Gå til innhold

The Crown


Marimba

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, SVK skrev:

Sjekket nå. Netflix har betalt for fire sesonger, men serieskaperne har planer om å lage seks sesonger om Netflix er villig til å betale for det. Så ser ut som å bli 6 sesonger om serien er populær og kun 4 om de neste sesongene ikke blir like populære som de to første. 

Selv ser jeg for meg at mange har lyst til å se de siste sesongene hvor vi får innblikk i Dronningen under perioden mange av seerne husker. Er nok mange som har lyst til å se Diana, osv. 

Enig. Håper det blir 6 :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/7/2018 at 1:24 AM, fru Alving said:

Elsker The Crown, men er spent på om de nye sesongene blir like bra. Personlig tror jeg mye av suksessen bunner i samspillet mellom Elizabeth og Philip hos de som har spilt rollene.

Endringer virker ofte merkelige i starten, men så venner man seg til dem. Jeg så feks kun dr who i de første episodene av sesong 1, men så ble han prins Philip for meg etter hvert. Når kommer den neste sesongen?

Anonymkode: e5675...55c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett første sesong.....digger den.
Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico :)
Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill

Anonymkode: eb48c...4c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett første sesong.....digger den.
Deilig å se en skikkelig drama serie etter å ha pløyd igjennom .....litt dølle ....serier som daredevil sesong3 og narcos:mexcico :)
Mye som imponerer med The Crown.....har feks fått ny respekt for john litghow som skuespiller.... som Churchill

Anonymkode: eb48c...4c0

Han spiller fantastisk bra! :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TulleJenny skrev:

Digger serien. Men er veldig skeptisk til bytte av skuespillere og hopp fram i tid. Claire Foy ER jo The Crown liksom 😍

Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen jeg også. Tror ikke serieskaperne bare hadde flaks når de fikk til rollene på sesong 1 og 2. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rumle skrev:

Veldig spent på hvordan det blir, jeg også, men har egentlig troen på at det blir bra :jepp:

 

Enig, gleder meg  😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia Colman er jo virkelig en av vår tids beste skuespillere spør du meg, så jeg tror hun blir helt fantastisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Går dette på noen norske TV-kanaler nå? :klo:      

Anonymkode: 404ba...3b9

Kun tilgjengelig på Netflix.....og dvd/bluray

Anonymkode: eb48c...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Håper ikke vi må vente helt til jul for å så sett sesong 3........

Anonymkode: 17490...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...