Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dragoste skrev:

Æsj, for en ekkel drøm! Men på den positive siden så har jeg jo lest om mange tilfeller hvor ekle/rare drømmer har vært ett tidlig symptom! 😊

Du må jo teste snart! Hehe, så nysgjerrig og spent :fnise:

Uuuh! Interessant :nigo: Blir nok ikke testing for neste uke. Er så redd for å bli skuffa.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dragoste
5 minutter siden, tweet skrev:

Uuuh! Interessant :nigo: Blir nok ikke testing for neste uke. Er så redd for å bli skuffa.. 

Skjønner den, å vente til IKM er nok det beste :) Så slipper man å bli unødvendig skuffet. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dragoste skrev:

Skjønner den, å vente til IKM er nok det beste :) Så slipper man å bli unødvendig skuffet. 👍🏼

Har mine tvil på om jeg klarer å vente så lenge da 😂 er så typisk! 

--- 

Flaut å si det, men jeg har ikke orket å stå opp enda. Vært våken i flere timer, men orker bare ikke å møte dagen. Det er en sånn dag :P Kjenner litt murringer i dag, men ikke noe mer enn det egentlig. Har ikke spist enda.. Huff, dårlig voksen! Skal prøve å komme meg ut og spise sushi i dag. Hadde aldri trodd jeg likte det, men spiste det for et par uker siden og har sjuke sushicravings siden. 

Nei, nå altså! Må få i meg noe mat og stelle meg litt. Hjelper på humøret  å ordne seg litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er det sånn der skal være bare! Og ååå, SUSHI!😍 Samboer og nærmeste venninner hater det, så sjelden jeg spiser det lenger, men det er jo såååå godt!

Fikse seg litt og litt frisk luft er ofte godt for sjela. Håper du får en fin kveld! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sånne dager tror jeg det er helt rett å holde senga lenge! Og hvem vet, kanskje det er en ekstra god grunn til at du er sliten :)

Gratulerer med å ha lært å like kaffe forresten (kaffe er fantastisk, jeg liker det FOR godt). Håper det ble sushi, og at det smakte fortreffelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, celujo skrev:

Noen dager er det sånn der skal være bare! Og ååå, SUSHI!😍 Samboer og nærmeste venninner hater det, så sjelden jeg spiser det lenger, men det er jo såååå godt!

Fikse seg litt og litt frisk luft er ofte godt for sjela. Håper du får en fin kveld! 😊

Ja, det trengs virkelig noen ganger! Det har kommet en ny sushirestaurant i byen, og der stooorkoste jeg meg med en kompis som heldigvis liker sushi like godt som meg :nori: Samboer liker det heller ikke. 

Kvelden ble fin til slutt :) Hvordan har din vært? 

6 timer siden, Illy skrev:

På sånne dager tror jeg det er helt rett å holde senga lenge! Og hvem vet, kanskje det er en ekstra god grunn til at du er sliten :)

Gratulerer med å ha lært å like kaffe forresten (kaffe er fantastisk, jeg liker det FOR godt). Håper det ble sushi, og at det smakte fortreffelig :)

Ja, du sier noe der. Kanskje kroppen fokuserer på noe annet enn meg for tiden 😮 Hehe. Let's hope! Og ja, kaffe er fantastisk. Demper faktisk søtsuget mitt veldig, og det trengs for å si det sånn :P 

--- 

For en turbulent dag! Der starter med at jeg og kompisen min ville ut og spise sammen. Vi har vært bestevenner i noen år nå og hang sammen ofte. S og han fant tonen og henger nå sammen flere ganger i uken, med og uten meg. Det gjør meg ingenting, jeg liker at de er gode venner. Siden S ikke liker sushi og jeg og kompis aldri er sammen, tenkte vi at vi skulle prøve ut restauranten. Kompis og S skulle finne på noe senere. S reagerer med å bli pottesur fordi han ikke "får lov" til å bli med. Jeg sa aldri det, men at jeg ville gjerne være med kompis alene. Han ga meg silent treatment og var frekk i tonen, så jeg var på gråten da kompis hentet meg. Det var en kjip biltur til byen, men jeg fikk humøret opp igjen og hadde det veldig gøy. Selv om S var en dust på chat da, men jeg gjorde opp for meg med å ha med sushi hjem, for det ville han plutselig ha. Vi reiste hjem til oss etter en koselig stund (der jeg ble rørt fordi maten var så god...emosjonell much)? S var først en surpomp, men forklarte at han egentlig var lei seg og følte seg ekskludert. Vi ordnet opp og var begge blid igjen.

De to gamet og tok seg et par pils, og bestemte seg for å reise på pub. Jeg orket ikke, for det er kjedelig å være edru og jeg liker ikke fulle folk. Deilig å være litt alene og styre med mitt, fikk lagt sammen masse klær og vært ganske flink faktisk! Kompis eier en skikkelig dritthund som jeg igjen endte med å passe. Labbisen og det lille kreket kommer ikke overens og blir sjalu på hverandre. Kjemper om oppmerksomhet og hunden vår blir skikkelig klengete. Det ødelagte humøret mitt litt, for å være ærlig. Og samtidig for jeg fyllemeldinger fra en venninne som også er på puben, som sier hun skal sove her. To overnattingsgjester og en bjeffete dustehund, altså. Så nå ligger jeg i senga og irriterer meg over alt og slle! Denne dagen/kvelden/natta har vært så all over the place atte hjæælp. 

Jeg er altså veldig overfølsom og sliten i hodet i dag, og har kjent mensmurringer hele dagen. Er så redd dette er pms og ikke det jeg håper det er :( Får egentlig aldri pms før tidligst dagen før mensen, som er noen dager til enda. Æsj altså... Og jeg har ikke fått snakket med S om det fordi han a) har vært sur og b) er opptatt hele tiden. Kan si jeg føler meg ganske alene for øyeblikket. Og snart må jeg ta meg sammen og snakke med tre fulle mennesker, når jeg egentlig kjenner jeg vil gråte litt og sove. 

Sorry for et langt og rotete innlegg, og kanskje litt vel avslørende for de som kjenner meg, men det måtte ut. Creds til de som har lest alt :P (en del skriveleif her, men jeg orker faktisk ikke fikse det)

Endret av tweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det i går/natt?

Det verste jeg vet er å måtte forholde meg til fulle folk når jeg selv er edru, og ekstra ille når man egentlig bare vil gråte og sove :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pjusk skrev:

Hvordan gikk det i går/natt?

Det verste jeg vet er å måtte forholde meg til fulle folk når jeg selv er edru, og ekstra ille når man egentlig bare vil gråte og sove :kjefte:

Forferdelig travelt! Fikk ikke lagt meg før 7 :sFun_sleeping: Men hadde en fin morgen da :) Duppet litt av på sofaen etterhvert, og plutselig serveres det pizza fra pizzabakeren! Herlig 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO! Føler meg helt "ute". Drømte skikkelig rart igjen. Jeg var gift med en dame som var gravid. Hun begynte å få rier en dag, og vi kom plutselig på at vi ikke hadde kjøpt inn en eneste ting til barnet! Vi fikk masse kjeft av de ansatte på sykehuset for at vi ikke hadde med oss noe. Mens dama lå og presset, scrollet jeg febrilsk etter babyutstyr på finn.no :ler:

Er jeg gravid nå, må jeg si at drømmene er de største symptomene. Helt utrolig hvor livlige drømmer jeg har. Jeg føler jeg er der på ekte liksom! 

Føler meg ellers surrete i hodet, kjenner fortsatt litt kramper, økt utflod og varm. Noe er bare annerledes! Håper jeg ikke innbiller meg noe :( Står over kjøkkenbenken, lager sen kveldsmat og googler "very early signs of pregnancy" og tror jeg har alt :rolleyes: Var godt å snakke litt med bestevenninnen min i dag. Hun er den eneste som vet om prøvingen (annet enn søstrene mine som maser om jeg snart er gravid, men forteller ikke noe til dem). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, for en komisk drøm😂 Skjønner at det går innpå en🙊

Rart hvor tullerusk man blir av alt dette, og når man vil noe så gjerne! Krysser fingrene for deg!:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok så klart en test, som ser negativ ut. Greia er at jeg tissa på vinduet med et uhell og tror jeg har ødelagt den, haha. Vet ikke hva jeg skal tenke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
1 time siden, tweet skrev:

Tok så klart en test, som ser negativ ut. Greia er at jeg tissa på vinduet med et uhell og tror jeg har ødelagt den, haha. Vet ikke hva jeg skal tenke.. 

