Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ruccula skrev:

Du har ikke dødd av forgiftning enda? :laugh: Det er godt å høre :)

Jeg synes også kg er et rart forum, man får utrolig med støtte inne på disse dagbøkene :hjerte:, helt utrolig god støtte som har vært så fantastisk når man virkelig trenger det. 

Men i de andre trådene er det ikke grenser for hva folk lirer av seg. :P

Et schizofrent forum ;);)

Rakk ikke å ta bidronninggelé før den kom i posten og venter fortsatt på å kunne ta wild yam, så vi får vente å se :nigo: 

S og jeg bruker av og til å ha høytlesning av syke/morsomme tråder i senga. God underholdning :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, tweet skrev:

Ja, ikke sant? :jepp: Skjønner godt hvis du er utålmodig nå! Hvor lange er syklusene dine? Selv har jeg innsett at min må være 29 selv om alle apper sier 28. De regner vel bare ut gjennomsnitt, men de fleste har vært på 29/30. 

S er sjeldent borte selv, nesten litt for sjelden spør du meg :fnise:  Neida, men jeg trives godt i mitt eget selskap og var vandt til å være alene mer enn sammen med andre før vi flyttet sammen. 

Hvordan går det med deg? :) 

Syklusene mine har vært på 23-27 dager om jeg ikke tar helt feil, men jeg mistenker at jeg ikke har EL hver mnd, da jeg har veldig merkelig mens noen måneder og null symptomer.

Jeg har aldri vært særlig glad i å være alene, men nå synes jeg det er så deilig med litt alenetid :jepp:

Det går bra med meg. Har vært litt hektisk den siste tiden bare, så jeg har vært alt for dårlig til å skrive og kommentere her på KG, men jeg leser og følger med :nigo:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD11 og litt sterkere test! Kjenner dette er veldig gøy, jeg bare håper den ikke blir positiv før på mandag eller tirsdag :mynona: 
I dag er planen å skrive oppgave i psykologi og deretter få besøk av søsteren min. Skammer meg litt, fordi jeg sovner og står opp alt for seint, og jeg blir så slapp og prokrastinerer noe forferdelig. "Må bare" gjøre alt mulig annet enn å begynne med skolearbeid, som å lage mat, vaske klær, kose med hunden... Æsj, nå blir jeg skikkelig stressa. Nettstudier er så mye hardere enn jeg hadde trodd. Har god tid, men jeg utnytter ikke tiden bra nok. Alt distraherer meg og jeg kommer ikke skikkelig i gang. Ææh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på CD21 i dag, men fikk positiv el-test i går kveld, så da ligger vi sånn nogenlunde likt i løypa :jepp:

Nettstudier er tøft, det kan jeg skrive under på.. Er alt for dårlig på å utnytte tiden jeg også og lar meg lett distrahere.. "Må bare sjekke Facebook.. Oog KG.. åh, jeg må lage meg kaffe.. Jeg må ha noe å spise på.. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag?" :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD12, og i dag er testen litt svakere igjen :huh: Er det vanlig eller? Tar testene på omtrent samme tidspunkt hver dag, så det er jo litt merkelig.. Det har vel kanskje noe med konsentrasjonen å gjøre. MEN, så lenge EL holder seg unna noen dager til, så er jeg fornøyd! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, som jeg kjeder meg! Har kommet dit at jeg ikke vil gjøre noe som helst, alt er kjedelig. Har en hel haug med klær å legge sammen, som jeg bare har lempet over i gjestesengen :P Jeg har vært flink å holde det ryddig og rent, så jeg sier meg fornøyd med meg selv uansett! 
Labbisen ser ut til å kjede seg også. Jeg tror han blir deppa når "papsen" er borte, for han blir så slapp og ikke like spretten som han pleier. Det samme skjedde sist S var på reise også. Hunden bytter soveplasser og snorker dagen lang, utenom når vi er på tur, jeg leker med han eller når han spiser :fnise:  Han er bare så innmarig søt og rar. Snorker, uler og "boffer" i søvne. Også har han så herlige øyner, der han ligger og stirrer meg i hjel :rodmer:  Innbiller meg at han ser på meg fordi han elsker meg :Knegg:  Jeg har latt han sove i sengen med meg de siste nettene, selv om det ikke er heeelt lov. Han kan jo ikke bli ensom og lei seg, må vite :vetikke:  Ble mye hundeprat her, ser jeg.. Haha. 

S koser seg gløgg på guttetur. Ringte meg i går, litt bedugget, og kunne meddele at de laget seg drinker i parken og storkoste seg, med 28 grader (!!) og skyfri himmel. Etter den lange oppsummeringen om hvor GØY og FINT han hadde det, lurte han på hvorfor jeg hørtes så sur ut. Ikke misunnelig i det heeeele tatt :jolie: Jeg unner han den turen virkelig, men i utgangspunktet var det meningen at vi skulle reise sammen til et annet land, så det er litt surt kjenner jeg. Ble endringer i planene hele tiden, også kjente jeg at fire mannfolk + meg kunne bli litt kjedelig, så da dreit jeg i det. Angrer nå, ja!! 

Jeje, passe pratesyk her, om dere ikke forstod det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 grader og skyfri himmel hørtes helt fantastisk ut! Skjønner godt at du blir litt sur :fnise: Og jeg hadde heller ikke giddet å være med fire mannfolk på tur! Tror jeg hadde følt meg litt "alene" likevel da :ler:

Tror forresten det er vanlig at testene varierer litt i styrke ja, og at hvor konsentrert urinen er kan ha litt å si (uten at jeg er noe el-test ekspert :fnise: ).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD13. I dag er streken et hakk sterkere enn forrige, så jeg tror jaggu alle tre appene mine snakker sant, at EL er på onsdag! Var redd de var for svake og at jeg har eggløsning senere enn først antatt, men det ser lyst ut. I morgen kommer S hjem også, hurra! :bolledeig::sengekos:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
16 timer siden, tweet skrev:

CD13. I dag er streken et hakk sterkere enn forrige, så jeg tror jaggu alle tre appene mine snakker sant, at EL er på onsdag! Var redd de var for svake og at jeg har eggløsning senere enn først antatt, men det ser lyst ut. I morgen kommer S hjem også, hurra! :bolledeig::sengekos:

Så bra! 😄👍🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må jeg vente med å ta test etter siste dobesøk? Lyst å teste igjen, men tror det er for tidlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD14. Streken er betydelig sterkere i dag :) liker det! Ikke lenge til S er hjemme nå <3 

En del masing fra meg de siste dagene :fnise:

IMG_3658.JPG

IMG_3669.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD15 og positiv test, som bestilt! :nori: Har god følelse på det her. Har hoppet i høyet både to og tre ganger allerede :fnise: 

I dag er det bygdefest og jeg vil gjerne ta meg noen glass. Dumt spørsmål: "forstyrrer" alkohol eggløsningen på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men stikker innom for å juble litt for positiv el-test :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
16 timer siden, tweet skrev:

CD15 og positiv test, som bestilt! :nori: Har god følelse på det her. Har hoppet i høyet både to og tre ganger allerede :fnise: 

I dag er det bygdefest og jeg vil gjerne ta meg noen glass. Dumt spørsmål: "forstyrrer" alkohol eggløsningen på noen måte?

jippi for EL! :nori:

Jeg har aldri hørt at alkohol forstyrrer EL på noe måte, og det gir vel ikke helt meninger heller.. skjønner at du spør altså :fnise: jeg tror nok du fint kan ta deg noen glass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Dragoste skrev:

jippi for EL! :nori:

Jeg har aldri hørt at alkohol forstyrrer EL på noe måte, og det gir vel ikke helt meninger heller.. skjønner at du spør altså :fnise: jeg tror nok du fint kan ta deg noen glass:)

Har aldri hørt om noe sånt sjøl, men vet aldri :fnise: 

-----

Blir å ta en test til i dag! Om den er negativ, tenkte jeg å begynne med wild yam i morgen. Utrolig spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 DPO og første dose wild yam! Både jeg og S er ordentlig spent. Han sa i går: "Nå MÅ du bli gravid altså, slik som vi står på!"

I dag er det endelig tid for jobb, noe jeg gleder meg veldig til faktisk. Veldig greit med rød dag! Tror også denne ventetiden blir kortere om jeg jobber litt ekstra og holder meg opptatt. Har ellers ikke mye å meddele. 

God påske! 🐣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...