Gå til innhold

The Crown


Marimba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare meg som ikke liker at de fullstendig byttet ut de 3 viktigste hovedpersonene? Etter å sett noen minutter i 1. episode, å så hun ape-filmen, Carter, som prinsesse...skrudde jeg av tv’n. 
 

Grusomt. Må nok plukke hele serien fra hverandre å starte på nytt. I hvert fall kulissene og musikken er som før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Bare meg som ikke liker at de fullstendig byttet ut de 3 viktigste hovedpersonene? Etter å sett noen minutter i 1. episode, å så hun ape-filmen, Carter, som prinsesse...skrudde jeg av tv’n. 
 

Grusomt. Må nok plukke hele serien fra hverandre å starte på nytt. I hvert fall kulissene og musikken er som før...

Hvorfor har de byttet ut skuespillere? Så grusomt irriterende, hater når de gjør det! 

Anonymkode: 6ad45...ad8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Vi er ferdige med episode 4 så langt. Gleder meg til fortsettelsen. :) 

Ryddet for sitering av slettet innhold. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvveis allerede. Og da prøver jeg å drøye den. Kommer det snart en ny sesong? 🙈😇

Anonymkode: 8fb85...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Bare meg som ikke liker at de fullstendig byttet ut de 3 viktigste hovedpersonene? Etter å sett noen minutter i 1. episode, å så hun ape-filmen, Carter, som prinsesse...skrudde jeg av tv’n. 
 

Grusomt. Må nok plukke hele serien fra hverandre å starte på nytt. I hvert fall kulissene og musikken er som før...

Er ikke bare deg. Ser serien nå, og det plager meg skikkelig at de har byttet skuespillere 😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Purple Basil said:

Er ikke bare deg. Ser serien nå, og det plager meg skikkelig at de har byttet skuespillere 😛

Syntes det funker fint, ihvertfall med dronningen. Phillip syntes jeg plutselig har begynt å oppføre seg veldig fornuftig og "voksent".

Anonymkode: 8e32f...79a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det funker fint, ihvertfall med dronningen. Phillip syntes jeg plutselig har begynt å oppføre seg veldig fornuftig og "voksent".

Anonymkode: 8e32f...79a

Philip kunne ha passet fint inn for min del, men jeg tenker bare på Randall når jeg ser ham, hele greia blir så feil 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Purple Basil said:

Philip kunne ha passet fint inn for min del, men jeg tenker bare på Randall når jeg ser ham, hele greia blir så feil 🤣

Jeg ser bare for meg Edmure Tully.

Anonymkode: 8e32f...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det funker fint, ihvertfall med dronningen. Phillip syntes jeg plutselig har begynt å oppføre seg veldig fornuftig og "voksent".

Anonymkode: 8e32f...79a

Det er vel fordi det er 25 år fram i tid og at han kanskje har blitt mer voksen?

Anonymkode: 12a37...ed0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel fordi det er 25 år fram i tid og at han kanskje har blitt mer voksen?

Anonymkode: 12a37...ed0

Det har ikke gått 25 år siden forrige sesong sluttet. 

Anonymkode: 8e32f...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennom hele. Likte best de to episodene fra Wales. Den siste likte jeg minst. Plutselig hoppet de helt bukk over blant annet prinsesse Annes bryllup. Og jeg synes Helena Bonham Carter ligner for mye på seg selv og for lite på prinsesse Margaret. Men gleder meg til neste sesong med Diana. 

emma-corrin-princess-diana-the-crown.jpg

Anonymkode: e5675...55c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gjennom hele. Likte best de to episodene fra Wales. Den siste likte jeg minst. Plutselig hoppet de helt bukk over blant annet prinsesse Annes bryllup. Og jeg synes Helena Bonham Carter ligner for mye på seg selv og for lite på prinsesse Margaret. Men gleder meg til neste sesong med Diana. 

emma-corrin-princess-diana-the-crown.jpg

Anonymkode: e5675...55c

Enig ang. Bonham Carter og episodene fra Wales. Synes egentlig Charles var denne sesongens største overraskelse, utmerket rolletolkning. 

Noen som vet når neste sesong kommer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tredje episode nå. Herre så trist! 

Synes det fungerte veldig bra med nye skuespillere. Serien skal gå over 60/70 år. Synes det er mye mer naturlig å bytte ut skuespillerne enn at man på slutten av serien skal ha en sminke en dame i 30-årene til å se ut som hun er 90. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at jeg har sky høye forventinger når sesongene med Diana kommer. Håper virklig dem tar med de viktigste å klare gjenskape både følelser og tanker folk satt med både før og etter hennes død.

Anonymkode: 84eee...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ærlig si at jeg har sky høye forventinger når sesongene med Diana kommer. Håper virklig dem tar med de viktigste å klare gjenskape både følelser og tanker folk satt med både før og etter hennes død.

Anonymkode: 84eee...a1a

Har du sett The Queen(2006)? det er film av samme som har laget The Crown om dronningens rolle rundt Dianas død. 

Ryddet for sitering av slettet innhold. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK skrev:

Enig!

Har du sett The Queen(2006)? det er film av samme som har laget The Crown om dronningens rolle rundt Dianas død. 

Ja den har jeg sett. Men jeg føler at denne serien er mer tyngre enn filmen.

Anonymkode: 84eee...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja den har jeg sett. Men jeg føler at denne serien er mer tyngre enn filmen.

Anonymkode: 84eee...a1a

Enig, blir nok noe annet når man får mange timer til å bli kjent med Diana og resten av kongefamilien. Men synes filmen var velig bra den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de fire første episodene av den nye sesongen nå. Er det bare jeg som synes det har blitt litt... kjedelig? Tar meg selv i å fikle med mobilen ganske ofte, det skjedde ikke i de to første sesongene. Delene som handler om det politiske er ganske tamt og overfladisk, og Elizabeth er i mine øyne en veldig døll person (ikke så rart, rollen hennes tatt i betraktning, men det skal jo være bra TV). Jeg føler også serien balanserer faretruende nær å være en reklame for kongehuset til tider, noe som irriterer meg litt. Mye klaging fra meg nå, håper det tar seg opp :) 

Anonymkode: bd2f6...0f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...