Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Pjusk skrev:

Åå, så fantastisk :nordvesta: Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Jeg har troa på at alt går veien for dere denne gangen!:rodmer:

Tusen takk,  jeg håper av hele meg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått hcg prøvesvar nr 2 fra i går, den var på 47 382.

Det er normalt i følge en kalkulator dings jeg fant på nettet,  så da håper jeg det er greit. (siden jeg nå har sluttet å overanalysere). :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuuuuuud!!!!:nordvesta: Gratulerer:laugh:

Se det a!!! :D

Er det to uker du har vært uten symptomer?

Bruker du Crinone enda?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sniklest i dagboken din de siste dagene, hadde en god følelse- gratulerer så mye med et bankende hjerte i magen 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, snehvit88 skrev:

Å herreguuuuuuud!!!!:nordvesta: Gratulerer:laugh:

Se det a!!! :D

Er det to uker du har vært uten symptomer?

Bruker du Crinone enda?

Jepp! Men det syntes gynokologen ikke var noe vits, men de var veldig opptatt at jeg skulle fortsette med abyle-e.  2 gynokolger har snakket om abyle-e. 

Har du fått resept på abyl? 

Jeg håper håper håååper at dette går bra! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, QBee skrev:

Har sniklest i dagboken din de siste dagene, hadde en god følelse- gratulerer så mye med et bankende hjerte i magen 💕

Tusen hjertelig!  

Super koslig med snik lesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Ruccula skrev:

Jepp! Men det syntes gynokologen ikke var noe vits, men de var veldig opptatt at jeg skulle fortsette med abyle-e.  2 gynokolger har snakket om abyle-e. 

Har du fått resept på abyl? 

Jeg håper håper håååper at dette går bra! :):):)

Dette gir meg håp:mynona:

Har bare noen "rett fram" spørsmål da:fnise: 

Hvor mange uker har du vært uten symptomer? 1? 2? 

Vil du slutte på Crinone? Må de ikke ta prøve først? 

Er det noen medisinsk grunn til at de vil du skal bruke Albyl-E? 

Gyn vil ikke gi meg Albyl-E. Iflg blodprøvene ser han ingen grunn til det. Må stole blindt på han da.

Når du nå har kommet så langt som at hjertet slår, og det har jo slått i 1 uke allerede, og dette er din rekord, da tenker jeg dette ser meeeeeget bra ut;) 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, snehvit88 skrev:

Dette gir meg håp:mynona:

Har bare noen "rett fram" spørsmål da:fnise: 

Hvor mange uker har du vært uten symptomer? 1? 2? 

Vil du slutte på Crinone? Må de ikke ta prøve først? 

Er det noen medisinsk grunn til at de vil du skal bruke Albyl-E? 

Gyn vil ikke gi meg Albyl-E. Iflg blodprøvene ser han ingen grunn til det. Må stole blindt på han da.

Når du nå har kommet så langt som at hjertet slår, og det har jo slått i 1 uke allerede, og dette er din rekord, da tenker jeg dette ser meeeeeget bra ut;) 

Ja ny rekord! :)

Jeg tar resten på PM ;) så kan vi skravle litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jill skrev:

Så godt å høre Ruccula! Nå ble jeg så glad at jeg ikke klarer å slutte å smile! :nordvesta:

:nigo: :nigo: :nigo:

Takk!  Det var en herlig overaskelse! Nå håper jeg de neste 2 ukene går fort og at lille utvikler som han  skal frem til neste undersøkelse.

Skal du på ul snart?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ruccula skrev:

:nigo: :nigo: :nigo:

Takk!  Det var en herlig overaskelse! Nå håper jeg de neste 2 ukene går fort og at lille utvikler som han  skal frem til neste undersøkelse.

Skal du på ul snart?? 

Var det noen spesiell grunn til at du fikk ny UL om to uker? 

Jeg vet ikke når jeg skal ha. Legen min sa vi skulle se an veien videre etter hcg-prøvene. Hun ringe meg, men jeg har vært i møte i hele dag. Prøvene var jo fine og jeg har ikke blødd noe så det er jo egentlig ikke noen grunn til å få henvisning sånn sett. Så da spørs det om jeg skal få time privat, men klarer jeg ikke bestemme meg for når. Vil jo ha NÅ, men også rundt uke 12 for å sjekke nakkefold og nesebein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jill skrev:

Var det noen spesiell grunn til at du fikk ny UL om to uker? 

Jeg vet ikke når jeg skal ha. Legen min sa vi skulle se an veien videre etter hcg-prøvene. Hun ringe meg, men jeg har vært i møte i hele dag. Prøvene var jo fine og jeg har ikke blødd noe så det er jo egentlig ikke noen grunn til å få henvisning sånn sett. Så da spørs det om jeg skal få time privat, men klarer jeg ikke bestemme meg for når. Vil jo ha NÅ, men også rundt uke 12 for å sjekke nakkefold og nesebein. 

I dag var jeg hos en privat gynekolog,  hun ville sette opp en ekstra time om 2 uker for å betrygge meg. 

Men fast legen ringte i ettermiddag og sa hun også henviser meg til sykehuset,  fordi det hadde sykehuset bedt om. Så da blir det vel undersøkelser der også.  Jeg får se hva sykehuset mener,  men jeg kommer uansett til å betale for undersøkelser med jevne mellomrom. Alt for å få ro i sjela :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, Ruccula! Dette var jo kjempegode nyheter!! :nori: Håper de neste to ukene går fort for deg, jeg kan bare ane hvordan du har det akkurat nå. Og jeg skjønner veldig godt at du ordner deg slik at du får undersøkt mest mulig. Ro i sjela er uvurderlig! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ruccula skrev:

I dag var jeg hos en privat gynekolog,  hun ville sette opp en ekstra time om 2 uker for å betrygge meg. 

Men fast legen ringte i ettermiddag og sa hun også henviser meg til sykehuset,  fordi det hadde sykehuset bedt om. Så da blir det vel undersøkelser der også.  Jeg får se hva sykehuset mener,  men jeg kommer uansett til å betale for undersøkelser med jevne mellomrom. Alt for å få ro i sjela :P

Aha, da skjønner jeg. :) Nå har jeg bestilt TUL privat til neste fredag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Jill skrev:

Aha, da skjønner jeg. :) Nå har jeg bestilt TUL privat til neste fredag. :nigo:

Det blir spennende!!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dagboka :nigo:

I dag er jeg 7+0 og jeg har nada symptomer.  Nix,null, nada!

Var jo litt uggen i forrige uke, men det er borte, ikke er jeg trøtt lenger heller. Føler meg egentlig helt normal. Jeg må innrømme at jeg blir bekymret, men jeg prøver så godt jeg kan å tenke på at dette har jo skjedd før, jeg mistet jo alt av symptomer i uke 5 også. 

Blææ jeg skulle ønske alle graviditeter fulgte en mal hvor man kunne krysse av for utført... Eksempel "såre pupper mellom uke 5 og 6... :P check!" kvalme fra dag 6+3 - 8+3 check! Osv :fnise:

Isteden går jeg fra å føle meg skikkelig gravid i 2 dager til å føle meg totalt fin igjen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ruccula skrev:

Hallo dagboka :nigo:

I dag er jeg 7+0 og jeg har nada symptomer.  Nix,null, nada!

Var jo litt uggen i forrige uke, men det er borte, ikke er jeg trøtt lenger heller. Føler meg egentlig helt normal. Jeg må innrømme at jeg blir bekymret, men jeg prøver så godt jeg kan å tenke på at dette har jo skjedd før, jeg mistet jo alt av symptomer i uke 5 også. 

Blææ jeg skulle ønske alle graviditeter fulgte en mal hvor man kunne krysse av for utført... Eksempel "såre pupper mellom uke 5 og 6... :P check!" kvalme fra dag 6+3 - 8+3 check! Osv :fnise:

Isteden går jeg fra å føle meg skikkelig gravid i 2 dager til å føle meg totalt fin igjen..

 

En sånn manual hadde vært fin:) det er jo veldig normalt at symptomene svinger, men det vet du nok uten at det hjelper på bekymringen. Er ikke så mye å gjøre annet enn å lide seg gjennom de første ukene dessverre. Men utifra HCG-målingene dine så er det jo et sterkt svangerskap! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ruccula skrev:

Hallo dagboka :nigo:

I dag er jeg 7+0 og jeg har nada symptomer.  Nix,null, nada!

Var jo litt uggen i forrige uke, men det er borte, ikke er jeg trøtt lenger heller. Føler meg egentlig helt normal. Jeg må innrømme at jeg blir bekymret, men jeg prøver så godt jeg kan å tenke på at dette har jo skjedd før, jeg mistet jo alt av symptomer i uke 5 også. 

Blææ jeg skulle ønske alle graviditeter fulgte en mal hvor man kunne krysse av for utført... Eksempel "såre pupper mellom uke 5 og 6... :P check!" kvalme fra dag 6+3 - 8+3 check! Osv :fnise:

Isteden går jeg fra å føle meg skikkelig gravid i 2 dager til å føle meg totalt fin igjen..

 

Hurra for 7+0! :nordvesta:

Har du sett denne: http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=12&d=25&y=16 ? Når du har kommet så langt er risikoen for at noe skal gå galt bare 3,9 %, sånn ca. Men en mal hadde ikke vært å forakte.. :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...