tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #181 Del Skrevet 25. april 2017 Tror jeg bare venter på en eventuell menstruasjon, som altså skal komme i morgen. Har bare RFSU-strimler. Tør ikke bruke dem fordi jeg har lest at de ofte blir falsk negativ.. også er jeg generelt redd for negativ test også Vil bare unngå det. Jeg føler jeg bare venter på å bli skuffa... Ikke særlig positive tanker i toppen akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 25. april 2017 #182 Del Skrevet 25. april 2017 RFSU-strimlene er crap! Da jeg hadde relativt sterke positive A1-tester og billigtester, var RFSU-testene fremdeles negative Jeg får motsatt reaksjon av deg, og tester helst _hver_ gang jeg skal tisse i den settingen Det er jo både dyrt og unødvendig, så om du klarer å vente er jo det veldig bra! Den testen du la ut bilde av så jo unektelig veldig positiv ut, og det skal jo ikke være noe annet enn hcg som lurer fram den linja. Jeg har troa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #183 Del Skrevet 25. april 2017 8 minutter siden, miore skrev: RFSU-strimlene er crap! Da jeg hadde relativt sterke positive A1-tester og billigtester, var RFSU-testene fremdeles negative Jeg får motsatt reaksjon av deg, og tester helst _hver_ gang jeg skal tisse i den settingen Det er jo både dyrt og unødvendig, så om du klarer å vente er jo det veldig bra! Den testen du la ut bilde av så jo unektelig veldig positiv ut, og det skal jo ikke være noe annet enn hcg som lurer fram den linja. Jeg har troa Takk for at du har troa! Godt å vite når jeg begynner å miste troa selv. Håpet er ikke helt ute for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 25. april 2017 #184 Del Skrevet 25. april 2017 30 minutter siden, tweet skrev: Tror jeg bare venter på en eventuell menstruasjon, som altså skal komme i morgen. Har bare RFSU-strimler. Tør ikke bruke dem fordi jeg har lest at de ofte blir falsk negativ.. også er jeg generelt redd for negativ test også Vil bare unngå det. Jeg føler jeg bare venter på å bli skuffa... Ikke særlig positive tanker i toppen akkurat nå. Min RFSU test var negativ, positiv Babyplan og hcg blodprøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #185 Del Skrevet 25. april 2017 Brun spotting.. føler på meg det er mensen. Kjemisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #186 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) Enda en pp avsluttes med gråting. Denne gangen er ekstra jævlig, for nå trodde jeg virkelig det skulle gå. Tisset i en kopp og testet med RFSU, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt, men S ville så gjerne jeg skulle gjøre det. Så når jeg tørker meg, er det blod på papiret. Spotting jeg vet tar seg opp ganske fort. Det er også ekstra vondt, fordi S vet at jeg trenger å gråte og bare få være lei meg. Vi skulle trene i dag, men jeg orker ikke gå på treningssenter når tårene bare triller. Han vet dette, men likevel sier han "så svak er du ikke" og gir meg skyldfølelse for å droppe treningsplanene. Man er ikke svak fordi man er lei seg! Endret 25. april 2017 av tweet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 25. april 2017 #187 Del Skrevet 25. april 2017 22 minutter siden, tweet skrev: Enda en pp avsluttes med gråting. Denne gangen er ekstra jævlig, for nå trodde jeg virkelig det skulle gå. Tisset i en kopp og testet med RFSU, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt, men S ville så gjerne jeg skulle gjøre det. Så når jeg tørker meg, er det blod på papiret. Spotting jeg vet tar seg opp ganske fort. Det er også ekstra vondt, fordi S vet at jeg trenger å gråte og bare få