Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

Æsj, får så vondt... Møtte en tidligere kollega på butikken på fredag, med stor og fin kulemage. Flere rundt meg er gravide, og det snakke som gravide på jobb ofte. Nå har vi også plutselig funnet to barnenavn som vi elsker og vil bruke, noe som nesten gjør desperasjonen enda verre! Føler seriøst dette aldri kommer til å skje :( Ser ikke for meg barn i det hele tatt på veldig lenge, har ikke troen lenger.. men har så lyst. 

Endret av tweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, tweet skrev:

Æsj, får så vondt... Møtte en tidligere kollega på butikken på fredag, med stor og fin kulemage. Flere rundt meg er gravide, og det snakke som gravide på jobb ofte. Nå har vi også plutselig funnet to barnenavn som vi elsker og vil bruke, noe som nesten gjør desperasjonen enda verre! Føler seriøst dette aldri kommer til å skje :( Ser ikke for meg barn i det hele tatt på veldig lenge, har ikke troen lenger.. men har så lyst. 

Kjære deg, jeg skjønner så godt hva du mener <3 
Det er vanskelig å være glad på andres vegne når man så gjerne vil det selv :(
Men dette skal gå! Jeg har håp og er helt sikker på at du vil få bli mamma, du må bare ikke gi opp helt enda! :) <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2017 den 16.57, celujo skrev:

Kjære deg, jeg skjønner så godt hva du mener <3 
Det er vanskelig å være glad på andres vegne når man så gjerne vil det selv :(
Men dette skal gå! Jeg har håp og er helt sikker på at du vil få bli mamma, du må bare ikke gi opp helt enda! :) <3 

Takk for støtte <3 Det er så vanskelig å holde motet oppe iblant! Vet jo at det er verdt det til slutt, men bekymrer meg veldig og er lei av å bli skuffa... Så utrolig misunnelig på de som klarer det på null og niks! Men men.. det skjer når det skjer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dragoste skrev:

Vi er her for deg! :lillesky2:  Det blir nok snart for oss begge :klemmer:

Tusen takk! :hug: Glad jeg ikke er alene i denne boblen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte atter en gang at jeg var gravid til tross for at jeg fikk mensen denne syklusen. Tok en digital på jobb, fordi en kollega hadde noen til overs. På den stod det gravid 1-3, og plutselig stod det 8-20! Som om det er mulig, da. Våknet og trodde virkelig jeg var gravid, så det var jo en skuffelse. 

Er overraskende nok 4-5 DPO allerede. Kjenner litt stikking der nede og sex føles rart, noe som er typisk for meg etter EL. Egget fester seg eventuelt ikke før om noen dager enda. Er veldig usikker på når jeg har hatt EL siden mensen var litt rar denne syklusen, men følger bare clue. Har helt glemt wild yam denne gangen. Hodet er ikke helt med, merker jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ligger jeg bare i sengen og gråter. For en dritt-17.mai jeg har hatt! Var kvalm og dårlig i magen i natt, spydde til og med, så vi droppet planene om å reise til byen. Angrer på det nå, for pappa sa det var helt fantastisk.. Vi prøvde å reise inn til skolen her, men labbisen oppførte seg så dårlig at vi bare reiste med en gang. Kjøpte oss noe å drikke og reiste hjem, og etter det har jeg bare vært trist. Jeg gråter og gråter og vet ikke helt hvorfor. Alle i familien min er opptatt med sitt og S har ingen tradisjoner selv. Vi hadde det jo så kjekt med champagnefrokost ett år og familieselskap et annet. Kun meg og han i dag, og stemningen er dårlig. Alt føles tungt og feil akkurat nå. Trenger egentlig ikke noe sympati, ville bare få det ut. 

Gratulerer med dagen 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2017 den 20.36, celujo skrev:

Kjenner den følelsen.. :sad: Sender deg en stor og varm klem:hjerte: Ta vare på deg selv!

 

På 18.5.2017 den 10.48, Dragoste skrev:

Huff det hørest ikke noe koselig ut.. Håper du føler deg bedre! 😊 

Takk for støtten ❤

---

Føler meg litt bedre, men humøret er fortsatt litt uggent. Den fysiske formen også egentlig. Føler meg varm, generelt uvel og trist/irritabel. Jeg og S er rett og slett litt lei av hverandre tror jeg. Glefser og diskuterer om teite ting, og han er jo så himla sta også. Vi er så ulike at jeg noen ganger lurer på hvorfor jeg gidder :P Jeg er jo så følsom og han skal alltid være så ærlig og tenke logisk. Men til slutt går denne suringen over og jeg innser hvorfor jeg faktisk elsker han og hvorfor jeg gidder, hehe. 

Har ikke engang sjekket DPO denne gangen. *sjekke clue* 8 DPO. Åtte!! Hæ, hvor ble tiden av? 😧 Jeg kan meddele jeg har kjent stikking i magen og endring i humøret (men jeg er bipolar da, så tror ikke jeg skal overanalysere så mye :p). Puppene er ikke ømme slik som de pleier, så venter bare på det. Denne gangen tester jeg ikke før det eventuelt har gått flere dager over IKM. Det kan jeg love! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Hvordan går det med deg?😊

Takk som spør! Det går egentlig greit :) Humøret er hakket bedre, det samme gjelder været! Kjente en del stikking i magen i natt, sånn at det nesten var plagsomt. Ellers ingen symptomer, men er jo bare 9 DPO (tror jeg). Skal på fest i dag og er ganske skeptisk til å drikke, selv om det blir lite alkohol på meg. Er bare så sikker på det ikke gikk denne gangen og vil bare leve som normalt, og slippe å komme med unnskyldninger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Kos deg på fest, er godt å tenke på noe annet enn denne prøvingen også! 😊 De første ukene er ikke blodtilførselen til barnet opprettet (tror ikke det er før uke 6?), så du kan jo fint drikke alkohol om du vil, uten å skade ett evt. foster.. Men skjønner også om du vil leve som om du er gravid når det er en sjanse for det. Synes du skal gjøre hva du føler for :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festen i går var skikkelig kjedelig! Vi reiste hjem før midnatt og sovnet på et blunk. Kjenner jeg ikke tåler så mye alkohol siden jeg drikker så sjeldent. 

Bare 3-4 dager til IKM nå. Det blir ikke noe testing på meg før IKM eventuelt er sen. Er veldig negativ til denne runden altså! Tror det er bra egentlig, for da blir jeg ikke like skuffa (håper jeg). Er jeg heldig, blir jeg positivt overrasket. 

Skal nyte resten av søndagen med potetgull og orange is the new black :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt murring, intens halsbrann siden i går og humøret er litt nede igjen. Nå begynner vel symptomjakten for fullt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Dragoste skrev:

Spennende med testing snart da! 😁

Huff, gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
1 minutt siden, tweet skrev:

Huff, gruer meg!

Jeg skjønner fint den, gruer meg hver gang selv.. Her sitter jeg selv å venter på mensen, føler virkelig den kommer i dag eller morgen :dry: Vi får se! Hvilken dato skal du teste om mensen ikke kommer på ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Dragoste skrev:

Jeg skjønner fint den, gruer meg hver gang selv.. Her sitter jeg selv å venter på mensen, føler virkelig den kommer i dag eller morgen :dry: Vi får se! Hvilken dato skal du teste om mensen ikke kommer på ikm?

Tror det blir 27. eller 28. kanskje, IKM er i morgen eller dagen etter. Vil egentlig vente "lengst mulig", men vet det ikke kommer til å skje :P Har arbeidshelg, veldig lite praktisk! 

Jeg også bare venter på mensen nå.. Blæ!

Endret av tweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt fikk jeg skikkelig sterke menssmerter, mest på høyre side, som strekte seg nedover skrittet. Det var helt forjævlig! Var bombesikker på at mensen var på vei, men har altså ikke sett noe til det enda. Det klør i testefingrene akkurat nå, men har bare RFSU-strimler jeg ikke stoler på. Ganske greit, for da må jeg vente uansett! 

Denne syklusen har jeg ikke hatt ømme pupper eller brystvorter i det hele tatt. Det må jeg innrømme at jeg synes er veldig rart! Takk for meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...