Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

Fikk du vite resultatet av hcgen på fredag eller får du vite det i morgen? Jeg skal også ta ny prøve i morgen og det er så nervepirrende! :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så, jeg fikk hcg resultatene fra første prøven. 

De ble tatt på dag 5+6 og var på 29 139!! Det er vel langt over normalen?? Legen klødde seg litt i hodet og nevnte blæremola. 

Jeg skal henvises til sykehuset igjen. Noen med erfaring?? Jeg tror jeg må opprette en tråd og spørre om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ruccula skrev:

Så, jeg fikk hcg resultatene fra første prøven. 

De ble tatt på dag 5+6 og var på 29 139!! Det er vel langt over normalen?? Legen klødde seg litt i hodet og nevnte blæremola. 

Jeg skal henvises til sykehuset igjen. Noen med erfaring?? Jeg tror jeg må opprette en tråd og spørre om dette. 

Kanskje du venter tvillinger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk jo positiv el-test tidlig denne gangen, så kan jo være du er kommet lenger enn du tror? Jeg tok min prøve (21 600) når jeg var 6+1, men hadde el rundt dag 17, så kan hende jeg egentlig var 5+6. Og det kan være tvillinger som frk.Sanna sier. :) Men bra du får henvisning slik du finner ut at det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jill skrev:

Du fikk jo positiv el-test tidlig denne gangen, så kan jo være du er kommet lenger enn du tror? Jeg tok min prøve (21 600) når jeg var 6+1, men hadde el rundt dag 17, så kan hende jeg egentlig var 5+6. Og det kan være tvillinger som frk.Sanna sier. :) Men bra du får henvisning slik du finner ut at det. :) 

Det er evt snakk om 2-3 dager lenger på vei da. Men ja, får vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg nå er overbevist om at jeg har blæremola :( (mitt navn er "fru ta alle sorger på forskudd")  

Egentlig har jeg lyst til å bare ringe rundt til alle gynokologer i landet og finne en i kveld så jeg slipper å vente et sekund lenger på svar. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ruccula skrev:

Det er evt snakk om 2-3 dager lenger på vei da. Men ja, får vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg nå er overbevist om at jeg har blæremola :( (mitt navn er "fru ta alle sorger på forskudd")  

Egentlig har jeg lyst til å bare ringe rundt til alle gynokologer i landet og finne en i kveld så jeg slipper å vente et sekund lenger på svar. :sur:

Jeg kjenner frustrasjonen din. Det er noe skikkelig dritt...

For å finne ut om du har blæremola må de ta utskraping og sende til obduksjon. Det tar litt tid. Informerte legen deg noe om blæremola?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ruccula skrev:

Det er evt snakk om 2-3 dager lenger på vei da. Men ja, får vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg nå er overbevist om at jeg har blæremola :( (mitt navn er "fru ta alle sorger på forskudd")  

Egentlig har jeg lyst til å bare ringe rundt til alle gynokologer i landet og finne en i kveld så jeg slipper å vente et sekund lenger på svar. :sur:

Vil jo tro det kan ha litt å si. Og om du egentlig er i uke 6 så sier tabeller på nett at alt mellom 10000-80000 er normalt. Synes det var rart at legen din kastet ut at det kunne være blæremola. Jeg fikk bare en sms om at mitt nivå passet fint med uke 6. Er jo ikke noe i veien for å få en GU/TUL privat? Får den kanskje ikke i dag da, men. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ruccula skrev:

Nå sitter jeg utenfor gynokolog kontoret og venter på å få komme inn :overrasket:

Gikk akkurat inn her for å mase på deg om hvordan det hadde gått. :fnise: Lykke til! Sikker på det går kjempebra! Krysser alt jeg har! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ruccula skrev:

Nå sitter jeg utenfor gynokolog kontoret og venter på å få komme inn :overrasket:

Hvordan gikk det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg drøyer med å gi oppdatering et par dager for å øke spenningen i denne dagboken :P

Det blir som når man må vente til neste uke på neste episode. :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha neida :P

Gynokologen stusset litt over det høye hcg nivået, men da hun undersøkte meg så hun en knøtt liten dings med et hjerte som slo!! :nordvesta::nordvesta::nordvesta:

Hun satt meg til 6+2 i følge kalenderen er jeg 6+4, men det er vel kanskje ikke så store forskjeller på det. 

Nå sitter jeg og venter på neste hcg resultat fra prøvene i går. Så skal jeg tilbake og ta en ny ul om 2 uker. Åhhh jeg hååper dingsen lever om to uker :rodmer:!! 

Det er noe som lever INNI meg dere!! Det er jo helt sprøtt :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Ruccula skrev:

Haha neida :P

Gynokologen stusset litt over det høye hcg nivået, men da hun undersøkte meg så hun en knøtt liten dings med et hjerte som slo!! :nordvesta::nordvesta::nordvesta:

Hun satt meg til 6+2 i følge kalenderen er jeg 6+4, men det er vel kanskje ikke så store forskjeller på det. 

Nå sitter jeg og venter på neste hcg resultat fra prøvene i går. Så skal jeg tilbake og ta en ny ul om 2 uker. Åhhh jeg hååper dingsen lever om to uker :rodmer:!! 

Det er noe som lever INNI meg dere!! Det er jo helt sprøtt :laugh:

Fantastisk. Nå må du senke skuldrene å tror på at du faktisk har en spire som gror i magen din og nå er det veldig stor sjangs (%) for at dette går bra💕👏🏻😀 Nyt følelsen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk.Sanna skrev:

Fantastisk. Nå må du senke skuldrene å tror på at du faktisk har en spire som gror i magen din og nå er det veldig stor sjangs (%) for at dette går bra💕👏🏻😀 Nyt følelsen!

Jeg klarer ikke helt å tro det etter det dramaet det har vært. :laugh:

Jeg synes graviditeter er snodig... Alle svangerskapene begynte likt med masse symptomer,  så ble plutselig symtomene borte på alle 3, helt likt.2 ble spontanaborter mens 3 gangen så lever den videre. Sprøtt!

Nå skal jeg leve lykkelig de neste 2 ukene uten å overanalysere noe som helst! :P :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så fantastisk :nordvesta: Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Jeg har troa på at alt går veien for dere denne gangen!:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...