Gå til innhold

The Crown


Marimba

Anbefalte innlegg

1 time siden, MissStiles skrev:

Ble ferdig med siste episode igår. Likte sesong 2 veldig godt. Håper det kommer en sesong til!!!

Det gjør det! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til Diana-sesongen :) Denne serien kan jo holde på i mange tiår til siden dronningen ikke viser tegn til å kaste inn håndkleet. Kanskje de kan caste Meghan som seg selv? :laugh:

Anonymkode: e5675...55c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig var det planlagt seks sesonger hvor hver sesong skulle dekke cirka ti år. Jeg leste her om dagen at sesong 3 skulle hoppe rett til 70-tallet (sesong 2 sluttet vel i 64-ish) men usikker på om det er bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Diana og dronningen så var det film om dronningen(og Tony Blair) og Dianas dødsfall for noen år siden som het: The Queen. For de som er interessert i politisk historie så ble det også lagd 2 til filmer i serien om Tony Blair hvor den ene handlet om UKs forhold til USA(The Special Relationship)  og den andre om maktkampen mellom Blair og Brown(The Deal). 

Endret av Kosekatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må vi vente et helt år på neste sesong? :grine:

Anonymkode: 8fb85...140

Ja, jeg tror ikke at de har starta innspillingen enda? Hun som spiller dronningen sa for litt siden at hun ikke gjør en sesong til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clair Foy ble hyret inn for de to første sesongene. Olivia Colman har fått jobben med å spille dronningen i sesong 3 og 4. De skal visst lage 6 sesonger totalt.

Anonymkode: 8f825...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 17.12.2017 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Clair Foy ble hyret inn for de to første sesongene. Olivia Colman har fått jobben med å spille dronningen i sesong 3 og 4. De skal visst lage 6 sesonger totalt.

Anonymkode: 8f825...a16

Leste det samme i fjor høst; https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2017/oct/27/olivia-colman-tipped-to-replace-claire-foy-as-queen-elizabeth-ii-in-the-crown

 

2500.jpg?w=300&q=55&auto=format&usm=12&f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvorfor vil hun ikke spille i 3.sesong?

Anonymkode: 8de98...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil hun ikke spille i 3.sesong?

Anonymkode: 8de98...fa5

Jeg så et intervju med henne hvor hun sa at det aldri var meningen å spille mer enn to sesonger. Det samme skal gjentas etter fjerde sesong også, så det blir tre forskjellige som spiller henne. Jeg synes det er en artig vri jeg, det er jo forsåvidt ikke uvanlig verken i film eller serier å gjøre det for å vise at tiden går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for de som har sett Outlander.... men «nye» Philip skal spilles av Tobias Menzies, superskurk fra OL.

DET kan bli interessant 😊

Anonymkode: d66f9...d8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og for de som har sett Outlander.... men «nye» Philip skal spilles av Tobias Menzies, superskurk fra OL.

DET kan bli interessant 😊

Anonymkode: d66f9...d8a

Det der kommer bare til å bli helt FEIL for min del :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Gjest padawan
14 minutter siden, SVK skrev:

Noen som vet når sesong 3 kommer?  

På IMDB står det bare 2019 uten noe dato så hadde ikke holdt pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, padawan said:

På IMDB står det bare 2019 uten noe dato så hadde ikke holdt pusten.

Tusen takk! Netflix får ikke pengene mine før den sesongen blir lagt ut. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, SVK skrev:

Tusen takk! Netflix får ikke pengene mine før den sesongen blir lagt ut. :opplyser:

Er nok ikke så lenge til. Netflix har lagt ut noen bilder av den nye dronningen fra innspillingen;

Screen-Shot-2018-07-16-at-8.13.07-AM.png

Ser at de spiller inn både sesong 3 og 4 etter hverandre, så det blir nok ikke like lenge å vente på siste sesong :)

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Er nok ikke så lenge til. Netflix har cisdt lagt ut noen bilder av den nye dronningen fra innspillingen;

Screen-Shot-2018-07-16-at-8.13.07-AM.png

Ser at de spiller inn både sesong 3 og 4 etter hverandre, så det blir nok ikke like lenge å vente på siste sesong :)

 

 

Takk! Hva mener du med "siste sesong"? Det skal vel lages flere enn fire sesonger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SVK skrev:

Takk! Hva mener du med "siste sesong"? Det skal vel lages flere enn fire sesonger? 

Skal det? Jeg er ikke sikker, for å være helt ærlig. Det kan godt være? Men, tror de hopper mye i tid. Ser at Camilla Parker Bowles skal introduseres allerede nå i 3. sesong blant annet.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Skal det? Jeg er ikke sikker, for å være helt ærlig. Det kan godt være? Men, tror de hopper mye itid. Serat Camilla Parker Bowles skal introduseres allerede nå i 3. sesong blant annet.

Sjekket nå. Netflix har betalt for fire sesonger, men serieskaperne har planer om å lage seks sesonger om Netflix er villig til å betale for det. Så ser ut som å bli 6 sesonger om serien er populær og kun 4 om de neste sesongene ikke blir like populære som de to første. 

Selv ser jeg for meg at mange har lyst til å se de siste sesongene hvor vi får innblikk i Dronningen under perioden mange av seerne husker. Er nok mange som har lyst til å se Diana, osv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...