Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, tweet skrev:

Dette er en gledens dag! Førerprøve vel bestått 😄 Da er det ikke SÅ ille med mensen likevel egentlig. Blir godt med én mindre ting å tenke på :) 

Åå, gratulerer! 😍 Husker den følelsen, følte meg ganske uovervinnelig den dagen - selv om det var dritskummelt å skulle kjøre bil alene første gang husker jeg!:fnise: men så godt å få det unna! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, tweet skrev:

Dette er en gledens dag! Førerprøve vel bestått 😄 Da er det ikke SÅ ille med mensen likevel egentlig. Blir godt med én mindre ting å tenke på :) 

Gratulerer så mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, celujo skrev:

Åå, gratulerer! 😍 Husker den følelsen, følte meg ganske uovervinnelig den dagen - selv om det var dritskummelt å skulle kjøre bil alene første gang husker jeg!:fnise: men så godt å få det unna! <3

Takk!! Ja, nothing can face me now 😎 Er spent på den kjøreturen ja, men man blir vel fort vant til det!

51 minutter siden, miore skrev:

Gratulerer så mye! 

Takk! :) 

--- 

Jeg kan forresten skrive under på at wild yam hjelper mot pms! Kjenner ikke særlig til smerter og er ikke det minste hormonell. Jeg blir ALLTID litt syk i hodet av mensen, gråter, kjefter og smeller. Ikke denne gangen. Kunne lett brukt wild yam mot bare pms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
3 timer siden, tweet skrev:

Dette er en gledens dag! Førerprøve vel bestått 😄 Da er det ikke SÅ ille med mensen likevel egentlig. Blir godt med én mindre ting å tenke på :) 

Gratulerer så mye! Husker selv at det var en stor byrde løftet av mine skuldre da den var bestått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bestått førerprøve! Det er en herlig følelse :nigo:

Husker jeg var ute og kjørte med venninnene mine den dagen jeg besto, jeg var jo den første av oss med lappen 😎 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 14.48, Dragoste skrev:

Gratulerer så mye! Husker selv at det var en stor byrde løftet av mine skuldre da den var bestått 😊

 

8 timer siden, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye med bestått førerprøve! Det er en herlig følelse :nigo:

Husker jeg var ute og kjørte med venninnene mine den dagen jeg besto, jeg var jo den første av oss med lappen 😎 :fnise:

Tusen takk! Kjenner jeg fortsatt får litt vondt i magen når jeg skal ut og kjøre alene, men går seg til litt etter litt :) Det er uansett utrolig deilig å vite at jeg slipper å tenke på skyss eller buss hver gang vi skal noe. Puh! 

---

Menskopp er himmelsk! Jeg anbefaler det så varmt til alle. Er en drøm å slippe å tenke på mensen og "planlegge", en hel arbeidsdag! Nå har jeg begynt å ta bidronninggelé også, men er egentlig litt skeptisk.. har hørt det kan tulle litt med syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har aldri vært så kult å ha mensen :ler: Har ikke kjent noen smerter, ingen psykotendenser og jeg har blødd ganske lite. Med menskoppen har jeg ikke merket at jeg har mensen før jeg kommer på å tømme den. Det må da være wild yam som gjør det? 

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til enda en pp egentlig. Blir helt matt og nedstemt av tanken på enda mer venting og grubling. Føler jeg bare blir skuffa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så moro! Ikke noen erfaring med Wild Yam selv, men det høres jo rimelig fantastisk ut om det er den som gjør det :fnise: 

Det blir mye venting og mange tanker gjennom en prøveperiode.. Var selv sammen med ei venninne i går kveld (hun ene som vet) og det føltes godt å prate om tankene rundt alt dette - noen ganger må man bare blåse ut litt :) Men, jeg har virkelig trua på denne PPen og at du skal få en spire denne gangen! :Nikke: Sender massse, masse, masse babystøv din vei! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Det har aldri vært så kult å ha mensen :ler: Har ikke kjent noen smerter, ingen psykotendenser og jeg har blødd ganske lite. Med menskoppen har jeg ikke merket at jeg har mensen før jeg kommer på å tømme den. Det må da være wild yam som gjør det? 

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til enda en pp egentlig. Blir helt matt og nedstemt av tanken på enda mer venting og grubling. Føler jeg bare blir skuffa. 

Så gøy! Den må jo ha stabilisert hormonene da:laugh: 

Prøv å  slurve bare denne prøveperioden da:)   Som med påskegodt i påsken! Selvom det nærmer seg sommer og man drømmer om sommerkropp så kommer påsken med påskegodt og ødelegger sommerkroppen!:rolleyes: Da er det lov å slurve:P

Så kan Tweet som har jobbet så iherdig for baby ta seg en babymakingslurvepause:fnise:

Endret av snehvit88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2017 den 9.26, celujo skrev:

Hehe, så moro! Ikke noen erfaring med Wild Yam selv, men det høres jo rimelig fantastisk ut om det er den som gjør det :fnise: 

Det blir mye venting og mange tanker gjennom en prøveperiode.. Var selv sammen med ei venninne i går kveld (hun ene som vet) og det føltes godt å prate om tankene rundt alt dette - noen ganger må man bare blåse ut litt :) Men, jeg har virkelig trua på denne PPen og at du skal få en spire denne gangen! :Nikke: Sender massse, masse, masse babystøv din vei! <3

Blir nok wild yam denne gangen også, for den har visst sine fordeler, gravid eller ei! Takk for babystøv <3 Du får minst like mye babystøv tilbake fra meg! 

På 30.4.2017 den 9.31, snehvit88 skrev:

Så gøy! Den må jo ha stabilisert hormonene da:laugh: 

Prøv å  slurve bare denne prøveperioden da:)   Som med påskegodt i påsken! Selvom det nærmer seg sommer og man drømmer om sommerkropp så kommer påsken med påskegodt og ødelegger sommerkroppen!:rolleyes: Da er det lov å slurve:P

Så kan Tweet som har jobbet så iherdig for baby ta seg en babymakingslurvepause:fnise:

Haha, for noen metaforer! :ler: Selv om jeg tar bidronninggelé og etterhvert wild yam, så tror jeg det blir som du sier. Kjenner jeg bare vil nyte våren og fokusere litt på andre ting. Som kjærligheten, for eksempel! Vi har begge vært opptatt og "fjern" i det siste, og den der prøveboblen tar på. S innrømte at han blir lei seg han også, og at han derfor tar litt avstand og virker uinteressert når jeg snakker om symptomer og alt det der. Det var litt godt å høre at det ikke bare er jeg som blir skuffa og trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 7 og jeg spotter litt brunt enda.. For noe rare greier! Jeg spottet jo i to-tre dager, det stoppet i én dag, fikk mensen i to dager og deretter har jeg spottet. Hvorfor? :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
1 time siden, tweet skrev:

CD 7 og jeg spotter litt brunt enda.. For noe rare greier! Jeg spottet jo i to-tre dager, det stoppet i én dag, fikk mensen i to dager og deretter har jeg spottet. Hvorfor? :dry:

Så merkelig! Mulig det har noe med wild yam greiene du begynte med denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera
4 timer siden, tweet skrev:

CD 7 og jeg spotter litt brunt enda.. For noe rare greier! Jeg spottet jo i to-tre dager, det stoppet i én dag, fikk mensen i to dager og deretter har jeg spottet. Hvorfor? :dry:

Det kan ikke være pga den testen du hadde som hadde lagt og ble positiv, at du rett og slett faktisk hadde kjemisk og derfor har litt avvik i mens? Bare én tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5/3/2017 den 14.12, Dragoste skrev:

Så merkelig! Mulig det har noe med wild yam greiene du begynte med denne gangen? 

 

På 5/3/2017 den 17.33, Nematocera skrev:

Det kan ikke være pga den testen du hadde som hadde lagt og ble positiv, at du rett og slett faktisk hadde kjemisk og derfor har litt avvik i mens? Bare én tanke..

Det er sikkert en blanding av wild yam og kjemisk, ja. 

---

Jeg har det faktisk for bra til å stresse over prøving. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er i skikkelig godt humør! Det er sikkert det fine været som gjør det. Bare smiler og sprudler hele dagen, er superforelska og orker faktisk ikke tenke på prøving. Har ikke giddet å følge med på Ovia eller clue, har glemt av bidronninggelé et par dager og tror jeg bare dropper det denne PP. Jeg tror jeg kjører babymakingslurvepause, som @snehvit88 så fint kaller det :fnise: Kommer sikkert til å ha ekstra mye sex rundt eggløsning og tar wild yam etter EL, men sånn ellers skal jeg bare kose meg. Våren er herlig altså! :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har det litt sånn jeg også for tiden. Kjenner at jeg er helt avslappet i forhold til prøvingen denne PP. Jeg temper da, men det er for å ha kontroll på syklusen og om jeg har el eller ikke. Men ellers er jeg helt avslappet og nyter livet her og nå :nigo: Tror egentlig det er veldig sunt for oss prøvere å ha en sånn pp :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Dragoste skrev:

Hvordan går det? Rekner med EL er i disse dager? :) 

Takk som spør! Her går det greit :) EL er i morgen eller dagen etter i følge apper, har ikke testet noe denne runden. Føler noe er allerledes, da. Bruker å ha mange tegn på eggløsning, men nå har jeg ingen slim eller noe.. heller det motsatte (TMI forresten)! Det er hvitt og tjukt, ikke særlig vennlig for sperm kan jeg tenke meg... 

