Gå til innhold

Tweet blir alenemor


tweet

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat en skikkelig positiv EL-test... Prøver å ikke få opp håpet, men hundrevis av tråder fra gravide med positiv EL-test, gir meg litt sommerfugler i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dragoste
1 time siden, tweet skrev:

Fikk akkurat en skikkelig positiv EL-test... Prøver å ikke få opp håpet, men hundrevis av tråder fra gravide med positiv EL-test, gir meg litt sommerfugler i magen. 

:yvonne: ta en test da!!! Hihi, neida. Men det lover jo godt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit! Og dette er midt på dag.... Uæh! S er ikke noe glad, han er skikkelig negativ og tror det går til h. Jeg bare skjelver.. :alice:

IMG_3784.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så å fint bilde! Jeg er ikke enig med S, og tror det er på tide å si gratulerer!! :) Det er en tydelig og fin strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Illy skrev:

Åh, så å fint bilde! Jeg er ikke enig med S, og tror det er på tide å si gratulerer!! :) Det er en tydelig og fin strek.

Takk! :nigo: Er litt skeptisk selv da.. er blitt vant til positiv, etterfulgt av negativ og mensen etterpå. Går med menssmerter-ish og føler meg våt hele tiden, men ingen mens enda. Hamstret inn tester til i morgen. Butikken er jo steng da! Haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, her skjer det saker og ting :nigo:

Det der så veldig lovende ut! Jeg sier gratulerer jeg i tro om at dette går bra :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pjusk skrev:

Oi oi, her skjer det saker og ting :nigo:

Det der så veldig lovende ut! Jeg sier gratulerer jeg i tro om at dette går bra :strix:

Uææh! Takk! :bond:

3 timer siden, miore skrev:

Det der var en ordentlig sterk og fin positiv, da! :alice:

Sterkere ble den også! Bildet er før det var gått 5 minutter. Håper det går veien :alice:

1 time siden, Ruccula skrev:

Gratulerer så mye! Krysser fingrene!

Takk! Kryss i vei, det settes pris på! :nigo: 

---
S er fortsatt ganske negativ, sier ting som "du kommer bare til å miste igjen", "du er sikkert ikke gravid", "den er sikkert negativ i morgen". Jeg vet at han sier sånt fordi han ikke vil bli skuffa og det er en slags teit forsvarsmekanisme, men han ødelegger faktisk skikkelig for meg. Jeg lar meg selv bli glad, fordi jeg liker å være glad og dette er noe å være glad for! Er det noe jeg ikke vil, så er det å ta sorgene på forskudd. Jeg var skikkelig negativ til denne runden, men er visst gravid likevel, enn så lenge. Det er jo noe å være glad for. Hvis det ikke går denne gangen heller, så lar jeg meg selv bli trist. Men nå lar jeg meg selv være glad, og da synes jeg det er tåpelig av han å dra meg ned :( 

Nei, fysj! Jeg får heller snakke om det her og med bestevenninnen min i stedet, så får han heller spør meg om det er noe han lurer på. Jeg orker ikke å dele tankene mine med han om jeg bare får sure kommentarer tilbake! Når jeg tenker over det, hadde det sikkert vært noe annet om han kunne se strekene selv. Kanskje det kommer til å hjelpe om den digitale blir positiv (med ukesindikator), og han tillater seg å bli glad. Den blir tatt i morgen :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå ble jeg glad på dine vegne Tweet! 😍 Håper spiren virkelig klorer seg fast! :hjerte:

Tenker at S nok bare prøver å beskytte følelsene sine (og dine) og bare ikke tørr å bli glad helt enda.. men er sikker på at han blir det om det går veien! :) 

Hvisker gratulerer:hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, celujo skrev:

Ååå, nå ble jeg glad på dine vegne Tweet! 😍 Håper spiren virkelig klorer seg fast! :hjerte:

Tenker at S nok bare prøver å beskytte følelsene sine (og dine) og bare ikke tørr å bli glad helt enda.. men er sikker på at han blir det om det går veien! :) 

Hvisker gratulerer:hjerte::hjerte::hjerte:

Tuuusen takk :hjerte: 
Ja, det er ganske typisk han, så prøver å ikke la det gå inn på meg :) Koser meg heller med gratulasjoner på KG, hehe! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge app er jeg akkurat 5 uker (4+0). 
Symptomer jeg har prøvd å overse: 
Halsbrann
Småkvalm og brekninger av sterk parfyme eller røyk (veldig spesifikt :P) 
Eksem som har blusset opp noe forferdelig de siste dagene
Menssmerter, både svake og sterke
Puppene mine er ikke noe øm i det hele tatt, noe de alltid alltid er på denne tiden

Kom igjen, spiren! Klor deg fast! 

Endret av tweet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte også at det kanskje kan være fordi han ikke ser strekene selv? At han ikke ser at denne streken er mye sterkere enn den du hadde forrige gang når du hadde kjemisk (?). Det er i alle fall ikke tvil om at den der er positiv :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pjusk skrev:

Jeg tenkte også at det kanskje kan være fordi han ikke ser strekene selv? At han ikke ser at denne streken er mye sterkere enn den du hadde forrige gang når du hadde kjemisk (?). Det er i alle fall ikke tvil om at den der er positiv :danse:

Hehe, han er blind, så er derfor han ikke ser strekene :) Tror ikke han skjønner hva jeg mener med "skikkelig positiv!". Men når/hvis jeg leser opp "gravid 1-2" eller noe sånt, så tror jeg han blir glad :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tweet skrev:

Hehe, han er blind, så er derfor han ikke ser strekene :) Tror ikke han skjønner hva jeg mener med "skikkelig positiv!". Men når/hvis jeg leser opp "gravid 1-2" eller noe sånt, så tror jeg han blir glad :nigo:

Ja, jeg har sett at du har skrevet at han er det tidligere. Så det var det jeg mente, at han kanskje ikke skjønner at denne testen er mye mer positiv fordi han ikke kan se den :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Pjusk skrev:

Ja, jeg har sett at du har skrevet at han er det tidligere. Så det var det jeg mente, at han kanskje ikke skjønner at denne testen er mye mer positiv fordi han ikke kan se den :jepp:

 

Aaah, I got you :nigo: Er det jeg også tenker. Han hører bare meg snakke om det og ser ikke forskjellen på strekene, så vanskelig for han å si :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står jeg og ser på en positiv RFSU og en positiv A1, så... ÆÆÆÆH :nordvesta: På kveldsurin! 

Blir digital i morgen, selv om jeg klør etter å ta den nååå! 

IMG_3786.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Åh nå ble jeg glad!!! :nordvesta:

Gratulerer!! 

Dette skal gå bra, og du har absolutt lov til å være glad! 😁🎉

Endret av Dragoste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erklærer meg selv overbevist! Jeg er gravid, helt på ekte! :nordvesta:

 Åååh, nå må jeg gråte 😭 Dette er helt sjukt. Tenk det, at jeg nærmest hadde gitt opp og tenkte at det absolutt ikke skjedde denne gangen, og sikkert ikke på lenge enda. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå!! 

S sa i går "jeg gleder meg til jeg kan kalle deg tjukk uten at du blir fornærma", så jeg tror han begynner å bli varm i trøya ;) 

IMG_3787.JPG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...