AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #161 Del Skrevet 19. november 2019 5 minutter siden, SVK skrev: Enig, blir nok noe annet når man får mange timer til å bli kjent med Diana og resten av kongefamilien. Men synes filmen var velig bra den også. Filmen er bra. Men denne serien så får vi mer innblikk i hva som egentlig skjedde å skjer med kongefamilien. Håper dem holder lenge på slik at man virkelig får innsyn i hva som egentlig skjedde mellom prinsebrødrene når Meghan Markle kommer inn i bildet. Det er en ting å lese om dem, men noe annet når man får et klart bildet av det hele. Anonymkode: 84eee...a1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #162 Del Skrevet 20. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmen er bra. Men denne serien så får vi mer innblikk i hva som egentlig skjedde å skjer med kongefamilien. Håper dem holder lenge på slik at man virkelig får innsyn i hva som egentlig skjedde mellom prinsebrødrene når Meghan Markle kommer inn i bildet. Det er en ting å lese om dem, men noe annet når man får et klart bildet av det hele. Anonymkode: 84eee...a1a Skjedde det noe? Det har jeg ikke fått med meg noe om!? Anonymkode: 8fb85...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #163 Del Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjedde det noe? Det har jeg ikke fått med meg noe om!? Anonymkode: 8fb85...140 Noe har skjedd mellom Wiliiam og Harry etter Meghan kom inn i bildet. Men hva som nøyaktig har skjedd vet ingen. Kongehuset har ikke ville bekreftet noe som helst. Anonymkode: 84eee...a1a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #164 Del Skrevet 20. november 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har sett de fire første episodene av den nye sesongen nå. Er det bare jeg som synes det har blitt litt... kjedelig? Tar meg selv i å fikle med mobilen ganske ofte, det skjedde ikke i de to første sesongene. Delene som handler om det politiske er ganske tamt og overfladisk, og Elizabeth er i mine øyne en veldig døll person (ikke så rart, rollen hennes tatt i betraktning, men det skal jo være bra TV). Jeg føler også serien balanserer faretruende nær å være en reklame for kongehuset til tider, noe som irriterer meg litt. Mye klaging fra meg nå, håper det tar seg opp Anonymkode: bd2f6...0f1 Episode 5 var den beste (så langt). Anonymkode: 8e32f...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #165 Del Skrevet 20. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Filmen er bra. Men denne serien så får vi mer innblikk i hva som egentlig skjedde å skjer med kongefamilien. Håper dem holder lenge på slik at man virkelig får innsyn i hva som egentlig skjedde mellom prinsebrødrene når Meghan Markle kommer inn i bildet. Det er en ting å lese om dem, men noe annet når man får et klart bildet av det hele. Anonymkode: 84eee...a1a For ikke å snakke om sexskandalen som Prins Andrew er involvert i, sammen med Epstein. Tenk om de tar for seg den også, det hadde vært noe. Anonymkode: 9b327...bc4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #166 Del Skrevet 20. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett de fire første episodene av den nye sesongen nå. Er det bare jeg som synes det har blitt litt... kjedelig? Tar meg selv i å fikle med mobilen ganske ofte, det skjedde ikke i de to første sesongene. Delene som handler om det politiske er ganske tamt og overfladisk, og Elizabeth er i mine øyne en veldig døll person (ikke så rart, rollen hennes tatt i betraktning, men det skal jo være bra TV). Jeg føler også serien balanserer faretruende nær å være en reklame for kongehuset til tider, noe som irriterer meg litt. Mye klaging fra meg nå, håper det tar seg opp Anonymkode: bd2f6...0f1 Jeg synes ihvertfall at serien har tapt seg en del. Skuespillerne som er med nå er ikke dårlige, men jeg synes at de forrige var bedre. Bonham Carter passer ikke til å spille Princess Margaret i det hele tatt. Så for min del er serien ganske ødelagt nå egentlig. Anonymkode: ca474...c66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #167 Del Skrevet 20. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For ikke å snakke om sexskandalen som Prins Andrew er involvert i, sammen med Epstein. Tenk om de tar for seg den også, det hadde vært noe. Anonymkode: 9b327...bc4 Herregud ja😅 Det hadde virklig vært noe. Anonymkode: 84eee...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2019 #168 Del Skrevet 20. november 2019 Ryddet for avsporinger og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #169 Del Skrevet 20. november 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Herregud ja😅 Det hadde virklig vært noe. Anonymkode: 84eee...a1a Det kommer garantert ikke med. Anonymkode: 8e32f...79a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrie <3 Skrevet 20. november 2019 #170 Del Skrevet 20. november 2019 På 18.11.2019 den 23.14, Aqua skrev: Flere som er kommet i mål med sesongen? Ja, binget den på søndag, hehe. Synes den var veldig bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 21. november 2019 #171 Del Skrevet 21. november 2019 Er fortsatt på 1. episode. Jeg kommer ikke over fargen på øynene til Dronningen er blå, men skuespilleren har helt klart brune øyne. Er det for mye å be om at de i hvert fall prøver å ligne? Fargelinser er da ikke så uvanlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #172 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg er svært fornøyd med skuespillerne som har tatt over. Bare elsker denne serien. Anonymkode: 839a0...7ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #173 Del Skrevet 21. november 2019 6 hours ago, GjestSiden2006 said: Er fortsatt på 1. episode. Jeg kommer ikke over fargen på øynene til Dronningen er blå, men skuespilleren har helt klart brune øyne. Er det for mye å be om at de i hvert fall prøver å ligne? Fargelinser er da ikke så uvanlig. De vurderte visst fargelinser, men kom til at det ble best uten. Anonymkode: 17490...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #174 Del Skrevet 21. november 2019 Hvilken episode syntes folket var best av de 10? Anonymkode: 8e32f...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2019 #175 Del Skrevet 21. november 2019 6 timer siden, GjestSiden2006 skrev: Er fortsatt på 1. episode. Jeg kommer ikke over fargen på øynene til Dronningen er blå, men skuespilleren har helt klart brune øyne. Er det for mye å be om at de i hvert fall prøver å ligne? Fargelinser er da ikke så uvanlig. Enig i at det hadde gjort noe om skuespilleren spilte dårlig, noe Olivia Coleman absolutt ikke gjør, hun er jo dronningen 😍 spør du meg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #176 Del Skrevet 21. november 2019 On 11/20/2019 at 12:39 AM, AnonymBruker said: Har sett de fire første episodene av den nye sesongen nå. Er det bare jeg som synes det har blitt litt... kjedelig? Tar meg selv i å fikle med mobilen ganske ofte, det skjedde ikke i de to første sesongene. Delene som handler om det politiske er ganske tamt og overfladisk, og Elizabeth er i mine øyne en veldig døll person (ikke så rart, rollen hennes tatt i betraktning, men det skal jo være bra TV). Jeg føler også serien balanserer faretruende nær å være en reklame for kongehuset til tider, noe som irriterer meg litt. Mye klaging fra meg nå, håper det tar seg opp Anonymkode: bd2f6...0f1 Mulig serien kan sees som en reklame for Dronningen, men synes ikke den er en reklame for kongehuset. Det er jo ikke som om medlemmene av kongefamilien fremstilles som perfekte mennesker. Er også mange tilfeller i serien hvor det kommer frem at kongefamilien ikke lever i kontakt med virkeligheten og at tradisjoner pålegger medlemmene urimelig tunge byrder(som at Dronningen skal godkjenne ektemann). Når jeg ser serien tenker i hvert fall jeg "All respekt til Dronningen for jobben hun gjør, men monarkiet har utspilt sin rolle." Mulig jeg er farget av at jeg har samme tanker om det norske monarkiet, hvor jeg er fornøyd med Kongen, men ønsker monarkiet avviklet etter han. Anonymkode: 17490...c9f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. november 2019 #177 Del Skrevet 21. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken episode syntes folket var best av de 10? Anonymkode: 8e32f...79a Av de jeg har sett hittil, har jeg likt best episoden om gruveulykken og episoden om Charles som ble sendt til Wales. Det er også den siste jeg har sett. Fikk faktisk ganske vondt av Charles. Liker dronningen godt og har stor respekt for hvordan hun har utøvd rollen sin, men hun var ingen god mor. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #178 Del Skrevet 22. november 2019 Jeg har sett gjennom hele og jeg må si at jeg syns skuespillerne i denne sesongen slår de to forrige. Lord Mountbatten! Elsker ham. Egentlig hele kastet. Syns det var vanskelig at alle rollene var nye skuespillere, men det tok ikke lange tiden før jeg ble overbevist. Eneste Princess Margereth syns jeg ble voldsomt endret som karakter og det forstyrret litt. Det jeg irriterte meg to sekunder over var de overtydelige hintene i de siste episodene. Hvordan ting som sies i en tale også handler om livet til den som taler o.l. Jeg får litt medlidenhet med Charles etter hans episode. Jeg håper for hans del at han ikke blir konge. Jeg ville bli prinsesse da jeg var liten. Men nå er jeg veldig, veldig glad jeg ikke ble det! Anonymkode: 5ba37...62a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #179 Del Skrevet 22. november 2019 Liker sesongen godt så langt. Flinke skuespillere. Men savner Claire Foy altså, hun var helt magisk i rollen. Anonymkode: 12a37...ed0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #180 Del Skrevet 23. november 2019 On 11/21/2019 at 10:56 PM, tirben said: Fikk faktisk ganske vondt av Charles. Liker dronningen godt og har stor respekt for hvordan hun har utøvd rollen sin, men hun var ingen god mor. Enig og synes det er et godt argument mot monarkiet. For uansett hvor mye man moderniserer monarkiet så handler det jo om at foreldrene skal pålegge sin førstefødte å vie hele sitt liv til å tjene landet og familien. Klart han kan velge å ikke ta over tronen, men man legger et voldsomt press på at førstefødte skal overta tronen. Charles blir hele tiden minnet på hvor mye familien hater Edward VIII som abdiserte. Charles(og sikkert de aller aller fleste) ønsker jo å uttrykke hva han mener og å vise sine sterke sider, men som monark skal man leve som et upolitisk symbol. Monarken skal jobbe for å bli likt av så mange som mulig, ved å fremstå som perfekt. Det er heller ikke noe man kan modernisere. Begynner monarken å blande seg inn i politikken så vil folket avskaffe monarkiet. Blir monarken upopulær så begynner folk å snakke om å avskaffe monarkiet. Tenkte litt på vår prinsesse Martha. Hun kunne endt med å bli dronning om Haakon ikke ble født eller om Grunnloven ble endret litt tidligere. Martha prater med engler og er sammen med en sjaman. Hele Norge synes hun enten er en skrulling eller svindler. Tror alle er enige i at det ikke hadde vært bra for monarkiet om hun var dronning. Men det hadde jo også vært helt feil å pålegge henne å holde store deler av hennes identitet skjult. Å nekte henne å realisere seg selv som en som hjelper folk med å komme i kontakt med engler. Monarkiet nekter folk å få være den de vil være. Man må vie hele sitt liv til å være den folket og familien mener en bør være. Anonymkode: 17490...c9f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå