Gå til innhold

The Crown

Marimba

Anbefalte innlegg

Rumle
1 minutt siden, SVK skrev:

Sjekket nå. Netflix har betalt for fire sesonger, men serieskaperne har planer om å lage seks sesonger om Netflix er villig til å betale for det. Så ser ut som å bli 6 sesonger om serien er populær og kun 4 om de neste sesongene ikke blir like populære som de to første. 

Selv ser jeg for meg at mange har lyst til å se de siste sesongene hvor vi får innblikk i Dronningen under perioden mange av seerne husker. Er nok mange som har lyst til å se Diana, osv. 

Enig. Håper det blir 6 :jepp:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

fru Alving

Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 12/7/2018 at 1:24 AM, fru Alving said:

Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene.

Endringer virker ofte merkelige i starten, men så venner man seg til dem. Jeg så feks kun dr who i de første episodene av sesong 1, men så ble han prins Philip for meg etter hvert. Når kommer den neste sesongen?

Anonymkode: e5675...55c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Sett første sesong.....digger den.
Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico :)
Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill

Anonymkode: eb48c...4c0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett første sesong.....digger den.
Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico :)
Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill

Han spiller fantastisk bra! :jepp:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

TulleJenny

Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
1 time siden, TulleJenny skrev:

Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍

Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra :jepp:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SVK

Jeg har troen jeg også. Tror ikke serieskaperne bare hadde flaks når de fikk til rollene på sesong 1 og 2. 

Endret av SVK
Lenke til innlegg
Del på andre sider
TulleJenny
14 timer siden, Rumle skrev:

Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra :jepp:

Enig, gleder meg  😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scherbatsky

Olivia Colman er jo virkelig en av vår tids beste skuespillere spør du meg, så jeg tror hun blir helt fantastisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går dette på noen norske TV-kanaler nå? :klo:      

Anonymkode: 404ba...3b9

Kun tilgjengelig på Netflix.....og dvd/bluray

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker

Håper ikke vi må vente helt til jul for å så sett sesong 3........

Anonymkode: 17490...c9f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 måneder senere...
thejohan
1 time siden, padawan skrev:

Neste sesong kommer visst 17. November

Det er så leeeeenge til! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...