tr.heimspia83 Skrevet 24. januar 2017 #161 Skrevet 24. januar 2017 Åååhhh! Blir helt tullerusk glad på dine vegne HURRA!!!!!
Ruccula Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #162 Skrevet 24. januar 2017 50 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Åååhhh! Blir helt tullerusk glad på dine vegne HURRA!!!!! Tusen takk kjære deg Jeg skulle ønske jeg klarte å glede meg mer, isteden går jeg bare rundt og er redd for ny sa. De neste 2 ukene blir nervepirrende
tr.heimspia83 Skrevet 25. januar 2017 #163 Skrevet 25. januar 2017 8 timer siden, Ruccula skrev: Tusen takk kjære deg Jeg skulle ønske jeg klarte å glede meg mer, isteden går jeg bare rundt og er redd for ny sa. De neste 2 ukene blir nervepirrende Det skjønner jeg veldig godt Krysser alt som krysses kan for deg og din kjære denne runden! 1
Ruccula Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #164 Skrevet 27. januar 2017 4+0 i dag, dpo 14 Jeg har store, "harde" pupper med såre brystvorter. Også kjenner jeg en sjelden gang litt stikking i magen, ellers føler jeg meg akkurat som før. Jeg synes om mulig tiden går ENDA saktere nå enn dpo land jeg
Snotra Skrevet 28. januar 2017 #165 Skrevet 28. januar 2017 Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!!! Gratulerer så mye altså, dette var kjempegøy lesning! Nå sender jeg alle varme tanker til deg og den lille, håperhåperhåper det går som det skal denne gangen. Skjønner godt at du syns dagene går sent... reagerer du like sterkt på Crinonen nå også?
Ruccula Skrevet 28. januar 2017 Forfatter #166 Skrevet 28. januar 2017 3 timer siden, Snotra skrev: Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa!!! Gratulerer så mye altså, dette var kjempegøy lesning! Nå sender jeg alle varme tanker til deg og den lille, håperhåperhåper det går som det skal denne gangen. Skjønner godt at du syns dagene går sent... reagerer du like sterkt på Crinonen nå også? Takk takk søte deg! Vet du, nå går det faktisk bedre med crionen, jeg har ikke opplevd flere " ekstreme toalett episoder", jeg har ikke hatt mer hodepine, nedstemthet eller kvise attack! Takk og looooov for det!! Det var jo ikke helt bra at jeg sluttet på behandling min midt i opplegget, ikke bra i det hele tatt men jeg orket bare ikke mer og var overbevist om at det ikke hadde klaffet. Jeg driver gjerne med omvendt symptomleting jeg skjønner du "hmm jeg har murringer i magen..... Jaja sikkert bare gass" "hmm hvorfor er puppene ømme? Sikkert bare for trabg bh" osv.. Men jeg kan ikke si jeg hadde mange symptomer før 10 dpo, DA skjønte jeg det...for da følte jeg et trykk i livmora gjennom hele dagen. Men før det... Ingenting. Hadde jeg trodd jeg var gravid hadde jeg ikke sluttet på medisiner og trøkket i meg salami og blåmuggost . Jaja... Shit happens Nå lever jeg i en konstant undrende fase. Der jeg tror det har gått galt hver gang jeg ikke kjenner noe. Det er faktisk ingenting jeg heller vil enn å begynne å spy eller noe, noen sterke symptomer hadde vært fint Ellers håper jeg det går fint med deg, jeg er inne og sjekker dagboka di omtrent hver dag og vet at du befinner deg i dpo labd akkurat nå. Jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for deg denne måneden! Det fortjener du og storebror katten 1
tr.heimspia83 Skrevet 29. januar 2017 #167 Skrevet 29. januar 2017 SÅ bra at du ikke har mere "usje-bivirkninger" Skal se at det går kanonflott denne runden ! Hurra meg rundt og huttetu så spennende
Ruccula Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #168 Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: SÅ bra at du ikke har mere "usje-bivirkninger" Skal se at det går kanonflott denne runden ! Hurra meg rundt og huttetu så spennende Ja det er veldig spennende Jeg har så såre pupper!! Og i går klarte ene bikkja å tråkke på puppen min da hun skulle rigge seg til for å sove på magen min, og HOLY F.....!!!!!! Au!!
Illy Skrevet 29. januar 2017 #169 Skrevet 29. januar 2017 Jeg sniker meg forsiktig inn og sier gratulerer så mye med positiv test! Jeg har sett deg her og i prøver og ufrivillig barnløs forumet, men aldri kommentert noe, tror jeg. Men jeg vil bare si at nå håper og tror jeg virkelig at dette må gå bra. Masse symptomer skal være et godt tegn også Håper de neste månedene flyr avgårde!
