Gå til innhold

The Crown


Marimba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare meg som synes prins Phillip har et irriterende uttrykk? Måten han liksom hele tiden sernedover eller lener hodet fremover når han snakker. Litt vanskelig å forklare...

Anonymkode: d3af8...d44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire Foy er et bra valg for Elisabeth II. Men Matt Smith er et elendig valg for Prins Phillip. 

Anonymkode: c1a37...4be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2016 den 11.56, Gjest Eugene Onegin skrev:

Hvorfor det ?

 

Fordi det er bare småtteri, nesten uvesentlige i forhold til selveste dronningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2016 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som synes prins Phillip har et irriterende uttrykk? Måten han liksom hele tiden sernedover eller lener hodet fremover når han snakker. Litt vanskelig å forklare...

Anonymkode: d3af8...d44

Helt enig og har kommentert dette flere ganger ovenfor venninnen min som også ser på.. Han ser ut som han har veldig skumle hensikter med det blikket, fremoverbøyd mens han ser opp med et ekkelt blikk... Creepy type...

Anonymkode: 52ec1...99a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker serien. Så hele sesongen på en lat søndag. Kan ikke vente på neste sesong.
Så bruker vi søndagene fremover på Victoria, som jeg også elsker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 0.36, Wonders skrev:

Fordi det er bare småtteri, nesten uvesentlige i forhold til selveste dronningen. 

Jeg er helt uenig. Har begynt å se Downton Abbey på nytt i stedet for The Crown.

Anonymkode: d3af8...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/21/2016 den 12.19, Måbarefåsiat... skrev:

Elsker serien. Så hele sesongen på en lat søndag. Kan ikke vente på neste sesong.
 

Samme her.  Men det jeg virkelig ikke kan vente på, men som ikke kommer neste sesong er Diana/Charles.

Anonymkode: 7a08d...1bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte serien svært godt. Spennende å se personlighetene til den britiske kongefamilien og Churchill. De blir jo alle gjort svært menneskelige i serien.  

Anonymkode: d9f20...432

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Jeg likte serien veldig godt. Men nå er jo jeg veldig glad i kongelige også da!

Han som sa fra seg tronen, Kong Edvard, er jo han som spiller Charles i Diana filmen, og da slet jeg litt med å se på han som Edvard i denne serien.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
36 minutter siden, thejohan skrev:

Jeg likte serien veldig godt. Men nå er jo jeg veldig glad i kongelige også da!

Han som sa fra seg tronen, Kong Edvard, er jo han som spiller Charles i Diana filmen, og da slet jeg litt med å se på han som Edvard i denne serien.. 

Jeg synes på én måte det var en skikkelig dust casting, samtidig er han en veldig dyktig skuespiller.

Castingen av Matt Smith som hertugen av Edinburgh liker jeg veldig godt! Prins Philip er jo litt creepy, og opp gjennom årene har han både sagt og gjort ting som er enten på eller over kanten.

God serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
6 timer siden, ClickB4it skrev:

Jeg synes på én måte det var en skikkelig dust casting, samtidig er han en veldig dyktig skuespiller.

Castingen av Matt Smith som hertugen av Edinburgh liker jeg veldig godt! Prins Philip er jo litt creepy, og opp gjennom årene har han både sagt og gjort ting som er enten på eller over kanten.

God serie!

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Vanligvis er jeg ikke så glad i historiske dramaer eller liknende serier, men denne synes jeg var helt fantastisk!

Var trollbundet fra episode to og synes kvaliteten på skuespillerprestasjonene er imponerende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Sesong 2 kommer om en måned, 8.mars. Synes serien er utrolig bra. 

Anonymkode: 4f5eb...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest thejohan
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 2 kommer om en måned, 8.mars. Synes serien er utrolig bra. 

Anonymkode: 4f5eb...d69

8.desember mener du? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, thejohan said:

8.desember mener du? 😬

Det var det jeg mente ja. :)

Anonymkode: 4f5eb...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...