Du kan absolutt fortsatt være gravid, har lest det er 50/50 sjanse å få positiv test 12 dpo:) Og det er mulig du ødela testen.. Ta en ny test senere 👍🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dragoste skrev:

Du kan absolutt fortsatt være gravid, har lest det er 50/50 sjanse å få positiv test 12 dpo:) Og det er mulig du ødela testen.. Ta en ny test senere 👍🏼😊

Og i dag er jeg 11 DPO, så sjansen er der absolutt! :) Ja, altså.. vinduet ble helt gult først og det ble aldri skikkelig rosa :rodme: Kontrollstreken var sterk, men halve vinduet var stripete og rart.. haha, bare tull. Tror jeg skal kjøpe med meg plastkopper etter jobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg kom fra jobb, sjekket jeg testen igjen for å se om den fortsatt så ødelagt ut. DETTE møtte meg. Hvordan skal jeg tolke det!? Streken er helt tydelig rosa i virkeligheten, men jeg aner ikke når den har dukket opp.. jeg kastet den etter kanskje 4-5 minutter. Skal jeg glemme den?

IMG_3680.JPG

IMG_3682.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tweet skrev:

Etter jeg kom fra jobb, sjekket jeg testen igjen for å se om den fortsatt så ødelagt ut. DETTE møtte meg. Hvordan skal jeg tolke det!? Streken er helt tydelig rosa i virkeligheten, men jeg aner ikke når den har dukket opp.. jeg kastet den etter kanskje 4-5 minutter. Skal jeg glemme den?

IMG_3680.JPG

IMG_3682.JPG

Jeg ser også strek!! 😱 Ta en ny og dobbeltsjekk, men kan ikke skjønne noe annet enn at den er positiv altså! Ei venninne av meg som gjorde det samme som deg og har ei frøken på 7 nå 🙊 

Krysser fingrene!!❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
5 timer siden, tweet skrev:

Etter jeg kom fra jobb, sjekket jeg testen igjen for å se om den fortsatt så ødelagt ut. DETTE møtte meg. Hvordan skal jeg tolke det!? Streken er helt tydelig rosa i virkeligheten, men jeg aner ikke når den har dukket opp.. jeg kastet den etter kanskje 4-5 minutter. Skal jeg glemme den?

IMG_3680.JPG

IMG_3682.JPG

Åååh så spennende! Jeg har virkelig trua på at du er gravid, skjønner ikke hvorfor det skulle vært en strek der om du ikke er gravid. Ta en test på morgenurin i kopp, så er det ikke noe fare for at du ødelegger den. 

Du må oppdatere så snart du vet! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ test nå, men jeg tror jeg skulle ventet lenger. Har gått på do 100 ganger i natt og drukket masse vann, så er nok bare 1,5 timer siden siste dobesøk. Skal prøve å sove et par timer til, så ser jeg an hva jeg gjør. Vurderer å vente til i morgen! Har sånn troa. 

Har hatt skikkelig kramper, så venter egentlig på mensen hvert øyeblikk :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Negativ test nå, men jeg tror jeg skulle ventet lenger. Har gått på do 100 ganger i natt og drukket masse vann, så er nok bare 1,5 timer siden siste dobesøk. Skal prøve å sove et par timer til, så ser jeg an hva jeg gjør. Vurderer å vente til i morgen! Har sånn troa. 

Har hatt skikkelig kramper, så venter egentlig på mensen hvert øyeblikk :( 

Spennendeeeeeee😊En ny test blir ikke positiv når det bare er 1,5 time siden du tisset😉 Du må holde deg i minst 4 timer. At du tisser ofte kan jo være et tegn på graviditet det også😊

Krampene kan i beste fall være livmor som utvides😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har lest gjennom dagboka di nå, og kom jammen inn på et spennende tidspunkt :Nikke: Kramping/mensmurringer er jo nærmest det vanligste tidlige graviditetstegnet, så det trenger absolutt ikke å være noe dårlig tegn! Er du 12 dpo i dag? Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Spennendeeeeeee😊En ny test blir ikke positiv når det bare er 1,5 time siden du tisset😉 Du må holde deg i minst 4 timer. At du tisser ofte kan jo være et tegn på graviditet det også😊

Krampene kan i beste fall være livmor som utvides😊

Hehe, jeg vet :P Var så trøtt at jeg ikke tenkte meg om! Ja, det er mye som tilsier at jeg er gravid synes jeg..

1 time siden, miore skrev:

Hei! Har lest gjennom dagboka di nå, og kom jammen inn på et spennende tidspunkt :Nikke: Kramping/mensmurringer er jo nærmest det vanligste tidlige graviditetstegnet, så det trenger absolutt ikke å være noe dårlig tegn! Er du 12 dpo i dag? Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

Så hyggelig at du har lest alt! :) Kjenner jeg får helt fnatt av denne tiden her, hehe. 12 DPO ja, og lutealfase på rundt 13-14 dager tror jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...