Gå til innhold

Date spurte om jeg var billig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! 

Anonymkode: 9ff7c...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør han tilbake om hvorfor han gikk så fort til sengs? Om han svarer no ala "jeg er mann. Jeg har lov" hadde i allefall jeg mistet helt lysten på han.

Anonymkode: 02c36...410

Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen.

TS.

Anonymkode: 9ff7c...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Spør han om hvorfor han er så lett på tråden.

Herregud. Dust. Hadde droppa han ut fra alle disse rare sex-spørsmålene. Han virker moralsk forknytt.

Edit: Synes OVERHODET IKKE at du skal unnskylde noe som helst.

Endret av Jacuzzi
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen.

TS.

Anonymkode: 9ff7c...45a

Da hadde det vært bort med han for min del :) 

Anonymkode: 02c36...410

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han svarte det. Han sa at siden jeg er jente så er jeg den som skal holde igjen.

TS.

Anonymkode: 9ff7c...45a

Yak! 

Håper du mistet interessen raskt og effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre ts. Han der blir det bare problemer med om han oppfører seg sånn allerede nå. 

Anonymkode: d1caa...5ff

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan menn kan tillate seg å hoppe til seng i tide og utide, men hvis en kvinne ligger med en mann etter første, andre eller tredje date så er hun billig, eller lett på tråden.  Syns du skal spørre han om de samme jeg. Er du lett på tråden da? Vi var to om det eller? Kutt han ut! Han høres ikke god ut å leve med. Gjør det nå før du får enda større følelser for han. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en patetisk guttevalp .  dobbeltmoralen lenge leve ! Like lett på tråden som deg hadde jeg svart. Se på det som positivt at han avslørte hvor dust han er før du ble sammen med han. En kan ikke holde en moralsk levestandard for seg selv og en høyere for andre uansett hvilket kjønn man er .  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med". Og dere har vært på tre dater?

Det burde vært et stort, rødt flagg. 

Anonymkode: a8ed8...a7e

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare si at du er tiltrukket av han og ble litt revet med, at du selv syntes det egentlig var alt for tidlig, og at du ikke er så erfaren med dating og slikt. Og at antallet du nevnte var sant.

Men når han etter tre dater har klart å spørre deg hvor mange du har ligget med OG klager etter sexen er han kanskje ikke så mye å samle på uansett?

Anonymkode: 64659...012

Hadde skrevet "huff, hvorfor er du så løs?" Og så kuttet all kontakt. 

Kjip fyr

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs?

var ikke han også ville? Om han ikke ville gå til sengs, kunne han sagt nei.

Han prøver å finne en årsak til å ikke møte deg flere ganger (tror jeg).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke normalt å spørre noen hvor mange de har ligget med, ihvertfall ikke så tidlig i dating prosessen så det hadde jeg ikke svart på engang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange røde flagg her, at han i det hele tatt har spurt om antall er et av de. At du svarte han er et annet. Han er et fjols. Så her er det bare å si NEXT.

PS: han er sikkert bruker på KG, kjenner igjen meningene hans :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, canacas skrev:

Mange røde flagg her, at han i det hele tatt har spurt om antall er et av de. At du svarte han er et annet. Han er et fjols. Så her er det bare å si NEXT.

PS: han er sikkert bruker på KG, kjenner igjen meningene hans :) 

Hva begynner brukernavnet på? :)

Ekkelt fjols det der, ts! Bli kvitt ham med en gang. Æsj.

Anonymkode: 868c9...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han viser dårlig sosiale skills og virker både dømmende og kontrollerende. Han er nok ikke drømmemannen, men vi kvinner har en tendens til å bli tiltrukket av bad guys ;p

Anonymkode: 30999...e58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva begynner brukernavnet på? :)

Ekkelt fjols det der, ts! Bli kvitt ham med en gang. Æsj.

Anonymkode: 868c9...90f

Du, det er så mange så det blir umulig å ramse opp uten å bare sleng ut alfabetet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Du, det er så mange så det blir umulig å ramse opp uten å bare sleng ut alfabetet ;) 

Flere av dem finnes i denne tråden. :)

 

Anonymkode: 87cf2...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...