tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #201 Del Skrevet 26. april 2017 Ser en ørliten skygge i virkeligheten, men den er nok negativ.. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 26. april 2017 #202 Del Skrevet 26. april 2017 5 minutter siden, tweet skrev: Ser en ørliten skygge i virkeligheten, men den er nok negativ.. Blæ! Det er fortsatt mulig!😉 Vent et par dager og test igjen! Ta å les i dagboken min ganske snart. Legger snart ut litt info om babyklister, og surt blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #203 Del Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, snehvit88 skrev: Det er fortsatt mulig!😉 Vent et par dager og test igjen! Ta å les i dagboken min ganske snart. Legger snart ut litt info om babyklister, og surt blod Men er det ikke rart å få strek 10 dpo, men ingen 13 dpo hvis jeg er gravid? Er i alle fall forberedt på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 26. april 2017 #204 Del Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, tweet skrev: Men er det ikke rart å få strek 10 dpo, men ingen 13 dpo hvis jeg er gravid? Er i alle fall forberedt på alt! Var det sånn at det var RFSU som var negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #205 Del Skrevet 26. april 2017 Babyplan var positiv først, RFSU negativ i går og jeg begynte å spotte brunt, clearblue negativ i dag. Synes dette ser mørkt ut, jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 26. april 2017 #206 Del Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, tweet skrev: Babyplan var positiv først, RFSU negativ i går og jeg begynte å spotte brunt, clearblue negativ i dag. Synes dette ser mørkt ut, jeg altså.. Mulig... hvor følsom er Clearblue og hvor følsom er Babyplan du har? Er IKM i morgen? Har du spottet mer? Pleier du å spotte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #207 Del Skrevet 26. april 2017 14 minutter siden, snehvit88 skrev: Mulig... hvor følsom er Clearblue og hvor følsom er Babyplan du har? Er IKM i morgen? Har du spottet mer? Pleier du å spotte? Clearblue er 25mlU/ml og babyplan 10mlU/ml. IKM er i dag, spotter litt enda, men mindre enn i går. Fortsatt lys brunt. Har så langt ikke kjent noen menssmerter heller i dag, noe jeg har fått av og på i flere dager denne pp. Pleier aldri å spotte. Det bruker å starte med spotting, men begynner ofte å blø kraftig rett etter den første spottingen er "oppdaget". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 26. april 2017 #208 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) 10 minutter siden, tweet skrev: Clearblue er 25mlU/ml og babyplan 10mlU/ml. IKM er i dag, spotter litt enda, men mindre enn i går. Fortsatt lys brunt. Har så langt ikke kjent noen menssmerter heller i dag, noe jeg har fått av og på i flere dager denne pp. Pleier aldri å spotte. Det bruker å starte med spotting, men begynner ofte å blø kraftig rett etter den første spottingen er "oppdaget". Forstår absolutt hvordan du har det... Denne uvissheten er fæl... Ut fra det du skriver har jjeg troa😊 Endret 26. april 2017 av snehvit88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 26. april 2017 #209 Del Skrevet 26. april 2017 1 time siden, tweet skrev: Clearblue er 25mlU/ml og babyplan 10mlU/ml. IKM er i dag, spotter litt enda, men mindre enn i går. Fortsatt lys brunt. Har så langt ikke kjent noen menssmerter heller i dag, noe jeg har fått av og på i flere dager denne pp. Pleier aldri å spotte. Det bruker å starte med spotting, men begynner ofte å blø kraftig rett etter den første spottingen er "oppdaget". Men hvis babyplan er mer sensitiv enn clearblue, så er det kanskje ikke såå rart? Ville ikke mistet håpet enda i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #210 Del Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, snehvit88 skrev: Forstår absolutt hvordan du har det... Denne uvissheten er fæl... Ut fra det du skriver har jjeg troa😊 1 time siden, Pjusk skrev: Men hvis babyplan er mer sensitiv enn clearblue, så er det kanskje ikke såå rart? Ville ikke mistet håpet enda i alle fall Håpet er ikke helt ute hvertfall Nesten ingen spotting lenger og ingen tegn til mensen så langt. Tror ikke det blir mer testing på noen dager altså. Begynner å bli slitsomt det her! Takk for at dere har troen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #211 Del Skrevet 26. april 2017 Null mensen! *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 26. april 2017 #212 Del Skrevet 26. april 2017 Åå, alt for spennende dette her!😳 krysser fingrene for at tanta holder seg unna!!<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 26. april 2017 #213 Del Skrevet 26. april 2017 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 26. april 2017 Forfatter #214 Del Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, celujo skrev: Åå, alt for spennende dette her!😳 krysser fingrene for at tanta holder seg unna!!<3 2 timer siden, Pjusk skrev: Spennende! Nå har jeg begynt å bekymre meg for at det er wild yam som gjør mensen forsinka og minsker pms-plagene! Er det sannsynlig i det hele tatt? 🙈 Er hvertfall i storform og vært i usedvanlig godt humør i dag. Deilig I morgen skjer det noe jeg gruer meg noe forferdelig til, så mye at jeg vil spy! Ønsk meg lykke til! Skal fortelle i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 27. april 2017 #215 Del Skrevet 27. april 2017 2 timer siden, tweet skrev: Nå har jeg begynt å bekymre meg for at det er wild yam som gjør mensen forsinka og minsker pms-plagene! Er det sannsynlig i det hele tatt? 🙈 Er hvertfall i storform og vært i usedvanlig godt humør i dag. Deilig I morgen skjer det noe jeg gruer meg noe forferdelig til, så mye at jeg vil spy! Ønsk meg lykke til! Skal fortelle i morgen Lykke til! 😄 Skal du prøve å ta lappen igjen? 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 27. april 2017 #216 Del Skrevet 27. april 2017 Lykke til! Hvis det er oppkjøring: Skjønner godt spy-følelsen! På det tredje skal det skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 27. april 2017 Forfatter #217 Del Skrevet 27. april 2017 Mensen! Hørt det bringer lykke, sant? Jeg kjenner meg ikke trist, mer letta over at jeg slapp å vente noe lenger. Hadde på følelsen den kom. Har lagt på sink i dosetten min og er klar for ny runde. I alle fall snart Nå vil jeg bare ta det med ro og ikke tenke så mye på det før EL kommer igjen. Denne måneden blir det vel prøving av bidronninggelé som startes i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 27. april 2017 #218 Del Skrevet 27. april 2017 12 minutter siden, tweet skrev: Mensen! Hørt det bringer lykke, sant? Jeg kjenner meg ikke trist, mer letta over at jeg slapp å vente noe lenger. Hadde på følelsen den kom. Har lagt på sink i dosetten min og er klar for ny runde. I alle fall snart Nå vil jeg bare ta det med ro og ikke tenke så mye på det før EL kommer igjen. Denne måneden blir det vel prøving av bidronninggelé som startes i dag Woho, flere enn meg som er under 70 men likevel bruker dosett Jeg har sink i min også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 27. april 2017 #219 Del Skrevet 27. april 2017 Huff.. da får vi prøve igjen! 😒😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 27. april 2017 Forfatter #220 Del Skrevet 27. april 2017 Dette er en gledens dag! Førerprøve vel bestått 😄 Da er det ikke SÅ ille med mensen likevel egentlig. Blir godt med én mindre ting å tenke på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå