Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

Crione, er det reseptfritt eller er det noe du har fått av legen på grunn av SA-ene? Hørtes i alle fall slitsomt ut med alle de bivirkningene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jill skrev:

Uff, håper bivirkningene har roet seg. :troest:

Testing like rundt hjørnet nå! :Nikke:

Jeg var helt fin igjen dagen etter, heldigvis :) .  Men det ble en lang natt.

Ikke lenge til testing nei, tenkte å teste på tirsdag :nori:. Er 99% sikker på at jeg ikke er gravid, men det er jo den 1 % da som klamrer seg til håpet! Håp er en kraftig ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusk skrev:

Crione, er det reseptfritt eller er det noe du har fått av legen på grunn av SA-ene? Hørtes i alle fall slitsomt ut med alle de bivirkningene :sjenert:

Fått av legen for å forebygge aborter ja :) så det er ikke reseptfritt. De fleste slipper vel unna  de fleste bivirkningene, men ikke jeg :P

Så nå har jeg sluttet, hvis jeg tester positivt så skal jeg begynne igjen,  men motivasjonen til å gå igjennom alle bivirkningene er ikke så stor når man ikke føler seg gravid :P. Går også på abyl-e, men her er det ingen bivirkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Det høres ut tungt ut å bli såpass plaget av bivirkninger. :icon_frown: Det på fredag hørtes jo på grensa til ekstremt ut, kanskje det var en variant av omgangssyken..? Stakkar, jeg føler virkelig med deg. Hvor lenge er det egentlig meningen at du skal gå på det? 

For øvrig blir det spennende med testing på tirsdag - jeg har trua! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snotra skrev:

Heia! Det høres ut tungt ut å bli såpass plaget av bivirkninger. :icon_frown: Det på fredag hørtes jo på grensa til ekstremt ut, kanskje det var en variant av omgangssyken..? Stakkar, jeg føler virkelig med deg. Hvor lenge er det egentlig meningen at du skal gå på det? 

For øvrig blir det spennende med testing på tirsdag - jeg har trua! :biggrin:

Hei Snotra! :):) Alt bra hos deg? 

Jeg tror ikke det var omgangssyke for jeg var jo helt frisk før og helt frisk dagen etter. Kan ha vært matforgiftelse, men har jo ikke spist noe uvanlig. Veldig rart det der :). Kan jo ikke si med 100% sikkerhet av kvalmen kom av medisinene, men det er jo en vanlig bivirkning.  

Det er vel egentlig meningen at man skal gå på det fra el til uke 10 eller noe sånt     :sjokk:

:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh deilig søndag! :) har sovet leeeeenge, type 11 timer eller noe :sFun_sleeping:. Det trengte jeg :) deilig å være uthvilt til en ny arbeidsuke :)

Så var det lang frokost med mannen, før jeg stakk til skogs med hundene i nesten 3 timer. I mellomtiden hadde mannen ryddet og vasket hele huset  :rodmer:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, ta ansiktskur også begynne på middagen.  

God søndag til alle :dagens-rose:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Ruccula skrev:

Ahh deilig søndag! :) har sovet leeeeenge, type 11 timer eller noe :sFun_sleeping:. Det trengte jeg :) deilig å være uthvilt til en ny arbeidsuke :)

Så var det lang frokost med mannen, før jeg stakk til skogs med hundene i nesten 3 timer. I mellomtiden hadde mannen ryddet og vasket hele huset  :rodmer:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, ta ansiktskur også begynne på middagen.  

God søndag til alle :dagens-rose:

 

Aaaah, det høres virkelig ut som en herlig søndag! For meg er det viktig at søndagen er rolig, jeg trenger å ha en liten "Sunday weekend wind-down" (som Elaine i Seinfeld), før det bryter løs med ny arbeidsuke. :smilbla:

Steike, å gå på det der i ti uker høres jo ut som tortur hvis man er så plaget som du har vært nå! Men motivasjonen vil jo bli noe helt annet hvis man er gravid selvsagt. Det blir spennende på tirsdag - heldigvis er det jo ikke lenge igjen! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :blomst::dagens-rose:

Jeg synes det er fascinerende at jeg har klart å bli gravid på pp1,2 og 3! Mannen er overbevist at det er pga hans "super sperm" :fnise:

Dette kom som et sjokk for meg... Eggløsningen var jo helt surrete og jeg har ikke hatt noen symptomer,  imotsetning til de andre to gangene jeg har vært gravid så jeg var overbevist at jeg ikke gravid... Jeg har vært så overbevist om at mensen snart kom at: 

Jeg sluttet på crione for tidlig, noe som jeg leser at kan føre til spontanabort fordi det skjer et fall i progesteron.

Jeg har spist blåmuggost saus, drukket kaffe og sist men ikke minst tatt migrene tabletter man ikke skal ta som gravid :sukk:....off...

Jaja jeg får bare vente å se hvordan dette går :) etter to spontanaborter på rappen så kjenner jeg at jeg er veeeldig forsiktig med å glede meg, jeg må prøøøøve å huske å være realistisk og ikke få for høye forhåpninger. 

Jeg har begynt på crione igjen og abyle-e og i dag helte jeg i meg første dosen med babyklister :):)

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spise blåmuggost om den er varmet opp til 70 grader. Dersom dere har laget saus er vel den kokt? Uansett så går det mest sannsynlig fint. :) Skjønner du er bekymret for ny SA. Satser på crione, abyle-e og babyklister gjør jobben sin og at alt går bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jill skrev:

Du kan spise blåmuggost om den er varmet opp til 70 grader. Dersom dere har laget saus er vel den kokt? Uansett så går det mest sannsynlig fint. :) Skjønner du er bekymret for ny SA. Satser på crione, abyle-e og babyklister gjør jobben sin og at alt går bra. :klem:

Så det du sier er at jeg kan fortsette å spise blåmuggost sausen min? :nori: Best news ever!! Elsker den sausen!

Jeg tror nok den største faren er at jeg sluttet brått på crionen...men jeg håper det går greit. Så gøy at du også er gravid!!  Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Pjusk skrev:

Åå,  gratulerer! :nordvesta:  og så du som var så sikker på at du ikke var gravid da :fnise:

Ja..jeg var bombe sikker :P, ellers hadde jeg ikke sluttet på medisinen og tatt migrene tabletter osv.  Jeg har nå ihvertfall lært at symtomene ikke nødvendigvis er like fra gang til gang, denne gangen var det ingen symptomer :laugh:

Hvordan går det hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Ja..jeg var bombe sikker :P, ellers hadde jeg ikke sluttet på medisinen og tatt migrene tabletter osv.  Jeg har nå ihvertfall lært at symtomene ikke nødvendigvis er like fra gang til gang, denne gangen var det ingen symptomer :laugh:

Hvordan går det hos deg? 

Nei, symptomene trenger tydeligvis ikke være de samme fra gang til gang :laugh:

Her går det greit. Jeg er i en slags venteperiode nå mellom mens (om det kan kalles det?) og EL, så det er ikke så mye som skjer her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pjusk skrev:

Nei, symptomene trenger tydeligvis ikke være de samme fra gang til gang :laugh:

Her går det greit. Jeg er i en slags venteperiode nå mellom mens (om det kan kalles det?) og EL, så det er ikke så mye som skjer her :ler: 

Ja, det er den aller kjedeligste perioden synes jeg... Man kan ikke engang være spent om det har klaffet :P

La dagene gå fort, og får håpe du får en tydelig eggløsning denne måneden!  :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ruccula skrev:

Ja, det er den aller kjedeligste perioden synes jeg... Man kan ikke engang være spent om det har klaffet :P

La dagene gå fort, og får håpe du får en tydelig eggløsning denne måneden!  :dagens-rose:

Ja, i tiden mellom EL og IKM er det i alle fall litt spennende om det har klaffet eller ikke. Mellom mens og EL derimot er det bare.. kjedelig venting.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera
8 timer siden, Ruccula skrev:

 :ohmy:  wtf 

:fnise: Haha, du er sykt flink til å bli gravid! Gratulererer! :nordvesta:

Masse lykke til denne gangen Ruccula! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Nematocera skrev:

:fnise: Haha, du er sykt flink til å bli gravid! Gratulererer! :nordvesta:

Masse lykke til denne gangen Ruccula! 

Haha takk :laugh:,  jeg føler jeg mestrer kunsten  av å bli befruktet  :laugh:, nå  håper jeg bare at kroppen kan lære seg kunsten ved å bære frem et barn også ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...