Snotra Skrevet 29. januar 2017 #170 Skrevet 29. januar 2017 Så fint at det går bedre med crinonen. Da får du prøve så godt det lar seg gjøre å slappe av litt og ikke la bekymringene ta overhånd. Selv om jeg har full forståelse for at dette er lettere sagt enn gjort. Og det er ingen vits i å tenke på hva man har spist osv. før man viste man var gravid. Gjort er gjort, og spist er spist, bokstavelig talt. Dette går så fint! Hehe, må si jeg fniser litt når jeg ser for meg hunden din som tråkker på dine ømme pupper. Har du stor hund? Takk for alle gode lykkeønsker! Katta tror jeg blir helt hvis det skulle dukke opp et mini-menneske i husstanden. Tror jeg må kjøpe han ei sånn her bok: https://www.google.no/search?q=pregnancy+announcement+photos+cats&espv=2&biw=1536&bih=759&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiV-vDyk-fRAhUIGZoKHe00C6QQsAQIGQ&dpr=1.25#imgrc=WEjWoBcVAq2aUM%3A (Vet ikke om linken kommer til å funke, men. )
Ruccula Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #171 Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, Snotra skrev: Så fint at det går bedre med crinonen. Da får du prøve så godt det lar seg gjøre å slappe av litt og ikke la bekymringene ta overhånd. Selv om jeg har full forståelse for at dette er lettere sagt enn gjort. Og det er ingen vits i å tenke på hva man har spist osv. før man viste man var gravid. Gjort er gjort, og spist er spist, bokstavelig talt. Dette går så fint! Hehe, må si jeg fniser litt når jeg ser for meg hunden din som tråkker på dine ømme pupper. Har du stor hund? Takk for alle gode lykkeønsker! Katta tror jeg blir helt hvis det skulle dukke opp et mini-menneske i husstanden. Tror jeg må kjøpe han ei sånn her bok: https://www.google.no/search?q=pregnancy+announcement+photos+cats&espv=2&biw=1536&bih=759&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiV-vDyk-fRAhUIGZoKHe00C6QQsAQIGQ&dpr=1.25#imgrc=WEjWoBcVAq2aUM%3A (Vet ikke om linken kommer til å funke, men. ) Hahaha jeg lo godt av linken!! Sånn må nok katten få ja!! Finnes den i hundeversjon? Hundene mine veier 8-9 kilo hver. Den ene elsker å ligge på magen min under pleddet og koooose i timesvis når jeg ligger på sofaen. Men hun tar jo ikke så mye hensyn hvor hun tråkker eller sparker , i natt fikk jeg en labb kjørt opp i nesa så det knaset Jeg er forøvrig helt enig i at det ikke er noe vits i å dvele ved det som er gjort... Spist er spist ja :).
Ruccula Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #172 Skrevet 29. januar 2017 54 minutter siden, Illy skrev: Jeg sniker meg forsiktig inn og sier gratulerer så mye med positiv test! Jeg har sett deg her og i prøver og ufrivillig barnløs forumet, men aldri kommentert noe, tror jeg. Men jeg vil bare si at nå håper og tror jeg virkelig at dette må gå bra. Masse symptomer skal være et godt tegn også Håper de neste månedene flyr avgårde! En nykommer! Såå hyggelig!! Tusen hjertelig takk for lykkeønskinger, jeg håper håper håååper også at det skal gå bra denne gangen!
snehvit88 Skrevet 29. januar 2017 #173 Skrevet 29. januar 2017 Hei Ruccula:) Det er meg fra tråden 4 MA og crinone:) følger deg nå med varsling på epost;) Skal lage egen dagbok nå:) 1
Ruccula Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #174 Skrevet 29. januar 2017 43 minutter siden, snehvit88 skrev: Hei Ruccula:) Det er meg fra tråden 4 MA og crinone:) følger deg nå med varsling på epost;) Skal lage egen dagbok nå:) Hei! Så hyggelig!! Si ifra når du har fått fikset dagbok da, så skal inn og følge med på deg også . Gleder meg til å følge deg
snehvit88 Skrevet 29. januar 2017 #175 Skrevet 29. januar 2017 10 minutter siden, Ruccula skrev: Hei! Så hyggelig!! Si ifra når du har fått fikset dagbok da, så skal inn og følge med på deg også . Gleder meg til å følge deg Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp heter den:) den ble KJEMPELANG! 1
tr.heimspia83 Skrevet 31. januar 2017 #176 Skrevet 31. januar 2017 De hundene er ikke akkurat noen katter nei Vår er 9 kg terrier. Med stutte foter og faste skritt. Når han tar hoppsafart og lander på noen av oss, BANG! Dæhhh det er vondt! All rå styrke fordelt på de bittesmå potene i ikke akkurat elegant og myke bevegelser Mens den katten på ish 7 kg kommer liksom sniiiiikende opp i fanget, og plutselig har jeg en stor hårball rett i ansiktet. Er ikke beskjeden engang, legger seg OPPÅ ansiktet mens jeg ser tv. Bare for å poengtere at "Halloooooo, HER er jeg!!!!" Husker når jeg gikk med minien så ble hesten helt "salig/ør" å ha med å gjøre rundt uke 5/6... Hun stod bare å pustet på magen min... Gikk etter meg, pustet på magen, la mulen i nakken min og koste. Hun var i utgangspunktet en veldig kjælen hest, men det ble brått plutselig overkill. Tror hun kanskje reagerte på hormonene? Katten også... Skulle bare ligge på magen min, eller hodet på magen var minimums-kravet. Tror at dyr merker mere enn vi gir dem kred for Fikk dessverre aldri prøvd hvordan frøkna (hesten min) reagerte videre, da jeg mistet henne i tarmslyng når jeg var 7 uker på vei
Jill Skrevet 31. januar 2017 #177 Skrevet 31. januar 2017 Jeg er super fascinert over hvor mye trykk det blir når bollekatten står med labbene sine på meg. Han er ikke så tjukk, men beina er så tynne at de blir som en stiletthæl.
Ruccula Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #178 Skrevet 31. januar 2017 2 timer siden, tr.heimspia83 skrev: De hundene er ikke akkurat noen katter nei Vår er 9 kg terrier. Med stutte foter og faste skritt. Når han tar hoppsafart og lander på noen av oss, BANG! Dæhhh det er vondt! All rå styrke fordelt på de bittesmå potene i ikke akkurat elegant og myke bevegelser Mens den katten på ish 7 kg kommer liksom sniiiiikende opp i fanget, og plutselig har jeg en stor hårball rett i ansiktet. Er ikke beskjeden engang, legger seg OPPÅ ansiktet mens jeg ser tv. Bare for å poengtere at "Halloooooo, HER er jeg!!!!" Husker når jeg gikk med minien så ble hesten helt "salig/ør" å ha med å gjøre rundt uke 5/6... Hun stod bare å pustet på magen min... Gikk etter meg, pustet på magen, la mulen i nakken min og koste. Hun var i utgangspunktet en veldig kjælen hest, men det ble brått plutselig overkill. Tror hun kanskje reagerte på hormonene? Katten også... Skulle bare ligge på magen min, eller hodet på magen var minimums-kravet. Tror at dyr merker mere enn vi gir dem kred for Fikk dessverre aldri prøvd hvordan frøkna (hesten min) reagerte videre, da jeg mistet henne i tarmslyng når jeg var 7 uker på vei Huff så forferdelig å miste hesten Jeg har også alltid har hatt hester da jeg var yngre, var skikkelig heste jente hele barndommen og ungdommen <3 Er virkelig en utrolig hyggelig hobby å ha 32 minutter siden, Jill skrev: Jeg er super fascinert over hvor mye trykk det blir når bollekatten står med labbene sine på meg. Han er ikke så tjukk, men beina er så tynne at de blir som en stiletthæl. Haha, jepp sånn er det også mine hunder, jeg føler at trykket i hver labb er ihvertfall 60 kilo minst! Og de tar null hensyn hvor de lander eller går, hun kan gjerne finne på å tråkke på øyet mitt liksom
Ruccula Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #179 Skrevet 31. januar 2017 I dag er jeg 4+4 og det er i denne perioden symptomene mine har dabbet av under de andre svangerskapene også. Dessverre så må jeg si at jeg synes symptomene har begynt å dabbe av denne gangen også. Det er vanskelig å sette fingeren på det, men jeg våknet i går og bare ikke følte meg gravid lenger.. Er så rart, det er følelse det er umulig å forklare. Itillegg merker jeg murringene i magen er borte og puppene er mindre såre... Jeg håper på et mirakel og at symptomene kommer tilbake igjen, ellers tror jeg at jeg kan begynne å forbrede meg på spontanabort nr 3 i rekken... Kommer vi noen gang til å få familie?? Det ser mørkt ut!
Pjusk Skrevet 31. januar 2017 #180 Skrevet 31. januar 2017 Jeg mener å huske at symptomene kunne forsvinne litt en dag og så komme tilbake igjen når jeg gikk gravid forrige gang, så jeg tror ikke det trenger å bety noe altså.. Men jeg forstår jo frykten din med tanke på SA-ene du har hatt Jeg skal i alle fall krysse alt som krysses kan for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå