Gå til innhold

Date spurte om jeg var billig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, made4u skrev:

Du har dritt på draget her og har havnet i kategorien under hans værdighet, altså opplever han deg som "billig", ergo er du mindre attraktiv for han... Du skulle vist en annen klasse enn dette, veldig utaktisk av deg, som menn skal vi måtte kjempe litt og du hoppet over den biten.

Det er ikke noe galt i det hun gjorde. Hvis han er så tilbakestående og primitiv at han ser ned på henne for dette så er han verdiløs og bør dumpes ASAP.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
5 timer siden, made4u skrev:

Du har dritt på draget her og har havnet i kategorien under hans værdighet, altså opplever han deg som "billig", ergo er du mindre attraktiv for han... Du skulle vist en annen klasse enn dette, veldig utaktisk av deg, som menn skal vi måtte kjempe litt og du hoppet over den biten.

Kan du slutte med den idiotien? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herzeleid skrev:

"Mobbingen" er det visstnok kvinner som står for ovenfor andre kvinner. Menn velger rett og slett de "beste" kvinnene etter egne preferanser. 

Da følger du ikke med på tråden :) Kvinner blir kalt billige for å ha sex. Også av menn. Som foreksempel av TS ble av sin date. Hva menn velger er ikke relevant. Det er slut shamingen jeg har et problem med. Og slut shaming er mobbing. 

Anonymkode: 02c36...410

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Tvilsomt. Dette har nok blitt utviklet gjennom tusenvis av år med evolusjon. Kvinner sitter igjen med hele belastningen ved en graviditet, og har derfor vært mer avhengig av å velge en mann som ville ta seg av henne. Menn har ikke hatt den samme avhengigheten sånn sett, men vært avhengig av en trofast kvinne som føder hans barn. Dermed har "løse" menn og "pripne" kvinner blitt selektert. 

Driver den moderne mannen og feier over damene fordi han ønsker å spre sæden sin, eller fordi han synes sex er deilig? Jeg tror det siste, og det samme gjelder den moderne kvinnen: hun har ikke sex for å formere seg med den mest gunstige mannen, hun har sex fordi det er deilig. Både menn og kvinner har sex fordi det er deilig. Det har vi faktisk til felles, så hvorfor skal man da tviholde på eldgamle tanker om at mannen er en villmann som har som eneste mål å spre sæden sin, mens kvinnen har som eneste mål å spare på eggene sine til den rette mannen kommer og befrukter henne? Verden går fremover og vi har prevensjonsmidler, så på tide å finne noen nye argumenter for hvorfor kvinner absolutt skal være dydige.

Jeg kan gjerne også gjenta: jeg bryr meg ikke om at enkelte misliker damer som ligger med alle menn de har lyst på, men jeg bryr meg faktisk om at mine medsøstre skal stemples som løse, billige og horete bare fordi de har sex så ofte som de har lyst til.

Anonymkode: 771b1...8cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan gjerne også gjenta: jeg bryr meg ikke om at enkelte misliker damer som ligger med alle menn de har lyst på, men jeg bryr meg faktisk om at mine medsøstre skal stemples som løse, billige og horete bare fordi de har sex så ofte som de har lyst til.

Anonymkode: 771b1...8cb

Tips: be søstrene dine om å holde seg i skinnet så de ikke får stempel på seg, hvis du har så mye mot at de får det.

Anonymkode: 0bba9...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Kvinner er fra naturens side ganske kresne til hvilke mann hun vil ha unger med. Det må hun være for å bære frem friske unger med bra gener. Derfor går hun bare etter menn med de beste genene. En mann har ikke dette ansvaret derfor er det mindre alvorlig dersom han ligger rundt. Han vil bare spre genene sine for det går ikke ut over han på noen måte.

Dessuten så liker kvinner menn med erfaring. Hvis en mann har hatt mange sexpartnere betyr det at han er mer "godtatt" hos det kvinnelige kjønn, derfor er det tryggere å få unger med denne mannen. 

Kvinner bør også slutte å være så bitre hvis en mann er "utro". Det at en mann har mulighet til å pule mange kvinner viser bare hvor attraktiv og verdifull han er. Kvinner synes det er attraktivt og får dermed mer lyst til å få unger med han.

Så ja, det er forskjell mellom kjønnene. Man må være ganske desperat dersom man ikke får noe annet enn løsslupne kvinnfolk slik som TS. DET er turn off.

Anonymkode: 0177b...63a

Dummeste jeg har lest på lenge LOL :skratte: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør livet surt for jævelen

Anonymkode: 668ef...145

Ring ham opp om noen uker og si du er gravid og han er faren. Hahahahaha...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Om du virkelig vil ha han ville jeg ikke hørt på noen av de bitre "hvorfor var han så billig" rådene. Lik det eller ikke, men vi mennesker er forskjellige, og i mange tilfeller går det nok et skille der mellom kvinner og menn. Forklar han, og overbevis han, om at du ikke er billig, at du normalt aldri ville hoppet til sengs med noen så tidlig men at det var noe spesielt med akkurat han. At menn mister lysten på "lettvinte" kvinner er ikke noe nytt, og det er antagelig derfor så mange kvinner distanserer seg fra den typen kvinner. 

Uansett, her er åpenbart en som er ute etter en jente som deg. Jeg synes du bør vise han hvem du faktisk er. 

Hun trenger ikke forklare noe som helst for denne idioten. Han er fullstendig tilbakestående og åpenbart ikke riktig koblet i hodet. Dump, dump, dump. Røm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette bildet oppsummerer hvordan det er å være kvinne :roll: Menn blir liksom aldri fornøyd...

tumblr_ntjhegLVJv1uw2m35o1_500.jpg

Anonymkode: d1818...724

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jabx skrev:

Det er ikke noe galt i det hun gjorde. Hvis han er så tilbakestående og primitiv at han ser ned på henne for dette så er han verdiløs og bør dumpes ASAP.

Hun kan ikke løpe fra å ha vist han svært løsslupne takter, hun har vist seg billig og lett på tråden, å fornekte det blir for dumt.

Er ikke tilbakestående reaksjon fra hans side, snarere virker han reflektert ved sin reaksjon - her er hun som har dritt på draget og vist seg tøytete (ikke taktisk det når hun vil noe med han). Ergo kan hun takke seg selv for synet han har på henne nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, made4u skrev:

Hun kan ikke løpe fra å ha vist han svært løsslupne takter, hun har vist seg billig og lett på tråden, å fornekte det blir for dumt.

Er ikke tilbakestående reaksjon fra hans side, snarere virker han reflektert ved sin reaksjon - her er hun som har dritt på draget og vist seg tøytete (ikke taktisk det når hun vil noe med han). Ergo kan hun takke seg selv for synet han har på henne nå...

Men du hadde gjerne benyttet deg av henne.

Anonymkode: 87cf2...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du hadde gjerne benyttet deg av henne.

Anonymkode: 87cf2...769

Det kunne vært aktuelt ja, vet jeg jo intet om. Man har lavere forventninger til tilfeldige relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du hadde gjerne benyttet deg av henne.

Anonymkode: 87cf2...769

Det er forskjell på en sæddump og forholdsmateriale.

Anonymkode: 0bba9...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på en sæddump og forholdsmateriale.

Anonymkode: 0bba9...6a9

Litt samme kvinnesyn som muslimer har, altså.

Anonymkode: 87cf2...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, made4u skrev:

Hun kan ikke løpe fra å ha vist han svært løsslupne takter, hun har vist seg billig og lett på tråden, å fornekte det blir for dumt.

Er ikke tilbakestående reaksjon fra hans side, snarere virker han reflektert ved sin reaksjon - her er hun som har dritt på draget og vist seg tøytete (ikke taktisk det når hun vil noe med han). Ergo kan hun takke seg selv for synet han har på henne nå...

Men da er jo han like "ille" da. Han hadde jo også sex for faen!!! Hva er det som feiler dere menn?

Anonymkode: d1818...724

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men da er jo han like "ille" da. Han hadde jo også sex for faen!!! Hva er det som feiler dere menn?

Anonymkode: d1818...724

Hun viste seg løssluppen, ikke bagatelliser det faktum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, made4u skrev:

Hun viste seg løssluppen, ikke bagatelliser det faktum!!

Vel i så fall: Han viste seg også løssluppen. Fornøyd nå? Begge var "løsslupne" :roll: 

Anonymkode: d1818...724

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel i så fall: Han viste seg også løssluppen. Fornøyd nå? Begge var "løsslupne" :roll: 

Anonymkode: d1818...724

Jakter bare det menn jakter han, vi bedømmes annerledes enn damer og det viser jo dette helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...