Gå til innhold

Kvinner som gråter ved motgang


WubWub

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, WubWub skrev:

Det var ikke noe stort inntrykk. Jeg har fotografisk hukommelse. Jeg husker alt som folk sier til meg. Det betyr ikke at jeg bryr meg om hva du sier. Det eneste det betyr er at jeg har god hukommelse. 

At du ler av folk som blir drept av terror som du skrev i en rekke tråder gjør inget inntrykk på meg. Jeg er meget klar over at det finnes mange sadister i verden som drar nytelse av andres lidelser. Jeg er heldigvis ikke en av de

Hvis du driter i det så kan du drite å nevne det titt og ofte også da? Virker meget spesielt å ikke bry seg om ting, men allikevel føle trang til å ville nevne det flere ganger.

Jeg et heller ingen sadist om det er det du antyder. Det er faktisk veldig frekt av deg å kalle meg slike ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er da vel helt normalt å gråte når man blir lei seg (eller glad for den slags skyld) det er jo bare forløsende! Jeg trenger ofte og "få det ut" og så føler jeg meg litt lettere etterpå. Folk er så klart forskjellig, noen gråter lettere enn andre. Men helt ærelig så har jeg aldri sett noen voksne gråte på butikken, på jobb og i offentligheten med mindre  de er dritings. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sh999 skrev:

Er da vel helt normalt å gråte når man blir lei seg (eller glad for den slags skyld) det er jo bare forløsende! Jeg trenger ofte og "få det ut" og så føler jeg meg litt lettere etterpå. Folk er så klart forskjellig, noen gråter lettere enn andre. Men helt ærelig så har jeg aldri sett noen voksne gråte på butikken, på jobb og i offentligheten med mindre  de er dritings. 

Jasså, så jeg kan bare begynne sippe på arbeidsplassen og ellers i livet hver gang jeg ikke får det som jeg vil? I ditt hode så fremstår dette som normalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, WubWub skrev:

Jasså, så jeg kan bare begynne sippe på arbeidsplassen og ellers i livet hver gang jeg ikke får det som jeg vil? I ditt hode så fremstår dette som normalt? 

Foretrekker mennesker som "sipper", framfor mennesker som suttrer som en unge på ett forum.

Anonymkode: 3056f...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Jasså, så jeg kan bare begynne sippe på arbeidsplassen og ellers i livet hver gang jeg ikke får det som jeg vil? I ditt hode så fremstår dette som normalt? 

Hvor står det at jeg synes det er normalt? Jeg har aldri sett noen som gjør det, nettopp fordi det ikke er normalt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, WubWub skrev:

Hvorfor skal jeg unnlate fortelle at du i en tråd ler av folk som dør, for i den andre tråden fremstille seg selv som en engel? 

Jeg bryr meg veldig lite om deg men når du oppfordrer til konflikt hos meg så er det nettopp det du får. Om du ikke skriver noe til meg så skriver jeg ikke noe om deg. Så enkelt og greit er det. 

Jeg har aldri skrevet at jeg lo av det, må være noe du finner opp for å stille meg i et dårlig lys. Har heller aldri fremstilt meg som en engel i noen tråd. Du farer med løgn om meg, ikke greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Jeg har aldri skrevet at jeg lo av det, må være noe du finner opp for å stille meg i et dårlig lys. Har heller aldri fremstilt meg som en engel i noen tråd. Du farer med løgn om meg, ikke greit...

Jo, du skrev etter et terror angrep "hahaha de løpte som griser :nigo:" jeg spurte deg hvorfor du lo av dette og du svarte "jeg lo ikke?" og jeg sa "hvorfor skrev du da "HAHAHA" med et smiletryne?". Men det svarte du ikke på. Som sagt ; god hukommelse. 

Signaturen på profilen din er uansett bevis nok på tingenes tilstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den du snakker om. Det skal ikke så mye til før jeg kjenner at jeg må gråte. Å holde tilbake er en utfordring. Jeg gråter når jeg blir rørt (som er ganske ofte), når jeg blir trist, når noen kjefter på meg og ikke minst når jeg møter motgang. Prøver å skjule det så godt jeg kan. Det er ikke så ofte at folk får se denne siden av meg.

Dette er nok fordi jeg føler det ikke er greit. Det er ikke greit for menn, og det er ikke greit for meg som kvinne. Jeg føler det er en svakhet, fordi det er teit å begynne å gråte. Og jeg synes selv det er kjempeteit. Jeg blir jo ikke lei meg eller redd fordi jeg gråter. Jeg bare er altfor følsom.

Men joda, jeg slipper kanskje billigere unna det enn du som mann ville gjort. Selv om vi sikkert synes det er like teit og ubehagelig.

Hvorfor vi kvinner tar lettere til tårer enn dere menn, er jeg nysgjerrig på. Kanskje noen har publisert en link til en forskning med svaret på en av disse sju sidene (orker ikke sjekke)?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg er den du snakker om. Det skal ikke så mye til før jeg kjenner at jeg må gråte. Å holde tilbake er en utfordring. Jeg gråter når jeg blir rørt (som er ganske ofte), når jeg blir trist, når noen kjefter på meg og ikke minst når jeg møter motgang. Prøver å skjule det så godt jeg kan. Det er ikke så ofte at folk får se denne siden av meg.

Dette er nok fordi jeg føler det ikke er greit. Det er ikke greit for menn, og det er ikke greit for meg som kvinne. Jeg føler det er en svakhet, fordi det er teit å begynne å gråte. Og jeg synes selv det er kjempeteit. Jeg blir jo ikke lei meg eller redd fordi jeg gråter. Jeg bare er altfor følsom.

Men joda, jeg slipper kanskje billigere unna det enn du som mann ville gjort. Selv om vi sikkert synes det er like teit og ubehagelig.

Hvorfor vi kvinner tar lettere til tårer enn dere menn, er jeg nysgjerrig på. Kanskje noen har publisert en link til en forskning med svaret på en av disse sju sidene (orker ikke sjekke)?

Tror gjerne at menn fra gammelt av ble opptatt til og ikke vise så mye følelser fordi hvis man viste tegn på svakhet var de ikke mann nok! Mannens rolle var jo den sterke som skulle beskytte kvinnen. Ikke det at jeg vet altså, bare fallt meg naturelig inn og tenke😉 jeg er sånn som deg, super følsom! Men det er meg og ser på det som positivt. Jeg liker mennesker med følelser😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Jo, du skrev etter et terror angrep "hahaha de løpte som griser :nigo:" jeg spurte deg hvorfor du lo av dette og du svarte "jeg lo ikke?" og jeg sa "hvorfor skrev du da "HAHAHA" med et smiletryne?". Men det svarte du ikke på. Som sagt ; god hukommelse. 

Signaturen på profilen din er uansett bevis nok på tingenes tilstand.

Jeg husker veldig godt hva jeg selv skrev og du har rett i hovedinnholdet, men du har også mange feil. Derfot ikke så fotografisk som du kunne ønske. Jeg svarer også alltid når noen slriver til meg, så er godt mulig du bare ikke fikk det med deg eller glemte av det? 

Mener du filmen? Herregud det eneste den forteller er at jeg liker jenta. Om du mener skriften så står jeg ved den, men jobber med saken.

Uansett så gidder jeg ikke å snakke om dette mer for det er ikke hva tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sh999 skrev:

Tror gjerne at menn fra gammelt av ble opptatt til og ikke vise så mye følelser fordi hvis man viste tegn på svakhet var de ikke mann nok! Mannens rolle var jo den sterke som skulle beskytte kvinnen. Ikke det at jeg vet altså, bare fallt meg naturelig inn og tenke😉 jeg er sånn som deg, super følsom! Men det er meg og ser på det som positivt. Jeg liker mennesker med følelser😊

Du vet det at menn og kvinner viser følelser på forskjellige måter pga hormoner? For en mann vil det føles naturlig å slå noe eller noen om de blir frustrert. På lik linje som det vil være naturlig for ei kvinne å gråte.

Det du egentlig argumenterer for her med din "agenda om at folk skal vise følelsene sine" er til syvende og sist at kvinner skal få gråte mens menn skal få slå andre. 

Jeg personlig vil ikke være med på dette. Så lenge du er voksen bør du være istand til å kontrollere både sinne og tristhet uten å la det gå utover andre.

Om man ikke greier kontrollere sinnet eller psyken sin så bør man bli lagt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Du vet det at menn og kvinner viser følelser på forskjellige måter pga hormoner? For en mann vil det føles naturlig å slå noe eller noen om de blir frustrert. På lik linje som det vil være naturlig for ei kvinne å gråte.

Det du egentlig argumenterer for her med din "agenda om at folk skal vise følelsene sine" er til syvende og sist at kvinner skal få gråte mens menn skal få slå andre. 

Jeg personlig vil ikke være med på dette. Så lenge du er voksen bør du være istand til å kontrollere både sinne og tristhet uten å la det gå utover andre.

Om man ikke greier kontrollere sinnet eller psyken sin så bør man bli lagt inn. 

Nå er du helt på bærtur her! Dette har ingen sammenheng overhodet. Og blir for dumt og diskutere. Du bare kverulerer, og uansett hva jeg vile sagt hadde du ikke "skjønnt" hva jeg snakket om! Spørsmålet er vel heller hvem dom burde legges inn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sh999 skrev:

Nå er du helt på bærtur her! Dette har ingen sammenheng overhodet. Og blir for dumt og diskutere. Du bare kverulerer, og uansett hva jeg vile sagt hadde du ikke "skjønnt" hva jeg snakket om! Spørsmålet er vel heller hvem dom burde legges inn? 

som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Jeg husker veldig godt hva jeg selv skrev og du har rett i hovedinnholdet, men du har også mange feil. Derfot ikke så fotografisk som du kunne ønske. Jeg svarer også alltid når noen slriver til meg, så er godt mulig du bare ikke fikk det med deg eller glemte av det? 

Mener du filmen? Herregud det eneste den forteller er at jeg liker jenta. Om du mener skriften så står jeg ved den, men jobber med saken.

Uansett så gidder jeg ikke å snakke om dette mer for det er ikke hva tråden handler om.

Det er ikke pent å juge :) Jeg husker nøyaktig hva du sa i alle terror trådene. Du lo i alle tråder som handlet om terror. 

Og så skal du komme her å dømme meg? Meg som aldri har ledd av noens tragedier eller lidelse? Man trenger bare ta en titt på signaturen din så skjønner man tegningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sh999 skrev:

Nå er du helt på bærtur her! Dette har ingen sammenheng overhodet. Og blir for dumt og diskutere. Du bare kverulerer, og uansett hva jeg vile sagt hadde du ikke "skjønnt" hva jeg snakket om! Spørsmålet er vel heller hvem dom burde legges inn? 

Okey. Så kvinner og menn gråter i lik grad offentlig? Beklager men det er ikke min opplevelse, de eneste jeg har sett gråte utenom begravelser er kvinner. Du kan gjerne kalle deg kverullering eller hva du enn hvil. Men det er min opplevelse og ingenting kan forandre på det. 

Kanskje du har opplevd at menn gråter mest offentlig. Jeg tviler uansett på at det er tilfelle men det kan jo alltids hende. 

Uansett så ser jeg at du er mer interessert i å angripe et kjønn fremfor å få en større forståelse av hvordan vi mennesker fungerer sosialist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tibbie skrev:

Jeg er den du snakker om. Det skal ikke så mye til før jeg kjenner at jeg må gråte. Å holde tilbake er en utfordring. Jeg gråter når jeg blir rørt (som er ganske ofte), når jeg blir trist, når noen kjefter på meg og ikke minst når jeg møter motgang. Prøver å skjule det så godt jeg kan. Det er ikke så ofte at folk får se denne siden av meg.

Dette er nok fordi jeg føler det ikke er greit. Det er ikke greit for menn, og det er ikke greit for meg som kvinne. Jeg føler det er en svakhet, fordi det er teit å begynne å gråte. Og jeg synes selv det er kjempeteit. Jeg blir jo ikke lei meg eller redd fordi jeg gråter. Jeg bare er altfor følsom.

Men joda, jeg slipper kanskje billigere unna det enn du som mann ville gjort. Selv om vi sikkert synes det er like teit og ubehagelig.

Hvorfor vi kvinner tar lettere til tårer enn dere menn, er jeg nysgjerrig på. Kanskje noen har publisert en link til en forskning med svaret på en av disse sju sidene (orker ikke sjekke)?

Rent evolusjonært virker det logisk at kvinner, som i større grad var avhengig av andre beskyttelse eller medynk, kom seg ut av vanskelige eller farlige situasjoner bla. ved å gråte, på samme måte som man har utviklet andre reaksjoner som å løpe sin vei eller sloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, WubWub skrev:

Det er ikke pent å juge :) Jeg husker nøyaktig hva du sa i alle terror trådene. Du lo i alle tråder som handlet om terror. 

Og så skal du komme her å dømme meg? Meg som aldri har ledd av noens tragedier eller lidelse? Man trenger bare ta en titt på signaturen din så skjønner man tegningen. 

Det er faktisk fakta om du liker det eller ikke. At du prøver å fremstille deg som en engel i forhold .... Kyss meg i ræva. 

Og btw, du trenger ikke å gjenta signaturen min flere ganger. Jeg leste det første gangen.

7 timer siden, WubWub skrev:

 

Endret av Nøste~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, WubWub skrev:

Okey. Så kvinner og menn gråter i lik grad offentlig? Beklager men det er ikke min opplevelse, de eneste jeg har sett gråte utenom begravelser er kvinner. Du kan gjerne kalle deg kverullering eller hva du enn hvil. Men det er min opplevelse og ingenting kan forandre på det. 

Kanskje du har opplevd at menn gråter mest offentlig. Jeg tviler uansett på at det er tilfelle men det kan jo alltids hende. 

Uansett så ser jeg at du er mer interessert i å angripe et kjønn fremfor å få en større forståelse av hvordan vi mennesker fungerer sosialist. 

Jeg snakker ikke om å gråte offentlig! Jeg kjenner hverken kvinner el menn som gråter "offentlig" utenom begravelser. Det er forskjell på og stå i butikken å gråte enn og ringe til en veninne og gråte hvis man trenger det. Og hvor får du det i fra at jeg angriper kjønn? Det er forskjell på menn og kvinner ja, og det må det da få lov og være. Handler og om og godta mennesker som de er, enten de er sint el lei seg, så lenge ikke det går utover andre. Og slå noen er faktisk ikke lov, å gråte er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror WubWub vet han har tapt diskusjonen. Han er mer opptatt av å angripe en bruker, enn å svare på ting.

Anonymkode: 3056f...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...