Syklusen er bare rar! Jeg spottet jo i evigheter og nå har jeg ingen tegn på noe. Tror ikke det er noe galt der nede heller, for det verken klør eller lukter. Bare "rar" utflod. Har til og med vært innom tanken at jeg er gravid, men det blir bare for teit :P Gretten er jeg også.. helt forferdelig! Ikke særlig god stemning i heimen akkurat nå. Blæ! 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
2 timer siden, tweet skrev:

 Takk som spør! Her går det greit :) EL er i morgen eller dagen etter i følge apper, har ikke testet noe denne runden. Føler noe er allerledes, da. Bruker å ha mange tegn på eggløsning, men nå har jeg ingen slim eller noe.. heller det motsatte (TMI forresten)! Det er hvitt og tjukt, ikke særlig vennlig for sperm kan jeg tenke meg... 

Syklusen er bare rar! Jeg spottet jo i evigheter og nå har jeg ingen tegn på noe. Tror ikke det er noe galt der nede heller, for det verken klør eller lukter. Bare "rar" utflod. Har til og med vært innom tanken at jeg er gravid, men det blir bare for teit :P Gretten er jeg også.. helt forferdelig! Ikke særlig god stemning i heimen akkurat nå. Blæ! 

Hvordan går det med deg?

Da kommer vi til å ligge ca. lik da, mulig jeg har EL noen dager før deg.. Har ifølge appen EL imorgen, men på mandag gikk jeg fra normal/tørr til klissvåt der nede, men har ikke hatt noe slim heller.. mulig akkurat det samme som det du beskriver. Så mulig jeg hadde EL noen dager siden, men som du sier, det virker ikke som det er veldig spermvennlig. Så ja, vi ligger nok nogenlunde lik. Morsomt om det klaffer for oss begge :yvonne: 

Skjønner hva du mener med å være gretten, er det mye selv.. men jeg er av natur mye sur på samboer, mens han bare ler av meg.. Noe som gjør meg surere :dry: Vi har to komplett motsatte personligheter og vaner, så jeg går mye å småkjefter. Og denne prøvingen gjør det jo ikke enklere. Føler ikke at han tar det like seriøst som meg, men det er vel naturlig å føle det slik. 

Men men, får se hvordan det står til om en 2 ukers-tid, krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt å komme med! Flytter snart til DPO-land igjen (om alt er som det skal), og det gruer jeg meg til. Slimet er her, men det er tykt og i klumper, så jeg vet ikke helt altså... sexlysten min er på topp, så noen EL-tegn har jeg, men samboer er ikke helt i samme modus som meg! Noen aksjer har blitt lagt inn da, og jeg prøver fortsatt å innstille meg på slurverprøving. 

Skole går helt rææææva også. At det er mulig å være så ukonsentrert og lite disiplinert som meg, og utsette alt hele tiden, burde ikke gå an. Føler alt rundt meg bare raser! Leiligheten ser ikke ut og jeg bare skyver unna alle oppgaver, både med skole- og husarbeid. HVORDAN skal jeg komme i gang!? Ææææh :dry: S er ikke særlig til hjelp heller, for han er 1) helt ærlig ganske lat (noe han er helt klar over) og 2) veldig opptatt med noe han brenner for. Jeg unner han virkelig å drive med en hobby han elsker, som han også tjener penger på, men noen ganger skulle jeg ønske han bare holdt seg hjemme og tok litt mer ansvar. Jeg hater å være "kjip" og mase, vil ikke være "den dama". 

Vet ikke om jeg noen ganger har nevnt det, men S er blind. Føler det er lett å kjenne meg igjen her, men driter i det. Om noen leser og vet hvem jeg er, håper jeg de ikke er frekk nok til å ta opp dagboken med meg, haha. Hans synshemming er en veldig stor del av livet vårt og det er litt vanskelig å utelate det i dagboken liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skrevet i går) I natt drømte jeg at jeg var gravid likevel, og at blødningen jeg hadde sist ikke var mensen. Tok en test med sånn direkte video på Facebook slik alle fikk se :sjokkert: 

I dag har jeg hatt en (lang) vaskedag. Sitter i sofaen nå med flere tårn rene klær jeg har lagt sammen. Gir meg selv en klapp på skulderen! S og labbisen har vært borte i kveld, og det har vært deilig å være litt fra han. Høres ikke så bra ut kanskje, men han/jeg/VI har vært så sure og irritable de siste dagene, og de minste ting har blitt til store diskusjoner. Har mast litt ekstra på S om å ta me labbis mer uansett hva han skal. Labbisen er førerhund og får bli me overalt, og jeg merker han blir veldig trist når S er borte. 

Har tenkt mye på alt det rare jeg plutselig gjør nå når vi prøver, som jeg aaaldri har tenkt på noen gang. Som å lukte på trusene mine, studere mitt eget slim, snakke om slim med S rundt matbordet, semiplanlegge sex og ja.. alt det andre rare vi gjør i denne boblen! 

(Skrevet nå) I natt våknet vi brått av at noen banket på ytterdøren! Det var ingen å se utenfor og vi aner ikke hvem det var. Wææh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...