (endret) Ettersom han mener du er billig kan du jo spørre hvilken pris han pleier å betale. Han kan gjøres oppmerksom på at den som må betale i en slik sammenheng er den som er minst verdt som sengepartner. Med merkelappen billig kan man jo forstå det sånn at du ikke har innsett at du er for dyrebar av verdi til å stå i med en fyr som ham. Endret 18. november 2016 av Klossmajor 3
Gjest canacas Skrevet 18. november 2016 #44 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, Klossmajor skrev: Ettersom han mener du er billig kan du jo spørre hvilken pris han pleier å betale. Han kan gjøres oppmerksom på at den som må betale i en slik sammenheng er den som er minst verdt som sengepartner. Med merkelappen billig kan man jo forstå det sånn at du ikke har innsett at du er for dyrebar av verdi til å stå i med en fyr som ham. Godt sagt!
Onar Skrevet 18. november 2016 #45 Skrevet 18. november 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Godt sagt! Godt sagt, jepp. Nytt profilbilde canacas?
Onar Skrevet 18. november 2016 #46 Skrevet 18. november 2016 Du kan jo be han om å ha gylfen stengt og ikke la den henge ut for vær og vind. Si til han at det ikke bare er billig men kan bli dyrt i lengden. Kan jo dukke opp småtroll både her og der... 2
Gjest made4u Skrevet 18. november 2016 #47 Skrevet 18. november 2016 29 minutter siden, Nanne70 skrev: Herregud noe så inni hampen idiotisk! Hva med at menn tar litt ansvar for sine egne handlinger også!! Makan! Nei TS, dropp drittsekken. Kvalitets-kontroll kalles det, ansvarsbevissthet altså... Er hun som ikke bestod ser det ut som, og avslørte seg som løsluppen og lett på tråden.
draug 75 Skrevet 18. november 2016 #48 Skrevet 18. november 2016 Det finnes et godt uttrykk for sånne som han daten, TS: Tullkuk. Det er ikke deg deg er noe feil med. 7
wintergirl Skrevet 18. november 2016 #49 Skrevet 18. november 2016 57 minutter siden, made4u skrev: Kvalitets-kontroll kalles det, ansvarsbevissthet altså... Er hun som ikke bestod ser det ut som, og avslørte seg som løsluppen og lett på tråden. Så han skal gå rundt å drive så mye hor han vil han altså, med å drive å "teste" damene? Takk for tips forresten. Skulle jeg bli singel og møtt en ny mann så skal jeg vente til vi gifter oss med å ha sex. 4
Gjest made4u Skrevet 18. november 2016 #50 Skrevet 18. november 2016 10 minutter siden, wintergirl skrev: Så han skal gå rundt å drive så mye hor han vil han altså, med å drive å "teste" damene? Takk for tips forresten. Skulle jeg bli singel og møtt en ny mann så skal jeg vente til vi gifter oss med å ha sex. Var ikke det jeg sa, men du står fritt til å tolke meg hvordan du vil...
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #51 Skrevet 18. november 2016 Urinerer man på en kvinne og etterpå klager til henne om at hun stinker, vil hun gå til venninnene sine og spørre om råd for hvordan bli kvitt pisselukta slik at mannen ikke skal slutte å like henne. Venninnene henger seg på og anbefaler diverse såper og kremer som i alle fall demper stanken. Kvinner i et nøtteskall. Evner ikke å se hva det egentlig handler om. Akkurat som små barn. Anonymkode: fdb4c...3c2 3
LeilaS Skrevet 18. november 2016 #52 Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør han tilbake om hvorfor han gikk så fort til sengs? Om han svarer no ala "jeg er mann. Jeg har lov" hadde i allefall jeg mistet helt lysten på han. Anonymkode: 02c36...410 Enig. Jeg er faen så lei all slutshaming av oss kvinner. Menn er fritatt og ingen reagerer når de har sex på første date. Mens vi blir kalt for billig og det som verre er. Arg! Tror jeg hadde droppet han. 8
LeilaS Skrevet 18. november 2016 #53 Skrevet 18. november 2016 2 timer siden, Nanne70 skrev: Herregud noe så inni hampen idiotisk! Hva med at menn tar litt ansvar for sine egne handlinger også!! Makan! Nei TS, dropp drittsekken. ALLTID vi som får skylden
LeilaS Skrevet 18. november 2016 #54 Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen. TS. Anonymkode: 9ff7c...45a Så hadde han garantert blitt sur hvis du hadde sagt nei, du ikke ville ha sex. Så er egentlig en tap tap situasjon. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #55 Skrevet 18. november 2016 Ikke finn deg å bli snakket sånn til. Le ham opp i trynet og aldri snakk med ham igjen. Det finnes dessverre mange sånne rasstapper, det ser man jo også på KG, og desto viktigere er det å hive sånne "menn" på søppeldynga fort som faen. Enkelt og greit. Anonymkode: 12f04...026 5
Gjest Overrasket Skrevet 18. november 2016 #56 Skrevet 18. november 2016 Sett det på kontoen for litt svikt i dømmekraften og gå ut i den store verden, fri, frank og full av nytt mot.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #57 Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør han tilbake om hvorfor han gikk så fort til sengs? Om han svarer no ala "jeg er mann. Jeg har lov" hadde i allefall jeg mistet helt lysten på han. Anonymkode: 02c36...410 Hvorfor? Kvinner er fra naturens side ganske kresne til hvilke mann hun vil ha unger med. Det må hun være for å bære frem friske unger med bra gener. Derfor går hun bare etter menn med de beste genene. En mann har ikke dette ansvaret derfor er det mindre alvorlig dersom han ligger rundt. Han vil bare spre genene sine for det går ikke ut over han på noen måte. Dessuten så liker kvinner menn med erfaring. Hvis en mann har hatt mange sexpartnere betyr det at han er mer "godtatt" hos det kvinnelige kjønn, derfor er det tryggere å få unger med denne mannen. Kvinner bør også slutte å være så bitre hvis en mann er "utro". Det at en mann har mulighet til å pule mange kvinner viser bare hvor attraktiv og verdifull han er. Kvinner synes det er attraktivt og får dermed mer lyst til å få unger med han. Så ja, det er forskjell mellom kjønnene. Man må være ganske desperat dersom man ikke får noe annet enn løsslupne kvinnfolk slik som TS. DET er turn off. Anonymkode: 0177b...63a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #58 Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Hvis du ikke ser dette som er rødt flagg....Nå er jeg selv veldig prippen, men et slikt utspill viser grunnleggende mangel på respekt for andre mennesker, dermed hadde han vært ferdig i min bok. Anonymkode: 09b4d...692 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #59 Skrevet 18. november 2016 Han der hadde jeg bare sluttet å svare. Han er ikke verdt noen forklaring eller "vittigheter" en gang Anonymkode: ec1ef...390 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #60 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Kvinner er fra naturens side ganske kresne til hvilke mann hun vil ha unger med. Det må hun være for å bære frem friske unger med bra gener. Derfor går hun bare etter menn med de beste genene. En mann har ikke dette ansvaret derfor er det mindre alvorlig dersom han ligger rundt. Han vil bare spre genene sine for det går ikke ut over han på noen måte. Dessuten så liker kvinner menn med erfaring. Hvis en mann har hatt mange sexpartnere betyr det at han er mer "godtatt" hos det kvinnelige kjønn, derfor er det tryggere å få unger med denne mannen. Kvinner bør også slutte å være så bitre hvis en mann er "utro". Det at en mann har mulighet til å pule mange kvinner viser bare hvor attraktiv og verdifull han er. Kvinner synes det er attraktivt og får dermed mer lyst til å få unger med han. Så ja, det er forskjell mellom kjønnene. Man må være ganske desperat dersom man ikke får noe annet enn løsslupne kvinnfolk slik som TS. DET er turn off. Anonymkode: 0177b...63a Fordi jeg synes det er meget usexy med menn som slut shamer. Enkelt og greit. Hva bar unger med saken å gjøre? TS skrev ingenting om at de prøvde å lage et barn. Ikke alle kvinner liker menn med erfaring. Kvinner er individer, som er forskjellige. Fortsatt har unger ingenting med saken å gjøre dette tilfellet. Det du kommer med her er ganske enkelt unnskyldning fordi du ikke gidder å jobbe med holdningere dine. Det er lettere å fortsette å ha den samme gammeldagse tankegangen enn å gå i seg selv og faktisk prøve å forstå at mobbing (som slut shamin er) ikke er greit. Det er nok veldig vanlig å velge den letteste løsningen, som du gjør her, desverre. Men mobbere vil vel ikke se det fordi det virker som dere synes det er greit å mobbe. Anonymkode: 02c36...410 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå