Gå til innhold

Babymas og annet ræl


sitronkake

Anbefalte innlegg

Jeg tipper jente!!!! 
Og forstår godt hva du mener med at folk kjenner deg igjen, det blir jo fort sånn her inne at man deler mye. Men så tenker jeg at om jeg hadde kjent igjen noen her inne så hadde jeg sagt fra til dem så da regner jeg med at andre gjør det samme om de kjenner igjen meg. Naiv maybe,.. men men... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Strikkesokken skrev:

Helt greit for meg:nigo:

Jeg og hadde guttefølelse, men alle rundt meg sa jente. Var også helt hinsides dårlig med L men ikke så ille denne gangen. Så kan være noe i det da:biggrin: føler alle får jente for tiden, så jeg tipper jente på deg og! ;) 

Skjønner. Jeg har allerede skrevet så mye personlig og lagt ut så mange bilder at selv dama bak kassen på nærbutikken ville visst hvem jeg var om hun leste dagboken min:ler: men jeg er veldig fan av snap så det er innafor det altså:fnise:

Jeg tror nok at jeg har potensiale til å bli gjenkjent av folk jeg kjenner som skulle finne på å lese her inne (hallo? :ninja:). Iallefall de som vet at jeg er gravid da. Vi har jo vært så kjipe på det "spread the news"-greiene denne gangen, så det er vel egentlig bare de på jobb, familie og de aller nærmeste vennene mine som vet om akkurat det.

Sender deg snapnavnet mitt på PM. Litt oppvarming til magebilder i full offentlighet liksom :fnise: 
 

2 timer siden, A4-livet skrev:

Jeg tipper gutt (tror jeg :fnise:). Herregud, en uke er jo ingenting, kommer sikkert til å gå kjempefort! Snap sier du? Ja takk sier jeg. Vil også se magen :jepp:

Gutt er notert! Skal jaggu lage meg en tippeliste jeg nå. Tiden frem til OUL har aldri gått saktere, spør du meg! :ler: 

Sender deg en PM! Magebilder og Mini, det er det det går i ;) 
 

1 time siden, Beccy87 skrev:

Jeg tipper jente!!!! 
Og forstår godt hva du mener med at folk kjenner deg igjen, det blir jo fort sånn her inne at man deler mye. Men så tenker jeg at om jeg hadde kjent igjen noen her inne så hadde jeg sagt fra til dem så da regner jeg med at andre gjør det samme om de kjenner igjen meg. Naiv maybe,.. men men... :fnise: 

Ja, jeg tenker også at folk sikkert er høflige nok til å si fra, eller at de i det minste bare holder kjeft om det de leser her. Og så tenker jeg at man er jo litt spesielt interessert når man først begynner å luske rundt i gravid- og prøverdagbøkene her inne, så hvis man kjenner meg igjen her inne så er det liksom ikke såå farlig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Leopanter skrev:

Jei åsså vil ha snaaap :ninja:

PM sendt! Fader, jeg er effektiv ass. :fnise: 

***

Snart under én uke igjen til OUL (tross alt bare tre kvarter til midnatt), så da rasker jeg sammen en siste-liten-tippeliste :nigo: 

:babyjente:

Mannen
To venninner
Strikkesokken
Beccy87
 

:babygutt:

Jeg
A4-livet


Eh, jeg har ikke glemt noen da? :klo: Jeg har fått så sinnsykt preggishjerne de siste ukene og er SÅ surrete og glemsk. Kommer til å bli en alzheimer-bok det her, om det fortsetter på samme måte :fnise: I morgen skal jeg hvile hjernen! Sånn bortsett fra å levere og hente Mini i barnehagen så er det ingenting jeg MÅ huske. Deiliiig. Jeg har fri, altså. Har jeg sagt det før? Aner ikke. God natt! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Tipper jente! Blir gøy siden @A4-livet har tippet gutt og begge bestandig tipper feil :fnise: 

Angst for magebilder her? Bare legg til folk på Snap helt til du har alle leserne dine der - det blir så myk overgang atte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miore skrev:

Jeg har ikke gjettet tidligere altså, men jeg gjetter gutt! Siden jeg alltid gjetter feil får du sikkert jente ;)

Gutt er notert! 
 

4 timer siden, Småkjekset skrev:

Vil gjerne ha snap jeg også :ninja:

Sender deg en PM :)
 

3 timer siden, Weebs skrev:

Tipper jente! Tror jeg har tippet jente på 95 % her inne :klo:

Kanskje det er et jenteår i år? Da jeg gikk gravid med Mini skulle ALLE venner og bekjente ha gutt, det var ikke en eneste jente på vei :fnise: (folk jeg kjente fra før altså, ikke de jeg ble kjent med i termin- og barselgrupper)
 

3 timer siden, Grastusta skrev:

Tipper jente! Blir gøy siden @A4-livet har tippet gutt og begge bestandig tipper feil :fnise: 

Angst for magebilder her? Bare legg til folk på Snap helt til du har alle leserne dine der - det blir så myk overgang atte :) 

@miore tipper også gutt og sier at hun også bestandig tar feil :fnise: Får håpe at minst én av dere får rett! "Det er en.. eh.. vent litt. Ja, hva er dette, egentlig?" :blink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste pr. nå:

:babyjente:

Mannen
To venninner
Strikkesokken
Beccy87
Weebs
Grastusta
Carouselle
LilleMy1989
 

:babygutt:

Jeg
A4-livet
Miore

6 dager igjen! :biggrin:

Endret av sitronkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker i dag! De siste ukene har gått skikkelig sakte, siden jeg teller ned til OUL. Men egentlig har dette svangerskapet gått fryktelig fort sammenlignet med Mini sitt, tenk at det er 14 uker siden jeg sto med en positiv test i hånda! Over 3 måneder! :overrasket: Får håpe de neste 3 månedene går like fort, for ikke snakke om de neste 5. For jeg må jo innrømme at februar virker fremdeles veeldig langt unna :ler: 

I dag har jeg altså fri, veldig deilig. Har satt på noen dunputer til vask (den tørketrommelen bør oppføre seg i dag ass!) og brettet litt tøy, ellers har jeg bare slappet av. Vurderer å lese litt pensum etterhvert, for jeg vet at jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det. Snart :fnise: Burde også få sortert og pakket bort alt tøyet til Mini som har blitt for lite, for nå ligger det små hauger over halve huset, men tror det får bli et helgeprosjekt ;) 

Leveringen av Mini i barnehagen i dag gikk forresten helt strålende! :hoppendeglad: Leverte ham litt senere enn vanlig, så de var ute allerede da vi kom. Fikk på ham regnbuksa og var der i noen minutter før jeg sa at jeg skulle gå, og da fikk jeg hadet-kos og "mutt" (nuss) før han fortsatte å leke med bilene i sandkassa.
Håper leveringen i morgen går like smud, selv om jeg må levere til vanlig tid og har han helt alene hele morgenen.. Det er lov å håpe iallefall! :briller2: Jeg har en tendens til å stresse litt når jeg må opp, sminke og stelle meg, smøre matpakker, og i tillegg få Mini opp, stelt, påkledd og i barnehagen i rimelig tid, siden jeg må rekke toget til jobb etterpå. Og når jeg stresser, blir Mini sutrete og vrang, og så har vi det gående.. Skal bli deilig med to :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også jente, for jeg er den eneste jeg vet om som skal ha gutt :sjenert:

Popper "opp" og ut jenter overalt i disse dager :gravid:

Kjenner igjen stresset med levering i barnehagen, blir til tider skikkelig varm og svett bare av å forsøke å få kledd av Mini, fram med matbokser og inn på avdelingen. Føler meg jo direkte ufresh når jeg forlater lokalet og skal starte på den lange veien til jobb.. Så ja, det blir spennende med hvordan jeg skal løse oppgaven med å hente/levere to! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Carouselle skrev:

Jeg tipper også jente, for jeg er den eneste jeg vet om som skal ha gutt :sjenert:

Popper "opp" og ut jenter overalt i disse dager :gravid:

Kjenner igjen stresset med levering i barnehagen, blir til tider skikkelig varm og svett bare av å forsøke å få kledd av Mini, fram med matbokser og inn på avdelingen. Føler meg jo direkte ufresh når jeg forlater lokalet og skal starte på den lange veien til jobb.. Så ja, det blir spennende med hvordan jeg skal løse oppgaven med å hente/levere to! :sjenert:

 

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

JENTE!! Så det så. :baby: 

Skal skrive dere inn på tippeliga når jeg er på pcen :jepp: Mange jente-tippinger gitt! Så mange som kommer til å ta feil - jeg blir mer og mer overbevist om gutt jeg altså :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok visst en liten KG-pause jeg! Eller dagbokpause, iallefall. 18+4 i dag, to dager (eller en og en halv) igjen til OUL! :hoppe: Eh, ja, det er vel den ultralyden som står i hodet på meg om dagen, jeg er så spent! 

Helgen har som vanlig gått altfor fort. I går var vi i barnebursdag til sønnen til venninna mi som bor på gård, sykt stas for Mini! Tok oss en liten runde og så på høner, hester og traktor, sistnevnte var selvsagt dagens høydepunkt :ler: Mini belønnet meg med DET gliset og frydefull hvining da jeg satte ham i førersetet. 

Dagen i dag har gått med på spennende ting som rydding, vasking og bretting av klær. Apropos diskusjonen om klesbretting i en eller annen dagbok her inne; ja, det er gørrkjedelig! Siste lasset fra tørketrommelen vrengte jeg bare på "gjestesenga" (les: klesvasksenga), før jeg vendte snuten mot badet for å pusse tenner. Og her sitter jeg nå, på dolokket med telefonen i hånda, mens jeg småsvetter siden jeg guffet opp varmekablene på 28 grader i stad for å tørke sko. FYI liksom :fnise: 

Fikk kjøpt vinterdress og -sko til Mini på nettet i stad, fy søren det er dyrt ass! :daane:Gleder meg til Mini slutter å vokse så innmari! Det føles liksom ikke som en investering å bruke 1500 kr på noe han ikke kan bruke neste sesong.. Satser på at han holder seg god og varm i det minste, dårlige barndomsminner om kalde, klamme føtter og fuktig stump lå og lurket i bakhodet da jeg trykket "kjøp" :ler: Neste punkt på listen er ny seng, Mini sover fremdeles i sprinkelsenga si. Og så har jeg lyst på bedside crib til baby. Og litt påfyll av ull til store og små. Farvel, penger :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL! Jeg var helt på trynet gira og hadde kraftig nedtelling i dagboka til vår time :fnise:  Det blir gøy! :) 

Iiiisj, penger. Tør ikke tenke på alle pengene vi har brukt på baby til nå. Fy fader, altså. Og de ungene som vokser så fort at de får jo såvidt brukt buksene jeg kjøper :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OUL! Så spennende! Er så gøy å se dem sprelle rundt inni der:biggrin: Nesten litt trist å tenke på at jeg ikke får sett baby igjen før i desember :P 

Huff, jeg tør heller ikke tenke på hvor mye vi har brukt på baby til nå..har minket jevnt og trutt på kontoen til babyutstyr som en gang i tiden var over 30k på :sjenert: det er mer enn jeg bruker på klær til meg og mannen på et år liksom:fnise: jeg er veldig glad jeg har en mamma som elsker å kjøpe klær til L! Jeg har ikke kjøpt regntøy til ham på sikkert 4 år..faktisk. Klager ikke på det:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente!

Herregud, jeg hadde og sparekonto med penger og ser jo hvor mye vi bruker i nettbanken. Det var helt syke summer - prøvde finne ting brukt, men alt ble jo bare solgt på et nanosekund. 

Sparte 40tusen som ble tomt kanskje når han var et halvt år eller noe - og jeg var ikke sånn som shoppet masse og hadde et svært lager av tøy liksom. Og matbudsjettet :ohmy: Det har blitt helt usaklig høyt etter ungen kom til verden og ikke ville ha noe som helst. Vi er skikkelig klimaverstinger på alle måter :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av kallenavnene mine på junior er faktisk "klimakvota" :ler: Det topper seg i de periodene hun nekter å spise annet enn sånne smoothie-poser fra rema. Hadde hun fått velge hadde hun nok levd utelukkende på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...