være lei meg. Vi skulle trene i dag, men jeg orker ikke gå på treningssenter når tårene bare triller. Han vet dette, men likevel sier han "så svak er du ikke" og gir meg skyldfølelse for å droppe treningsplanene. Man er ikke svak fordi man er lei seg! Kjemisk burde være ulovlig. Lure folk til å få håpet opp på den måten... Jeg tipper han reagerer dust fordi han er lei seg han også. Jeg var i alle fall skikkelig bitch mot mannen etter sist SA, fordi jeg ikke er noe flink til å forholde meg til følelsene mine og idiotisk nok tok det ut på ham istedenfor. Mulig at din S reagerer litt på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 25. april 2017 #188 Del Skrevet 25. april 2017 Åh nei!! Det er absolutt lov å være lei seg! Å gråte er den beste måten å få tristheten ut på. Jeg synes du skal gjøre akkurat hva du vil i dag, om du ikke føler for å trene, da gjør du ikke det. Da blir det antageligvis 2018-baby på oss, vi får bare prøve videre! Ventingen er så lei, men så absolutt verdt det til slutt! Klem❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 25. april 2017 #189 Del Skrevet 25. april 2017 Æsj da... Det var en kjemisk dette da... Hvis det skjer gjentatte ganger så tror jeg man kan få utredning. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 25. april 2017 #190 Del Skrevet 25. april 2017 Uff, så leit tweet Føler virkelig med deg - samme som har skjedd her også (enda mer likt!) og jeg kjenner på skuffelsen selv for å si det sånn! Lov å være lei seg og lov å gråte - betyr absolutt ikke at man er noe svakere av den grunn<3 Vi satser på neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #191 Del Skrevet 25. april 2017 35 minutter siden, Dragoste skrev: Åh nei!! Det er absolutt lov å være lei seg! Å gråte er den beste måten å få tristheten ut på. Jeg synes du skal gjøre akkurat hva du vil i dag, om du ikke føler for å trene, da gjør du ikke det. Da blir det antageligvis 2018-baby på oss, vi får bare prøve videre! Ventingen er så lei, men så absolutt verdt det til slutt! Klem❤️ Jeg lar meg selv være trist i én dag, der jeg gjør, spiser og drikker det jeg vil. Etter det skyver jeg det bort og starter igjen Synes det fungerer greit, selv om jeg kjenner jeg er skikkelig lei nå! Og du har rett, det er verdt det til slutt ❤ 22 minutter siden, snehvit88 skrev: Æsj da... Det var en kjemisk dette da... Hvis det skjer gjentatte ganger så tror jeg man kan få utredning. klem Ja, for andre gang nå.. Jeg fortalte legen min om det etter sist det skjedde, men han nevnte ingenting om utredning eller noe. Han virker helt ærlig ikke særlig interessert eller god på svangerskap og prøving. Lurer på å bestille time bare for å snakke om det. Vet du hvilke utredning man får? Takk for klem ❤ 18 minutter siden, celujo skrev: Uff, så leit tweet Føler virkelig med deg - samme som har skjedd her også (enda mer likt!) og jeg kjenner på skuffelsen selv for å si det sånn! Lov å være lei seg og lov å gråte - betyr absolutt ikke at man er noe svakere av den grunn<3 Vi satser på neste PP Så utrolig kjipt det skulle skje oss begge! Hvordan går det med deg? Jeg tror S fikk litt dårlig samvittighet etterpå. Mye omsorg og kos å få nå hvertfall ja, la oss satse på det ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #192 Del Skrevet 25. april 2017 3 timer siden, miore skrev: Kjemisk burde være ulovlig. Lure folk til å få håpet opp på den måten... Jeg tipper han reagerer dust fordi han er lei seg han også. Jeg var i alle fall skikkelig bitch mot mannen etter sist SA, fordi jeg ikke er noe flink til å forholde meg til følelsene mine og idiotisk nok tok det ut på ham istedenfor. Mulig at din S reagerer litt på samme måte Enig! S ble nok veldig skuffet selv. Han har en tendens til å motivere meg på litt feil måte noen ganger. Tough love som ikke funker på meg, i alle fall ikke denne situasjonen! Men men, bra igjen nå --- Føles fortsatt annerledes, det her. Absolutt ingen menssmerter og ikke så hormonell som jeg bruker når jeg har mensen. Det føles ikke riktig på en måte. Jeg har alltid sterke menssmerter, hadde det etter forrige kjemiske, og blir faktisk litt psyko. Nå kjenner jeg ingenting. Har ikke tatt ut menskoppen og sjekket hvor mye jeg blør enda. Satt den bare inn selv om det bare var brun spotting, så kanskje er ikke håpet helt ute? Gruer meg til å ta ut koppen, tenk hvis jeg blør veldig.. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 25. april 2017 #193 Del Skrevet 25. april 2017 4 minutter siden, tweet skrev: Ja, for andre gang nå.. Jeg fortalte legen min om det etter sist det skjedde, men han nevnte ingenting om utredning eller noe. Han virker helt ærlig ikke særlig interessert eller god på svangerskap og prøving. Lurer på å bestille time bare for å snakke om det. Vet du hvilke utredning man får? Takk for klem ❤ Har du lavt stoffskifte? Har du sjekket om du har kort lutealfase? Det kan være progesteronmangel også. Eller "bare" egg som ikke er levedyktig... Jeg vet ikke hva slags utredning, men hvis du har en snill damelege som du kan snakke med så kanskje hun vil hjelpe? Selvom det "bare" har vært to. De vil kanskje ha tre... Hvor mange pp har dere hatt? Og hvor lenge siden er det siden forrige kjemiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #194 Del Skrevet 25. april 2017 (endret) 8 minutter siden, snehvit88 skrev: Har du lavt stoffskifte? Har du sjekket om du har kort lutealfase? Det kan være progesteronmangel også. Eller "bare" egg som ikke er levedyktig... Jeg vet ikke hva slags utredning, men hvis du har en snill damelege som du kan snakke med så kanskje hun vil hjelpe? Selvom det "bare" har vært to. De vil kanskje ha tre... Hvor mange pp har dere hatt? Og hvor lenge siden er det siden forrige kjemiske? Den kvinnelige legen, som også er den eneste her i bygda, har ufattelig lang kø. Jeg får se hva jeg gjør, for nå er jeg utrolig forvirra. Som jeg skrev lenger oppe, har jeg ingen smerter og har egentlig ingen symptomer på mensen, som jeg bruker å ha. Sjekket menskoppen min nå, fire timer etter jeg så blod/brunt på papiret. Det var så vidt det var litt brunt utflod i den, ingen tegn til blod! Har jeg tatt sorgene på forskudd, eller? Edit: Glemte å svare på noen spørsmål Stoffskifte har vært fint hver gang jeg har sjekket, som har vært nesten en gang i året siden ungdomsskolen, kanskje annethvert år. Lutealfasen min har vært på 13-14 dager så vidt jeg vet, med en syklus på 28-30 dager. Nå er/var vi i pp7, siste kjemiske var pp5. Endret 25. april 2017 av tweet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #195 Del Skrevet 25. april 2017 Altså, er jeg gravid eller er jeg ikke? Er så forvirra og klarer ikke å konsentrere meg om oppgaveskriving! Ingen smerter, ikke noe hormonell, ikke noe mer blod. Bare lys brun utflod. Nå har jeg bare RFSU-strimler, som jeg vurderer å bare kaste. Tok jo en da jeg oppdaget blod/brunt, og den var negativ. Som nevnt velger jeg å ikke stole på de testene der. Hørt så mye negativt. Føler jeg bare gjentar meg selv i denne dagboken nå Unnskyld for det! S er så lei av å høre om dette nå, hehe. Her er en liten oversikt over symptomer denne PP: Føler meg generelt varm, nesten som når man er litt forkjøla Murringer/stikking nederst i magen av og på i flere dager, har også kjent det på innsiden av lårene Sære drømmer som føles virkelig Ømme pupper, kjennes av og til som noen stikker en nål i puppene mine Og nå brun utflod som jeg først trodde var mensen, og som også kan være mensen. Må vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 25. april 2017 #196 Del Skrevet 25. april 2017 Så spennende! Veldig kjipt å få håpet opp og så bli skuffet igjen. Forhåpentligvis får du en ny positiv overraskelse. Den testen din som hadde strek så virkelig veldig positiv ut, med farge og alt. Jeg tror det er en sjanse for at det er tidlig enda, og at streken kan komme tilbake. Du har jo sypmtomer som virker lovende. Men det er virkelig ikke noe greit om det viser seg å ikke være noe. Jeg har hatt to kjemiske graviditeter, men da hadde jeg ikke noen andre symptomer enn sen mens og kanskje litt ømme pupper. Krysser fingrene for at det ikke er det for deg denne gangen! Du trenger ikke å unnskylde i hvert fall, det er nettopp dette dagbøker er til for, vel Jeg tror jeg hadde pratet ganske mange hull i hodet på min mann hvis jeg ikke hadde hatt dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 25. april 2017 #197 Del Skrevet 25. april 2017 3 timer siden, tweet skrev: Så utrolig kjipt det skulle skje oss begge! Hvordan går det med deg? Jeg tror S fikk litt dårlig samvittighet etterpå. Mye omsorg og kos å få nå hvertfall ja, la oss satse på det ❤ Ja dette var jo ikke planen!🙈 Joda, det går bra med meg - sliten av å ha vondt kjenner jeg, dyttet i meg to nye Paracet og tatt en lang varm dusj nå, har hjulpet litt Leser om alt mulig man kan spise/drikke for å øke sjansene og satser hardt på neste PP 😂 Godt å få litt kos når det er sånn da, det hjelper jo faktisk:) Viktig å ta vare på hverandre i sånne situasjoner<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 25. april 2017 Forfatter #198 Del Skrevet 25. april 2017 13 minutter siden, Illy skrev: Så spennende! Veldig kjipt å få håpet opp og så bli skuffet igjen. Forhåpentligvis får du en ny positiv overraskelse. Den testen din som hadde strek så virkelig veldig positiv ut, med farge og alt. Jeg tror det er en sjanse for at det er tidlig enda, og at streken kan komme tilbake. Du har jo sypmtomer som virker lovende. Men det er virkelig ikke noe greit om det viser seg å ikke være noe. Jeg har hatt to kjemiske graviditeter, men da hadde jeg ikke noen andre symptomer enn sen mens og kanskje litt ømme pupper. Krysser fingrene for at det ikke er det for deg denne gangen! Du trenger ikke å unnskylde i hvert fall, det er nettopp dette dagbøker er til for, vel Jeg tror jeg hadde pratet ganske mange hull i hodet på min mann hvis jeg ikke hadde hatt dagbok. Streken var sterkere enn forrige kjemiske også, og jeg synes å huske jeg testet senere den gangen. Rfsu-strimlene skal jo tas fra du venter mens, og jeg venter jo egentlig ikke mens helt enda. Har fortsatt håp, IKM er i morgen og ingen tegn til mens enda, annet enn spotting. Slik spotting har jeg ikke opplevd siden jeg brukte p-stav. Skal ta det helt med ro, gå en lang tur og svippe innom butikken for å kjøpe en clearblue nå i kveld. Så får vi se om jeg tester i morgen igjen, kanskje Føler jeg er forberedt på alt nå. Forhåpentligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 26. april 2017 #199 Del Skrevet 26. april 2017 Krysser fingrene for deg!! 😊🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 26. april 2017 #200 Del Skrevet 26. april 2017 Har du testet igjen i dag? Kjipt om det er kjemisk igjen, det skulle ikke vært lov Jeg krysser fingrene for deg. Synes det er din tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå