fuglekvitter__ Skrevet 18. november 2016 #61 Skrevet 18. november 2016 Nydelig type. Helt fantastisk.
GammelKaktus Skrevet 18. november 2016 #62 Skrevet 18. november 2016 Greit at han viser hvem han er mens dere ennå dater og det er enklere å dumpe han. 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #63 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg synes det er meget usexy med menn som slut shamer. Enkelt og greit. Hva bar unger med saken å gjøre? TS skrev ingenting om at de prøvde å lage et barn. Ikke alle kvinner liker menn med erfaring. Kvinner er individer, som er forskjellige. Fortsatt har unger ingenting med saken å gjøre dette tilfellet. Det du kommer med her er ganske enkelt unnskyldning fordi du ikke gidder å jobbe med holdningere dine. Det er lettere å fortsette å ha den samme gammeldagse tankegangen enn å gå i seg selv og faktisk prøve å forstå at mobbing (som slut shamin er) ikke er greit. Det er nok veldig vanlig å velge den letteste løsningen, som du gjør her, desverre. Men mobbere vil vel ikke se det fordi det virker som dere synes det er greit å mobbe. Anonymkode: 02c36...410 Hunnkjønn har et innebygd instinkt som hjelper dem med å velge kun partnere med de beste genene. Dette har hele tiden vært viktig for menneskeheten, og det er derfor vi er så velutviklet. Når en kvinne ikke følger sitt instinkt og lar seg bli pult allerede på 3 date så viser hun at hun ikke er kresen. Vi trenger å jakte litt. Vi oss for faen at dere ikke tar hva som helst. De kvinnene som elsker å bli jaktet på er verdifulle. De vet de kan velge mellom mange potensielle partnere og tar kun det beste. Anonymkode: 0177b...63a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #65 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunnkjønn har et innebygd instinkt som hjelper dem med å velge kun partnere med de beste genene. Dette har hele tiden vært viktig for menneskeheten, og det er derfor vi er så velutviklet. Når en kvinne ikke følger sitt instinkt og lar seg bli pult allerede på 3 date så viser hun at hun ikke er kresen. Vi trenger å jakte litt. Vi oss for faen at dere ikke tar hva som helst. De kvinnene som elsker å bli jaktet på er verdifulle. De vet de kan velge mellom mange potensielle partnere og tar kun det beste. Anonymkode: 0177b...63a Kvinner ar også en høyt velutviklet hjerne som vet at det i disse dager finnes prevensjon. Noe som betyr at de vet at de ikke må få barn med alle menn de har sex med. Denne hjernen klarer også å bestemme selv hva den individuelle kvinnen vil der og da, og har ikke bare menneskehetens beste i tankene. Hvis logikken din skulle stemme, og alt handlet om instinkt og reproduksjon, og ikke om at mennesker generelt nyter sex så hadde kvinner kun vært kåt i den perioden hvor graviditet er mulig. Men siden hjernen har kommet på plass hos de fleste individer, så klarer man å se logisk på situasjoner og dermed vite at instinkt ikke er alt. Bare en unnskyldning for å kunne fortsette mobbingen. Anonymkode: 02c36...410 9
wintergirl Skrevet 18. november 2016 #66 Skrevet 18. november 2016 1 time siden, made4u skrev: Var ikke det jeg sa, men du står fritt til å tolke meg hvordan du vil... Hvis jeg misforsto så beklager jeg.
Gjest made4u Skrevet 18. november 2016 #67 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, wintergirl skrev: Hvis jeg misforsto så beklager jeg.
herzeleid Skrevet 18. november 2016 #68 Skrevet 18. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Om du virkelig vil ha han ville jeg ikke hørt på noen av de bitre "hvorfor var han så billig" rådene. Lik det eller ikke, men vi mennesker er forskjellige, og i mange tilfeller går det nok et skille der mellom kvinner og menn. Forklar han, og overbevis han, om at du ikke er billig, at du normalt aldri ville hoppet til sengs med noen så tidlig men at det var noe spesielt med akkurat han. At menn mister lysten på "lettvinte" kvinner er ikke noe nytt, og det er antagelig derfor så mange kvinner distanserer seg fra den typen kvinner. Uansett, her er åpenbart en som er ute etter en jente som deg. Jeg synes du bør vise han hvem du faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #69 Skrevet 18. november 2016 Jeg skjønner godt at han lurer jeg. Og nei, å være mann er ikke det samme som å være kvinne. En mann kan ikke være billig, bare villig. En dame som ikke holder igjen men sprer beina allerede etter tredje (!!!!!) date er billig ja. Tviler på at du får se han igjen, TS. Med mindre han er full og har lyst på et knull. Du ødela for deg selv ved å spre beina så fort. Anonymkode: 0bba9...6a9 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #70 Skrevet 18. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lot meg rive med på tredje date da vi klinte og endte opp i senga. Jeg har virkerlig falt pladask for denne fyren og kan se for meg en fremtid med han, men så mottok jeg en SMS hvor han spurte om jeg var lett på tråden. Jeg ble paff, fordi jeg er ikke lett på tråden og ligget med få. Han har tidligere spurt hvor mange jeg har ligget med og jeg svarte det ærlig tallet som ikke er mange. Han skrev på SMS at jeg måtte ha jugd om hvor mange jeg lå med og lurte på hvorfor vi gikk så fort til sengs? Det virker som han har totalt mistet lysten på meg! Anonymkode: 9ff7c...45a Gjør livet surt for jævelen Anonymkode: 668ef...145
Gjest Frøyahjerte Skrevet 18. november 2016 #71 Skrevet 18. november 2016 (endret) Fra naturens side har kvinner lyst på mer sex rundt eggløsningen og blir mindre kresne. De vil gjerne feie over noen og enhver for å være sikker på å bli befruktet. Derfør bør ikke en mann ta det så tungt om hun er utro rundt eggløsningen. Hvis hun har mulighet vil hun helst ha sex med alfahannen. Det må ektemannen tåle. Eller hva? Jeg synes det er turn-off med menn som ligger rundt og gjør hva som helst får å få seg noe, jeg ville holdt meg langt unna en slik fyr i hvert fall. Manglende impulskontroll og empati er ikke sexy! Les ironien, men slik opplever jeg innlegget ditt, opplever du kanske mitt motsvar... Det er ikke slike gener jeg ønsker å videreføre Endret 18. november 2016 av Frøyahjerte
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #73 Skrevet 18. november 2016 5 minutter siden, Frøyahjerte skrev: Fra naturens side har kvinner lyst på mer sex rundt eggløsningen og blir mindre kresne. De vil gjerne feie over noen og enhver for å være sikker på å bli befruktet. Derfør bør ikke en mann ta det så tungt om hun er utro rundt eggløsningen. Hvis hun har mulighet vil hun helst ha sex med alfahannen. Det må ektemannen tåle. Eller hva? Jeg synes det er turn-off med menn som ligger rundt og gjør hva som helst får å få seg noe, jeg ville holdt meg langt unna en slik fyr i hvert fall. Manglende impulskontroll og empati er ikke sexy! Les ironien, men slik opplever jeg innlegget ditt, opplever du kanske mitt motsvar... Det er ikke slike gener jeg ønsker å videreføre Hvor har du dette fra? Bare lurer. Anonymkode: 103b4...306
herzeleid Skrevet 18. november 2016 #74 Skrevet 18. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må bare gi opp, det er faktisk enkelte menn her som ikke skjønner seg på forskjellen mellom kvinner og nøkkelhull. La dem bare beholde vrangforestillingene sine og pule nøkkelhull med de små livredde skrumpetissene sine, så kan de normale og smarte mennene ha sex med kvinner TS: selvsagt er du ikke billig. Dersom mannen ikke ønsket å ha sex med deg på 3. date kunne han vel ha sagt i fra at han ville vente. Du tente på fyren og hadde lyst, og hadde sex med ham. Helt normalt blant voksne mennesker. At han syntes du var løs fordi du hadde sex med ham for tidlig etter hans smak, er bare et tegn på at han har et stort kontrollbehov og vil styre seksualiteten din. Og ja, som flere sier så hadde han garantert blitt minst like sur og grinete om du hadde sagt nei til sex og holdt igjen i månedsvis. Alle menn vet jo at omtrent det verste en kvinne kan bli kalt er "løs", "billig" eller "horete", så ved å slenge ut av seg sånne ord, prøver de fortvilt å kontrollere damene rundt seg. Er damene for lite villige, blir de kalt pripne isdronninger, og da er det også galt siden damene fra Thailand, Russland og andre land visstnok er så mye mer varme og underdanige, pluss villige i senga. Sånne menn er et tapsprosjekt, for uansett hva man gjør er det feil. Det er bare å holde seg unna, så good riddance, TS. Bare løp alt du klarer bort fra fyren, og se deg aldri tilbake. Det finnes nok av menn som liker at kvinner tør å være seg selv, og ikke bare spiller roller for å tekkes dem. Anonymkode: 771b1...8cb Jeg tror på at det er behagelig for deg å resonere slik, men det er nok bare å erkjenne at menn som har et valg ofte vil velge kvinner de tror er mindre "lettvinte". Så kan man selvfølgelig gjøre det behagelig for seg selv og late som om han ikke liker deg fordi han har en "skrumetiss" 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #75 Skrevet 18. november 2016 4 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg tror på at det er behagelig for deg å resonere slik, men det er nok bare å erkjenne at menn som har et valg ofte vil velge kvinner de tror er mindre "lettvinte". Så kan man selvfølgelig gjøre det behagelig for seg selv og late som om han ikke liker deg fordi han har en "skrumetiss" Behagelig er det ikke, da det aller mest behagelige ville ha vært om kvinner slapp å bli definert som en prostituert eller et utbrukt nøkkelhull bare fordi hun har sex når hun har lyst på sex. Det hadde også vært fint om flere menn kunne ha lagt fra seg tanken om at kvinner "gir" fitte mens menn "får" fitte, sånn at hun nærmest selger seg på billigsalg når hun har sex på et av de første møtene. Kvinner har faktisk sex fordi de synes det er godt, ikke for å formere seg eller selge seg inn hos mannen. La meg presisere to ting: 1. Jeg later ikke som om en mann ikke liker meg fordi han har en skrumpetiss. Jeg bare slår fast at menn som går og slenger rundt seg med logikk som innebærer å sammenligne kvinnelige kjønnsorganer med nøkkelhull, har skrumpetiss. I mange tilfeller skrumpetiss i betydning av "usikker mann som er redd for kåte damer som liker sex". Eller i noen tilfeller i betydning av "dustete mannssjåvinist". Forøvrig er en penis som har vært dyppet i mange damer slett ikke i samme kategori som en bra masterkey. Tvert i mot. Å ha feid over mange damer gjør jo ikke en fyr automatisk bra i senga, så den fantasien om å være en masterkey kan dere pent legge i fra dere. 2. Jeg har aldri blitt kalt billig eller fått kritikk for å være løs, men tvert i mot blitt kalt isdronning og prippen fordi jeg ikke ligger med alle menn som byr seg frem. Jeg ligger ikke en gang med alle menn jeg tenner på, fordi jeg ikke føler meg komfortabel med å ha sex med fremmede. Likevel er jeg fullt i stand til å skjønne både at folk er forskjellige og at det ikke nødvendigvis er feil å være annerledes enn meg. Så å prøve å dra dette over på meg kan du glemme Det er også et stykke i fra å mene/si at man ikke tenner på folk som har sex for tidlig eller for ofte, og å kalle folk for billig og løs. Hvorfor denne trangen til å rakke ned på det man ikke foretrekker? Synes du det er viktig å "straffe" folk for å ikke passe inn i preferansene dine? Er dette i såfall noe du mener vi kvinner bare må tåle fra menn? Menn må gjerne forsvare sin rett til å mene at kvinner skal holde igjen til menn med gode gener og ikke ha så mye sex, men jeg synes det er tragisk når man forsvarer det å kalle kvinner for billige og løse. Det finnes ingen gode argumenter for denslags navnekalling, annet enn at man har et unormalt stort ønske om å kontrollere andres seksualitet. Anonymkode: 771b1...8cb 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #76 Skrevet 18. november 2016 (endret) Mye av grunnen til at det er "vanskeligere" for menn å finne en sexpartner er nettop på grunn av slut shaming. Kvinner blir redd for å ha sex på grunn av mobbingen som kan oppstå i ettertid. Så at det er "vanskeligere" for menn er et "problem" som er skapt av menn. Ja kvinner slut shamer også, men det er ikke å skyve under en stein at dette var noe som oppsto for å kontrollere kvinners seksualitet i gamle dager. Det betyr ikke at dagens menn skal holdes ansvarlig for dette. Jeg forstår bare ikke hvorfor denne type mobbing er sosialt akseptert av noen. Anonymkode: 02c36...410 Endret 22. november 2016 av Nordvesta Redigert for svar til avsporing 6
herzeleid Skrevet 18. november 2016 #77 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå synes ikke jeg noen av analogiene er gode siden mennesker ikke er ting og det er det som er poenget mitt Mye av grunnen til at det er "vanskeligere" for menn å finne en sexpartner er nettop på grunn av slut shaming. Kvinner blir redd for å ha sex på grunn av mobbingen som kan oppstå i ettertid. Så at det er "vanskeligere" for menn er et "problem" som er skapt av menn. Ja kvinner slut shamer også, men det er ikke å skyve under en stein at dette var noe som oppsto for å kontrollere kvinners seksualitet i gamle dager. Det betyr ikke at dagens menn skal holdes ansvarlig for dette. Jeg forstår bare ikke hvorfor denne type mobbing er sosialt akseptert av noen. Anonymkode: 02c36...410 Tvilsomt. Dette har nok blitt utviklet gjennom tusenvis av år med evolusjon. Kvinner sitter igjen med hele belastningen ved en graviditet, og har derfor vært mer avhengig av å velge en mann som ville ta seg av henne. Menn har ikke hatt den samme avhengigheten sånn sett, men vært avhengig av en trofast kvinne som føder hans barn. Dermed har "løse" menn og "pripne" kvinner blitt selektert. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #78 Skrevet 18. november 2016 1 minutt siden, herzeleid skrev: Tvilsomt. Dette har nok blitt utviklet gjennom tusenvis av år med evolusjon. Kvinner sitter igjen med hele belastningen ved en graviditet, og har derfor vært mer avhengig av å velge en mann som ville ta seg av henne. Menn har ikke hatt den samme avhengigheten sånn sett, men vært avhengig av en trofast kvinne som føder hans barn. Dermed har "løse" menn og "pripne" kvinner blitt selektert. Uansett om dette er sant eller ikke bør fortsatt ikke denne type mobbing være greit. Folk kan velge bort de partnerene de vil på bakgrunn av preferanser så mye de vil. Mobbing er fortsatt ikke greit. Anonymkode: 02c36...410 1
herzeleid Skrevet 18. november 2016 #79 Skrevet 18. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uansett om dette er sant eller ikke bør fortsatt ikke denne type mobbing være greit. Folk kan velge bort de partnerene de vil på bakgrunn av preferanser så mye de vil. Mobbing er fortsatt ikke greit. Anonymkode: 02c36...410 "Mobbingen" er det visstnok kvinner som står for ovenfor andre kvinner. Menn velger rett og slett de "beste" kvinnene etter egne preferanser. 1
jabx Skrevet 18. november 2016 #80 Skrevet 18. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare si at du er tiltrukket av han og ble litt revet med, at du selv syntes det egentlig var alt for tidlig, og at du ikke er så erfaren med dating og slikt. Og at antallet du nevnte var sant. Men når han etter tre dater har klart å spørre deg hvor mange du har ligget med OG klager etter sexen er han kanskje ikke så mye å samle på uansett? Anonymkode: 64659...012 Hvorfor skal hun forklare noe som helst for denne idioten? Løsningen er: Blokker og ignorer. Kanskje med et lite stikk om hvor billig og løs han er som har gått til sengs med enda flere. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå