Gå til innhold

Rucculas dagbok


Ruccula

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg dumpet tilfeldigvis over dagboka di, og vil bare gi deg en klem :klem:! Forstår godt hvor vanskelig du må ha det nå. Ser at du holder til på Østlandet. Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim får utrolig god omtale, så kanskje du kan sjekke ut det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

progrestron tror jeg det er hormonet som de bruker ved inseminering osv også... 

 

Sikker på at det er en MA (hvor foster/frøet dør, men ikke kommer ut selv) og ikke en SA hvor kroppen ordner opp i det selv? 

Har du begynt å blø, eller at legen har sagt at dette garrantert skjer...? 

Skal du tilbake til legen for å dobbelsjekke at hCG fortsetter å synke? 

Det kan nok hende det er en SA... jeg trodde det var MA fordi jeg ikke har blødd ei dråpe.

 Men i kveld oppdaget jeg litt brunt på papiret. Jeg ble faktisk litt glad (ihvertfall litt mindre trist) for jeg håper håper håper håååååper at kroppen ordner opp selv. Min store frykt er utskraping! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marimba skrev:

Hei. Jeg dumpet tilfeldigvis over dagboka di, og vil bare gi deg en klem :klem:! Forstår godt hvor vanskelig du må ha det nå. Ser at du holder til på Østlandet. Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim får utrolig god omtale, så kanskje du kan sjekke ut det? 

Takk for tips :), jeg skal sjekke det ut!  og koslig at du stakk innom boka mi, selv om det er under litt triste omstendigheter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj ja.... Den "gleden" over at kroppen fixer biffen selv :unsure:

Håper for all del at du begynner å blø skikkelig snart nå og kan komme deg videre i prosessen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Usj ja.... Den "gleden" over at kroppen fixer biffen selv :unsure:

Håper for all del at du begynner å blø skikkelig snart nå og kan komme deg videre i prosessen.... 

Hehe ja, det er ganske så sykt man faktisk sitter å håper på å begynne å blø! :P

gleder meg ikke til smertene da! off... føler ikke at paracet var helt nok forrige gang. var jo så sykt vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ruccula skrev:

Hehe ja, det er ganske så sykt man faktisk sitter å håper på å begynne å blø! :P

gleder meg ikke til smertene da! off... føler ikke at paracet var helt nok forrige gang. var jo så sykt vondt. 

Jeg hadde Pinex Forte liggende :fnise: 1 tablett, fosterstilling i senga med 2 varmeflasker og 2 dyner og sov meg gjennom dagen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Jeg hadde Pinex Forte liggende :fnise: 1 tablett, fosterstilling i senga med 2 varmeflasker og 2 dyner og sov meg gjennom dagen :unsure:

Jeg tok 8 paracet i 4 dager. Hadde ikke noe sterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var veldig trist å lese. Jeg skjønner utrolig godt at du er fortvila. Vet ikke annet å si, så jeg gir deg en stor klem istedet! :klem::klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snotra skrev:

Huff, dette var veldig trist å lese. Jeg skjønner utrolig godt at du er fortvila. Vet ikke annet å si, så jeg gir deg en stor klem istedet! :klem::klem:

Takk for det kjære deg.  det var vist ikke så lett dette med å få barn :(:( jeg blir så fryktelig bekymret. Kommer vi aldri til å få barn? er jeg for gammel? hvordan skal jeg venne meg til tanken om å kanskje aldri få familie?  dette er spørsmål son hele tiden går gjennom hodet mitt :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du har mistet to ganger. :klem:

Går selv å venter på å slutte å blø etter en SA. Var hos gynekolog i dag og han var så snill som fortalt at 1 av 5 svangerskap stopper opp uten grunn. Så det var ikke større sannsynlighet for at det skulle gå bra neste gang. Takk for den liksom. Men vi kan ikke gi opp håpet av den grunn! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jill skrev:

Trist å lese at du har mistet to ganger. :klem:

Går selv å venter på å slutte å blø etter en SA. Var hos gynekolog i dag og han var så snill som fortalt at 1 av 5 svangerskap stopper opp uten grunn. Så det var ikke større sannsynlighet for at det skulle gå bra neste gang. Takk for den liksom. Men vi kan ikke gi opp håpet av den grunn! 

Takk for det. Så fælt at du også har mistet? var du kommet langt? har du mistet før? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ruccula skrev:

Takk for det. Så fælt at du også har mistet? var du kommet langt? har du mistet før? :(

Jeg var 9+1 når jeg mistet. :sukk: Men hadde små blødninger, dårlig hcgverdi og -stigning så mistenkte fra uke 6 at noe kunne være galt. Nei, det var første gang jeg har vært gravid. Hadde det som deg, traff på første forsøk. 

Har du begynt å blø noe mer nå? Tenker dere å vente noe eller prøver dere på nytt så snart dere kan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jill skrev:

Jeg var 9+1 når jeg mistet. :sukk: Men hadde små blødninger, dårlig hcgverdi og -stigning så mistenkte fra uke 6 at noe kunne være galt. Nei, det var første gang jeg har vært gravid. Hadde det som deg, traff på første forsøk. 

Har du begynt å blø noe mer nå? Tenker dere å vente noe eller prøver dere på nytt så snart dere kan? 

9 uker ja :/ huff..

Har begynt å blø litt nå. Men ikke de store blodmengdene og smertene enda..  kommer vel :P

Jeg skal til legen i dag, får se hva hun anbefaler at vi gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ruccula skrev:

9 uker ja :/ huff..

Har begynt å blø litt nå. Men ikke de store blodmengdene og smertene enda..  kommer vel :P

Jeg skal til legen i dag, får se hva hun anbefaler at vi gjør. 

Ja, får håpe det ordner seg raskt. :hug: Synes det kjipeste er å gå å vente på å bli ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jill skrev:

Ja, får håpe det ordner seg raskt. :hug: Synes det kjipeste er å gå å vente på å bli ferdig. 

Ja, helt enig. Død tiden er utrolig kjedelig. Skal dere prøve på nytt med en gang? ved første el? eller vente på en mens?  jeg fikk el igjen etter 2 uker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen i ettermiddag.  og den legen er bare verdens søteste og hyggeligste dame ever! Bare såå varm og forståelsefull og tar meg alltid seriøst. :hjerte:

Hun skal henvise meg til sykehuset for utredning. Det setter jeg stor pris på. Også har jeg fått paragin forte for å slippe å ha så vondt nå. 

Så nå er jeg ved godt mot  :) veldig glad for at noe blir gjort, alt føles liksom så enklere da.  På mandag skal jeg også til gyn for å sjekke at alt kommer ut som det skal. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ruccula skrev:

Ja, helt enig. Død tiden er utrolig kjedelig. Skal dere prøve på nytt med en gang? ved første el? eller vente på en mens?  jeg fikk el igjen etter 2 uker :)

 

Ja, tror nok vi kommer til å prøve igjen så snart el er i gang. Har fått el-testene mine nå. :)

Bra du har en hyggelig lege som sørger for utredning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jill skrev:

Ja, tror nok vi kommer til å prøve igjen så snart el er i gang. Har fått el-testene mine nå. :)

Bra du har en hyggelig lege som sørger for utredning. :)

Jeg tenkte også å bestille en ny pakke el tester snart  :). Jeg gleder meg til å begynne å fokusere på prøving igjen. 

Nå har blødningene og smertene begynt for fult her. Sovnet på sofaen og våknet av at jeg hadde blødd gjennom, bind, truse og bukse.  lå heldigvis oppå et pledd så sofaen er trygg :laugh:. Første paragin forte er inntatt.

Masse lykke til med EL og prøving når den tid kommer! Spennende!  :danse:har du en dagbok jeg kan følge din ferd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg tenkte også å bestille en ny pakke el tester snart  :). Jeg gleder meg til å begynne å fokusere på prøving igjen. 

Nå har blødningene og smertene begynt for fult her. Sovnet på sofaen og våknet av at jeg hadde blødd gjennom, bind, truse og bukse.  lå heldigvis oppå et pledd så sofaen er trygg :laugh:. Første paragin forte er inntatt.

Masse lykke til med EL og prøving når den tid kommer! Spennende!  :danse:har du en dagbok jeg kan følge din ferd?

Ja, det blir bra. :)

Uff, føler med deg. Håper paralginen funker og at det er raskt overstått! Jeg lå på badegulvet og grein.. Heldigvis varte det verste bare 1,5 time med meg. 

Takk det samme. :) Ja, her er link: Jills ikke få panikk-dagbok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2016 den 23.17, Jill skrev:

Ja, det blir bra. :)

Uff, føler med deg. Håper paralginen funker og at det er raskt overstått! Jeg lå på badegulvet og grein.. Heldigvis varte det verste bare 1,5 time med meg. 

Takk det samme. :) Ja, her er link: Jills ikke få panikk-dagbok

 

På 1.12.2016 den 23.17, Jill skrev:

Ja, det blir bra. :)

Uff, føler med deg. Håper paralginen funker og at det er raskt overstått! Jeg lå på badegulvet og grein.. Heldigvis varte det verste bare 1,5 time med meg. 

Takk det samme. :) Ja, her er link: Jills ikke få panikk-dagbok

 

På 1.12.2016 den 23.17, Jill skrev:

Ja, det blir bra. :)

Uff, føler med deg. Håper paralginen funker og at det er raskt overstått! Jeg lå på badegulvet og grein.. Heldigvis varte det verste bare 1,5 time med meg. 

Takk det samme. :) Ja, her er link: Jills ikke få panikk-dagbok

Haha...jeg trykket kanskje på siteringsknappen en gang for mye jeg :laugh:

Takk for link, jeg gleder meg til å lese! 

1,5 time bare? må ha vært intenst da? kroppen min liker å ta seg tid :( så forrige gang ble det 11 dager med blødning. Og av de så var 3 av dagene med store blødninger og smerter. Tror det blir samme opplegg denne gangen. "yey" :P

Jeg har vært oppe 5 ganger i natt for å skifte bind osv...så i dag skal jeg bli hjemne fra jobb. Føles ikke bra med sykedag,  men å kjøre 2 timer hver vei og sitte 8 timer pp kurs i paragin forte rus og bleie er ikke aktuelt. :P

 

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...